Kaatima Af Kazimi

Kaatima Af Kazimi

Prinsesse af Kazimi, forretningskvinde.

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 39 år

Højde / 169 cm

Sparks 07.01.2023 12:26
Fortidstråd

Som den ældste kvinde, blandt en stadig voksende søskendeflok. Var det næsten blevet Kaatimas rolle i familien at tage sig af børnene der kom; især når hendes far altid virkede meget mere interesseret i at jage kvindeskørter, og hans koner mere travlt med at være irriteret over de havde valgt at gifte sig med ham.
Ikke at det altid var sådan, og med en god hjælp fra tjenerne, var det efterhånden sjældent at Kaatima brugte tid med hendes yngre søskende. Men i dag, som hun kom gående ned af gangen i Kazimi Paladset, var det med et stort smil på læberne. I hendes arm havde hun en kurv, hvor tre små tigerunger lå i. En nede på handsels marked havde haft dem til salg, og Kaatima havde frygtet at de ville ende som et cirkus for andre at grine af. Så ville de få det meget bedre hos hende, og hos Jojo.
Jontar!” kaldte hun ud, for at se om hun kunne finde hendes yngre bror, der stadig kun var ved at ramme teenageårene. Stadig, kunne hun ikke tro at han allerede var så stor, det var næsten som i går at hun havde været inde og se hendes nyfødte bror. Nogle gange, frygtede hun næsten at hun kunne blinke med øjnene, også var han blevet voksen.
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 08.01.2023 13:01
Elleve år var en alder, hvor drenge begyndte at vise deres færdige personlighed frem. Og skønt Jontar endnu blot var et barn, var den personlighed, der ville pryde hans person resten af livet, begyndt at blomstre. Visse fascinationer, ønsker og mannerismer var allerede begyndt at tage form i ham. Dog var han endnu et barn og som alle andre børn kunne han lide at lege. Derfor var denne vinterdag - skønt vinteren blot betød lidt mildere varme her i syden - blevet brugt udenfor. Det kunne nok også ses. Beskidte negle, rodet hår og krøllede klæder beskrev meget fint den unge prins lige nu.

Som midterbarn - for nu - havde Jontar egentlig meget frihed. Fader fokuserede ikke direkte meget på ham. Det var de ældre brødre, som fik denne fokus. Derfor kunne han netop være ude i haverne og lege som ethvert andet barn. Selv prinser skulle være børn. 
Lyden af en alt for velkendt stemme afbrød dog drengens legeri i træerne. "Kaat!" Jontar smed det, han havde i hænderne, og løb indenfor for at lede efter sin storesøster. Faktisk kunne denne storesøster meget vel være hans moder af alder. Fyrsten havde ikke ladet sin libido være stille nogensinde. 

~ Don't just take me as a handsome face. I am so much more than that ~
Kaatima Af Kazimi

Kaatima Af Kazimi

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 39 år

Højde / 169 cm

Sparks 12.01.2023 09:05
Da hendes bror kom til syne, kunne hun ikke lade være med at grine. Hun satte sig ned på hug og lod hendes fingre blidt tage hans hånd; ”hvad er det jeg ser, har du været ude og lege i haven?” sagde hun med et kækt smil, og betragtede de beskidte negle. Derefter rejste hun sig op, og lod hendes fingre rode lidt rundt i det vilde hår. ”Har du haft en god morgen?” spurgte hun og betragtede hvordan han så ud, foruden hans beskidte negle. Med et stort smil på læben rystede hun igen på hoved ”lad os lige få gjort dig ren, det går ikke at du gør din gave beskidt” hun nikkede mod en af tjenerne, der kom over for t tage Jontar med ud for at få vasket hænder og gjort nogen lunde præsentabel igen. ”Jo hurtigere du er færdig, desto hurtigere kan du få din gave!” heldigvis var tigerungerne så trætte at de blot lå og sov i deres kurv der var dækket til med et hvidt klæde.
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 12.01.2023 09:49
Det var måske lidt pinligt ikke at være højere end sin søster, selvom man var en dreng, men det måtte Jontar bide sammen i. Han skulle sågar lige til at sige til Kaatima, om hun kunne tie stille om det til fader, for han ville bare sende sønnen direkte ind for at vaske sig. Men det gjorde Kaatima også. Og der var ingen grund til at diskutere med noget, Jontar selv kunne se fornuften i. Derfor nikkede han blot og sagde: "Okay."
Men som en tjener kom hen for at følge Jontar til en håndvask, kunne drengen ikke skynde sig hurtigere. "Gave? Til mig?" Han løb nærmest hurtigere end slaven kunne følge med for at blive færdig hurtigst muligt. Den gave kunne kun komme for langsomt.

