Åben

Et drop af kærlighed

Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 05.12.2022 23:36
Det var ikke sjældent, at man fandt Rory inde på Det Halve Svin. Normalt var hun på udkig efter et nyt offer, en ny mand som hun kunne udnytte til sin egen fordel. Når mænd havde fået alkohol tænkte de kun på en ting, hvilket Rory normalt kunne udnytte til sin fordel. Denne dag var dog anderledes, fordi Rory havde ladet paraderne falde ned og nød en gang for alle at være på den mellemstore kro. Fuld ville hun ikke beskrive sig selv, men lettere beruset ville hun da indrømme, at hun var. Måske havde hun fået en øl for meget, måske to… måske tre. Nej, faktisk var hun en smule stiv, selvom hun ikke ville røbe det.

Når Rory var fuld, var hun faktisk også relativ venlig og menneskeglad. Lige nu sad hun ved baren og snakkede med en kvinde på hendes egen alder. Faktisk snakkede Rory ikke særlig meget, men hun nikkede nærmere af alle de ord, der faldt ud af kvindens mund. Hun var faktisk ikke sikker på, hvilket emne de snakkede om. Af og til tog hun et sip af sin drink, men hun holdte nok ikke alt for godt øje med den. Det hændte da også, at en snedig person fik hældt en kærlighedseliksir i drikken. 

“Drik op kære,” beorderede kvinden og nikkede til bundsjatten af Rorys øl. Normalt ville hun være skeptisk, men med så mange mængder alkohol i blodet gjorde hun blot hvad der blev sagt. Godt nok smagte bundsjatten spøjst, men det tænkte hun ikke over. Hun vendte sig om igen, men så kvinden var blevet væk. Rory var en anelse desorienteret og begyndte nu at kigge ned i bordet indtil en anden person satte sig ved hendes side, måske for at tjekke om hun var okay eller også ville personen bare hapse den frie plads. Blikket blev vendt op på personens ansigt, og Rory skulle lige til at sige personen skulle skride væk.

Ja lige indtil kærlighedseliksiren tog sin virkning.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 178 cm

Mildt sagt, så havde Basil kæmpet sig igennem overvejelser om han skulle tage hjem. De teleportører han benyttet sig af, de måtte være glad for ham. Hovedet lå næsten begravet i armene som han sad hen over bardisken. Trætheden havde indhentet ham og han følt sig lang fra 32, men snarere 85. Det var forfærdeligt, umådeligt forfærdeligt. Kinderne bar begyndende rosa, men han måtte erkende, han vidste ikke om det var træthed eller alkoholen som havde slået ind, såvel som kulden, som han vidste ventede ham, lå og ulmede uden for døren. 

Han fik løftet hovedet og rettet ryggen ud. Det var måske tid til at drage hjem, eller bare få lidt luft. Noget skulle der hvert fald ske, for ellers ville han falde i søvn siddende, og han ønskede ikke et omdømme bag sig som Augustus Junior. Fandme om han skulle nå til sådan et punkt i sit liv. Han kørt begge hænder igennem håret og ruskede lidt i håret for at få lidt blodcirkulation igang. Fandme om han så skulle have et isvand i ansigtet for at vågne. 

Men som han havde forladt sin plads og kom mere mod midt, så han en kvinde forsvinde, og han skævede lidt. Måske vandet alligevel ville være passende, noget koldt lige at vågne op, noget som ikke ville ende med at bedøve ham yderligere. Hans dobbelt - eller var det nu snarer et tripplet liv han førte, tog hårdt på ham. Så han fik slidet sig ind og lod sig sætte, han fik hurtigt ikke orienteret sig om hvem der sad ved siden af, men han fik bedt om det glas isvand med isterninger (eller klumper af is, gu' om det gjorde nogen forskel). Men han fik set til siden og indså det var den infamøse Cassie, hvis navn ikke var i nærheden af det. 
Oh fuck
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 07.12.2022 14:28
Aldrig i sit liv havde Rory set sådan et godt skåret stykke mandfolk. Tænk, at hun ikke havde lagt mærke til det ved deres første møde. Det var en af de største fejltagelser, hun havde lavet i hele sit liv. Alt fra hans gyldne øjne med det kedsommelige blik til det gyldne hår af samme farve. I sin rus lagde hun også mærke til, hvor sød manden så ud med de rosa kinder. Af hvad hun huskede, var de ikke samme farve sidst de sås. Havde de været det, ville hun klart have lagt mærke til det. Hvordan kunne hun ikke, når han var den smukkeste person, hun nogensinde havde lagt sine øjne på? Han var jo fuldkommen uimodståelig, og Rory havde bare lyst til at synke sine tænder ned i ham.

