Jeg troede aldrig jeg skulle se dig igen

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 17.12.2022 22:04
Mørket havde dækket sig over byen som en mørk kappe, vinden var kold, men kroen var fuld af varme og lys.
Dette varme og lys, og selvfølgelig de søde alkohols drikke skulle da nydes, det syntes Jax i hvert fald.

Jax havde siddet på kroen det meste af aftenen, nyd alkoholen og det kvindelige selvskab, han havde jo intet at frygte fuldmånen var jo langt væk endnu, så hvorfor ikke nyde livet lidt.

Jax bestilte drinks til ham og de tre piger han snakkede med, eller nærmere flirtede med, hvorfor ikke leve livet lidt nu man var her.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 17.12.2022 22:15
Efter at have gået rundt i lang tid udenfor, havde den rødhåret pirat besluttet sig for, at træde ind på kroen. Den herlige kro, som hun tit havde besøgt. Der var så hyggeligt derinde, og hun havde nu heller ikke lyst til at vandre rundt i flere timer udenfor. Hun rettede en smule på hatten, som altid sad ovenpå hendes hoved. Et lille smil kom frem på hendes ansigt, som hun trådte ind på kroen.

Kursen blev straks rettet imod den tjeneste tjener, før hun satte sig ned ved det nærmeste bord. Hun havde ikke kigget rundt, eller lagt mærke til om der var nogen herinde, som hun kendte eller havde set før. Der gik nogle få minutter før tjeneren kom hen til hende, og hun fik bestilt en drink. Da drinken kom, og hun skulle til at drikke en tår, var der en mand som havde grebet fat rundt om hendes hals. Undrende løftede hun et øjenbryn"Kan jeg hjælpe dig med noget?" spurgte hun med et lille flabet smil.

Manden grinede som han gav tegn til, at de andre mænd skulle komme hen til og joine ham. Kayla sad undrende på en stol, og fjernede blikket fra manden. Efter at have kommet fri fra mandens greb, lænede hun sig tilbage i stolen. Greb fat rundt om sin drink og endelig følte hun kunne drikke en tår. Men hun blev afbrudt igen, og denne gang havde manden valgt, at gribe fat rundt om hendes hals med begge hænder. Kayla følte det pludselig blev svært at få vejret, og ikke nok med det, pressede manden hende ned imod gulvet"Hey!!" råbte hun højt, og lagde begge sine hænder rundt om mandens hænder"Ikke stritte imod, bare gør som jeg siger"sagde manden bestemt, som Kayla prøvede at få vejret, men manden havde godt fast rundt om hendes hals.

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 17.12.2022 23:42
Jax så mod døren da den åbnede og gik i stå et kort sekund, var det? Nej det kun det ikke være, han rystede dit på hovedet og fokuserede på de kvinder han snakkede med.

Jax tog sin øl op for at drikke af den da et højt hey fangede hans øre, han så op og så den rødhåret kvinde som var kommet ind før ligge på gulvet med manden over sig.
Jax tænkte ikke et sekund på de kvinder han tale med, han rejste sig og gik direkte over mod manden som han greb fat i og rev op og væk fra kvinden, før han selv lå sin hånd om mandens hals og klemte til så han ikke kunne få luft "hvordan føles det? Godt? Nej, hvordan tror du så hun har det? Opfør og ordentligt eller du ryger direkte ud så kan vi tage en udenfor" vressede han mod manden og blottede sine små skarpe tænder hvilket tydeligt skræmte anden før jax skubbede ham væk fra sig med et hårdt skub så han faldt.

Jax vente sig mod kvinden og var ikke længere i tvivl det var kayla, han rakte en hånd ned mod hende " vi skal stoppe med at mødes sådan her" sagde han roligt og smilede lidt til hende som han stod med hånden for at hjælpe hende op.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 18.12.2022 11:56
Kort tog hun sig til sin hals, for at mærke hvordan hun kunne trække vejret igen. Nogle mænd var alt for irriterende, og hun forstod ikke engang hvorfor han havde haft fat rundt om hendes hals. Et lettet suk forlod hendes mund, for i et øjeblik havde hun frygtet at miste livet:

Hun tog imod hånden, som de blå øjne overraskende mødte hans øjne”Jax??” Fløj det undrende og overrasket fra hendes mund. Det var virkelig ham, men hvad lavede han her. Alle mulige spørgsmål dukkede op i hendes hoved. 

Han havde reddet hende da de var yngre, og nu stod han her foran hende. Et lille smil kom frem, og hun tog imod hans hånd. Kayla havde slet ikke regnet med, at skulle se ham igen. Savnet til ham kunne hun tydeligt mærke voksede”Du har reddet mit liv igen” grinede hun lidt, som hun tiltede hovedet en lille smule. 

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 18.12.2022 12:25
Jax smilede lidt over hendes overrasket blik, og gav et lille nik da hun sagde hans navn, han ville kunne genkende Kayla til hver en tid, selv efter så mange år.

Jax hjalp hende op, han smilede let da hun snakkede om at redde hendes liv, han så kort mod manden der stadig forsøgte at komme op og stå, hvilket fik ham til at grine kort inden han så tilbage på Kayla "jeg vil altid redde dig... når der er brug for det" sagde han roligt, med et let skævt smil.

