Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

hjemme dyrket frugt og grønsags handler

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 19.08.2024 15:59
Kl var ved at være 11 og ude i lysningen dansede en hvid halvdyrs ulv rundt. hun havde ikke noget musik eller noget men hun nød at danse rundt i lysningen alene. hun var lidt genert ved at danse for fremmede. lige som at synge også. Cujimi var denne ulvepige og hun var en albino ulv. hun var alene i verden. hendes søster var der ude et sted men de skulle ikke se hinanden for så ente det nok med Cujimis død.

skovens lyde var fugle fløjt og blæsten der tog fat i træernes grene så de raslede, og raslen i buske af små dyr der ledte efter mad. Cujimi dansede til nettop disse lyde. skovens lyde.
hun bar en kimono med store blomster på. og som var sort i baggrunden. en kimono hun havde fået for år tilbage af sin mor inden hun døde. Cujimis gyldne øjne var kun halv åbne imens hun dansede rundt. hun stoppede op midt i lysningen og spredte armende ud og lukkede øjnene. "natur. tag mig bare med dig" hviskede hun og hvad hun mente fik man nok aldrig at vide. men hun var den hun var og ikke alt gav mening jo.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 19.08.2024 19:32
det var tidlige om morgen og da der var mange dyr ude hadet jack valgt at jage lidt det hadet været nogle Kaniner ikke andet i den her om gang så han lå og slappet af i græsset ved en nær liggne sø han  bade ikke så tit så han lå bare med et græs strå i munden det var stadige sommer og det hadet været alt for varmt for ham at gå rundt i den her hede syntes han så kunne han lige så godt sidde her og nyde duften l det hadet været en lang rejse hist og her  men nu var han enlige hjemme igen vinteren nærmet sig også så det passet meget godt han sukket lidt og smed græs strøen væg og kikket op mod himlen lidt det var et lidt tomt blik i hans øjen da han ikke gad og tænke på noget som helst han sukket lidt men kunne ikke lade vær med at smile lidt over det som hadet været sket han hadet stor set at være Hjemme han ville heller ud og opleve verden det var så spænde han vidste ikke at der var en hun køn i nærheden  men han kunne godt dufte hende på lag afstand et han løfte hovdet lidt for at se hvor den gode lugt kom fra 

men da den ikke var til at finde lage han hvodet ned igen og lod ørne stritte op man kunne se dem vis man var på lagt afstand det hele forkom han lidt fjoltte det men han grite bare lidt af sig self og begyndte så at nynne lidt i stede for for her var rog og det var noget som han hadet længste eftger i lang tid 

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 19.08.2024 19:55
Cujimi havde ikke lige lugtet om hun var alene eller ej. hun var mere optaget af lydene. hun hørte en fugl fløjte lige i nærheden. det gav hende glæde. hun lukkede øjnene og begyndte at danse igen og Synge en stille vise. Cujimi var et til fods og hendes bevægelser var elegante og lette.
Cujimi havde ikke nogle familie mere ud over en søster. men hun vidste ikke hvordan hendes søster havde det eller var. hun ville også helst ikke finde ud af det. for ellers kunne hun risikere at dø. hun hadede død og ødelæggelse men det var svært at undgå i denne verden man levede i.

Cujimis lange hår svang rundt om hende og var silke agtigt i synet. hun dansede roligt og elskede lidt det at hun kunne føle sig fri i naturen også selv om hun ikke vidste hvad der skulle eller ville ske her ude.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.08.2024 15:58
jack hørte godt den smukke stemme han rejste sig stille op fra græsset og så op på en vid ulv han kikket længe på hende men smilte så svagt  han lod sin alfa lugt komme lidt frem " jeg trode ellers jeg var af lene hehe. og jeg har vist ikke set dig her før har jeg " sagde han stille og med efter tænk som udtryk han rejste sig helt op så man kunne se ham hans øjne kikket lidt ned i hendes han hadet ikke set hende her men måske hadet hun altid boet her uden han self hadet vidst det  nomalt ville jack huske dufte og sådan men hende her kendte han ikke  helt hun var halv dyr noget han kunne se med det samme 

jack kendte vær en krog af Amazonskoven hans stamme var jo her og det var jo hans hjem sted han var stor set næsten lige komme hjem fra en rejse  og han slappet bare af inden han skulle af sted igen noget han enlige ikke gad han hadet at være der hjemme det minde ham for meget om nogle ting han ikke  brød sig om men hans søster var sammen med sin far og han turde ikke lade de to være af lene sammen

jack vente på at at kvinden skulle sige noget han bukket let for hende og sagde så sit navn " jack jack hocie Annniko Demon" er navnet 