Smilet bredte sig på de bløde læber i det samme de fik øjenkontakt. “Årh der er min bevingede kammesjuk! Den skønneste af alle!” Råbte hun op og strakte hænderne op i vejret som skulle hun til at kramme en kæmpe. Derefter lod hun hendes arme styre i hans retning, hvor stolen begyndte at vippe, da bevægelsen var så hurtig og kraftig. Hvis hendes fulde beregninger var rigtige, ville hendes arme klamre sig omkring den stakkels mands krop. Hvis ikke, ville hun nok ende med hovedet direkte i jorden. Så kunne man bogstaveligt talt sige, at hun var faldet for ham.  Rory var ligeglad med risikoen, det vigtigste var, at hun kom tæt på den person hendes hjerte hungrede efter.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 178 cm

Var det trætheden som slog et puds med ham, eller var hun bare skingrende sindsyg, han vidste at deres veje ville mødes igen, men nu måtte han sgu være ærlig med sig selv - han forventet der ville gå længere tid, meget længere tid. År forhåbentlig, men det var ikke hvad stjernerne måske så. For nu sad hun der og smilede som en hysterisk liderlig kvinde, en af de typer man gik meter uden om. 

Han kunne ikke gøre op med sig selv, om hun måske også var en anelse fuld, men aldrig havde han oplevet nogen være fuld at de blev sin modsætning af sig selv. Kunne han komme uden om det eller var det for sent. Hun teet sig forfærdeligt pinligt selv for ham. Tænk man kunne savne Augustus Juniors umådelige pinlige opførelse nu. "Hva?" brummede han forvirret og trak hovedet tilbage i en forvirrings overvejelse med et kort ryst på hovedet. 

Reaktionen skulle reagere og han kom på til en skillevej. Skulle han vige fra og lade hende falde eller lade hende røre ham. Det ville måske være nemt for andre at tage en beslutning, men ikke nu og her for ham. Men i sidste ende greb han ud efter hende og greb hende før hun ville falde helt ned. Hvis nu var så fuld, ville hun så huske sit dæk navn? "Hvad var det nu du hed?
Skulle han forvente at hun betragtede det som flirten? Havde han nu klokket op i det. 
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 07.12.2022 18:31
Ligesom Rory havde troet endte hun i armene af Rasmus. Okay, måske stod stolen i en skrå position, der gjorde, at den kunne skridte hvert sekund, men lige nu var hun i armene på manden som hun elskede mest på denne klode. Alt var i den skønneste orden, hvis man spurgte hende, for nu kunne hun indånde hans duft som var det ilt. Rory følte i hvert fald, at hun ville dø, hvis hun skulle leve en dag længere uden den duft af ren maskulinitet og alkohol. 