Manden kom på benene, og som Jax skulle til at sige noget til Kayla havde manden fumlet sig over til ham og skubbede ham hårdt i ryggen, da han ikke var forberedt røg han over mod Kayla, dog fejlede hans reflekser ikke noget, så han væltede ikke, han kom bare lidt tæt på, han så på Kayla "undskyld mig lige et øjeblik" sagde han roligt og vendte sig mod manden som han tog fat i og bevægede sig over mod døren med ham "sig mig, har du ikke haft en ordentlig opdragelse? man afbryder ikke folk når de står og snakker, jeg syntes du skal gå hjem i seng, sov rusen ud, inden jeg smider dig hjem i seng" sagde han roligt, men stadig med en vred undertone som han åbnede døren og smed bogstavligtalt manden ud af døren.
Jax lukkede døren og så kort op på kromutter inden han gik tilbage til Kayla "noget helt andet, er du okay?" spurgte han roligt, han havde ikke nået at spørger, men han skulle da være sikker på hun var okay.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 18.12.2022 12:37
Kort skulede hun hen til manden som i hendes øjne, var utrolig håbløs. Hvorfor stoppede han ikke bare. Selvom det var sjovt, at se hvordan Jax klarede ham. Kayla vidste godt, at imellem manden og Jax, ville Jax være stærkere. Ordene om at han altid ville redde hende, fik smilet til at vokse og hun gav ham et lille puf.

“Du har altid været der, når jeg skulle reddes.. Selvom jeg hader, at være en skønjomfru i nød til tider” hun grinede lidt mere. Men det var sande ord, og hun havde da haft øjeblikke, hvor hun bare havde håbet på, at redde ham. Men hun vidste også godt at han var stærkere end hende. 

Som Jax kom tættere på pludselig, holdte hun blikket på ham. Havde bestemt ikke noget imod, at han var så tæt på hende. Manden kiggede på Ajax og hende, men Kayla synes kun godt om de ord Jax kom med. Hun var glad for at hun ikke havde behov for at trække sit sværd. Kort rettede hun lidt på håret, før hun bukkede sig ned og samlede sin hat opUdover jeg trænger til en drink, efter den mand har holdt stramt fast rundt om min hals.. Så er jeg okay, tror jeg” hun rettede sig op, og kiggede på Jax. Hun var fortsat overrasket over at se ham, og lod de blå øjne glide ned. Hvorfor havde han også reddet hende? Hadede han hende ikke. Hun undrede sig kort, som hun placerede en hånd ved hendes hofte.

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 18.12.2022 12:58
Jax grinede lidt da hun puffede til ham, det føltes underligt at se hende igen, han følte han var teenager igen som han stod der sammen med hende, de havde ikke set hinanden i hvad var det 8 år? det var så underligt for ham, men samtidig gjorder det ham også glad.

Han grinede let over hendes skønjomfru i nød kommentar "tro mig... du er alt andet end det" sagde han med et let grin og et drilsk smil på læberne. Hvis Kayla mindede bare lidt om sig selv fra den gang så var hun bestemt ikke en skønjomfru i nød, og bestemt heller jomfru, det var da en ting Jax viste med sikkerhed.

Jax så kort på hendes hals mest for at se om der var nogen alvorlige mærker, inden han så op på hendes øjne igen. Han nikkede lidt "se drinks lyder ikke helt dumt" sagde han roligt og smilede, hans drink stod stadig ved det bord han sad ved.

Jax så over mod bordet da en af kvinderne kaldte på ham, Jax undrede sig lidt over at de stadig ventede på ham, han tog kort hånd på som et 'kommer om lidt' tegn inden han så på Kayla igen og viste ikke helt hvad han skulle sige, det skete sjældent men var der en der kunne tage ordene fra ham, så var det Kayla.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 18.12.2022 13:12
Det var alt for mange år siden sidst, og hun kunne tydeligt huske dengang. Hun kunne huske alt de havde lavet sammen, og selvom hun pludselig skred, fordi hun ville ud af sejle. Så havde hun tænkt meget på ham, selvom han nok ikke vidste det eller troede det. Hun grinede lidt, og havde virkelig en følelse af de begge to var som teenager igen. En meget rar følelse voksede sig inden i hende, og hun lod blikket falde op på ham.

“Lidt skønjomfru i nød, kan jeg nu godt lide, når jeg ved at du redder mig”drillede hun med et glimt i øjet. Hun var ikke god til, at være den som skulle reddes, men hun var glad for at Jax altid var der, og klar til at redde hende. Kort rettede hun på sit sværd, og skulede hen til kvinderne som tydeligt gloede utilfreds på dem begge to.

