En uheldig omvej

Theresa

Theresa

Tjenestepige for Hertrugen af Isenwald

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Medanien

Alder / 21 år

Højde / 168 cm

Det kærkommen forår lå ikke mange dage væk, hvorfor hun havde tilbragt fridagen lidt afsindigt fra alt det kendte, eller det som nu engang var det kendte for hende igennem de sidste syv år af hendes liv. Der lå en generel glæde i at kunne besøge sin mor og søskende, men turen mellem barndomshjem og hjem tog sin tid. Det var ikke halve dage rejser, men timerne løb alligevel hurtigt afsted. 

Solen var ved at forsvinde bort henover horisonten, hvorfor det var tid til at finde hjem igen: "Næste gang jeg får en fridag, bringer jeg noget mad med vi kan nyde," lød farvellet som hun lukket døren bag sig og svang sjalet tæt om sig og satte satte kurs mod den halvnøgne skov. Turen havde hun gået så mange gange før, men når aftenen fald på, måtte hun erkende, det virkede altid så uhyggeligt at passere forbi træerne, specielt når de stod så bladløse som de gjorde. De små bække og sten der lå i klumper var en normal del af turen, men når mørket først faldt på, var intet normalt for en så simple tur. 
Kviste og blade kvastet under fødderne som de trådte afsted. 

Selvom Theresa så sig fra tid til anden over skulderen, følelsen af at nogen eller noget fulgte efter hende bredte sig tungt i hende, men hun kunne aldrig se noget. Som skyggerne lagde sig som en hætte over det hun så. Tempoet steg i hendes fødder og hun ville bare tilbage til Isenwald-hjemmet før solens lys helt forsvandt og hun blev omringet af mørket fra natten. Fokusset forlod hende en anelse, og som hun kom til stenene for at komme opover hældningen, endt hun med at glide. Foden havde ikke fået sat ordenligt, og hun prøvede at trække foden til sig. Lyset forsvandt som sekunderne gik, og hun prøvede at skubbe de tunge sten for at få foden fri. "For Isaris gryde ske da også," mumlet hun stresset. 

Hun hev og trak i foden som det skulle gøre en forskel, men det eneste det gjorde, var at få hende forpint i anklen. 
Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

Melonar 10.02.2023 21:07
En lang vandren havde begyndt for den unge mand. Han havde forladt Flodbyen Lazura for at begive sig syd på. Han blev meget sjældent længe et sted af gangen hvilket var meget tydeligt på hans tøj, det tøj der engang havde været fint tøj fra nordvik var nu blevet noget laset bras, og var meget hullet og udgået, dog havde han ikke så mange krystaller at gøre godt med, han havde spænderet en god del på en god overnatning på en kro oppe i Lazura, det havde været en halt fortrinlig nat, han ville ikke klage overhovedet, dog vidste han ikke endnu hvor den næste nats søvn skulle være. Dog gik og gik han, efter det første døgn havde han nået Dianthos, hvor han overnattede hvor han nu endda kunne få tag over hovedet.

Dagen efter vendte han snuden sydpå hvor han skulle mødes med en i medanien. Det var ikke en tur som alle om enhver ville tage sådan bare lige til fods, men Quinn nød faktisk at gå lange ture, især nu når han havde været så uheldig og blevet blind grundet at havde brugt sin evne lidt for meget, på noget alt for dumt, han skulle slet ikke have brugt kragens syn så meget som han gjorde den nat, men det var en virkelig god nat med Bordelmutteren.

Quinn nåede ned til skoven lidt nordvest for fredskilde, hvor han skulle mødes med sin kammerat, han havde sin krage på hans skulder som han gik ned gennem skoven og så som mørket faldt på, og blev mørkere og mørkere som minutterne gik. Som han nåede ned igennem skoven hørte han nogle mumle eller en lyd i hvert fald, som lød som en mumlen. Quinn vendte sig mod lyden og gik dermod "er der nogen?" spurgte han med sin dybe men rolige ryst og sendte kragen ud for at spejde rundt i skoven mens han blindt stod og fulgte kragens blik rundt i skov området
Theresa

Theresa

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Medanien

Alder / 21 år

Højde / 168 cm

Hun prøvede at vride foden fri, endda at få trukket foden ud af skoen, men hun kom ingen vegne som hun stod der og kæmpede. Hvis der endelige sket noget, var det mere som om, at hun kun fik presset foden længere ned mellem stenene. 