“Årh din fjollerik, Rasmus. Selvfølglig ved du, hvad jeg hedder. Hvordan vil du kunne glemme din udkårnes navn,” lo hun muntert og pressede sig bare endnu tættere på hans bryst, hvor hun igen nød, hvor behagelig han var under hende til trods for, at hun sad i en ret ubehagelig situation. Grunden til hun svarede som hun gjorde, var ikke engang for at skjule sin identitet, men blandingen af fuldskab og kærlighedseliksir fik hende til at blive ih og åh godtroende. “Hvad er dit efternavn Rasmus? Hvordan vil det lyde med mit? Rory…” Hun stoppede op for at få ham til at sige sit efternavn. Allerede nu kunne hun se de matchende ringe og den smukke ceremoni for sig. Som hun lå her i Rasmus’ arme følte hun allerede, at han var halvt hendes.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 178 cm

Rasmus? Hvem fuck var Rasmus, spurgt han sig selv i sit hovedet. Basil, hvis hukommelse ingen kunne prale af, havde da lykkeligt glemt at han havde sat et navn til hende, hvorfor han nu stod i en og lige så håbløs forvirret tilstand og ikke vidste hvorfor hun kaldte ham Rasmus. Det var en forfærdelig tid at leve i. Tænk at man kunne være dårligere stillet end Augustus lige nu. Specielt når man ikke engang kendte Augustus for andet end penistryk og liderlighed! 

Forsigtig flyttet han hånden til hendes skylder og prøvede at se efter noget assistance, men nej - nop - niks. "Jeg er Basil af Argyris?" fremmanede han spøgende til hende, ikke at han forventede hun kunne bekræfte det, men de var to klovne som de sad der. Men nu fik han da hendes navn, Rory. Ikke hvad han havde forventet, men skulle han nu være ærlig, så havde han ikke rigtig skænket hende så mange tanker igen siden dengang, han huskede blot at hun gav ham et dæknavn. 
Dæknavn .. der var den. Det var der Rasmus kom ind i billedet. Mentalt gav han sig selv et face-slap. Idioti på højplan. Utroligt han havde opnået noget som helst i sit liv. 
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 07.12.2022 19:48
Navnet Rasmus Basil af Argyris var ganske specielt og lød helt rigtig på tungen, hvis man spurgte Rory. “Rasmus Basil af Argyris,” sagde hun lavmælt til sig selv, men akkurat højt nok til, at Rasmus kunne høre hende, fordi de var så tæt på hinanden. Selvom han havde skubbet hende en smule væk, ved at sætte sin hånd på hendes skulder, var det usædvanlige par stadig ganske tæt. Grundet alkoholen og eliksiren kærte hjernen ikke ligefrem på højtryk hos Rory. Derfor sagde hun med stor selvsikkerhed: “så når vi bliver gift, er mit fulde navn Rory Basil af Argyris,” og smilte et stort fjoget smil til sin kommende mand, der så en anelse forvirret ud over hendes udtalelse. Var det fordi hun havde efternavnet forkert eller fordi hun talte om de skulle giftes. Det ville Rory nok aldrig finde ud af.

Lige nu var hun bare lykkelig over, at han ikke sagde hende imod, og at hun var i armene af sin elsker. Alligevel mente hun ikke, at hun var tæt nok på sin hjertes udkårne, så derfor sprang hun af stolen, der væltede bag hende med et brag. Hvis folk ikke kiggede før, havde de tiltrukket opmærksomheden på dem, der sad tættest på. Rory var fuldkommen ligeglad, for hun havde kurs mod Rasmus’ skød som hun ville sætte sig i, hvis han ikke nåede at lave en protest. En ganske uanstændig handling, men Rory var ligeglad for man måtte godt være en smule uanstændig med sin kommende ægtemand.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 178 cm

"Hva?" Skulle han bare opgive den diskussion, for hun virkede urokkelig i det skide navn. Hvem gad dog at hedde Rasmus af sin egen fri vilje. Det var i sig selv en forfærdelig idé. Ægteskab generelt var en latterlig idé, men hun var tosset, alt for tosset. Men hans mine faldt en anelse og han kunne ikke rigtig vurdere med sig selv, om han skulle grine. Rory Basil, ah, hun troede hans navn var alt andet end et navn, hvilken tragedie. Men hvorfor fik han aldrig svaret hende, var svært at sige. 