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 22.08.2024 18:49
En stemme lød da hun var ved at være færdig med at synge. hun så forskrækket tilbage på en høj halvdyrs ulv. hun blinkede et par gange for at se om hun så rigtigt. det gjorde hun. da han sagde han ikke havde set hende før tg en fat i en tot af sit år og strøg sine negle igennem den tot. "jeg kommer her ikke så tit. jeg.... jeg er ikke glad for at være ude af mit hjem" fortalte hun og så ned i jorden. hun var bange for at hendes søster fandt hende. hun have faktisk altid boet i amazoneskoven men hun havde gemt sig de sidste 4 år. noget som folk måske så som kujon agtigt MEN hun var ikke stærk nok til at slås så hun ville hellere gemme sig. da han sagde sit navn og bukkede nejede hun roligt og smilte "Cujimi Suzukimi, men bare kald mig Cuji. det gjorde mine forældre altid" hun bliv kun dengang kaldt ved hele sit navn når hun havde lavet ballade eller skulle ha skæld ud.

Cuji så på ham med rolige øjne og overvejede hvor han kom fra. nok ville han gerne lugte f alfa men Cuji var jo fra en anden flok end hans så hans alfa duft virkede ikke på hende. hun var ikke kendt i hans flok jo. for vis havde hun kunne kende en alfa duft fra ham. hun satte ikke dufte så højt som andre. faktisk så ville hun hellere lærer folk at kende ved møde end dufte.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.08.2024 19:19
Jack løfte stille sit hovde da hun sagde sit navn det var et smuk navn hans øre løfte sig stille op da han hørte fulge i nærheden  men han beholdte kontakten med denne fremdnde kvinde hans tand kom stille ud af som i et smil" rat at møde dem cujimi . og det jeg er jeg ked af " sagde han stille og kikket lidt  op og ned af hende og prøvet at vudere om hun var oki hadet hun mund brug for hjælp det så dog ikke sådan ud jacks hale vifte lidt frem og tilbage  han hadet sit våben skjol på skulderen med en knytte næve og ild rundt om. 

så hun hadet altså boet her i lang tid hvordan kunne det være at hans   spindere ikke hadet set hende eller hørt hende dog var jack venlige sindet over for ander halvdyr " he så hvad gør en ung smuk dame som her ude.jeg mener det smuk dag men stadige " svaret han blidt og lændte sig lidt efter tænk somt over trætet han hadet ikke sværet med den her gang han brugte det ikke  Nomalt for han behøvet idet ikke 

" jeg er ellers opvosket her i min klang som bor længer inde i skoven " svaret han blidt til sig selv men det ryste han sig af sig denne Cujimi virkede ra nok og hun var halv dyr så hun var velkommen  til at blive og snakke med ham han  ellers svært ved at stole på folk der kom for tæt på  hans stamm hun gik ham lidt over bryste så hun måtte ikke være særlige gammel 

" så hvor er du så på vej hen ?" spurte jack Cujimi om blidt hun måtte have en plan af en slags 

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 22.08.2024 20:02
da han sagde det var han ked af så hun undrene på ham og lagde hovedet på skrå og ørene strittede... nårh han mente med hendes frygt for at forlade hjemmet? "ja men det er der jo nok årsager til" sagde hun med et smil og så på ham. hun  hun var nok ikke opdaget når hun ikke rigtigt forlod sin hytte. hun blev nærmest altid inden for. men hun havde brug for at strække benene lidt mere end i sin lille have. 

