Neculai

Neculai

Healer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 586 år

Højde / 185 cm

Raider 12.11.2022 16:39
Ved slutning af dalen, og dybere på landsby kirkegården. Lå indgangen til en ældre krypt som var blevet omdannet til en bolig, der tilhørte en af dalens mange vampyrer. Det som man engang kunne have kaldt et mausoleum for de døde, førte nu ned til en lille bolig med få møbler, bog reoler og andre genstande som havde i hverdagen.

Kryptens nuværende beboere stod henne ved et spejl, og var igang med lukke de sidste knapper i silkekåben som var tilpasset til vampyrens krop. Det var blot et par måneder siden at Neculai havde vendt tilbage til tusmørkedalen, og med hans retur var håbet at han kunne blive dalen i et par år uden at han igen skulle finde en ny lokalisation. Stedet havde altid være passende for landets mange vampyrer, da solen aldrig kom ned i dalen. Men det var hverken solen, dalen eller dens beboer der havde Neculais opmærksomhed. Siden hans hjemkomst havde kontakter fra hans unge dage holdt ved, på et særlig tidpunkt på året blev han igen inviteret til sammenlejet med de andre vampyrer. Et hovedpunkt i hans liv, som førte til dage med vild drikkeri og seksuel omgang. Talte af deltager var dog blevet mindre, oftest var det fordi de alle blev jaget af vrede bønder eller at genlokalisation ført til længere rejsetid, og dermed blev gruppen mindre. 

Det var indtil at forslaget om at tage gæster med kom, og der var enighed om at hvis gæsterne var enige med at deltage var de velkomne til at blive en del af festlighederne. 

Neculai drejede sig rundt og holdt blikket på hans synlige doublegænger i spejlet som han tjekkede at alle detaljer var på plads. Han var ikke den ældst vampyr i gruppe, men eller ikke nyfødt i vampyr livet. Han træk en god voksen alder som vampyr, og han lærte gerne de yngre generationer op. Dog var tanken ikke at han skulle babysit andre vampyrer i aften, han skulle have det sjovt og mødes kendt ansigter og måske nye. Da han selv fik invitation til at komme, gik der længere tid hvor Neculai overvejede hvem han skulle tage med, eller om han bare skulle komme alene. Han kom frem til at en ven eller en elsker kunne være spændende mellem de andre, da han ikke anerede hvem de tog med og dermed gik en anden invitation ud af dalen. 

Han havde dog ikke en tilbagemelding, og dermed var Neculai ikke helt sikker på om hans gæst ville komme eller ej. Med invitation havde han efterlad information om hvor han boede i dalen, og at han ville vente oppe ved mausoleets indgang. Færdig med at se på sig selv, lukkede Neculai de sidste bælt som havde hans penge pose og lomme med invitation til at komme ind. Han gik rolig op af trapperne til overfalden, og lukkede døren til mausoleet. Et par skidt videre, og Neculai sat sig på en af de ældre grave, hvor han kunne vente og se hvem der ellers befandt sig længere nede ved kirkegårdens indgang og selve landsbyen hvor livet forsat som normalt.  

Malaketh

Malaketh

Lejemorder || Dusør jæger.

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1514 år

Højde / 192 cm

Nyxx 09.12.2022 23:45
Invitationen lå fremme på kommoden på kroværelset og et suk undslap dæmonen der havde læst den om og om igen. Han kunne ikke helt gøre op med sig selv om han skulle tage med til denne vampyrsammenkomst. Ikke fordi han havde noget imod blodsugerne, men ville han overhovedet passe ind? Neculai var der trods alt, skulle det hele gå op i flammer, dog ville dæmonen også selv være i stand til at forsvare sig. Invitationen blev dog foldet nænsomt sammen og lå den i baglommen på sine bukser. Tøjet var måske blevet lidt mere fancy, end det han normalt ville gå klædt i, dog var det stadig i de samme farver. Skjorten var en dyb rød og var åben i halsen og et stykke ned. Bukserne var mørke og sad tæt og hertil et sæt mørke læder støvler.

Han begav sig ud i dalen og forsøgte at huske hvor mausoleets indgang var, men det gik meget nemt. Et skævt smil kom frem på hans læber som han spottede Neculai i det fjerne. Aldrig havde han troet at han skulle med en vampyr til en ting som dette. Ikke at Malaketh klagede på noget tidspunkt for han var sikker på de nok skulle få en fest. Som han kom over til vampyren, nikkede han en enkelt gang ”Du ser jo helt nydelig ud nu, Neculai.” sagde han og fik et kækt smil på læberne. Dog havde vampyren altid set nydelig ud, i hvert fald i den tid som Malaketh havde kendt ham.