Men blikket fulgte hastigt, alt for hastigt, med og han fik rejst sig fra pladsen og trak hænderne til sig, hævede dem som et jeg-rørt-hende-ikke. Et vildfaren og søgende blik blev sendt rundt i lokalet, hvorfor var folk som uhjælpelige, de enerådige pik og fissehoveder. Kunne han sætte hende af et andet sted, gjorde han det gerne, men hun virkede som besat og han tvivlede at han kunne løbe fra hende rent fysisk i denne situation. "Du må have forvekslet mig med en anden, Rory," fik han endelige sagt og ville plante en hånden på hendes hoved, for at de kunne få en form af afstand til hinanden, men hun var høj, ikke mange centimeter lavere end ham, så hvor meget det ville gavne ham, vidste han ikke. 
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 08.12.2022 19:54
At Basil ikke var lige så interreseret i Rory, lagde hun slet ikke mærke til i sin rus. Selv dengang han fjernede sig fra hende, da hun prøvede at sætte sig på hans skød. Prøvede han at være kostbar? For sådan kunne Rory også spille. Hun ville løbe over alle bjerge for at få hans kærlighed. Derfor fulgte hun han blot, selvom han holdte en hånd oven på hendes hoved. “En anden? Dig vil jeg aldrig kunne glemme. Når to sjæle finder sammen i en er de uadskillelige. Det er os Rasmus. Dig og mig, vi er sjælevenner,” svarede hun ham begejstret og prøvede at komme tættere på, hvilket han sørgede for, at hun ikke gjorde ved at holde hendes hoved.

Desperat for at komme tættere på sin hjertes udkårne kom Rory med nogle lettere utilfredse øjne. “Åh Rasmus. Jeg ved du vil mig. Ikke spil så kostbar og lad mig ind i dit hjerte og hjem,” tiggede hun og gav ham sit bedste bud på nogle hundehvalpeøjne. Et blik Rory ikke normalt brugte, så derfor var det lidt fifty fifty om det faktisk ville virke. Rory krydsede fingrene for, at han ville falde pladask for hende, sådan de kunne udveksle deres ringe hurtigt muligt.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 178 cm

Hvordan kom man ud af sådan en situation. Kunne han bare flyve sin vej, var det virkelig hans eneste mulighed? At stå og ødelægge sit tøj for at komme væk fra hende. "Det må du nu ellers godt, Rory," bad han hende. Glem mig for helvede. Kunne han spise hende af med, at der var en anden, men hun havde jo bevidst at hun kunne dræbe, så måske det alligevel var et vildt skud i tågen. Hvem kunne han ikke lide, som han var villig til at satse et liv på. Victoria Garreau måske, hvem brød sig om hende. Ja - Basil bar den måske lidt af fra hendes sidste besøg. 

"Helst ikke," - "Skal vi ikke finde dig noget at spise måske?" i en tønde han kunne efterlade hende i. Hvorfor var hun så forfærdeligt. Havde hun spist noget .. Drukket noget måske? "Rory, har du drukket noget du måske ikke skulle have drukket?" var det gift, og hendes måde at tage en afslutning på livet med? At være en sand pine. 
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 10.12.2022 02:05
Det var bare afvisning på afvisning hos ham, men Rory vidste, at han havde et eller andet for hende. Ellers ville han ikke have hjulpet sidst. Det han prøvede på nu var bare at spille kostbar, men Rory måtte bare vise ham, at der ikke var nogen grund til at spille. Med hende kunne han lade alle paraderne falde ned og være sit rigtige autentiske selv. Det var netop det, som den sorthårede kvinde var faldet for. Men ved Zaladin var han også en fræk mand. Lige nu havde hun bare lyst til at tage hans hånd og rive ham med sådan hun kunne få ham på tomandshånd. 