Et lille skævt smil kom frem, som hun gav ham et kram. Uden at sige noget, og advare ham. Hun havde bare savnet ham, men da tankerne om, at hun skred fra ham dengang dukkede op, gav hun slip på krammet. Hun gav ham et lille puf, får hun satte sig ned på en stol i nærheden”Hader du mig ikke? Jeg skred jo… “stemmen var lidt lav, som hun havde det dårligt over, at forlade ham dengang. Hun krydsede det ene ben, og lænede sig tilbage i stolen. Kvinderne ved bordet stirrede på dem fortsat, og hun lod de blå øjne betragte den ene kvinde efter den anden”Jeg tror de venter på dig” fløj det ud af hendes mund med et lille smil. Hun ville ikke indrømme, at det gjorde hende irriteret og jaloux at andre kvinder fandt ham tiltrækkende og interessant. 

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 18.12.2022 13:24
Jax smilede lidt over hendes kommentar "jeg vil altid være klar til at redde dig, men lad os være ærlig..." sagde han stille og lænede sig lidt tættere på hende for at andre ikke skulle høre det næste han ville sige "skøn ja, uden tvivl... men jomfru...ikke så vidt jeg husker" sagde han stille og smilede med et drilsk skævt smil. Jax var ikke i tvivl om at han havde ret, men hvorfor ikke drille hende lidt tilbage når nu hun drillede ham, præcis som da de var små.

Krammet kom bag på ham, men nærmest som en refleks lå han selv armene omkring hende og gengælde krammet. En følelse af savn kom skyldende ind over ham som han stod med hende i sine arme igen, det gjorder ondt, men han ville nok ikke indrømme det, i hvert fald ikke her. 
jax så på hende som hun satte sig ned, han satte sig på stolen ved siden af hende og så på hende mens han lyttede, han rystede lidt på hovedet "føle mig vred ja, såret ja...men hade dig?.... aldrig" sagde han stille og smilede lidt til hende "jeg ville aldrig kunne hade dig, du fulgte din drøm og jeg ville hade mig selv hvis jeg stod i vejen for det... havde det ikke vært af åbenlyse grunde så var jeg nok taget med dig den gang" sagde han roligt og smilede lidt til hende.

Jax så over mod kvinderne og træk lidt på skulderne inden han så tilbage på Kayla "de har nok godt af at vente lidt" sagde han roligt og smilede lidt, han ville hellere bruge tid sammen med Kayla end han ville bruge sin tid på kvinder som alligevel havde glemt hvem han var dagen efter. 
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 18.12.2022 14:06
Et grin forlod hendes mund, som hun blinkede til ham. Jomfru var hun slet ikke, langt fra. Som han lænede sig tættere på hende, fulgte hun ham med øjnene. Lod det skæve smil vokse en smule, og hun kunne godt lide at han drillede. Det fik hende kun til at ville drille ham tilbage”Slet ikke jomfru.. Og det er du hvist heller ikke” hun fik et glimt i de blå øjne, som hun lænede sig ind imod ham. 

Hun havde slet ikke troet, at han ville gengælde krammet. Men det gjorde hende glad, at han gjorde det. Savnet hun havde haft til ham voksede endnu mere, og pludselig kunne hun godt mærke hvor meget hun havde savnet at holde om ham. Hvor meget hun faktisk havde savnet, at have ham tæt på sig. Da han svarede at han aldrig kunne hade hende, løftede hun et øjenbryn. Hun forstod ikke hvorfor han ikke kunne hade hende for at hun skred”Men Jax.. Jeg.. “hun kunne slet ikke få ordene frem, som hun tiltede hovedet og lod øjnene hvile sig på ham. Hun trak sig lidt tilbage, og efter kort tid lod øjnene glide ned imod bordet”Jeg knuste dit hjerte og mit eget.. Jeg.. Hvorfor hader du mig ikke for at have gjort det”hun bed sig lidt i underlæben, som hun kunne mærke tristheden kom frem. Hun havde fulgt hendes drøm, men efterladt ham. Den eneste person hun faktisk havde elsket, og haft følelser for. 

Kayla havde uden tvivl ønsket, at han var taget med. Men hun forstod også godt, hvorfor han ikke kunne tage med. Kvinderne som ventede utålmodigt kunne hun godt lide. Især nu hvor hun havde Jaxs fulde opmærksomhed. Selvom hun nærmest ikke kunne tilgive sig selv, for at have rejst dengang. 

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 18.12.2022 14:28
Jax smilede over hendes svar så de skarpe tænder viste sig en smule "jeg har aldrig påstået at jeg var" sagde han roligt og blinkede lidt til hende.

Jax så på hende og kunne godt se at det var hårdt for hende, det var det også for ham, men glæden over at se hende igen var større end den smerte han havde følt den gang, han tog roligt hendes hånd, nok af ren refleks og smilede lidt til hende som han tog sin frie hånd under hendes hage for at løfte hendes hoved op så han kunne se hende i øjnene "hey... jeg ville lyve hvis jeg sagde det ikke gjorder ondt da du rejste, men da valgte stod mellem at overbevise dig om at blive og du så ikke ville være lykkelig fordi du måtte opgive din drøm, eller at du tog af sted og jeg ville vide du var lykkelig fordi du fulgte din drøm så var valget ikke så svært... uanset hvor langt væk du er, uanset hvor længe der går før jeg ser dig igen, eller om jeg ville se dig igen... hvilket jeg ikke troede ville ske, men uanset hvad så vil du altid være min lille solstråle....altid" sagde han roligt og smilede til hende, han brugte bevist den lille solstråle kommentar, det var det han havde kaldt hende da de var små hvis han skulle opmuntre hende, som børn virkede den hver gang, men nu var de jo ikke børn mere, men han håbede det kunne få et lille smil på hendes læber.

