Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 25.05.2023 18:53
det var tidligt på dagen. ude i lysningen lå en skikkelse og så op på himlen. hun var ikke særlig gammel. hun så på skyerne med et sørgmodigt blik.
inden hun lagde sig her havde alle hendes jagt forsøg mislykkes for hende. hun følte sig ekstra uheldig idag. hun havde faldet på hovedet i en af sine net fælder og måtte ødelægge nettet for at komme fri. hun havde hoppe på en lille hare familie men ente med at lande på den højre arm og havde et blåt mærke nu, hvilket ingen kunne se fordi hun havde en heldragt og handsker på. hvilket var forunderligt i denne varme.

hun sukkede og mærkede vinden i græsset og solens stikkende varme ramme hende, hendes hvide hår lå spredt ud over græsset og gjorde hendes øre næsten usynligt, hun i en orange heldrag med hvide støvler og handsker, hendes hale var dog gemt inde i tøjet for ikke at blive rørt. hvilket var vigtigt for hende.

denne lille skikkelse hed Furry og var halvdyr, men hendes trak kom mere fra et menneske end en ulv, hvilket kom fra hendes mor af. hun havde gule øjne og lidt snavs hist og her, ja hun var beskidt men det rørte hende ikke, hun var jager de måtte gerne være beskidte! det var ihvertfald hendes tanke.

Furry gabte og hendes spidste ulve tænder kom kort til syne. hun lukkede øjnene og hørte hvordan græsset bevægede sig og hvordan fuglene sange en fin sang. hun kunne høre nærmest hele lysningen men noget var bare ikke rigtigt for hende. hun manglede kram og kærtegn fra sin familie og det kunne hun ikke få pga frygt. ja hud mod hud berøring var forbudt ifølge hende og hendes familie. hvilket kun gjorde hun ikke fik kram som andre børn.
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 25.05.2023 20:31
Eamon havde for endnu engang skyld fået lov til at ride en tur, han havde været forbi Tusmørke dalen ved den kendte kro, for at hente noget for sin mester. Det havde ikke været en hel ufarlig tur, men han var da sluppet med livet i behold, derefter havde han søgt imod skoven for at, sikre sig ikke længere at være forfulgt. Ved et vandløb lod han både hesten og ham selv drikke, før turen gik videre og han prøvede ærligt at finde ud af hvordan, han mon fandt vejen tilbage til storbyen herfra? 
Han endte med at hoppe af hesten, efter at være blevet ramt af uttalige grene på sin vej igennem beplantningen. Derfor gik han nu og trak den brune hest ved siden af sig. 

Men efter længer tid på tur, endte han ved en lysning hvor han måske lidt for træt, endte med ikke at se det andet væsen men bandt hesten fast til et træ men med snor nok til den kunne græsse lidt. Før han parkede en lille taske af sadlen for at kunne få sig noget mad. Han havde stjålet fra et bageri, og derfor var taksen godt fyldt med lækkert duftende bagværk, derudover havde han skaffet en drikkedunk med en smule øl i. 
Eamon sank ned på jorden, lænede ryggen imod en sten, før han gav sig til at fiske en bolle op, for at begyndte med at spise. Dette her var langt bedre end at være ved stalden, han var glad for at få en smule mere frihed. Blikket rette sig imod himlen og han smilede en smule for sig selv, imens han forsatte med at spise. 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 26.05.2023 14:23
der var dejligt stille synes Furry. hun lå bare der og så op på himlen. alt var stille noget duftede pludseligt godt?! hun så ikke rundt men snussede lidt ind. hun var ikke helt vågen men lå og ærvede sig over sin dag. alt gik galt for hende. hun trak vejret dybt ind og begyndte at synge lige så stille. det var ikke højt og klart. men det var en sang hendes mor sang når hun havde en dårlig dag og skulle beroliges. Sangen var rolig det var noget der passede til at skulle slappe af. hun lukkede øjnene og stoppede med se på himlen.