“Ahh min kære! Inviterer du mig på en bid mad? Hvordan vil jeg nogensinde kunne afvise en date med dig,” sagde hun lykkeligt og rakte atter ud efter ham. Dog havde han endnu ikke fjernet den dumme hånd. “Neeeeeej da! Virker jeg som en der har drukket noget?” Spurgte hun i latter og kiggede på sin hjertes udkårne. Årh hvor var han dog smuk, når han kiggede direkte ind i hendes øjne. Når hun var i hans nærvær følte hun sig som den heldigste pige i verden, fordi hun vidste, at han ikke havde øjne for andre.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 178 cm

Lige meget hvordan han end greb det an, så ville hun ikke bare slippe ham. Som han så det, så åd hendes øjne ham, på måder som end ikke han ønskede at skulle spises på. Hånden på hendes pande var hans eneste fordel lige nu, det skabt da en smule afstand, selvom hun næppe så det som en reel udfordring at komme uden om. Så Basil stod med et vågent øje for at se hvordan han kunne komme helt uden om hende. Var det virkelig en alkoholiseret drik for meget? Ej, så fik han da heller ikke.

Ja, det kunne hun vel godt kalde det. En date, en date hvor han ville takke sig selv for at komme væk fra hende. Så længe hun ikke forventet mad på det halve svin. Den strakte arm var for et sekund ude af spænding, men før hun fik gjort for meget ud af det, fik han strukket den igen for at holde hende hen. "Ja, ja det virker som om du har drukket en flaske af noget alkohol du ikke kunne tåle," han kom sig virkelig ikke i de muligheder der nu engang var med eliksirer og gifte, og han havde da mødt kvinder som var ... svage når det kom til visse typer af sprut. 

"Hvor vil du spise, Rory?"
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 15.12.2022 22:36
I et sekund var hånen på hendes pande slap og Rory så det som sit snit for at slå armene om sin hjertes udkårne! Dog fik han hurtigt fanget sig selv i sin fejl, og i stedet stod Rory bare med armene i vejret som når et barn ville løftes op af sine forældre. “Årh min egen, en øl eller to. Måske tre. Maks! Men jeg må dog indrømme, at den sidste var fortryllende god, men det er kun fordi at mit blik ramte dit efter,” svarede hun ham med hjerter i øjnene. Nej, fuld var hun næppe selvom promillen nok ville fortælle en helt anden historie. Hendes hovede var helt klart og det eneste den fortalte hende var, at hun skulle bruge hvert sekund med manden, der stod lige foran hende.

“Hvor jeg vil spise?” Gentog Rory begejstret og blev mødt af et blik, som bare sagde: ja. Så svar på spørgsmålet kvindemenneske! Det tog Rory sig ikke af. Hun elskede, at hendes lille snut var en smule utæmmelig. Mænd med en smule attitude havde altid fanget hendes blik. “Vil du ikke lave noget mad til mig? Du har aldrig vist mig dit hjem,” konkluderede hun og gav ham et par tiggende øjne. Det var jo vigtigt at se, hvordan hendes kommende mand boede. Snart skulle hun jo flytte derind og så skulle de have en familie med mange, mange børn der skulle videregive deres fantastiske gener.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 178 cm

Hvordan hun kunne stå sådan, forstod han vitterlig ikke. Hun var ikke engang lille nok til at ligne en der skulle løftes op. Det lignede bare et kram for ham. Et kram han nu ikke havde i sinde at give hende. Men hendes snakken var som vilde gåder, for to måske maksimal tre øl burde ikke gøre nogen så skør, men alligevel påpeget hun, at den sidste var så fortryllende god, men måden hun pointeret at den kun var så god, fordi hun så ham - af alle de tilgængelige mennesker. 

Kunne han have banket et hoved ind i væggen, gjorde han det. Men hun var evigheder om at tage en reel beslutning - find nu bare på noget mad, kvindemenneske. Men det var desværre ikke det han ønskede, hun kom med som forslag. Var det virkelig den eneste mulighed for ham, at tage hende med sig? 
Basil spekuleret lidt over det og indså at ingen kom ham til undsætning, hvorfor han bare eftergav sig: "Fair," mumlet ham irriteret og slap hendes pande og lod sig vende front mod udgangen og gik med hastige, trætte og opgivende, skridt. 
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 21.12.2022 00:18
Rory blev ellevild, da han, med stor entusiasme, sagde ja til, at han ville tage hende med hjem og give hende den helt specielle menu. Hvordan mon deres hus ville se ud sammen, når de skulle leve sammen til deres dages ende? “Ak kære! Hvor glæder jeg mig dog til at vi skal have et privat øjeblik sammen… jeg lover dig, at det nok skal blive besværet værd,” sagde hun med en lummer undertone. Nu hvor hun fik ham alene, skulle hun da bruge hvert minut til sit fuldeste… men selv hvis de blev på kroen, ville hun ikke spilde sin tid med sin elskede - for elske, det skulle de!