Jax så på hende og holdt stadig hendes hånd "hvis du virkelig elsker noget, så sæt det fri, hvis det kommer tilbage til dig, så ved du at det altid har vært dit.... sådan er det også med hjerter" sagde han stille og så på hende, selvfølgelig gjorder det ondt og snakke om, men det var nok også nødvendigt, hvis Kayla viste halvdelen af hvad han havde gjort med sig selv efter hun rejste så ville hun nok ikke ha det godt, der var så mange ting som hun ikke viste, og han ville nok heller ikke fortælle hende det.

Jax så op på en tjener og viftede ham over og bestilte to drinks inden han igen så på Kayla, hun kunne nok godt bruge den drink nu.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 18.12.2022 15:19
I forhold til alle dem som hun havde været sammen med, så betød Jax mest. Han var hendes første gang, og hun huskede tydeligt hvordan det var. Det var helt perfekt, og alting var bare utrolig dejligt og godt. Hun havde også dengang været sikker på, at han skulle være hendes første gang. De havde været kærester i lang tid, og derfor var det nok også normalt for dem, at de skulle være hinandens første gang. Kayla havde bestemt ikke klaget over det, for hun kunne godt lide det. Da hun kunne mærke hans hånd under sin hage, blev hun glad inden i, og varmen spredte sig. Som de nu fik øjenkontakt, lyttede hun til hans ord. Smilet voksede som hun ikke havde lyst til at kigge væk fra ham lige nu. Hun kunne godt lide, at holde øjenkontakt med ham, og have sit fokus og opmærksomhed på ham. Det havde gjort ondt på dem begge to, og at han ville have at hun skulle følge sin drøm, gjorde hende også glad.

"Jeg tænkte på dig.. Faktisk hver dag, jeg savnede dig.. Selvom jeg oplevede en helt masse, og mødte rigtig mange mennesker, så manglede jeg dig.. Det lyder lidt underligt måske, men.."hun holdte en lille pause, for at lægge hatten på bordet. Hun gad ikke holde den lige nu, og så havde hendes hår også en bedre mulighed for, at kunne falde ned over skuldre og ryggen. Selvom Kayla var ligeglad med, hvordan det røde hår sad, men at have hatten på lige nu, det ville hun ikke. Så længe nogen ikke prøvede på, at tage den eller sjæle den. Måske gøre andre ting, så var hun glad. Der var sket meget ude på havene, og der havde været meget at opleve. Men flere gange, havde hun taget sig selv i at kigge forventningsfuldt på vandet, og håbet på at Jax havde haft mulighed for at kunne tilbringe tiden med hende, og opleve de mange ting og oplevelser sammen med hende. Inderst inde havde hun håbet på, at hun ville se ham igen. Nu stod han foran hende, og hun kunne mærke hvor rart det var, at se ham igen. Hun vidste godt, at de ville se hinanden igen, men frygten for at det ikke ville ske, havde også sat sig i hende.

Som han kaldte hende solstråle kunne hun ikke undgå, at blive glad. Det fik varmen inden i hende til at sprede sig, og hun havde været glad hvergang han kaldte hende det. Kælenavnet var bare godt, og unikt. Men udover det var det også særligt, fordi det kun havde været hende han kaldte det. Hun fjernede ikke blikket fra ham, og forstod godt hans ord. Hun var helt enig i dem, og det var som om det pludselig stak i hendes hjerte"Jeg havde ikke troet jeg ville se dig igen... Jeg var sikker på, at du havde fundet en anden, og ikke ville se mig igen"nævnte hun i en ærlig tone, som hun også godt kunne mærke det gjorde ondt at snakke om. Men hun var også virkelig glad for at se ham igen. Lige nu havde hun kort fortrudt at hun havde efterladt ham, men hun kom tilbage. Men at han var her, det havde hun slet ikke regnet med. Hvad havde han lavet i alt den tid, og var der sket noget alvorligt. Hun var nysgerrig, men spurgte ham ikke omkring det lige nu. Kayla skulede kort hen til tjeneren, som hun i den grad trængte til en drink lige nu. Noget lækkert at drikke"Men jeg er glad for at se dig igen, selvom jeg også er overrasket.. Jeg håbede inderligt på, at se dig igen.. Jeg havde bare ikke troet det ville ske" hun lod smilet vokse, som hun lod blikket hvile sig på ham igen.

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 18.12.2022 15:34
Jax havde aldrig vært i tvivl om sine følelser for Kayla, hverken dengang eller nu, og som han nu sad her, med hendes hånd i sin og så hende i øjnene kunne han mærke hvordan hans krop fyldtes med de følelser han havde den gang.
Det virkede som så længe siden, men alligevel så nært, Jax var overvældet af følelser af alle mulige slags og forsøgte inderst inde at få styr på dem, selvom hans ydre var roligt.