da han spurgte hvad hun lavede her ude kløede hun sig lidt på den ene arm. "slapper af... jeg har ikke rigtigt noget andet at foretage mig lige nu." hun så på ham da han sagde han boede her i skoven længere inde. hun så mod skoven og grinte. "ja der bor nok flere halvdyrs flokke ind Deres" sagde hun med et grin.

at han spurgte hvor hun var på vej hen slap hun sit hår og spredte armene ud. "lige her" sagde hun med et stort smil og lukkede øjnene i det et vindpust tog fat i hendes hår og svang det om bag hende og hendes kimono ærmer flagrede i vinden. hun havde ikke nogle steder at tage eller noget. hun ville bare være her og nyde livet.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.08.2024 20:42
jack smilte blidt til hende og gik hen til hende blidt og lage stille sin pote mod hendes bløde kind og nusset den han så i hendes smukke øjne blidt  hun var ung han kunne godt se hun ikke tilhørte nogle hans hjerte hammeret lidt mens han så i hendes smukke øjne " du har smukke øjne Cujimi noget jeg ser i meget få mennsker " visket han blidt og støg sin tommel finger over hendes næse blidt han mærkede hvordan vinden tog til omkring dem og det fik ham til at gå lidt tætter på hende han kunne mærke deres varem i mod hianden 

han sukket lidt da duften kom i hans næsen men han væg stille tilbage han ville bare står her lige nu det føltes så rat at have en på hun var livs gald og det kunne han godt lide jack forsatte bare med at styge sin pote hen over hendes bløde kind og så var hun også meget køn men han ville godt vide mere om hende men det var svært ikke helt at holde sig tilbage måske følte hun sig også lidt ensom lige som ham en gang i mellem  

hvorfor det hele skulle være så svært vidste han ikke han vidste bare at lige nu følte han sig god tilpas her hos Cujimi 

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 23.08.2024 13:25
tak han pludselig bare kom så tæt på hende gav hende et chok da han lagde en pote på hendes kind. hun hoppede tilbage og mærkede hvordan frygten kom i hende. hun tog om sig selv og så forskrækket på ham. hun havde kun lige mødt ham. det gik alt for hurtigt.
Cujimi havde også brug for tid efter det med hendes søster. hun var bange for at ha venner for hvad vis ilden også tog dem? hun ville ikke miste på den måde igen. og det var desværre sådan at hun var bange for ildens dræbelighed. selv om hun selv havde ild evne.

Cujimi så væk og sukkede. "undskyld. men så godt kender vi ikke hinanden. vi har kun lige mødt hinanden." sagde hun roligt og ville ikke fornærme nogle men det var sandt. de havde kendt hinanden i et par minutter jo.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 30.08.2024 20:31
jack kikket lidt og hævet et øjnebryn han kunne ikke lade vær med at smile lidt til det og tog stille sin pote tilbage til sig self  han forstod hende jo enlige ogdt cujimi virkede sød og han ville da også prøve på at komme tætter på hende stille lændte han sig op at et træ igen i og kikket lidt rundt måske de skulle gå sig en tur eller et eller andet "det forstå jeg godt jeg teste også bare for at se det and " svaret han med et skævt smil på læben hans hår skinde lidt af solen som ramte hans pæls og fik det til at virke slølv agtit han sukket lidt og tænke så lidt mens han så op " men  du kan da fortælle lidt om dig self  mes vi måske gå " grinte han og lod hånden vise vej hvor de kunne gå hen vis hun hadet lyst til det 

jack sukket og tænke lidt på sin vej i livet men han var sikker på han nok skulle finde den en dag på en ller andne måde hans hale vifte lidt og tænke måske skulle han bare holde op med at prøve at lede og måske lade den komme til ham på en eller anden måde jack trak på skulderen og tænke ikke mere over det han smilte skævt igen  han vente stadige på at Cujimi måske kunne følge ham 

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 31.08.2024 18:56
hun strøj sine negle igennem håret imens han fik tilbage til træet. hun så lidt forsigtigt på ham og smilte lidt. "jeg tror De skal vente med sådan noget til De kender personen" sagde hun fordi hun havde fået et lille panik anfald der, hun kom til at tænke på sin søster der havde prøvet at kvæle hende. så at røre hende ved ansigtet gjorde hende meget nervøs.