Som en lille hvalp fulgte Rory sin ejer lige i hælene. Hun havde slet ikke mærke til, at han virkede helt opgivende over, at hun var med på slæb. Næh, faktisk syntes hun, at han virkede lige så begejstret som hende selv. Det måtte have været hendes forførende ord, der havde gjort, at han havde sat tempoet op. Nu gik han ikke som en trebenet skildpadde, men som en skildpadde med alle fire ben! Et mirakel at tempoet kunne være så højt. Da vidste Rory, at hun var ved at gå ned af den helt rette rute. “Sååå, hvad står menuen på?” Spurgte hun med en ukarakteristisk entusiastisk stemme. Hvis Basil bare kendte hende en smule bedre ville han vide, at Rory aldrig ville opføre sig sådan, hvis hun var ved sine fulde fem. Ikke engang, hvis hun havde drukket ti øl i streg.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 178 cm

Besværet værd. For hende måske, men ikke ham, nej. Basil så ikke det som en sejr på nogen måde, snarere et uretfærdigt nederlag. Havde han vundet slaget, men vandt hun krigen. Skulle han virkelig hjem med dét. Han frygtede ikke så meget for sit liv igen, men mere for hvad hun kunne udsætte ham for, for det lød da forfærdeligt meget til, at hun havde en fantasi om at sætte tænderne i ham. Hun så ham ikke som andet, end en glaseret skinke, og selv så han hende som stuvede hvidkål, end at der fandtes værre retter at sammenligne hende med. 

Tænk at man kunne savne den bitre lille heks hun havde været første gang de mødtes, men han kunne ikke give det flere tanker, for han havde ingen idé om hvad der skete med hende eller om dette bare var hendes fulde-jeg. "Jeg ved det ikke," brummede han og så en smule trættende på hende - træt af hende. Hvad skulle han servere for hende, noget fordærvet mad måske, måske det kunne hindre hende i at røre ved ham. 

Basil var træt af at lege kat og mus, men han havde ikke overskuddet til at lure hvordan han skulle gribe det an mere. Så nu kom hun jo bare med ham hjem. "Måske noget brød," som kunne suge noget af alt det indhold i hendes tarme ud af hende. 
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 24.12.2022 01:05
Siden deres sidste møde var dynamikken mellem dem helt anderledes. Før virkede han en anelse tvær ved hendes selvskab, men nu virkede det til, at han oprigtigt godt kunne lide hende! Hvis ikke, hvorfor skulle han så invitere hende i sit hjem. Åh, hvor var det dejligt at gå gennem de dunkle gader med sin elskede. Aldrig havde hun set så smukke gyldne øjne, fyldige læber eller en så maskulin positur. Hvis jorden gik under nu ville hun dø som en lykkelig kvinde.

“Brød? Jeg elsker brød. Det er faktisk min livret!” Det var overhovedet ikke hendes livret, men i hendes drugged up stadie var alt Basil tilbød hende det mest vidunderlige måltid. Ja, foruden ham selv da. Selvom han ikke havde sagt det, så vidste hun jo godt, at han også ville hende. Han bar måske en anelse genert, men Rory havde set, hvordan de gyldne øjne havde holdt øje med hende hele aften. De blikke han havde givet hende gennem deres samtale var ikke til at slå fejl af. Han var helt igennem dybt forelsket i hende. Måske elskede han hende mere end hun elskede ham, men det var en helt surrealistisk tanke. Rory elskede Basil mere end hun elskede sit eget liv.