Efter det meste af skidtet var vasket væk fra neglene og tjeneren havde gjort håret mere nydeligt - at Kaatima havde rodet i det havde nok ikke just hjulpet - kom Jontar ud og hurtigt ledte efter sin søster. "Kaat, jeg er færdig! Hvor er min gave?"

Kaatima Af Kazimi

Kaatima Af Kazimi

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 39 år

Højde / 169 cm

Sparks 16.01.2023 11:17
Hun kunne ikke lade være med at klukke af varme, da hun så hvordan hendes bror løb foran tjeneren. For alt deres far måske gjorde galt, var det sjældent at Kaatima kunne finde det i sig, ikke at holde af de søskende der kom ud af de mange forhold.
Desuden, hvordan kunne man ikke synes det var morsomt at se hvordan den lavere dreng, nærmest spænede væk fra en febrilsk tjener der prøvede at holde trop?

Da han kom tilbage, havde hun sat sig ud i haven efter at have bedt om at få et tæppe lagt ud. De ravbrune øjne drejede sig mod stemmen af hende bror, der kaldte efter hende. ”Herude!” råbte hun blidt og derefter begyndte hun at grine, da han ville have sin gave. ”Man skulle tro du aldrig fik noget, sådan som du higer efter det” sagde hun med en blid stemme og klappede på tæppet ”sæt dig og luk øjnene” hun ventede tålmodigt på at hendes bror gjorde som hun havde bedt om. Og da hun var sikker på at hans øjne var lukket fiskede hun en af tigerungerne op. Den begyndte at spinde, en dyb og voldsommere lyd end normale huskatte.
Derefter lagde hun den trætte kat ind i Jontars arme. ”Så, må du gerne kigge” sagde hun, og lænede sig tilbage for at overvære hans reaktion.
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 17.01.2023 12:42
Prinser og prinsesser havde en tendens til at være overforkælet møgunger. Og Jontar var ingen undtagelse af denne klassificering. Når ens fader var fyrsten, var krystaller tæt på en uendelighed for dem. Hvad der blev peget på, blev hurtigt deres. Der var ikke meget, de ikke kunne få. Og Jontar var da lidt famøs for at få, hvad han pegede på. Det var ham, der havde gået imod slægtens traditioner og i en alder af ti udskiftet sin personlige slave givet ved fødslen til fordel for Morosa. Ja, Jontar fik, hvad han pegede på. I hvert fald da han endnu var en ung prinsedreng. Ingen kunne sige nej til hans søde og kønne ansigt. Det var endnu i de bløde og barnlige former af charme.

Jontar kunne ikke lade være med at fnise lidt, da han sad og blev nærmest direkte kaldt forkælet af sin storesøster. Men han gjorde lydigt, hvad Kaatima sagde. Måske han smugkiggede med det ene øje. Han kunne i hvert fald se noget pelset. Og hurtigt kunne han mærke meget pels på sine hænder og arme. Allerede før Kaatima havde ladet ham åbne øjnene, havde han kigget på det pelsede dyr i sine hænder. "En kat!" Med det samme begyndte Jontar at stryge katten langs ryggen. Den spand som en sovende kat. Den sov faktisk, virkede det til. Den var sød. Dejlig. Blød. Smilet var ikke til at tage fejl af på hele drengens ansigt.