Furrys gyldne øjne var som en ulvs men også meget menneskelige. da hun var færdig med at synge lavede hun et vip og kom op at side. hun kunne stadig dufte et eller andet. hun så frem for sig og anede ikke at manden med det duftene mad bag bag hende.
"jeg må virkelig være sulten siden jeg kan dufte noget lækkert" sagde hun til sig selv og tog sig til sin mave.
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 26.05.2023 17:53
Eamon var travlt optaget af sin mad, det var ikke ofte han fik så meget, så han tog sig god tid til at spise, men skulle heller ikke være tilbage før dagen efter. Men lyden af en sangstemme fik ham til at stoppe med at spise og se rundt, det var først nu han bemærkede den anden skikkelse, som hun blev færdig med at synge og snakkede. 
Så han kort en smule overvejende på sin mad, måske han kunne dele bare en smule? Han rejste sig langsomt op, og tog tasken i hånden, før han gik imod hende dog stoppede på en sikker afstand, og lagede hoved på skrå. Hun var anderledes kunne han se, han satte tasken ned og tog en bolle op " du kan dufte min mad, jeg har nok så vi kunne måske dele?" sagde han forsigtig, imens blikke gled over hende, før han viftede lidt med bollen, og nikkede imod tasken der stadig var rimeligt fyldt med alt godt fra bageren. 
Han sendte et svagt smil og prøvede at være så venlig som mulig, dog også en smule på vagt men hun så meget yngre ud end ham, burde hun være her alene? han skævede rundt for at sikre sig det ikke var en fælde...
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 26.05.2023 20:27
hov. duften kom nærmere. den blev stærkere. hun hørte pludseligt en stemme og farede hovedet rundt for at se det plot var en mand. hun smilte venligt og så på bollen. hun rejste sig op med sin lille krop. "så jeg var ikke bare sulten, jeg kunne dufte noget noget godt" sagde hun og så på ham med glade barne øjne.
hun så på bollen og rakte hånden med handske på, og tog forsigtigt bollen hun tog den ned til munden og tog en bid. "tusind tak hr." sagde hun og smilte med øjnene. hun begyndte at tygge lidt for ivrigt, så hun næsten klojes i bollen. hun slå sig på brystkassen og fik kvælings fornemmelsen væk.

Furry sank det endeligt og rakte hånden frem. "hyggeligt at jeg ikke er alene her, jeg er Furry." sagde hun glad og hendes ulve ører vippede, glad, og rettede sig mod ham. Furry var et lille halvdyr med to ulve halvdyrs forældre. så selvfølgelig også ulv. hun havde dog hud som et menneske, så hun kunne godt forestille et menneske med lege øre på som bevægede sig. men det var jo ikke lige det det var.
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 26.05.2023 21:03
Eamon betragtede halvmennesket, som det virkede til hun opdagede ham, hans blik gled over hendes ører, før han så nikkede en smule. Han lod hende tage bollen  " spis endelig jeg fik vist stjålet rigeligt" sagde han, måske ikke smart at indrømme men han var ej en smart knægt. 
" rolig nu, du behøver ikke skynde dig " tilføj han som hun var ved at kløjes, han skævede imod hendes hånd men tog den, for at give et let klem før han slap den igen og sende hende et smil. Han satte sig selv ned og fandt et stykke søder bagværk fra tasken " jeg er Eamon, ja det hyggeligt nok, ved du enlig hvordan man kommer tilbage imod Dianthos ? " svarede han spørgende,  gav sig til at spise roligt, hun virkede ikke som en trussel, måske han var heldig hun kunne vejen ud? så han senere kunne ride tilbage imod byen igen. " er du ikke ret ung?" spurgte han med et hævet bryn.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 28.05.2023 14:49
Furry tog en bid af bollen da han sagde det var stjålet hostede hun over det og så på ham med store øjne. "men... man må da ikke stjæle?" sagde hun og så underne på ham. hun så på ham da han så sagde sit navn. Eamon, pænt navn. hun smilte lidt da han spurgte om hun kunne vejen til Dianthos. hun havde da en ide til hvilken vej man skulle gå men hun var selvfølgelig ikke 100 % sikker på det.  hun så rundt for at se hvor de var. 
hans spurgte om hun ikke var ret ung og hun lagde hovedet på skrå. "hvad mener du... har alle folk og væsner ikke været unge engang?" spurgte hun så tilbage da hun ikke så noget galt i at være ung. det betød bare hendes liv lige var begyndt. Furry var jo 14 i udseende men havde fået en ældnings drik der gjorde hun var blevet 14 på ingen tid.
hun lagde bollen på skødet og lukkede øjnene og brugte sin ulve høre sans til at finde nogle lunde ud af hvor man skulle gå hen for at komme til dianthos. hun kunne fornemme lidt hvor de var sådan men hun kunne jo ikke sige rid den vej, for så kunne hun sende ham den gale vej.
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 28.05.2023 16:05
Eamon så på hende som hun hostede, og trak en smule på skulderene " jeg skulle have mad, men havde igen penge? skulle jeg heller sulte?" svarede han roligt, det var trods alt noget han ofte var nød til at gøre. Han betragtede hende det var ikke mange halvdyr han havde oplevet, ved hendes ord smilede han let til hende " det er der heller ikke noget galt, i det var mere at du var alene her?" svarede han spørgende, det var mere om hun kunne forsvarer sig selv og ikke noget negativt. 
Han trak sin flaske op for at drikke lidt af den nu lunkne øl, men det var bedre end ingenting, skævede kort imod hesten men den gik blot græsset fredeligt, så der var igen farer på færre. 
Han lod sig forsætte med at spise, imens han betragtede hende, prøvede hun at finde vej? " du er halvdyr ikke ?" spurgte han, dog meget nysgerrigt, på sin hvis kunne de vel ligeså godt snakke indtil han skulle videre igen? Han tøvede ikke med at snuppe næste stykke bagværk, det var længe siden han sidst havde spist og det smagte godt. Han tillod sig at lægge ned på ryggen, for at se op imod himlen. 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 28.05.2023 16:13
Furry vidste at hendes mor arbejdede på en plantage med hendes søster og de fik tit frugter med hjem. Furry så sørgmodigt på ham. hun synes det var synd for ham. "hvad med at tjene penge til mad så?" spurgte hun undrene.