You can run, but you can't hide.

I will find you, where ever you are.

Neculai

Neculai

Healer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 586 år

Højde / 185 cm

Raider 10.12.2022 16:12
Neculai behøvede ikke at vente længe før lyden at skid blev kast imod vampyren, mellem de større og tættere grave var der et echo som blev kastet i retning af hvor Neculai ventede.

Neculai smilede varmt, men skjulte nok til at hugtænderne ikke blev synlige. Han fnis kort, som han selv gik Malaketh i møde. "Mener du at mine sense for nydelighed ikke findes i hverdagen?" kom det med en drillende tone som Neculai stansede foran Malaketh og han drejede kort hele vejen rundt for at lade ham se det hele. Igen da han stod vendt ansigt til ansigt med dæmonen, kom han til smile mere. "Jeg troede ikke du havde lyst til at komme med, det er ikke den mest tiltalende ting, at skulle gå med til fest blandt vampyrer," et menneske med nok kløgt eller klogskab kunne næppe blive fristet til at komme med og risiker livet. 

Nok om det, Neculai brugt selv et godt minut på lade øjne køre op og ned over Malaketh. "Altid i rød.." sagde han kort med et eftertænksomt udtryk. "Det har altid være en god farve til dig," sagde han varmt. Med hans egen profession, så Neculai ingen ide i at går med farver. Blod vaskede ikke ude af tøj, og jo mindre synlig det var efter vask, jo bedre. 

"Vi må heller komme afsted, der er et par kilometer op til grotten hvor festlighederne forgå," fortalt han som han trådt til side og gjord tegn til at Malaketh skulle følge med. "Jeg må indrømme, jeg forstå ikke altid os vampyrer. Vi har et sammenhold, men vi bliver hurtig trætte af hinanden fordi der altid stridigheder om ejerskab over de som de drikker fra, og det leder til vi gang på gang deler os resten af året. Men alligevel vil vi gerne hinanden nok til at samles en gang hver år, hvor vi fejer at vi stadig er i live selvom der bliver mindre af os fra år til år," den territorial adfærd havde det altid med dræbe gruppen, det var kun de yngste vampyrer som holdte sammen året rundt i mens alle andre levede deres liv væk fra grotten. 

"Ah, vampyr politik," sukkede han kort. "Det var ikke emnet jeg havde tænkt mig at vi skulle start ud med, dog kommer det emne altid op.. Så fortælle mig, hvad har du lavet i mellemtiden? Jeg formoder ikke at en dæmon møde de samme sociale problemer fra folket som vampyrer gør?" spurgte han.  

Malaketh

Malaketh

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1514 år

Højde / 192 cm

Nyxx 05.01.2023 17:34
Let trak dæmonen på skuldrene ”Hvis jeg siger nej, bider du så? Du ser altid nydelig ud… Du er vampyr, hvis nogen har smag, så er det jer.” sagde han med et kækt smil på læberne og fulgte op med et lige så kækt grin. Selv hvis Neculai havde tænkt sig at gøre det, ville Malaketh sikkert ikke være specielt påvirket. Jo tænderne ville gøre ondt det sekund de brød huden, men derefter ville det næsten være ekstase. Som vampyren drejede omkring sig selv, men sendte ham et varmt smil som han igen vendte mod ham. Malaketh hævede let et øjenbryn til vampyrens ord ”Husk på jeg ikke er sart. Jeg har set rigeligt gennem tiden og en fest med dig? Hvor slemt kan det være?” spurgte han med et kækt smil. Dæmonen havde været til sin portion af fester der havde endt voldsommere end først forventet, så dette var vel ikke meget anderledes? Her var der vel bare blod involveret?

Malaketh drejede omkring sig selv som Neculai kommenterede på hans tøj og bukkede da han igen stod med front til ham. Et smil kom frem på læberne ”Du smigrer, Neculai. Men jeg takker.” svarede han og lod smilet blive mere varmt. Man kunne vel også sige at de skjorter i rødlig nuance var et af dæmonens kendetegn? Det var i hvert fald sjældent at skjorten ikke var en eller anden form for rød.