Det fjogede smil havde atter fundet hendes læber og hun gik nu side om side med sin elsker. Godt nok havde han ikke er lige så stort smil, men hun kunne se det i hans øjne. Måske var mundvigerne bare træt af at blive trukket op. I en hurtig handling lod Rory hendes hånd nærme hans med en intention om, at parret skulle flette fingre. Hvis hun bare lige kunne få fat i ham, så behøvede han ikke at lave det første træk! Hun vidste jo godt, at han var en anelse genert.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 178 cm

Det var underligt, at hun kunne være så svær at komme af med, det ville næsten være nemmere at komme af med syfilis. Ikke at han vidste noget om det. 

Selvfølgelig, tænkte han. Hun ville efterkomme uanset hvad han sagde eller tilbød hende. Havde han sagt noget endnu mere kedeligt end brød, havde hun nok også jublet glædeligt op omkring det. Han prøvede ikke at se for meget på hende, men han kunne konstant mærke hendes øjne. Ikke et smil var at finde hos han, men som hun fik fat i hans hånd og lod fingrene flette, fik han gryntet et lille grin og trukket på sit smilebånd. Hun var snu, det måtte han give hende. Så selvom de nu gik der, hånd i hånd, fingrene flettet sammen, lod han hende få lidt vilje. Selvom han nok ville fortryde det, i sidste ende. 

De nærmede sig stille et hjørne hus, to etager høj og han havde fra top til tå. "Du skal tage skoene af, når du kommer ind," ualmindelige anmodning fra hans side af, for sko var ellers noget folk normalt beholdt på, men han foretrak at kunne vandre omkring bagfodet og det krævede at møg og småsten ikke skulle vandres rundt i hjemmet. 
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 08.01.2023 20:49
Hele grunden til at Basil så bedrøvet ud før, var fordi han endnu ikke havde flettet sine fingre med Rorys. I det samme hun gjorde sit snedige træk, kunne hun se hans ansigt lysne op. Hvor var dette et romantisk øjeblik mellem de to parter. To mennesker, eller hvad end han var, som blev forenet på en magisk måde ved blot et håndtryk. Hvis Rory skrev poesi, ville hun skrive et digt, men uheldigvis for hende var hun ingen digter. Selvom hun nu gik hånd i hånd med sin største muse.

Snart nærmede de et hus på to etager. Rory regnede med, at han enten havde overetagen eller underetagen. Umuligt at han ejede hele bygningen, men så igen, selvfølglig var hendes kommende mand talentfuld inden for sit fag. Sammen ville du dominere verden sammen, og han måtte også gerne dominere hende… eller omvendt, hvis det var det han var til. Som en lydig hund tog Rory sine sko af som det første, da de kom ind i huset. “Wow, er det virkelig her du bor?” Spurgte hun selvom svaret var åbenlyst. “Her kunne man godt slå sig ned i en evighed,” sagde hun og gik atter hen mod Basil og gjorde et forsøg på at slå armene om ham.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 178 cm

Det kunne have været så meget værre. Det var ikke en uendelig forfærdelighed at flette fingre med hende, selvom han nu gerne have set sig del for det. Men gik det, så gik det. 

Han kunne ikke afholde sig selv fra, at få en god følelse af at hun kunne lade sig overraske. Det var altid en rus som kunne få ham så småt igang, men han skulle huske at hun var alt for besynderlig, til at ville dele lagerne nøgen med hende. Hænderne havde knap noget at få en plads før hun kom i mod ham, og han lod hende bare gøre sit for nu. "Skulle jeg ikke lave noget mad til dig?" lave var så meget sagt, at finde brød var nok det nemmeste der var for sig. Men hvordan kunne han tale sig fri for at hun ville noget for alvorligt med ham. 

"Men du, Rory, hvad er det du tror, som vil ske her i nat?"  
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong, Krystal Administrator
Lige nu: 3 | I dag: 10