Den grusede sti (1)

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.04.2008 20:44
Fujita var træt og havde gået i lang tid nu.. lænken om foden gjorde det sværre at gå.. og den var så tung.
"forbandet.. hvorfor er jeg så fysisk svag?" beklagede han sig, med snerren i stemmen og støttede sig til sin lange stav. "uff..."
mine ben er alt for trætte.. jeg kan ikke klare at gå videre..
han faldt om på grusstian.. og hans stav faldt også ned ved siden af ham.. men uden at den gik i stykker.. Fujita var ikke lige så let at genkende som en mand.. nej. for han klædte sig ud som en dame, og var fastbesluttet på at det var han da også! Fujitas kimono blev lettere snavset af gruset.. og han lå der bare.. og prøvede at få sin vejrtrækning til ro..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel
Healing, Vampyr af luft & Djævleøjet.. \\

~At afsløre en andens hemmelighed er det værste et menneske kan gøre!~

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.04.2008 20:48
Cassa er ude at ride en aftentur på ryggen af sin snehvide vallak Safir... Han har sorte bukser på, og knæstøvler med et lille sølvskjold, formet som vinger lige under knæet på hver støvle...
En løs skjorte inden under den lange frakke, med slidsen bagpå, og folder til når han slår vingerne ud...
Og så skulderplader, samt ringbrynje og rustning..
Han er helt i sine egne halvdeprimerede tanker, men det går dog bedre med ham efterhånden..
Han standser dog hestens galop til til almindelig skridten, da han ser noget.. eller... nogen? ligge på vejen længere henne...
Han nærmer sig.. og kan ikke se det er en mand.. men en kvinde...
"Jamen..?!" han skynder sig ned fra hesten og iler hen, knæler ved 'hendes' side.
"Er De kommet til skade?" spørger han i en høflig mine, men også bekymret...
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.04.2008 20:53
Fujita hestehoge i det fjerne.. og han prøver at se op med blikket.. men han føler sig alt for svag i kroppen.. "uh.." han missede med de smalle blå øjne.. og han prøvede at komme op at sidde.. han så den store hvide vallak.. kommer min prins og redder mig.. på den hvide hest..? tænkte han drømmene.. og lå der bare, indtil personen sprang ned fra hesten og landede ved Fujitas side..
"Ak.. bare meget udmattet for mine lange dags rejser.. - og lænken om min fod er en stor byrde.." dramatisk som altid lød han.. og det var svært at høre på hans stemme om han var en mand eller kvinde. han smilte dog svagt op til sin 'helt'.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.04.2008 20:57
Cassa ser mod lænken om foden.
".. Jamen..?! Ej.. Lig De stille.. jeg fjerner den.."
Han ser på lænken mens han trækker den ene handske af med to hjørnetænder... så lader han den flamme let op med en klar hvid flamme i mørket..
Flammen skyder ned mod lænken... og omgiver kort efter hele foden.. men sjovt nok vil den ikke brænde ham.. lægge en hinde omkring anklen, og så smelte lænken væk, således at den ikke kommer til at dryppe smeltet jern, eller hvad det nu er lavet af, på hans hud..
(hvis det da virker xD)
"Hvorfor går De også rundt på denne tid af døgnet? Det kan være farligt?" han ser igen lettere bekymret på Fujita.. Ikke fordi Cassa er manshumanistisk eller noget... Men en kvinde burde da SLET ikke gå alene på denne tid! ikke med alle de voldtægtsmænd..
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.04.2008 21:01
Fujita der ikke var erfaren med at smelte ting væk.. sad bare og kiggede fornøjet til. hans mest brugte magier handlede jo kun om healing. han sukkede let og smilte et varmt og taknemmeligt smil til Cassa.