Vingebask og lyden af krager hjalp hende ikke, nervøsiteten steg blot mere og hun kæmpede blot videre, indtil hun lod sig sætte i en akavet og ubehagelig stilling på stenene for at få et pusterum. Hun prøvede at få vejrtrækningen under kontrol, men intet syntes at være til at komme omkring eller finde ro i. Hvordan skulle hun dog få foden løs! Trods for vejrtrækningsøvelserne, steg pulsen kun i hende. 

!! hun så omkring sig som hun hørte et andet menneske. Hvordan kunne nogen lyde så rolig i dette terræn. "Hvem er der" spurgte hun med en urolig stemme og så intet andet end kragerne der fløj omkring. Kroppens uro steg langsomt i hende og hun fik revet sig op igen og prøvede at skifte taktik til at rykke til stenene. 
Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

Melonar 11.02.2023 20:03
Quinn lod blikket hvile på kvinden han fandt med kragens blik. Hun var en ung pige, hun var at skyde til omkring de 18. Hun var pænt påklædt i en kjole og et sjal, hvilket fik ham til at tænke at hun var faret vild. Han fik kragen til at finde vejen tilbage til ham og gik selv vejen tilbage til pigen "navnet er Quinn frøken" sagde han med en fortsat rolig stemme og kom helt hen til hende "Jeg gør dig intet, jeg vil blot hjælpe" sagde han og gik helt hen til hende, så det blev tydeligt at han var blind, men at kragens blik var af blålige farver. Dog lagde han blikket på hende med kragen, men var en smule ved siden af hende med sit eget blik

Quinn fik kragen til at flyve ned til hendes fod og satte sig på hug ved hende "er det okay?"spurgte han og rakte ned til hendes fod men holdt hænderne lidt fra foden før hun havde givet ham tilladelse til at røre hende for at hjælpe hende fri
Theresa

Theresa

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Medanien

Alder / 21 år

Højde / 168 cm

Et eller andet sted blev hun taget af en overraskelse over at blive kaldt frøken, men det gik hurtigt op for hende, at hun jo var en frøken. Ikke blot en tjenestepige en Therese(a). Men kragerne var endnu hendes skræmmepunkt og hun lod blikket falde omkring dem, selvom de virkede til at være med ham. Quinn, var det hvad han havde sagt og hun holdt en anelse vejret spændt i kroppen og bed sig usikkert i underlæben og prøvede at finde ud af om hun skulle kigge på kragen eller den høje mandsperson. 
Theresa kunne ikke gøre op med sig selv om han så igennem kragen eller blot havde den som et sekundær syn, men han ville hjælpe. Usikkert lod hun ham bevæge sig ned ved hendes fod. 

"Åh, o-okay .. J-ja?" svaret var et rod, men alligevel tydeligt nok til at give ham hendes samtykke til at hjælpe hende. Hun så med ned omkring sin fod, men lod hænderne støtte omkring nogle af de øvre sten. "Pas på, jeg tror jeg har forvredet foden i mit forsøg på at træk den op," fortalte hun stille med en form af flovhed i stemmen. 
Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

Melonar 11.02.2023 20:21
Quinn lod blikket hvile hvor hendes stemme kom fra og havde kragen ved hendes fod og ved stenen "hold den sten der, det ligner også du har fået skrabet hul" sagde han og lod blidt hænderne ligge sig mod hendes fod, og lagde sin den ene hånd som støtte og fik med den anden trukket foden op fra hullet hun havde fået trådt ned i. Han var meget forsigtig omkring hende for at beskytte hende og hendes fod. Da han fik hende op trak han en smule af sit allerede let lasede tøj for at ligge det om hendes fod for at beskytte stedet hun havde fået skrabet hul "du skal passe på dig selv frøken, og i sær i disse skove, på det her tidspunkt" sagde han satte sig ved hende og fortsatte "men jeg er glad for du ikke er kommet mere til end med foden" sagde han og smilede til hende og fik kragen op på skulderen igen for at kunne se på hende
Theresa