Jax lyttede til hende, og et smil bredte sig på hans læber, han rystede lidt på hovedet "det er ikke underligt, jeg har gjort det samme, der er ikke gået en dag hvor du ikke har vært i mine tanker, jeg har tænkt meget på hvor du mon var og om du havde det godt" sagde han roligt, og det var helt ærligt, han havde tænkte på hende hver dag, han havde tænkt rigtig meget på hende, og havde savnet hende utrolig meget, men han viste også at han ikke kunne leve sit liv på et savn så han kæmpede sig videre, selvom savnet blev der.

Jax smilede let "så er vi to, for jeg har haft den samme tanke, jeg troede heller aldrig jeg skulle se dig igen.... og nej, jeg fandt aldrig en anden, der var ingen der kunne måle sig med min solstråle" sagde han roligt og smilede til hende som han stadig holde hendes hånd, han viste inderst inde godt at han holde hendes hånd, men han havde heller ikke lyst til at give slip igen, tænk hvis hun smuttede mellem fingrene på ham igen, det ville han nok ikke kunne bære.

Jax smilede til hende "jeg er også glad for at se dig igen" han smilede og så kort over på de piger der stadig kiggede på dem, han så på kayla igen "jeg har et værelse her for natten, vil du med der op, der er lidt mere ro til at snakke, og vi bliver ikke stirret på?" foreslog han forsigtigt, han viste ikke om han var for hurtig, han tænkte intet forkert ved det, han tænkte bare det var nemmere at tale frit hvis de sad bare de to, i stedet for i en krostue med en masse folk, men han forstod også godt hvis hun ikke ville, men nu havde han foreslået det.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 18.12.2022 19:39
Det gjorde hende utrolig glad, at høre at han selv havde haft hende i tankerne. Hun blev meget glad for, at høre det. Alle de følelser hun havde og generelt har for ham, kunne hun tydeligt mærke. Det var som om de bare kom frem igen, som de begge to sad og kiggede på hinanden, og kort skulede hun ned til sin hånd i hans. Lige nu ønskede hun slet ikke, at han skulle give slip. Smilet sad forsat på hendes ansigt, og hendes blå øjne gled ind i hans. Hun havde slet ikke troet at han havde tænkt så meget på hende, men det gjorde hende glad at høre det. Så havde de begge to tænkt utrolig meget på hinanden, og selvom hun havde prøvet at distrahere sig selv, så faldt hendes tanker altid tilbage på Jax. Det var umuligt at glemme ham, og tænke på andre. Det havde skam også gjort, at hun havde været tæt på, at komme til skade flere gange. Kun fordi hun tænkte så meget på Jax, som hun gjorde og havde gjort fra det øjeblik hun sejlede ud og forlod ham"Jeg har også været bekymret for om du havde det godt.. Og hver fuldmåne jeg så, ville jeg bare ønske jeg var hos dig.. Og om du klarede det" nævnte hun ærligt, som hun holdte øjenkontakten, og gav hans hånd et blidt klem.

Det var lidt sjovt, at de så hinanden igen, efter at de begge to havde troet og været sikker på at de ikke ville se hinanden igen. Det var heller ikke til at vide, eftersom hun havde brugt rigtig mange år på at sejle rundt, og nyde livet på skibet, og generelt pirat livet. Uanset hvor mange mænd hun faktisk havde mødt, så var der ingen som kunne måle sig med Jax, og det vidste hun godt. Han var speciel på en god måde, og hendes første kæreste og store kærlighed. Han havde altid haft en speciel plads i hendes hjerte. Som han kaldte hende solstråle smillede hun større, og lod foden strejfe hans med vilje. Det varmede inden i at han kaldte hende det, og hun blev utrolig glad over det. Lige så meget som hun blev dengang, og det var nok lidt fjollet når de ikke var teenager længere"Så de tøser du har siddet med derhenne.. De kan heller ikke måle sig med mig" lød det kækt og en smule drilsk fra hende. Men det kom også en smule spørgende ud af hendes mund. Hun blinkede til ham, og skulede kort hen til tøserne ved bordet, der mere og mere så ganske utilfredse ud. Det kunne også godt se ud som om, at de overvejede at rejse sig op, og gå hen imod hende og Jax.

Kayla gav et nik til hans ord, for hun ville da også hellere sidde alene med ham, og nyde synet af ham alene. Alle de kvinder som kiggede på ham, hun kunne godt mærke en form for jalousi begyndte at vokse hos hende. Hun rejste sig op, og hev ham med op at stå. Greb fat i flasken på bordet, og studerede den kort. Whisky var det, men der stod en flaske lidt længere væk som var rom. Hvad skulle de vælge, og hvad foretrak han. Måske vin ville være lidt mere hyggeligt, men på den anden side rom og whisky smagte også godt. Hun lod øjnene glide hen på flaskerne. Vin flasken stod lidt længere væk også, og hun overvejede mulighederne kort. Hvad ville være bedst, for de skulle have noget lækkert at drikke"Whisky, vin eller rom" spurgte hun så, og flyttede blikket hen på ham. Det brede smil voksede, og hun gav ikke slip på hans hånd, men derimod lod sine fingre flette sig ind med hans.