"Åh.. ser de.. jeg blev nødt til at flygte fra denne.. frygtelige hertug.. der holdt mig fanget.. som slave.." Fujita lagde dramatisk armen over panden.. "Tusind tak fordi de standsede.." han rødmede en lille smule.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.04.2008 21:06
.... Mon hun øver sig til en form for skuespil, eller taler hun bare overdramatisk? han overvejer det kort, men skyder tankerne væk..
"Jamen.. som slave? Det kan man da ikke!" han ser ret misfornøjet ud.
"Men.. selvfølgelig standser man.. Så hjerteløs er der da ikke nogen der er.." han rejser sig imens han trækker handsken på de slanke, solbrune hænder igen.. rækker en hånd ned mod Fujita, for at hjælpe ham op..
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.04.2008 21:09
Han er pæn... han er skøn ~
Fujita besluttede sig for at droppe alt det overdramatiske.. men så stille på Cassa med et svagt glimt i øjet. "nogle ville måske have reddet videre.. eller ignoreret mig.." han tog sin hånd op til kinden og kiggede med røde kinder ind i Cassas øjne - sådan lettere charmerende.
Fujita smilte nu taknemmeligt da Cassa rækte hånden ud som hjælp til ham. "mange tak." han tog imod hånden og blev hjulpet med op. han rettede let på sin kimono.. og tjekkede hurtigt med blikket, om hans falske bryster sad som de skulle - perfekt som altid. han støttede sig til staven, og holdt stadig Cassas hånd.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.04.2008 21:16
Cassas egen hånd slipper selv grebet da den anden er kommet på benene.. men han river den ikke til sig.. ser bare en smule spørgende på hænderne.. som kunne de fortælle hvorfor de stadig havde kontakt.
Han ser dog op på 'kvindens' ansigt igen.. egentlig.. ganske køn..
".. Hvor er De så på vej hen?" spørger han en smule funderende..
Hans 182 høje skikkelse står let som sillouhet mod månelyset..
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.04.2008 21:21
Fujita der selv var 170, stod bare og så helt forblændet på den anden.. sin prins på den hvide hest <3 ( xD) ..
han gav også selv slip på Cassa's hånd.. han skulle jo nødig.. få ham til at tænke over alt for meget.
"Uhm - det ved jeg end ikke selv.. har intet sted at gå hen.." Fujita så en anelse trist ned i jorden.. han kunne måske være heldig at hans 'prins' ville invitere ham med hjem.. aaawh ~ hans solbrune hud.. hvor er han køn! Fujita følte sig lettet om foden.. og anklen.. den tunge fornemmelse var forsvundet.. herligt!
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.04.2008 21:28
Som det ligger typisk for Cassa..
"Jamen.. De kan jo ikke bare flakke hvileløst omkring.." han ser lidt betæmktsomt på ham.
"De kan få et værelse på mit palæ hvis De ynder det... Eller på kroen..." han ser fortsat lidt tænksom ud.. han ejer jo også kroen.. så det er Fujitas valg
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.04.2008 21:31
"Dit palæ!?" udbrød han med stor fornøjelse i stemmen, imens han flettede sine hænder ind i hinanden og holdt dem ved siden af sin kind. "Iiih ~ hvor rart." han havde store glædefyldte øjne.. men hurtigt rømmede han sig og smilte varmt, han holdt om sin lange stav, og sin anden hånd knyttede han ved sit hjerte, "det vil jeg meget gerne. - altså få et værelse på dit palæ - tihih <3"
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.04.2008 21:36
... Uh... lidt skræmmende.. tænker Cassa og bider sig skråt i underlæben.. men smiler svagt og prøvedende...
"Såeh... Vil De have et lift, eller foretrækker De at vandre?" spørger han 'hende' så lidt med blikket flakkende rundt.. uden nogen særlig grund
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.04.2008 21:38
ride tur! ride tur!
Fujita klaskede hænderne sammen og smilte blidt til Cassa.
"hvis det ikke er til besvær for dem - vil jeg hjertens gerne have et lift på din.." han studerede hesten og vidste ikke om Cassa var en af de personer der blev sure over at man kaldte hesten for en 'hest' .. "din hvide hest." han pegede med rødmen i kinderne.. og sank sig lidt sammen i knæ, imens han forsat holdt om sin stav.