Theresa

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Medanien

Alder / 21 år

Højde / 168 cm

Et ugh forlod hende som hun hørte at hun også havde skrabet hul omkring anklen. Det var ikke hvad hun havde brug for. Det ville ikke se kønt eller nydeligt ud og hun skulle sørge for at dække det til når hun skulle træde i tjenesteklæderne igen, hvilket var i morgen. Men hun fik stenen og tabte næsten pusten for den var tung for hende. Det fik helt fjernet hendes fokus fra foden at hun stod med stenen, selvom han havde fået den til at se så let ud. 

Endnu med stenen i favnen og et stakåndet udtryk, hørt hun hans ord: "Jeg går normalt turen her, men jeg følte noget fulgte efter mi-mig," der var pauser i mellen hendes ord, som hun hev efter vejret fra at holde stenen. Hun turde ikke bare tabe den, den ville blot lande på hendes anden fod eller værre, ham. "Den er tung," piv hun en anelse og havde ikke registeret noget som helst med foden. "Er min fod oppe?" spurgte hun og ville strække foden frem for sig, men kunne mærke lasten fra stenen ville blot tippe hende bagover. 
Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

Melonar 11.02.2023 21:05
Quinn fulgte hende med blikket som hun fortsat stod med stenen, og rejste sig for at hjælpe hende "Nårh for den da, mørket gør ting for folk, men jeg kan forsikre dig om at der ikke er nogen i nærheden"fortalte han med en sikkerhed og rakte ud efter stenen i hendes hænder "lad mig tage stenen" sagde han og lagde hænderne om stenen "din fod er oppe, og jeg har lagt et stykke tøj om din fod for at beskytte din fod" sagde han og tog stenen fra hende og lagde den ned på jorden med kragen på hans skulder så han kunne se hvad han havde gang i, det med at have en krage som øjne, var nogle gange en kæmpe udfordring, men det var som det nu engang var, han kunne ikke rigtigt gøre så meget ved det.
Theresa

Theresa

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Medanien

Alder / 21 år

Højde / 168 cm

Et tungt åh forlod hende som han tog stenen fra hendes favn og hun lod armene falde en anelse trætte ned langs siden før hun lod fingrene røre hinanden som de midte nede midt for. "Det er jeg glad for," sagde hun stille og lod blikket falde ned mellem dem og rømmede sig en anelse før hun endte med at lade den en hånd falde som sin arm i stedet for. Hun skævede en anelse usikkert mod kragen, det var som om den kiggede. Ikke bare kiggede, men rent faktisk så som hun så tingene. "Tak for hjælpen, Quinn," det var underligt at sige foks navne uden at have herre foran til efternavnet, men hun kendte blot hans ene navn, om det var efternavnet eller fornavnet var heller ikke til at sige. 

"Må jeg spørge, ser De med fuglen?" før hun lod sig træde ned fra stenen og ville vende blikket mod de opvejene sten, hun kunne jo gå uden om og finde en nemmere hældning at komme forbi. For hun ville ikke give sig i kast med stenene mere for den aften. 
Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

Melonar 15.02.2023 17:50
Quinn fulgte hendes bevægelser nøje for at både studere hende men også sikre sig at der ikke skete ham noget, dog vidste han også godt at han nok ikke ville kunne nå at parere hvis hun skulle gøre noget, hvilket han heller ikke forventede hun ville gøre, hun virkede ikke umiddelbart som en type der var aggressiv. Han fulgte hendes hænder som de fandt ned langs hendes side og smilede varmt til hende og satte sig ned på en af stenene "velbekomme" sagde han og nikkede let  "det gør jeg, hvis ikke jeg havde min krage var jeg blind" fortalte han og slap blikket fra kragen hvorefter den lettede som for at vise at synet ikke kom tilbage, men også for at slappe af, og samle energi "jeg regner ikke med du gør noget, så jeg slapper lige en smule af, har du lyst til at sidde og snakke lidt?" spurgte han og så i retningen af hvor han vidste hun lige havde været
Theresa