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 18.12.2022 19:58
Jax smilede som hun fortalte at hun havde bekymret sig om ham, han smilede til hende "jeg klare mig skam, lænkerne hjælper en del" sagde han lidt mere stille, han gik ikke lige frem og talte højt om hans øhm tilstand, det var trods alt ikke alle der var vilde med varulve, selvom en del gættede sig til det på grund af hans tænder, men så længe de bare gættede så var det vel fint nok.

Jax så lidt over mod kvinderne og så tilbage på Kayla og smilede "arh, de er tæt på" sagde han roligt og med et tydeligt drilsk smil, han var ikke i tvivl om at uanset hvor søde og gode de kvinder var, så kunne de ikke måle sig med Kayla. 
Kayla var trods alt den første store kærlighed, den første gang, og nu han tænkte over det var hun vist også hans første kys, hun var også den første og eneste som kendte hans store hemmelighed, så der skulle meget til hvis nogen skulle måle sig med hende, Jax smilede lidt "hvad med dig selv... har du fundet dig nogen som kan måle sig med mig?" spurgte han roligt, men med et drilsk blik. 
Enlig spurgte han nok fordi han selv var bange for at hun havde, men det ville han aldrig indrømme, de var jo ikke et par længere og havde ikke vært det længe.

Jax rejste sig da hun hev ham med op og stå, han så lidt på flaskerne "hvorfor ikke alle tre?" spurgte han roligt og smilede til hende, han kunne li dem alle tre og hvorfor ikke ha noget godt og blandet med op i stedet for kun at vælge en, han kunne godt se ud af øjenkrogen af de kvinder han før havde talt med så ud til at ville komme der over, han håbede det ikke hvis Kayla stadig kunne bide fra sig så ville han i hvert fald ikke stå imellem dem og Kayla, det var da helt sikkert.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 18.12.2022 20:24
Hvordan det måtte være, at have lænker på vidste hun ikke. Hun kunne måske godt forestille sig, at det ikke var helt vildt behageligt. Men at han klarede det, var hun glad for. Om de folk som var herinde på kroen vidste noget om varulve, eller kendte så meget til dem, vidste Kayla ikke. Men de var måske mere vant til, at møde pirater og lignende type mennesker, end varulve og andre slags væsner. Men hun var ikke sikker på det, og da Jax kiggede hen imod kvinderne, kunne hun ikke undgå at følge hans blik. Kort betragtede hun alle de utilfredse kvinder, og hun forstod dem godt. Men at de ligefrem sad og kastede lange blikke efter ham, fik hende til at sukke lidt. Selvom hun ikke havde noget imod, at de tjekkede ham ud, og fandt ham interessant. Han var jo ganske tiltrækkende og så ret godt ud. Som hun hørte hans spørgsmål, vendte hun opmærksomheden hen imod ham. Lænede sig ind imod ham, og løftede en finger op til hans mund. Strøg en langsomt hen over hans læber, som øjnene fulgte med

"Tjoooh.. Der har da måske været nogle interessante mænd ombord på mit skib" drillede hun med et glimt i øjet. Hun lod øjnene følge fingeren hen over hans læber. Efter kort tid tog hun den til sig, og gik nogle skridt forbi ham. Før hun satte kursen hen imod kvinderne, greb hun fat rundt om whisky flasken. Hun stoppede op bagved ham, og lænede sig ind imod hans øre"Men ingen mænd har stjålet min opmærksomhed og hjerte..." hviskede hun, før hun lod et kækt smil sprede sig på ansigtet. Med rolige skridt, gik hun hen imod kvinderne ved bordet. Greb fat rundt om sir sværd, og pegede på kvinden som var på vej hen imod dem. Kayla var enig med Jax om at de skulle tage alle tre flasker med, for det lød jo som en glimrende idé. Så havde de også lidt forskelligt at drikke, og så kunne de også drikke det som de begge to havde lyst til. Med den frie hånd som ikke længere var i Jaxs hånd, placerede hun den ved sin hofte. Hatten havde hun hurtigt fået ovenpå hovedet igen. Sværdet lod hun pege lidt mere på kvinden foran sig, før hun skulede rundt til resten af kvinderne ved bordet,

Hun havde ikke tænkt sig, at slås med dem. Så skulle de have gjort et eller andet slemt overfor hende. Det værste de kunne gøre var, at flirte eller lægge an på Jax foran hende. Eller starte en slåskamp over hende, men det virkede til at de bare kastede længselsfulde blikke efter ham, i stedenfor at gøre andet. Kayla kunne ikke undgå at smile lidt, som hun godt kunne mærke kvinden foran sig, skubbede til hende. Kayla pegede ind imod brystet på kvinden med spidsen af sit sværd"Hvis han virkelig var interesseret, havde han siddet og udvekslet mundsavl med jer allesammen... Find jer en mand at lege med" nævnte hun, før hun vendte ryggen til dem. Gik roligt hen imod Jax, og satte sværdet tilbage på sin plads. Hun sendte ham et bredt smil, og løftede whisky flasken op foran sig. Hun var klar, men de manglede bare de to andre flasker. Men mon ikke han selv sørgede for dem, før de kunne gå ovenpå til hans værelse.