Kaatima Af Kazimi

Kaatima Af Kazimi

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 39 år

Højde / 169 cm

Sparks 19.01.2023 12:10
Kaatima lo hjerteligt da Jontar udbrød at det var en kat. ”ikke helt, det er en tiger unge, så den bliver stor, men hvis du knytter båndet nu, kan det være en rigtig beskytter” sagde hun med en blid stemme og lod hånden glide hen over tigerens hoved.
Nå Jojo, så skal du også give den et navn, nogen idéer?” spurgte hun med et smil, som hun kiggede op på hendes yngre bror. Der var en varme i hendes øjne, da hun betragtede ham. Hvilket lys der stadig var i den ældre prinsesse. Et lys der desværre snart ville slukkes, som det gik op for hende, at hun ikke brød sig synderlig meget om mænd.
Hvordan hun fødte en masse børn, men aldrig følte at hun passede ind nogen steder.
Men lige nu, levede hun stadig et liv, som hun følte værdig. Hvor hun passede på hendes yngre brødre og søstre. Hvor hun stadig var ganske tilfreds med det liv som hun levede i.
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 19.01.2023 21:04
En tiger!? De limegrønne øjne var nærmest så store som tekopper i det lille drengeansigt. "En tigerunge!? Virkelig!?" Hånden fortsatte med at køre blidt ned af den dejlige pels. Det lignede virkelig en kattekilling. Måske lidt større end en killing. Nok mere på størrelse med en halvvoksne kat.

Et navn. Hvad navn kunne den have. En hånd gned mod hagen. Et virkeligt tænkende ansigt faldt over det ellers så barnlige og livlige ansigt. Et navn. Det skulle være et godt et. "Er det en drengekilling eller en pigekilling?" Han kiggede på Kaatima. Hvis det var en dreng, kunne Jontar jo ikke give ham et navn som 'Leia'. Men hvis det var en pige, kunne hun heller ikke hedde 'Luke'. Det ville være synd for den, tænkte Jontar.

Kaatima Af Kazimi

Kaatima Af Kazimi

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 39 år

Højde / 169 cm

Sparks 26.01.2023 15:05
Igen måtte en latter undslippe den ældre kvinde, og hendes hånd lagde sig mod hans hår og gled langsomt hen over det. ”Aldrig mist din entusiasme Jojo” sagde hun med en blid stemme, og mærkede næsten smerte i hjertet over, at han nok ikke kunne holde det løfte. Hun så tit misundelsen i tjenernes øjne. Så hvordan de higede efter den magt, de pragtfulde omgivelser de levede i, og aldrig skulle fokusere på om der var nok i kisten. Men hun kunne også tit kigge med de samme jalousifyldte øjne, når hun betragtede dem som stod i boderne på markedspladsen. Hvor hun dog ønskede, et mere stille liv. Hvor hun kunne være sin egen person, sin egen herre over livet. Desværre, var dette dog ikke en mulighed. Hun var fanget i en kvindekrop, der altid ville ligge, laver end alle de mænd, som var i familien. På trods af at hun var en af de ældste.
Hmm, det spurgte jeg slet ikke om, måske du skulle finde et navn som kunne bruges til både en dreng eller pige?” sagde hun med et blidt smil, og lod fingrene ae hen over den bløde pels.
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 29.01.2023 18:18
Et par års forskel mere og Kaatima kunne meget nemt forveksles med Jontars moder. På overfladen lige nu kunne hun snildt anses mere som en moder frem for storesøster. Det var også kun nemmere, nu når den rigtige moder til ham ikke længere var i billedet. Hvorfor var endnu et mysterie og forvirring for den unge prins. Men han havde allerede begyndt at tænke negativt mod hende til fordel for faderen. Når en forælder var tilbage, tog man oftest dens parti. Om nogle år ville Jontars vrede mod moderen virkelig tage fodfæste. Som en tiger i junglen.
"Til både en dreng eller pige." gentog prinsen, imens hånden i håret uglede det mere. Jontar var endnu ikke forfængelig nok til at slå søsterens hånd væk og rette håret ud. Han var endnu en dreng og drenge havde tendenser til at blive beskidte. 
Små rynker mellem øjenbrynene og på broen af næsen var tegn på, at tankerne fløj afsted i drengehovedet. Drengehjerner var jo lidt langsommere i betrækket end pigers. Men som et navn kom frem var det tydeligt. Rynkerne forsvandt, efterladende huden glat og babyblød igen. De limegrønne øjne blev store, som de kiggede på Kaatima, imens drengen sagde energisk: "Zaher!"