da han sagde det med hun var alene grinte hun lidt. "jeg ved da godt jeg er alene, men jeg er aldrig helt alene. vis jeg for brug for hjælp kommer men katte ven." hun kaldte den en kat men det var faktisk en kæmpe istiger. "men jeg er tit alene, jeg er jager for min familie.... men jagten har ikke gået så godt idag" hun sænkede blikket ned i jorden. hun var klodset, hun var altid i problemer eller lavede fejl. Furry var ikke just den mest heldige person, men hun kendte jo ikke til andet, men det mest uheldige var hendes evner, især hendes kopi evne, hun fik ikke just berøring af andre pga den. kram kys og kærlighed var ikke med i hendes opvækst.

da han pludselig spurgte om hun var halvdyr vippede hendes øre mod ham. "jo det er jeg... eller min mor siger jeg er kvart halvdyr. hvilket jeg synes er svært at sige" sagde hun og så op mod himlen. vis hun skulle sige noget om sin race var det den var kompliceret. 
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 31.05.2023 13:19
Eamon trak en smule på skulderen, hans mester gav ham næsten ikke betaling, ærligt kunne man undre sig over at han stadig arbejde for ham, men når man ikke var van til andet en dårlig behandling. " jeg har et arbejde, hesten der over er ikke min, men min mesters" sagde han ærligt " jeg er stalddreng " tilføj han roligt. 
Han drak lidt mere af øllen, og spiste videre det var rart med noget mad, betragtede himlen som han igen lagde sig ned. Blikket vandre imod hende som hun snakkede, hævede brynet en smule undrende " aha okay, så længe du er sikker og kan forsvarer dig, man ved aldrig hvem der er" sagde han ærligt, selvom der var lidt mere sikkert her end hvor han lige var kommet fra. 
Han smilede til hende som hun forklarede " du da meget fin, er det en god familie du har?" spurgte han venligt, mest af alt fordi han ej selv havde en. Hans mor havde kun været 17 da hun fik ham, og arbejde som lystpige, så han var blevet givet væk og siden da boet rundt omkring på gårde. Eamon satte sig en smule op igen " vil du have lidt mad med hjem så? jeg har rigeligt du kan få det som betaling for at følge mig ud fra skoven" forslog han venligt. 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 07.06.2023 15:09
Furry så op på ham da han sagde han havde et job. hun smilte sødt og nikkede. "det må da være rart at ha et job. mor siger jeg er for ung til et" sagde hun og håbede at en dag ville hun kunne få et rigtigt job og leve af det. men 14 år mente hendes mor hun var for ung og uansvarlig. på en kærlig måde.
"forsvare mig... det ved jeg ikke om jeg kan... kan du?" hun tænkte sig om hun burde lærer at forsvare sig selv. folk var jo ikke kun venlige. hun lagde ørene ned og så skamfuldt ned i jorden. "min mor siger at jeg ikke må tale med min far, mor mener at far er noget hun kaldte for... en skørtejæger" sagde hun og så op på ham da han tilbød mad. "vis du har kød ville det være skønt. for mor bager og kommer med frugt dagligt" sagde hun og løftede ørene. hun kunne høre små hop i busken. noget der var så lavt et menneske ikke kunne høre det. hun kiggede mod busken.