Theresa

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Medanien

Alder / 21 år

Højde / 168 cm

"Er De født blind?" måske det var et underligt spørgsmål, eftersom han allerede havde udtrykt at han var blind, men han igennem kragerne. Det var meget nyt for hende, et ukendt domæne og han var den eneste som kunne fortælle om sig selv og sin tilstand. Men som han tilbød, at hun kunne følges med ham (indirekte) og at de kunne snakke lidt, trak hun skævt på smilebåndet og lod sig sætte på en af stenene ved siden af ham. "Jeg ville ikke vide, hvad jeg skulle gøre, De er jo en høj og stærk mand," så selv hvis hun havde været en, som var ude på unoder, ville hun ikke kunne ligge sig ud med en som ham. 

"De skal have mange tak for Deres hjælp," sagde hun og lod føddernes klappe lidt sammen i skospidsen, mens hun prøvede at finde samme ro som han havde omkring sig. At sidde der i mørket og vente og bare tage det som det kom. Mon oldfruen undret sig, over hvor hun blev af?
Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

Melonar 16.02.2023 10:45
"Nej, jeg er blevet blind for nyligt, jeg er stadig ved at vænne mig til det" fortalte han og lyttede efter hvad hun gjorde, eftersom han havde sluppet grebet i kragen der blev brugt som sit syn, for at slappe af og hørte og mærkede varmen fra hende som hun satte sig ved siden af ham og så over i området af hende med de mælkehvide øjne. Det at han var blevet blind havde været en meget uheldig ting, men trods havde han fået flere skærpede sanser og at han havde fået mere kontrol over kragen med det, eftersom at synsnerven jo var sat ud af spillet, hvilket gjorde at han havde mere mulighed for at styre kragen til hvad han skulle bruge den til "det ville være nemt at stjæle og komme væk, nok er du mindre end jeg, men der er mange andre ting man kan gøre" fortalte han og kunne egentlig godt lide hendes stemme. Hun virkede meget rar og dog kunne han også godt forstå hvis hun var urolig, hun var i en mørk skov, sent på aftenen, og med en ukendt mand. Dog vågede han sig at ligge hånden på hendes lår som han svarede "selvfølgelig frøken, jeg hjælper gerne" sagde han og lod en finger glide over låret og lagde derefter an til at fjerne hånden
Theresa

Theresa

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Medanien

Alder / 21 år

Højde / 168 cm

Forundret over ordvalget, så hun lidt mod kragen og tilbage på ham. "Hvordan er du blevet blind?" var det lyset, var det medfødt, var det stjålet - var det magi? Der var så mange muligheder og hun forstod nok knap nok halvdelen af dem og hvordan det fungeret. 

Et lille grin forlod hende og hun bed læberne sammen, han gav hende kredit for noget, som var så usandsynlig. "De giver mig ros for det usandsynlige," fortalte hun ham og lod hovedet hvile mod sin ene skulder, mens hun skævede ned til skospidserne igen og smilede for sig selv. Det var alligevel lidt af en ros at få, trods det ikke var ros. Det var jo mere mulighederne for, hvad der ville have været sket. 

Uroen havde lagt sig, og hun følt sig ikke så skræmt som til start, han havde vist sig at være en anstændig mand og ville hende godt. Men hun trak igen på smilebåndet "De behøver ikke kalde mig frøken, mit navn er Theresa" lod hun sig fortælle og prøvede at opleve det han oplevede. Lod hørelsen være det, han arbejdet med, hvorfor hendes øjne var lukket let i.  
Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

Melonar 19.02.2023 14:46
Quinn grinede let da hun spurgte hvordan han blev blind "Det er faktisk en meget sjov historie..."  sagde han smilende og kom med et lille grin "jeg har siden jeg var lille haft en tilknytning til kragerne, hvilket også gav mig evnen til at knytte mig til dem, og overtage syn og kontrol over dem" fortalte han og holdt en lille pause for at trække vejret "dog har det altid gjort at jeg blev blind når jeg brugte kragens syn... Så det der skete var at jeg brugte det i længere tid end jeg før havde, og måske overbrugte det lidt. Siden da har jeg ikke kunne få det tilbage og derefter blevet blind" fortalte han og så let over mod hende med sine mælkehvide øjne, han kunne dog ikke se noget, men han vidste hun sad der ved siden af ham.