”Et par kilometer? Jeg ender jo med at dø inden jeg ankommer.” sagde han med et lille grin i stemmen som de begyndte at gå. Selv havde dæmonen ikke nogen klar i de om hvor de skulle hen, men han var sikker på at vampyren gjorde, ellers blev det lidt antiklimatisk. Som Neculai begyndte at tale om vampyrer, hævede Malaketh et øjenbryn. Det var ikke et område han var klog på, så han lyttede blot. Her havde han gået og troet at dæmoner havde en underlig levemåde, men så var der vampyrerne. Han gav dog Neculai ret og nikkede ”Det er ikke altid lige nemt at være til, hverken som vampyr eller dæmon lyder et til.” sagde han og lod et lille smil finde vej til hans læber.

Malaketh smilede let til vampyren og satte en hånd på hans skulder som de gik ”Det gør ikke spor, jeg er blot glad for du sætter mig lidt ind i din verden.” sagde han endnu med et smil på læberne. Som han fik spørgsmålet om hvad han havde lavet, sukkede han let ”Jeg har stødt på to af mine børn. Bevares så var Azrael tilbage i 2019… Misandra derimod fornyelig.” sagde han og skar let tænder over tanken ved mødet med hans søn. Egentlig var han ikke helt sikker på at Neculai kendte til forholdet han havde med sin familie… At sønnen smuttede og tilsyneladende havde slået sig til Mørkets Hær og at konen stak af tilbage i 2016 da portene til Kzar Mora blev åbnet og havde taget begge døtre med sig, ellers var det et samtale emne han måtte tage op med vampyren på et andet tidspunkt.

Neculai

Neculai

Healer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 586 år

Højde / 185 cm

Raider 17.06.2023 21:56
Et kontrolleret udtryk blev kaste hen over Neculais ansigt, tilbudt var fristende men det ville blot lede til at de kom forset i den anden ende. "Fristende som tilbudt er, gemmer jeg det til sener," sagde han eftertænksomt. Sener hvor han kunne mærker Malaketh som hans, og ingen af de andres. Neculai lavet et lydig grin, åh havde han bare vidst hvad der forgik bland lukkede døre. "Du har ret, vi sidder blot rundt om et bål og venter på at maden kommer til os, helt tamme og rolige," sagde han med en drillende tone. "Det slet ikke fordi, at jagten før til død eller noget derhen af," slet ikke

Stille blev Neculai dog som Malaketh selv drejede et par gange rundt og Neculai for chancen for at se ham an, ja pokker tag ideen om at mærker ham foran andre, han var frisk til lade det ske her hvor alle udenfor kirkegården ville kunne høre dem. "Måske skulle jeg skifte mening og tag dig her, på en af gravene blot for fornærme guder og mand mere, i sted foran en folk sultne blodsuger, som kommer til at være tilsted når det sker," et sulten blik kom over ham i det øjeblik. Eller omvendt, detaljen om hvem af dem der fik den anden først var ligegyldig i hans verden, så længe de andre bare ikke legede med Malaketh først. 

Neculai lavet et kort pfft, før et grin kom på plads på de blege læber. "Og her troede jeg, dæmoner var de stærkest af alle, sikke en skam hvis jeg skulle fortælle de andre at dæmonen som skulle være en del af festen, døde fordi han ikke kunne gå og at et bjerg," bedre blev smilet indtil at hugtænderne var fremme i lyset. "Men nej, i dæmoner har det nok nemmere end os. Er det ikke noget om at i kan overleve uden en fysisk krop? For mit vedkommen, er døden endelig, skulle det en dag ske at en mand/kvinde eller noget helt andet skubber mig ud i solen i lang nok tid, eller måske hugger de hovedet af mig," mulighederne var mange, og Neculai kunne tænke på mange andre måder som mennesker kunne afslutte hans liv, hvis de var modige nok.  

Børn ligefrem? "Jeg ved ikke hvorfor, men du giver mig ikke ligefrem den energi der er far artig," sagde han kort, men hvornår havde han sidste mødt en person der gav det indtryk. Det var længe siden at Neculai havde set de andre vampyrer, og han kunne huske om de var nogen yngre bland dem som han havde set sidste. 

Malaketh

Malaketh

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1514 år

Højde / 192 cm

Nyxx 19.06.2023 15:52
Maleketh trak på smilebåndet over vampyrens ord og nikkede en enkelt gang uden at svare, men de måtte nok vente, ellers ville de ende med at komme for sent. Han lod et hæst grin undslippe ham ”Helt sikkert… For sådan er i vampyrer nemlig.” svarede han drillende tilbage. Han vidste godt dette ikke var tilfældet, vampyrer var trods alt gode jægere, han havde et okay billede af hvad der muligvis ville komme til at foregå, hvilket fik et smil til at finde vej til hans læber.