det måtte være en hare. hun kune godt dræbe, men jeg var også meget klodset idag. så bare det mindste fejl og hun fik ikke kød med hjem
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 08.06.2023 16:55
Eamon forstod godt hendes mor, hun burde også have det sjovt imens hun stadig var ung, men hvad vidste han? det meste af hans liv fra en alder af 6 havde han arbejdet. " det okay, det ikke det bedste sted" sagde han trak lidt på skulderen "men din mor har ret, du burde nyde ungdommen lidt endnu" sagde han sendte et let smil. '
Hendes spørgsmål fik ham kort til at tænke, det var ikke ligefrem fordi han var god til kamp " jeg kan forsvarer mig en smule" svarede han så ærligt, som hun fortalte mere hævede han brynet ikke helt sikker på hvad der mentes med det" du burde nok lytte til hende, du må vel heller ikke snakke med fremmed?" svarede han og spiste lidt videre før han rode i tasken og fandt en halv spegepølse rulle, rakte imod hende " kun den her" sagde han og tilbød hende at tage den, skulle nok kunne klarer sig med alt bagværket. 
Han skævede i retning hun så, men kunne ej se noget, han var også kun menneske, skævede dog kort for at sikre hesten var okay. 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 08.06.2023 18:53
Furry vippede med ørene imens han talte ja hun var ung, men derfor kunne hun da godt hjælpe til, kunne hun ik? hun så på ham og vidste at hendes mor havde ret åp mange punkter. " vis det ikke er et godt sted hvorfor så ikke finde et nyt job?" spurgte hun undrene. det ville da ikke være galt at søge? 
da han sagde han kunne forsvare sig en smule grinte hun. "jeg kan også kun en smule, men jeg er bare desværre rigtig klodset. såååå jeg kommer tit galt afsted" sagde hun og vidste at hun skulle være blevet hjemme sådan en dag som idag.
da han sagde det med fremmede lagde hun hovedet på skrå. "det.... ved jeg faktisk ikke. hun har kun sagt min far var dårlig for mig og min søster" sagde hun lidt undrene.
da han kom med spegepølsen smilte hun. "tak" hun skulle til at tage den og der kom lyden fra busken. hun rejste sig og satte sig på hug og listede mod busken. der gik ikke længe før hun hoppede ind i busken og et PLASK blev hørt. heldig og uheldig landte hun i flodens lave ende og haren farede forbi Eamon og videre ind mod skoven.
Furry kom op af vandet divvåd og så noget irreteret ud. ja hun var klodset og uheldig idag, mere kunne ikke siges mente hun selv. "fik den ik" sagde hun lettere skuffet.
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 10.06.2023 11:36