Kaatima Af Kazimi

Kaatima Af Kazimi

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 39 år

Højde / 169 cm

Sparks 02.02.2023 12:07
Der var selvfølgelig mange intriger i en adelig familie. Måske var det også derfor, at hun valgte at være mere beskyttende over for de af hendes søskende, der var børn af den forviste tidligere kone af fyrsten. De havde ikke fortjent at leve med den skygge hængene over sig. Desuden var der også en frygt i Kaatima, at de af børnene ville ende med at få svært ved at komme frem i livet. Dog ville denne frygt blive malet til grunde, men det at Jontar en dag skulle blive arvingen, var end ikke noget hun kunne forestille sig ville ske.

Da han gentog hendes ord, nikkede hun. Det var i hvert fald et rigtig godt sted at starte.
Ah ja, det er et rigtig godt navn Jojo” sagde hun med et stort smil, ”det er et stært navn, og jeg er sikker på at i to, vil få meget glæde ud af hinanden—så længe du husker at behandle Zaher med respekt” sagde hun med et varmt smil og betragtede de to sammen. Forhåbentlig ville tigeren være hos ham i mange år. En gave der også ville minde ham om hans søster og hvad hun havde gjort for ham.
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 07.02.2023 08:18
Kazimi var blevet relativt hårdt svækket, efter Jontars moder valgte - eller blev tvunget - til at forlade familien. Dog havde hun efterladt en gave, som prinsen først rigtig ville forstå om nogle år. På samme tid ville hans holdninger om moderen også tage den form, prinsen ville have i mange år bagefter. Uden hende til stede og kun faderen var det ikke mærkeligt, at Jontar endte med at være imod sin moder. Det var ikke ensbetydning med, at han var på samme side med sin fader, men han holdt mere af sin fader end sin moder. Det ville han i hvert fald ende med, pudsigt nok.

"Det lover jeg," sagde Jontar stolt og med ærlighed i sin lyse drengestemme. Dog var et løfte fra et barn ikke det stærkeste i verdenen. I hvert fald ikke nær så stærkt som navnet. Især med drenge var der en tendens til at mise opmærksomhed, lyst og fokus relativt hurtigt. Der skulle nyt til. Især for en prins. "Hvorfor får jeg Zaher, Kaat?"

Kaatima Af Kazimi

Kaatima Af Kazimi

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 39 år

Højde / 169 cm

Sparks 07.02.2023 21:31
Da han spurgte, hvorfor han fik Zaher, kunne Kaatima næsten ikke skjule de sørgmodige øjne. ”Jeg ved ikke, hvor meget længere, jeg kan komme og besøge dig, nu hvor jeg har mine børn, jeg skal passe på, og fyrsten har været så gavmild at give mig muligheden for at handle med kamelerne, hvilket gør, jeg skal fokusere på det", sagde hun og kiggede på Zaher, "men jeg ønskede ikke, du skulle glemme mig eller være ensom nu, hvor jeg ikke kan besøge dig så meget", prøvede hun at forklare og vidste godt, at det for en, der ikke var mere end elleve og allerede havde mistet deres mor, ikke ville være nemt at forstå. Især når hun havde været der så meget gennem hans opvækst. Forhåbentlig ville tigerungen være med til, at han ikke ville glemme hende, hvis hun en dag ikke længere kom forbi, hvilket hun godt kunne frygte, når hendes børn blev ældre.
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 12.02.2023 17:42
Kaatimas ord fik Jontar til at kigge helt væk fra Zaher, skønt hånden endnu kærtegnede langs tigerryggen. "Skal du afsted? Nej da!" udbrød Jontar. Den drenget attitude og tankegang var uden tvivl barnlig. Hvorfor skulle Kaatima flytte væk for at opfostre sine børn? Det kunne hun gør her på paladset. Jontar tænkte ikke så langt, at hvis dette var en mulighed for alle, ville det store palads snart ikke have plads til dem alle. Meget vel var paladset overdådigt og stort, men det var endnu en grænselig bygning. Den var ikke uendelig som universet. "Smider far mig så også ud? Nu når jeg vil slavehandlen." Ubehagen var uden tvivl at finde i drengens ord. Hvis Kaatima kom væk på grund af kameler, kunne Jontar så blive smidt ud på grund af slaver? Logikken var for en gangs skyld ikke utænkelig - taget Jontar i betragtning.