Quinn lod smilet let vokse "hvis der er noget jeg har lært, er det at der ikke er noget der er usandsynligt. Der er mere til den her verden, end vi ved" sagde han og lagde mærke til hvordan hun ikke fjernede hans hånd fra hendes lår, så derfor lod han hånden ligge der, og bare lod den ligge "men jeg er glad for at du ikke vil gøre mig noget" sagde han med et lille smil.

"Hyggeligt at møde dig Theresa" sagde han og vidste ikke noget om at hun havde øjnene lukket, dog hvis han havde muligheden for at se det, ville han synes det var vildt sødt, men alligevel lod han let hånden glide over hendes lår "jeg er glad for at jeg stødte ind i dig herude, så havde jeg da en at snakke med" sagde han og smilede let for sig selv
Theresa

Theresa

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Medanien

Alder / 21 år

Højde / 168 cm

Nyserrigt lyttet hun til hvad han fortalte. Det var noget af en evne at have med sig, det var forbløffende i hendes optik. At bruge sin evne efterlod ham midlertidig blind, men nu var han så blevet permanent blind for at have brugt sin evne mere end hvad godt var. Det var alligevel en ofring at gå med. Ikke at kunne se, hun ville være hjælpeløs. Men han tog det med stiv arm og det var beundringsværdig. 

Øjnene lå endnu let i. Hun havde ikke registeret at han havde lagt en hånd på hendes lår, i sit iver på at lytte til lydene omkring sig. Læben blev stille bidt i, som hun hørte hvad han fortalte og hun vendte hovedet mod ham og lod øjnene åbne sig selv i: "Det lyder næsten helt dystert, gør det ikke?" spurgte hun reflekterende til og så mod hans mælkehvide øjne. Det var underligt at se en i øjnene, når de intet kunne se at man gjorde til dem. Smil og mutte miner, de ville blive overset. 

Maven tog et sug ind og hun så ned mod sit skød. Uroen voksede langsomt i hende på ny, måske hun lagde mere i hans ord end hvad de egentlig betød, men hun lagde sin hånd om hans og løftede den let fra sig. 

Lidt vævende om hvad hun skulle sige, så hun stille omkring sig på ny og glemt kort at hun endnu havde sin hånd om hans, den var endnu ikke blevet sluppet. "Men bor du her i omegnen?" spurgte hun og vidste, at hun også burde se at vende retur til hjemmet. 
Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

Melonar 24.02.2023 11:27
Det at have blevet blind var ikke en nem tilvænning, men han havde gjort det, og han levede egentligt fint med det, dog var der nogle ting der var svære, så som at spise fra en krages syn, han havde med at ramme meget ved siden af munden, hvilket gjorde at han nogle gange grinede, andre gange blev frustreret, men egentlig, var han begyndt at vænne sig ganske udmærket til sin nye tilværelse. Da hun spurgte ind til om det ikke var lidt dystert slog han en mild latter op og nikkede en anelse "Det er det nok egentlig, jeg har ikke helt tænkt over det, men jo" sagde han og nikkede stille og fortsatte let med at lade tommelfingeren køre over hendes lår, hun var en virkelig sød kvinde at snakke med, hun tog sig faktisk tiden til at lytte til hans historie, der var ikke mange der brugte sig tiden til at lytte, mange så Quinn som en galning efter han blev blind, men ikke noget han havde noget imod, for så folk ham som en galning, var det fordi de ikke kendte ham, eller hans historie.
Quinn mærkede som hun tog i hans hånd og flyttede den fra hendes lår og fortsat holdt hans hånd, lod han ligeledes hånden blive i hendes og gav den et blidt klem og lyttede til hendes spørgsmål om hans boligsituation "Jeg holder mest til på kroer, eller andre steder hvor jeg kan få husly, ellers finder jeg tilbage til nordvik, til mit hjem der står tomt i øjeblikket" fortalte han
Theresa

Theresa

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Medanien

Alder / 21 år

Højde / 168 cm

Hun kunne ikke unde ham, at han ikke havde tænkt over det. Oftest skulle man alligevel høre det fra andre, før man selv kunne reflekter over det som blev sagt eller kunne fortolkes ud fra ens udsagn. Men at tænke sådan om verden, var en skræmmende tanke for hende. Tænk hvis de, man troede bedst om, viste sig at være forfærdiglighederne selv - de sande monstre i skyggerne. Theresa måtte ryste øjnene for at slå tanken hen, det var ikke tid eller sted at tænke over sådanne ting. 