Cuji så på ham da han foreslå at gå ind i skoven, hun bed sig i læben og træk vejret godt ind. hun måtte lige samle mod til sig. for at gå et sted hvor folk kunne gemme sig bag et træ. det var hun ikke helt tryg ved. hun så på jack "måske vi kan gå på en sti? jeg.... er lidt utryg ved at gå uden for en sti" fortalte hun roligt
Cuji ville jo ikke fornærme ham men hun kendte ham ikke så at følges med ham kunne hun godt men hvad vis han var venner med hendes søster.... ville han så føre hende til hende???? det frygtede hun faktisk lige nu.

Cuji ville gerne se det bedste i folk men det betød ikke at hun ikke var bange også.
og hvorfor var det kun hende der skulle fortælle om sig selv imens de gik. var det ikke mere passende at de begge fortalte noget om sig selv.?
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.09.2024 17:55
jac nikket stille og rolige til det hun sagde og forstod hende fuldt ud han kikket  sig lidt rundt for at se om der var noget han kunne gøre for at få hende i beder humør han fandt stillle en stig og kikket hen på hende med et stille smil på læben " så hvad arbajder en sød ung smuk kvinde som dig  med " svaret han blidt og kikket sig lidt over  skulderen det var ikke fordi han var utryk ved at gå på stigerne men han ville være sikker på de helt og af deles var dem selv ellers kunne det jo være lige meget at snakke han kom til at tænke på Tasja han sukket lidt og ryste på hovdet igen han slite så til cujimi igen og kløet sig lidt over  hagen igen mens han kikket bedømmen på hende måske han  skulle være sig self lidt bare sig self så ville det måske nok komme på et eller andet tids punkt tænkte han med et stille tand der kom ud af hans mund han ryste dog på hovdet igen o lage hovdet på skrå 

hun var lidt spøjs men det var de alle vel på det her tidspunkt han vidste ikke hetl hvad han skulle sige til hende eller om hende i nu men de hadet også lige lært hinadene at kende så det var måske forstølelige   

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 07.09.2024 18:03
Cujimi fulgte roligt med over til stien og begyndte at gå imens hendes øre farede rundt i alle retninger. hun lyttede efter lyder der kunne betyde fare.
hun så op på jack og smilte forsigtigt. "jo jeg er grønsags sælger. jeg har en lille have jeg dyrker grønsager i" sagde hun og så på ham med sine gule øjne, hun elskede naturen og det var godt når man tænkte på hendes evner. 
"hvad med Dem hvad arbejder De med?" spurgte hun roligt og så sig lidt tilbage da hun synes hun hørte noget. men hun var pludselig i tvivl om det var en af de to der havde trådt på en gren eller skubbet en sten, og at det var der hun måske hørte.
 hun rystede det af sig og gik videre med jack. hun hadede at gå ture i skoven men hun elskede også naturen så det var lidt modsigene, men det var mest pga hendes traume at hun hadede det. også en grund til hun tit var hjemme. eller, nærmest hele tiden.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.09.2024 18:18
jack hørte også et kænk lyd bag  sig hans øre flavert rundt det var bare tybisk at der skulle være jæger ´her i dag han kikket på Cujime med et stille smil og forsatte han sukket lidt og sagde " jeg  leder/ arbajder for min fars klang " svaret han med et stille smil på læben han tænke sig længe om og sukket så igen mens han hørte fodtrin komme nærmer han lage stille en arm om cujimi for ikke at hun skulle blive bange overhvoet han lage stille sin mund mod hendes øre og sagde " lov mig du ikke gå i panik men jeg tror vi bliver forfuldt " svaret han stille og blidt mens han begyndte at sætte farten stille og rolige op med Cujimi hans øre lytte godt efter mens han kikket rundt 

de måtte være lige i nærheden vis man kunne høre dem så tydlige som de  lige nu  han ville beskytte cujimi det var et at hans lod i livet hans skirdt begndt stille at gå hurtiger og hurger frem mens han holde Cujimi godt ind til sig 