Kaatima Af Kazimi

Kaatima Af Kazimi

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 39 år

Højde / 169 cm

Sparks 20.02.2023 17:02
Kaatima betragtede hendes yngre bror da han spurgte, om deres far også ville smide ham ud. Et forsigtigt smil bredte sig hen over hendes læber, mens hun var nødt til at bide sig selv i tungen, for ikke at sige meget brysk hvordan at deres far aldrig ville smide Jontar ud.
I hvert fald ikke, så længe at Jontar blot gjorde som deres far ønskede. Og med det mente hun nok også, at Jontar kunne tillade sig en del mere end Kaatima nogen sinde kunne.
”Det er ikke fordi jeg er blevet smidt ud Jontar” sagde hun forsigtigt ”men jeg skal sikre mig at min mand får masser af arvinger, og jeg bliver nødt til at være der for dem også” sagde hun forsigtigt ”og bare rolig min ørkenblomst, du bliver ikke smidt ud, du bliver en stor og stærk mand, og skal nok gøre vores fader stolt af dine bedrifter—bare husk at have dit hjerte på det rette sted” hun prikkede ham i brystkassen ”og hoved med hele vejen” derefter prikkede hun ham i panden med et smil ”husk at lyt til dine omgivelser, forstå hvad der sker omkring dig, vurder og observer” det var nok det bedste råd hun kunne give til sin unge bror, trods at han nok ikke ville forstå ordene før om noget tid.
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 26.02.2023 20:02
En lille charmør var Jontar tit blevet beskrevet som. Og det var ikke kun, fordi han var en prins eller søn af fyrsten. Han var en lille charmør. Han ville ikke få det svært ved at lokke kvinder i sit fordærv eller udnytte sine styrker til sine egne fordele. Men der ville være immune individer over for dette. Og fyrsten var en af disse. End ikke en total charme fra prinsen ville kunne få alt ud af fyrsten. Fyrsten var for standhaftig til dette.
Den prikkende finger fik første Jontar til at smile og derefter fnise ved andet prik. Han førte hurtigt pandehåret elegant på plads igen. En prins skulle jo se ordentlig ud. "Det lyder besværligt," sagde Jontar blot til søsterens sidste råd. Alligevel nikkede han, for han forstod. Meget vel var han kun elleve år, men prinser og prinsesser blev hurtigere voksne mentalt. Derfor var smilet i seriøse folder igen. "Men jeg har min egen vej, Kaat."