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 18.12.2022 21:03
Jax smilede lidt over hendes suk og så på hende som hun satte en finger på hans mund og lod den bevæge sig over hans læber, hvilket fik ham til at smile lidt, selvom det var drillende så gav det stadig et stik i ham med det hun sagde, men i stedet smilede han lidt "pas du på den finger ikke bliver bidt af" sagde han drillende og smilede drilsk til hende.

Jax smilede over hendes hvisken og skulle lige til at vende sig rundt for at sige noget til hende da hun i stedet gik mod kvinderne med sit sværd.
Det tog lige et øjeblik for Jax før han regerede og skulle til at stoppe hende, men det virkede til hun havde styr på det, hun gjorder dem trods alt ikke fortræd, så længe de bare lod vær med at gøre hende sur.
Jax lå armene over kors og stod ellers bare og så til som Kayla tog styringen over situationen, hmm var det underligt at han fandt det en smule sexet? han ville nok ikke indrømme det, ikke nede i en krostue i hvert fald.

Jax grinede lidt over hendes kommentar til kvinderne og rystede lidt på hovedet inden han gik over for at hente de sidste flasker og to krus inden han satte kursen mod kayla så de kunne komme oven på.
Jax blev stoppet af en som tog fat i hans arm og vendte ham rundt, han så på vedkommende, det var kvinden som før havde haft Kaylas svær ved brystkassen "jaxi vil du ikke heller bliver her nede hos os? hvorfor nøjes med en når man kan få tre?" sagde hun tydeligt forførende som hun lod sine hænder glide op i hans nakke og træk sig selv helt ind til ham mens hun kyssede ham på halsen.
Jax selv var ikke i tvivl om at han hellere ville være sammen med Kayla end nogen af de kvinder, som han forsøgte at stoppe kvinden, hvilket var lidt svært da han havde flasker og krus i begge hænder.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 18.12.2022 21:21
Som hun lige havde håbet på, at de begge to kunne gå ovenpå, havde tøsen åbenbart klistret sig op ad ham. Et suk forlod hendes mund, og hvor fandt hun bare kvinden mere og mere irriterende. Det burde heller ikke overraske hende, at kvinden var så ivrig efter Jax. Kayla tiltede hovedet, og overvejede om hun skulle finde sit sværd frem igen. Men på den anden side, så gik hun hen til kvinden, og greb fat rundt om armen på hende. Hev hende ind til sig, før hun pludselig pressede kvinden ned i bordet i nærheden. Hun besluttede sig for at gribe fat rundt om kvindens krave ved halsen, som hun løftede et øjenbryn. Blikket var bestemt som hun virkelig godt kunne mærke, hvordan jalousien begyndte at rase inden i hende. Hun kunne have været ligeglad, og det var hun sikkert også hvis det havde været alle andre mænd, bare ikke Jax. Han var nok hendes største svaghed, og svageste punkt.

"Du behøver ikke lade som om, at du er det bedste i hans øjne... Tror du selv, at han er interesseret" hun nævnte det tydeligt bestemt, som hun drejede hovedet hen imod Jax. Sendte ham et lille skæt smil, før hun vendte opmærksomheden tilbage på kvinden, som hun fortsat pressede ned imod bordet. Tydeligvis kunne kvinden ikke lide det, men Kayla var ligeglad. Hun lænede sig lidt længere ned imod kvinden, og lod sin egen pande hvile sig imod kvindens. Whisky flasken havde hun stillet ved siden af, bare så hun kunne tage den med op ovenpå, når de pokkers kvinder ikke skabte problemer. Kayla strammede blikket, og løftede kvinden lidt op, som grebet kun blev strammet endnu mere"Hvad med, at du og dine hønse veninder, samler jeres værdihed op, og skrider.. Inden i bliver til snacks ovenpå mit sværd" det var ment som en trussel, som Kayla ikke fjernede blikket. kvinden fnys og spyttede hende ind i ansigtet. Det var tydeligt at kvinden da ikke gad gå, og ville stritte imod. Hun skubbede også til Kayla, som røg ind i bardisken. Irriteret fandt hun sit sværd frem, og pegede på kvinden.

Hun slog sig heldigvis ikke, men den høje og bredskuldret mand ved siden af hende, kiggede nøje på hende. Skulle lige til at lægge en arm om hende, før hun var trådt væk fra bardisken. Hun sukkede lidt, som hun trådte tættere på kvinden. Greb fat rundt om whisky flasken med den frie hånd. Hun havde slet ikke tid til, at skulle lege eller høre hvad denne kvinde ville. Kayla ville bare ovenpå, og faktisk være alene med Jax. Men kvinden her var godt nok stædig"Du vil aldrig vinde en kamp overfor mig tøsebarn.. Så skrid nu bare" nævnte hun som hun pegede imod kvindens bryst med sit sværd. Hun stod med sværdet rettet imod kvindens bryst, og den anden hånd havde godt fast rundt om whisky flasken. Det brede smil voksede, som hun tiltede hovedet en smule. Dog havde hun ikke tænkt på manden bagved sig, som nærmede sig hende. 