jack måtte stoppe op  da han så to mænd med net og et form for et våben i hånden han kikket sig omkring og knurret lidt af dem " nej nej se hva har vi dog her små  venner ville  ikke joine os lidt for noget sjovt " svaret en mand meget meget skummel mine  den adnen stod bare og grinte mens 2 kom bag fra jack vendte det ene øre for sig han kunne mærke de var fanget han hadet ikke lyst til at bruge den evne og slet ikke lige her og slet ikke lige nu han så på cujimi og tænke at hun skulle i sikker hed til at starte med 

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 07.09.2024 18:32
Cujimi var sikker. hendes hørelse havde aldrig fejlet noget hun nikkede til jack da han fortalte hvad han arbejdede med. nu var hun helt sikker. hun havde set ned og ikke set nogle grene på stien. der var nogle! cujimi så på jack da han sagde hun ikke måtte gå i panik. hun sank en klumb fulgte i jacks tempo.

da mændene kom frem så cujimi roligt på mændene. "jeg vil da gerne... vis jeg må danse for jer først" sagde Cujimi som var det det mest normale i verden. hun kunne godt se på mændene de var lidt forvirret. hun så bag sig og smilte til dem bag sig og til jack. hun håbede jack ville lade hende gøre dette. hun var ikke glad for det men hun ville ikke være et ofre hele sit liv. hun sank en klumb og begyndte med at lukke øjnene og nynne for sig selv. hun trampede lidt i jorden, hun koncentrerede sine følelser og man kunne fornemme på hende at hun ikke ville forstyrres.

hun trampede mere og mere og begyndte at danse elegant og aggressivt. hun trampede og sparkede ud mod mændene og pludselig begyndte der at komme flammer fra hendes fødder  og de var rettet mod mændene. hun vidste hun kunne holde dette i 30 min og inden da håbede hun mændene ville stikke af. hver gang hun slå fødderne i jorden kom der nye flammer der fulgte hendes fødder. og hun dansede tættere og tættere på mændene.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.09.2024 18:51
jack  vidste ikke hvad hun hadet gang i til at starte med men så kikket han ned i jorden hans hår rejste sig og han vendte sig hun kunne ild maige lige som ham selv han så på sine hænder lidt han hadet trænet dem i at kunne forme sin enve til det uderste han lukket øjne  og begyndte at løbe hen mod de to mænd bag dem han fløjte en sang som lød dyster mens ilden i hans hånd begyndte at komme frem også den formet sig som et sværd var hun sikker på at hun ikke til hørte han slægt på en eller anden måde 

jack lod sit ild svær hammer sig løs gemmen en af mænden som gik op i brand han paniket da han ikke vidste hvad der skete han så sig om kring og løb hen til den nærmste vand huld her faldt han i den anden mand vendte sig med en bue for at skude efter jack men jack dukket sig og hulde højt  

han så ikke Cujmi som en svag kvinde og en som ikke skulle undervuderes på nogle måde og det var ganske regtit nok 
han svag ild sværd mod den anden  mand som så gammel ud i ansiget  men han unvæg jack og slog ud efter han skulder men en pil den ramte jack og jack piv han kunne mærke noget blod komme hen for and sig han bed det i sig der var ikke andet for at gøre han slog manden så hårdt at han fløj over jorderen og ramte ind i et træ og midste beviset heden 

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 07.09.2024 19:01
mændene foran trådte tilbage hvergang hun kom nærmere og nærmere. hun var svag det vidste hun. især fysisk stærk. men hendes magi var hendes forsvar. hun dansede videre og så ikke på jack og hvad han lavede. mest fordi hun skulle koncentrere sig for dette. hun flåede foden igennem luften med den ene mand og snittede hans ansigt. han skreg i smerte da hun havde meget varm ild. hun lugtede pludselig brandt kød fra et menneske og hendes traume kom i et flachbag, hun så sig tilbage og mærkede hjertede hamrede løst i angst og frygt. 

hun opdagede jack var ramt og før hun nåede noget mærkede hun et slag i hovedet og alt blev sort.
hun faldt bum ned på jorden og hendes ild slukkede. han havde slået hende i baghovedet med hans dolk så hun besvimmede.