Eamon betragtede hende en smule, det var spændene at se hvordan hendes ører bevægede sig, det var han jo kun van til fra rigtige dyr? Hendes spørgsmål fik ham til at sukke let, et kort glimt af frygt var i blikket " det kan jeg ikke" svarede han med et suk, Mester Martin havde ofte pointeret at han var fordømt til at være staldknægt fordi han var dum. 
Hans bryn rykkede tættere sammen som hun grinede, var det af ham? det troede han dog ikke det kunne være? Men smilede blot til hende " aha jeg er også klodset til tider" svarede han for at være en smule sød, det var dog sande ord for der var vel ingen grund til at lyve? 
Han kløede sig en smule i håret, før han trak på skulderene " du skal nok passe på med at snakke med alle, det er ikke alle der er søde" sagde han ærligt og nikkede en smule. Spegepølsen blev rakt mod hende, men hun nåde aldrig at tage den før hun var væk. Han så undrende efter hende og sukkede let som han hørte plasket hun var i sandhed uheldig. 
Som haren kom ud af busken kaste han sig over den, med mere held end forstand fik han fat i dens bagben og holdt fast. Før han slap spegepølsen for bedre at holde dyret nede imod jorden " her du kan vel dræbe den?" spurgte han, som han nikkede imod det spjættende dyr, prøvede at undgå de skarpe tænder. 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 11.06.2023 15:17
kunne han ike få et andet job. det lød underligt. hun havde altid forstået på folk at job kunne skiftes ud. men hun vidste jo ikke at det var fordi hans mester kaldte ham for dum. hun var altid klodset nok derfor hun tit kom ud for ulykker. da han sagde han var klodset grinte hun med et smil. "dejligt at vide man ikke er alene om det" sagde hun hjerteligt.
da han sagde hun skulle passe på med at snakke med alle, kløede hun sig i nakken. "det har jeg hørt et par gange nu... men skal alle ikke ha en change for at udtrykke sig selv?" hun mente at alle skulle ha en change for venlighed.

hun hørte et pivene skrig imens hun sad i vandet. hun kom op og så at Eamon havde fanget harren hun skyndte sig at tage sin lille dolk frem. hun farede mod ham og harren og tog fat i dens øre. "undskyld lille du, men min søster og jeg skal ha mad" hun havde dolken i hånden og stak den hurtigt ind i hjertet på det lille dyr. hun vidste det var det hurtigste at dræbe med.
dog glemte hun lidt at hun ikke havde fortalte Eamon at hendes mor var veganer. hun rørte ikke kød.... med vilje!

Furry så op på ham da dyret var helt stille. hun var stadig meget våd over vandet i floden. hun smilte til ham som tak og tog fat i bagbenene og skar halsen over på dyret så blodet kunne flyde ud inden hun skulle spise det sammen med sin søster. "tak for hjælpen. uden dig havde jeg ikke fået dræbt haren. jeg håber ikke du kom tilskade ved at prøve at fange den" sagde hun og så på hans hænder. om de var skadet eller nogle andre steder på ham var skadet.
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 15.06.2023 16:35
Eamon rynkede let på panden over hendes ord, før han rystede på hovedet " nej alle skal ikke have en chance, du må være forsigtig" sagde han venligt, der var mange farlige folk i denne verden. Han prøvede selv han at undgå folk der virkede mørke, men hun var muligvis endnu mere i farer end ham fordi han mest boede midt i byen. 

Hvordan det lykkedes ham at fange den, var nok mere held end forstand, den kæmpede da ihærdigt for at komme fra ham, men han holdt fast til hun kom tilbage. Han lod hende taget dyret og vendte blikket væk som hun aflivede den, han var ikke god til at se dyr dø, selvom han selv spiste kød var det svært for ham. Da han var helt sikker på hun var færdig med dyret, vendte han blikket imod hende igen, trak let på skulderne hænderne var fine nok den havde ikke fået fat på ham rigtig. 
" det fint, du kan betale mig ved at vise mig ud af skoven? du kan altid sidde med på hesten" sagde han venligt og sendte et smil. Han sørgede for at drikke det sidste øl, før han rejste sig op og strakte sig en smule, skævede imod himlen det var nok på tide for ham at komme videre, så han ikke risikerede at rejse hjem i mørket senere " vi burde komme afsted" sagde han som blikket lagde sig imod hende igen, sendte et smil til hende. 
Han begyndte at pakke sine ting sammen igen, så han kunne sætte tasken tilbage på siden af sadlen. 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 15.06.2023 18:15
når ja Furry havde da glemt at fortælle ham at hun kunne se folks aura. hun grinte kært og smilte "det er ikke noget problem for mig, for at vide om folk er vær at snakke med eller om man helst skal undgå dem" sagde hun hun var godt nok optimist  men hun var også meget god til at kende forskel på folk når hun så deres aura. hans var lysegrå. så han var ikke en sand engel men han var ihvertfald heller ikke ond.