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 18.12.2022 21:35
Jax fulgte Kayla og kvinden med blikket som det så ud til at gå ret vildt for sig, en del af Jax ville blande sig, men samtidig vidste han også at han skulle ikke gå ind foran Kayla når hun var i det mode.
Jax fulgte dem med blikket og lavede et ansigtsudtryk som noget gjorder ondt da Kayla ramte bardisken.

Jax så Kayla trække sit sværd, han satte krusene og flaskerne fra sig og gik med hurtige skridt over til Kayla uden at gå ind foran hendes sværd "hey, de er ikke det værd okay... kom lad os nu bare..." han stoppede op som hans blik faldt på manden bag Kayla som skulle til at gribe fat i hende, i stedet stalte Jax sig imellem dem, tog fat i hans arm og vred den rundt på ryggen "det tror jeg ikke kammerart... du ved da man ikke ligger hånd på en anden fyrs dame, gør du ikke?" sagde han roligt og manden nikkede "godt, tilbage til baren med dig så kammerart" sagde Jax roligt og slap manden og skubbede ham roligt mod baren igen.

Jax vendt sig mod Kayla igen som han nu stod bag hende, han lå roligt den ene arm omkring hende og lå den anden hånd på hendes hånd som sværdet var i med et let tryk for at få hende til at sænke det, men uden at tvinge hende til det "som du selv sagde, tror du jeg er intresseret i dem?... lige nu vil de bare ha en reaktion fra dig og det er præcis det de får, ignorer dem" sagde han stille i kayla's øre som en hvisken som han forsøgte at få hende til at sænke sværdet. Jax ville hellere ha hende med oven på og snakke med hende alene, end at starte en slåskamp nede i krostuen, han blev stående bag hende, men han havde ikke mere fat i hende end at hun nemt kunne gå væk fra ham eller skubbe ham væk.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 18.12.2022 21:51
Manden som havde været bagved hende, havde hun slet ikke skænket en tanke. Han bekymrede hende slet ikke, og hun tænkte heller ikke på ham. Lige nu handlede det om kvinden foran sig, som hun hørte Jaxs ord. Et lille suk forlod hendes mund, for hun ønskede heller ikke selv at starte en slåskamp op med kvinden, og det ville nok heller ikke blive særlig kønt. Krofatter ville nok også blive lidt, hvis ikke meget sur over det. Han havde ret i at kvinderne ikke var det værd, slet ikke. Kayla skulle netop lige til at vende rundt, før hun kunne høre Jaxs ord og det fik hende til at smile lidt tilfreds. Hun vidste godt, at hun ikke behøvede bekymre sig om Jax klarede den, eller havde styr på det hele, for det havde han. Hun kiggede over skulderen på Jax, som hun hørte ordene og blinkede drilsk til manden, som slet ikke var fan af de ord. Men det var rigtigt, og hun fik løftet sit sværd ned. Satte det tilbage på sin plads i bæltet. Bukkede sig kort ned, for at rette på den ene høje støvle, før hun rettede sig op igen.

"Jeg tror ikke mændene herinde, ved at jeg er din dame" sagde hun drilsk, som hun gav Jax et lille puf med albuen. De var heller ikke et par, men i hendes øjne var han hendes, og omvendt sikkert også. Så at han kaldte hende for sin dame, havde hun intet imod. Grebet på kvinden løsnede hun, som hun trådte tilbage. Hun kunne godt mærke, at Jax stod bagved hende, og hun undslap et lettet suk. Nu trængte hun endnu mere til en drink, og de havde skam tre flasker som de skulle have med ovenpå. Han havde ret for de ønskede bestemt en reaktion fra hende. Hun hørte da også de andre kvinder fnise, og snakkede om hvor dum hun var. Kayla ignoerede det, som hun vendte rundt. Stod med fronten til Jax, og løftede en hånd op imod ham. Greb fat rundt om hans nakke, for at hive ham tættere på sig. Hun sagde ikke noget, før hun lod sine læber presse sig imod hans. Det var kun fordi hun selv ville, men også for at gøre kvinderne lidt mere irriteret. Hvad der i hendes øjne var, hendes var hendes. De skulle ikke tro, at de kunne hapse ham fra hende. Men som Jax selv havde sagt, han havde ingen interesse i dem.

Kysset holdte hun lidt, før hun slap det. Hun sendte ham et bredt smil, før hun bed ham blidt i underlæben. Øjenkontakten holdte hun, som hun efter lidt tid trak sig tilbage"Mhmm.. Skal vi smutte ovenpå.. Jeg har whisky flasken" nævnte hun før hun begyndte at gå hen imod trapperne, som førte ovenpå. Nu kunne de forhåbenligt være alene, uden at blive forstyrret. Hun trængte til at snakke med ham, og bare nyde hans selskab igen. Der var gået så mange år siden sidst, og nu hun endelig så ham igen, havde de jo en masse som de skulle indhente. Kayla stoppede op henne ved trappen, og ventede på at Jax var klar, og med, før hun kunne gå på ad trapperne. Hun lænede sig lidt ind imod muren ved trapperne, og holdte sit blik på Jax. Sendte ham et kækt smil, som hun bare stod og ventede på at han ville komme tættere på.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong, Krystal Administrator
Lige nu: 3 | I dag: 10