Cujimi vidste ikke hvad der skete nu, hun kunne høre lugte og føle men hendes krop var blackout'et , hun mærkede en hånd om hendes nakke og hendes hjerte hamrede igen i frygt og angst. manden der havde slået hende tog hende op i nakken og holdte hende halvt op over jorden. "så stopper legen ulve!" skreg manden. Cujimi selv kunne ikke gøre noget lige nu. hele hendes krop var ude af funktion.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.09.2024 19:15
jack hadet slået den ene mand omkuld han vendte blikket mod manden og så rasne på ham han begyndte at puste sig op så der kom ild ud af hans mund og Damp kom ud af hans mund også " LAD HENDE GÅ JEG ER JACK DEMON !" svaret han og vidste at vis manden bare hadet lidt fornuft vidste han hvem han var han gik med hårde skridt mod  manden og jorden brandte  og knasset vær gang jack satte fodden hårdt ned i  jorden han linde en den grad en Demon lige nu  og vidste han ikke kunne gøre noget for at hjælp hende andet ind at skramme manden bag hende  måske så meget at han han flugte fra jack en lille ild ring kom omkring jack mens han gik hårder mod den famndet og brandte næstens alt på sin vej der kom høje skrig fra ilden fordi den beævet sig med vinden smerten ramte ikke jack han hadet kun et i hovde lige nu og det var at beskytte Cujime til det uderste på en eller andne måde var hun lige nu famille  hvorfor kunne han ikke sige  

måske vidste hans mor noget som han ikke selv gjorder men det var også lige meget 

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 07.09.2024 19:25
lige nu gjorde manden ikke andet end at holde Cujimi. for vis jack kom meget tættere på ville han jo ikke kun skade manden men også cujimi. alt jack gjorde nu var en del af det Cujimi frygtede. skoven blev skadet men det vidste han jo ikke når de ikke havde kendt hinanden særlig længe. Cujimi lugtede ilden fra jack og prøvede inden i sig selv at kæmpe for at vågne. men noget i hende ville ikke vågne. hun havde et ordenligt slag i hovedet.

manden slap ikke cujimi men løftede hende højere op for at skræmme jack fra at nærme sig.

manden cujimi havde ramt med en ild fod kom over til sin kammerat og ruskede i ham. "kom nu.... det er ved at blive for meget. vis vi ikke går nu ender det ikke kun med vores død men med en skovbrand." hviskede han til manden der holde cujimi. de havde troet det var nemme ofre de havde fundet men de havde ikke regnet med ild.
manden så vredt på jack og slap Cujimi og rejste sig. "fint. vi skrider" sagde han og begyndte at trække sig ind i skoven.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.09.2024 19:55
jack mærkede hvordan vreden stadige var i ham han sukket  gik hen til cujimi og løfte hende op i sine armen og hendes hånd over skulderen han kikket ikke ned han måtte finde en hule de kunne være  i for natten og han måtte passe på hende det vidste han var han lod lige nu han fandt  efter et langt stykke tid en hule ilden var plusset af han hadet tændt op for en lille bål og lavet en seng til Cujime også lige han hadet lagt en klud over hendes hovde mens han så ind i ilden han rystede lidt stadige noget af hans tøj var sviset mærker på men det var han så vand til efte hånden han prikket lidt med ilden 

den her tur minde ham nemlige om den gang han skulle beskytte sin søskende og det gjorder et sted ondt inde i ham for han elskede jo skoven og dyrne i ham dog hadet det ikke været slemt det hadet kun været nogle døde græne og lidt gras som nok skulle gru ud igen men igen  det hele kom til ham med det store vild svin som ikke var nomalt jack lukket øjne blidt i han hadet ikke sin evne det var det hans famille var bygget op over men den frygt den ud gav til ander 

jack kikket lidt hen mod Cujimi og strog hende stille over panden 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Chibi
Lige nu: 2 | I dag: 10