hun holdte haren i benene da han sagde det kunne være betalingen. hun nikkede og smilte. men da han sagde hun kunne side på hesten så hun mod den med store øjne. ikke facineret men med frygt. "øøøøhm. er hesten ikke meget stor?" tydeligt at høre på hende hun ikke var glad for ideen med at ride på den. selv om hun tit red på en stor tiger.
"jeg har en ide, vis hesten ikke er bange kan vi ride på hver vores ven?" sagde hun og sendte et nervøs smil til ham. et pift fra hende og hendes tiger ven ville komme. hun håbede ideen var god for hun var ikke glad for den høje hest. hun var jo også en ulv og det ville hesten nok kunne fornemme? ville den ikke?
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 16.06.2023 11:23
Eamon trak på skulderen, mente hun at have styr på det, var der jo ikke noget han kunne gøre? dog sendte han et let smil imens tasken blev pakket færdig, så han var klar til at kunne komme videre selvom det var hyggeligt nok bare at blive her og snakke. Men kom han for sent tilbage ville der vanke ham tæsk det var han ikke i tvivl om. 

Han skævede imod hesten og så hende, før han smilede let " den gør ikke noget, hun er meget rolig" sagde han ærligt, dog fik det næste ord ham til at hæve brynet. Hvilken ven dog inden længe kom tigeren frem, og han kunne allerede høre hesten brokke sig, det var måske lidt for farligt, den var tros alt et bytte dyr og han undre sig over hun havde sådan et dyr? 
Eamon prøvede at tænke over en løsning " jeg tror ikke det går, hesten vil være bange for din, men du kan sidde bag mig og holde fast i mig, det godt at få det prøvet" forslog han venligt. 
Han gik over for at binde hesten fra træet, og lod en hånd glide kærligt over mulen, hesten faldt mere til ro igen, han skævede til hende, tvivlede på en tiger ville være smart at have nær hesten. Havde det været hans yndlings hest Laban, havde det været en anden snak, men han var desværre solgt. 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 17.06.2023 21:29
Furry så på hesten med store bange øjne. hun hørte pludselig skridt bg sig og en let spinden. det var hendes tiger ven. hun så på den og lagde en hånd på dens pande og den var helt rolig ved det og satte sig ned. hun så på ham da han sagde hesten ville blive bange for tigeren. hun blev lidt bange. den mindste berøring hud mod hud kunne ødelægge hendes psykisk mere end den var når hun så ild.
"men min ven er rolig med mindre jeg beder den om ikke at være det... det er bare det.... hesten er stor og uhyggelig" sagde pigen der stod ved en stor istiger. hun så på tigeren der lagde sig ned. hun var alsår bange for hesten. stor med hove og mange mange kilo på sig. nej den var simpelhen ikke hendes kop te.

"hvad vis jeg bare løber ved siden af? jeg..... jeg tør ikke side på den der" sagde hun og man kunne tydeligt høre hun var skrækslagen for hesten. hun havde aldrig sidet på en men hun havde hørt om folk der var røget af fordi en hest blev utrilregnelig. og det tyrde denne lille 14 årige ikke at være med til.
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 18.06.2023 20:14
Eamon måtte erkende at hun var for bange, det var ellers en skam heste var søde, men hun var nok ikke opvokset med de store dyr omkring sig. Han klappede hesten beroligende på ryggen, imens han så på hende dog gjorde han store øjne, som tigeren dukkede op. At hun var bange for en hest men ikke en tiger, det var i sandhed en gåde? 
Men måske det var bedst ikke at spørge for meget ind til dette punkt, måske det nok skulle gå han havde ikke rigtig tid til at tænke over andet, så han endte dog med at få sat sig op på hesten, før hans blik vandre imod hende igen " okay men du må heller holde en sikker afstand" svarede han langt om længe, dog venligt før han kort aede hesten på halsen og gjorde sig klar til at sætte i trav.  
" du fører an" tilføj han muntert, og satte hesten i gang for så at følge med efter hende, sørgede for der var en rimelig afstand så hesten ikke blev urolig, tigere var trods alt rovdyr og kunne spise en hest hvis den ville. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8