Hendes glemsomheder blev kun mindet om, hvor hun var og sad, og indså at hånden hun havde brugt til at forflytte hans, endnu lå i hans. 

Øjnene hvinede forundret på det, for han havde lange fingre, små ru og alligevel varme og bløde. Hun følte sine fingre så så korte ud i hans favn, men det var meningen hånden skulle til sig selv, i stedet blev hun kort opslugt af sammenligningen af deres håndstørrelser og siden hen det han sagde. Han bor primær på kroer, huh? Men det blev tilføjet. Han boede i Nordvik, men han var da noget så langt væk hjemme fra så. "Du finder tilbage? Tager det ikke næsten en måned at vende hjem herfra til Norvik?" hun måtte erkende, hun vidste ikke om det var uger eller en måned, men det tog hvert fald sin tid. 
Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

Melonar 07.03.2023 08:59
Quinn havde slet ikke tænkt over hvordan hans holdning til at folk ikke altid var hvad de så ud til at være, og at nogle gjorde ting som man aldrig kunne tro de kunne gøre med folk, som kunne skade personerne man måske engang har holdt nært, men jo som hun sagde var det en dyster tanke at have, hvilket han også ville have til eftertanke, men stadig være påpasselig, dog var han jo blind, og han ville være et åbenlyst mål for sådanne folk som han havde nævnt.

Han mærkede let på hendes hånd der var i hans, en blød og rar kvindehånd, der dog stadig føles som havde været brugt til arbejde, men af hvilken arbejde havde han ingen tanke om, men det var en dejlig og blød hånd, han nød at have lidt nærkontakt om det blot var en smule ville han være tilfreds med, blot det at holde en hånd bragt ham en smule lykke. Han trak let hendes hånd over til sig og holdt den ind til sig og viste på en måde afsavn til fysisk nærvær "Ja, med tiden vender jeg tilbage, det tager tid at komme hjem til Nordvik, det tager nok et par uger, at komme hjem, nok ikke en hel måned men det er derhen af" fortalte han og sagde efter en kort pause "men så tager jeg pauser hen af vejen og overnatter på kroer eller steder hvor jeg kan få tilbudt husly" sagde han med en rolig og fattet stemme og begyndte at nusse hendes hånd med tommelfingeren
Theresa

Theresa

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Medanien

Alder / 21 år

Højde / 168 cm

Nu havde hun dog aldrig selv set Norvik eller kunne læse sig til landskabet, men hun havde da hørt fortællinger om det, og at han kunne finde på at rejse omkring, det var nu alligevel et under, på den magiske måde, for hende. Hun glippede lidt, som hun så hvordan hendes lille hånd forsvandt i hans og at den blev trukket mod ham. Uden at tænke over det, smilede hun let over det. I takt med han lod sig nusse hendes håndryg med sin tommelfinger, så hun alligevel en smule overrasket på ham og måbede kort. "Finder du nemt husly blandt fremmede?" det var næppe alle, som valgte at åbne deres hjem for en. Det var ikke sådan at Quinn så skræmmende ud, men han var tydeligvis en mand med en form af færdigheder og robusthed, noget som kunne virke frygtindgydende for nogen. 

"Ville jeg egentlig kunne få dig til at følge mig gennem skoven til mit sted?" hendes sted, hvordan skulle man dog beskrive at ens seng og hjem var ved sin arbejdsgiver, selvom et vel næppe var en overraskelse at hun (som så mange andre) havde et arbejde og kunne være bosat ved sit arbejde på den måde. Det ville give hende en tryghed, og han ville kunne komme mod noget mulig husly. 

//låser grundet inaktivitet.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2