Kaatima Af Kazimi

Kaatima Af Kazimi

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 39 år

Højde / 169 cm

Sparks 05.03.2023 18:25
Selv dem der kender sin egen vej, må lærer at ikke altid det er den vej man kan gå” i hvert fald ikke før, man var gammel nok til at se, hvordan man kunne ændre folks meninger. Det handlede om at lærer hvordan man kunne få sine egne intentioner igennem, uden at andre lagde mærke til det. Nogle gange var de bedste ting at lade andre tage en beslutning. Tro det var deres egen, når det i virkeligheden slet ikke var det.
Jeg tror på dig Jojo” hun lagde langsomt armen omkring hans skuldre og trak ham ind i et lille kram. ”En dag, bliver du noget stort: og så håber jeg du husker din søster” selvom hun havde sine tvivl. De voksede jo alle op en dag, og måtte lærer at kæmpe med næb og klør for at få bare en lille bid af kagen. Endnu mere dem, hvis mor var blevet eksileret og de måtte leve med den plet på deres liv. På trods af, det ikke var deres skyld.
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 06.03.2023 21:13
Hvorfor snakkede alle voksne i gåder og alt for vise ord? Hvorfor kunne de aldrig bare sige tingene, som det var? Det var så zalans kompliceret at skulle aftyde deres ord, som var Jontar igang med at læse en alt for svær profeti omhandlende alt og ingenting på en og samme tid. 
"Jeg vil aldrig glemme dig, Kaat," sagde Jontar med mod i stemmen. Og alligevel lænede han hovedet op af sin søster, som var han en endnu mindre dreng, end han egentlig var. Han var allerede igang med at blive voksen. Slavehandlen var allerede en begyndende fascination af drengen. Dét ville være hans fremtid! Det vidste Jontar allerede. Eller det troede Jontar, at han vidste. Der var så meget, end ikke han vidste. "Nu må du heller ikke glemme mig." Hovedet drejede sig, så ansigtet kiggede direkte på storesøsteren.

Kaatima Af Kazimi

Kaatima Af Kazimi

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 39 år

Højde / 169 cm

Sparks 07.03.2023 08:28
Gåderne kom fordi at voksne vidste, at give svarende nu ikke kunne nytte noget. Måske var det også en hvis form for sikkerhed, at Kaatima ikke talte frit fra hendes hjerte. Frygten for hvad der ville ske, hvis hun fader fandt ud af hvad hun ønskede. Hvordan at Kaatima udmærket godt vidste, skulle hun nogen sinde få chancen ville hun vælte sin far af tronen han sad på. Hvordan hun ville vise syden, at en kvinde kunne lede dette land meget bedre end en mand. Måske var det naivt for hende at tro, at det ville lykkes for hende. Desværre med tiden, måtte Kaatima også indrømme at det ikke ville blive hende der ændrede synet på kvinder. Men forhåbentlig kunne hun lægge stenene, der fik hendes søstre til at se, at den verden de levede i. Den underkastelse som mænd troede var retfærdig for kvinderne at lave, ikke holdte og kvinderne var langt stærkere end de troede.
Jeg vil aldrig glemme dig Jontar, aldrig” hviskede den ældre kvinde forsigtigt og aede ham langsomt hen over håret. Velvidende, at hendes bror var langt mere voksen end hun behandlede ham nu. Men bare for dette øjeblik, kunne de vel godt lade som om, at de var yngre og bibeholde lidt af den barndom som var blevet dem frarøvet. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 09.03.2023 22:16
For et barn var dette mere end svar nok. Hvad havde Jontar i ikke at stole på sin søster? Så skulle det være moderen. Moderens fraværende tilstedeværelse kunne resultere overordnet set i to ting for prinsen. Enten, at kvinder og folk generelt altid ville forlade ham. At Jontar i sidste ende altid ville være alene. At han ikke kunne stole på andre. At han ikke kunne holde fast i dem.
Eller også at familien var nød til at være tættere end nogensinde før. Stærkere. Loyale. De var nød til at være der for hinanden, for hvis først ét medlem forlod dem, kunne andre følge trop. Og de måtte gøre alt for at undgå dette. For en lille dreng som Jontar var han på den anden side. For nu i hvert fald. Holdninger kunne altid i flux.

Hovedet drejede tilbage og som hånden kørte langs håret, lukkede øjnene blidt i. Man skulle tro, drengen var så træt, at han kunne falde i søvn op af sin søster. Men Jontar var som de fleste drenge. Alt for meget krudt i bagdelen og ikke tid til at tage middagslurer.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2