"men inden vi tager afsted - må jeg så bede om deres navn?"
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.04.2008 21:41
Han nikker blot.. Hun kan godt få lift jo.. kun derfor han foreslog det..
"Cassa... Giacomo Nova.." han bukker galant i en høflig mine... ranker sig op igen..
hans tynde skikkelse virker helt bredskuldret på grund af skulderpladerne.. får ham til at se meget mere mandig ud.. skønt han bare er smalskuldret og feminin.. sådan vil han jo ikke fremstå.. folk har det med evigt og altid at undervudere ham stort...
"Og Dem?" spørger han så høfligt, inden han tager hestens tøjler...
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.04.2008 21:45
"Cassa.." Gentog han med kærlighed i stemmen.. iiih.. et kønt navn, til en køn mand! han klappede let med de fine feminine hænder.. inden han selv præsenterede sig.
"mit navn er ; Fujita Shimane.." Han nagede fint, og rankede sig derefter.. Fujita studerede nøje Cassa's ansigt.. hans øre.. hår.. solbrune ansigt.. øjne.. det hele faktisk. mhm.. jeg tager ikke fejl. han ER køn. ohoho <3
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.04.2008 21:50
Cassa ser på Fujita mens han præsentere sig... Hmm... Et navn han ikke har hørt før.. men sådan er det vel oftest her? Fint navn... rimelig kønt..
Han forsøger igen at smile.. Men hele tiden hviler der noget bedrøvet over hans ansigt.. Så mange deprimerede tanker...
"Ganske kønt.." han nikker let, inden han aer vallaken blidt på mulen, og trækker den så hen til Fujita..
"Jeg ved ikke om De foretrækker at sidde bagved min ryg eller foran mig..." siger han så og ser lidt afventende på Fujita...
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.04.2008 21:53
Fujita kunne sagtens bemærke at Cassa var på nippet til at vise sin tristhed.. årh.. han er vidst deprimeret.. over et eller andet.. han så kort og bekymret på Cassa.. men skiftede så blikket til sit normale glade jeg. "ååh.. bevares.." han viftede med den ene hånd og lød lettere forlegen.. "tihih.. ååh.. foran dig.. så kan jeg holde øje med det hele. fufufh<3.." han rødmede igen i kinderne.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.04.2008 21:58
"....." han står først lidt.. Men.. han hører jo så tit alt muligt.. såeh...
".. Ehm.. okaay så." han trækker dog bare let på skuldrende, og gør så tegn til at ville hjælpe 'hende' op på hesten...
Hesten pruster bare roligt.. den er helt ufatteligt rolig..
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.04.2008 22:01
Fujita negede igen inden han blev hjulpet op på hesten af Cassa. "uh.." han kiggede på hestens ører der flakkede let.. og han lagde endnu en gang en hånd på sin kind inden han udbrød; "Naaej, man er jo rigtig højt oppe her.." han klukkede svagt og sødt og sad i skråt over hesten (?) med begge ben på den ene side af den. han holdt stadig fast i staven.. og sad i midten af tøjlerne. (kunne jeg forstille mig XD?)
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.04.2008 22:05
(Yeph XD)

Cassa smiler bare svagt skævt.. sætter en fod i stigbøjlen, og let og elegant svinger han et ben op bag hesten, op på ryggen.. self. med et tag i salden bagpå..
får sig sat til rette med et ben på hver side, og tager så tøjlerne..
Han ser på hestens nakke..
... Bare jeg nu ikke er for tung for stakkels Safir... tænker han engsteligt.. Men Safir enser knap nok at der er to på dens stærke ryg..
"Hold fast.." siger han med et let nik.. starter med at sætte hesten til at skridte.. for lige at varme den op igen..
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: KraveKage, Charizard
Lige nu: 2 | I dag: 10