Der var intet udadtil som viste at der var gnidninger i mellem de to, men der lå et stort pres på dem begge, eftersom at de nu inden længe var dem - eller Jontar - som skulle tage overfor Frysten, og de skulle være ansigtet ud ad til. En kvinde som Pompeia, som ikke kom fra syden eller som sikkert ikke var vant til den opmærksomhed som snart ville ramme dem, var også under et stort pres, for hun skulle nu være en god kone overfor Jontar og et godt ansigt udadtil.
"Jeg er sikker på at i nok skal blive glade for hinanden, og at du vil være en god hustru for ham" Hun smilede varmt til Pompeia, som hun kunne ane det lille smil på hendes læber.
"Håbet for jer, vil altid være stort" Kom det roligt fra hende, hun kunne ikke se hvorfor de ikke skulle være gode for hinanden,
"Mændene i vores familie har altid været firkantet og stædige" Grinede hun småt og smagte lidt på vinen,
"Men jeg tror at Jontar inderst inde er lidt anderledes, især når du fortæller at han nok ikke helt har samme syn på kvinder, som vores far" Det var altid positivt, at kvinderne kunne komme lidt mere ind i billedet.
Aaliyah kunne ikke lade være med at komme med et lille grin over Poms over, hun var godt klar over at de var ment i spøg, men de var nok sande alligevel, det ville blive en prøvelse for dem begge,
"Det er godt at i har hinanden til at støtte".
Åh, det var et stort spørgsmål som Pompeia kom med der. Et spørgsmål som hun ofte undgik og ikke håbede ville komme på bordet, men ofte så virkede det næsten mærkeligt at hun ingen mand havde, og derfor så var spørgsmålet altid lige til. Men ikke for Aaliyah, det var hende der levede et liv uden mand og følte presset fra omverden, for hun kunne se de fleste andre i hendes familie stifte familie.
"Åh, det ville jeg da ønske" Svarede hun roligt og forsøgte at tvinge et smil frem på hendes læber, men det snød hun nok ingen med,
"Jeg ville ønske at det var sådan, Pompeia"