Smilet blev mere slesk som han hørte Neculai’s ord og det intense blik rettede sig mod hans ”Mhm, du skal ikke true mig med så godt et tilbud, kæreste Neculai.” svarede han og blinkede en enkelt gang til ham. Der var en glimt i hans øjne som han så vampyrens sultne blik. Om det var her, på vejen til stedet eller på selve stedet var Malaketh fuldkommen ligeglad med, for han var sikker på han nok skulle få lov til at mærke Neculai, på den ene eller anden måde, men hvad med de andre der ville være der? Ville der være nogle af dem der ville finde interesse i dæmonen? De var trods alt alle sammen blodsugere, eller største delen kunne han forestille sig i hvert fald.

Et muntert grin undslap ham ”Du skal tænke på jeg er en gammel herre. Men du har ret, det ville være ret antiklimatisk.” svarede han med et smil på læberne. Jo nok var dæmoner de stærkeste, men det betød ikke det var alle der elskede turen op ad bjerget, det havde været nemmere hvis man havde haft et sæt vinger. Malaketh sukkede let og nikkede ”At vi har det nemmere ved jeg ikke… Men jo, jeg kan skifte krop hvis denne dør. Neculai, der er ingen grund til at tænke over døden før den står foran dig, ellers ender du med at blive paranoid.” svarede han og lod en hånd falde på vampyrens skulder. Malaketh havde mange gange stået øje til øje med døden, men han havde valgt at skubbe den bekymring fra sig. På samme tid forstod han dog godt Neculai, der var mange ting der kunne slå ham ihjel, mens Malaketh selv havde muligheden for at få ny krop.

Malaketh hævede det ene bryn ”Hah, hvad tror du selv? i] svarede han uden tøven. Det var ikke nogen hemmelighed at han ikke var årets far det havde han aldrig været og blev det heller ikke. Han hadede Azrael, havde det anspændt med Misandra, mens han var på jagt efter Satiana og moderen. Det havde aldrig været en god og hjertevarm familie og blev det heller aldrig.

Neculai

Neculai

Healer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 586 år

Højde / 185 cm

Raider 28.06.2023 00:44
Et bredt grin gik kort på hans mund, "Godt at se, at din sanse for humor ikke fejler noget," sagde han kort som flugte en af vejen op mod de mindre stiger i bjergene. 

Neculai klukkede ved det svar, "Så det skal jeg ikke? Hvad blev der af vi ikke skulle komme skandaløs frossent til festlighederne?" han var lidt ligeglad hvis de dukkede op og lignede to teenager der ikke havde kunne styre sig, det var ikke hans problem hvis Malaketh tog ham på vejen, eller hvis det var synlig. At holde grinte tilbage var en udfordring da Malaketh kalde sig selv om gammel. "Måske skulle jeg kalde dig, bedstefar?" hvor alt den drilskhed var kommet fra, var der intet svar på men Neculai lød den spille åbent lige indtil at Malaketh påminde ham om døden. "Siger du til en manden der var en kujon overfor ideen om dø, og dermed blive genforenet med hans afdøde kone i hvad end der nu vente på den anden side af døden," han havde ikke lyst til at tænke på Camilla, eller hvordan at hun måtte var skuffet over at han stadig ikke havde flugte efter hende. Hånden på skulderen fik dog hans tanker på andre emner, og han lod Camilla forlade hans tanker. 

"Åh, mange ting men dig med børn er et svært billede at forstille sig," drilleriet vendt tilbage med det samme. "Dig, i et teselskab, eller hvad det nu er børn fortager sig, er et sjovt billede og bringe frem," han måtte nok hellere stoppe før dæmonen fik lyst til smide ham ind i en busk eller andet at landskabet som de gik forbi.   

Uden at tøve, standsede Neculai kort op og han så Malaketh, før han dræbte afstanden i mellem dem ved at presses hans krop imod Malaketh i et kort kys som endte alt for hurtig. "Vil de tilfredstille dig, indtil at vi ankommer? Jeg lover at jeg nok skal være din resten af aften, hvis det er hvad du ønsker," med det begyndt Neculai at gå afsted igen i et rask tempo.  
Malaketh

Malaketh

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1514 år

Højde / 192 cm

Nyxx 12.07.2023 15:54
Malaketh så på vampyren ”Havde du regnet med det?” spurgte han og hævede det ene bryn. Bevares så var hans humor ikke som så mange andres, men man skulle bare finde ud af hvilken boldgade modparten var i, han vidste dog Neculai ikke just var en af de tørre.

Et kækt smil fandt vej til hans læber over vampyrens kommentar ”Årh, så må vi jo bare skabe vores egen varme.” svarede han og holdt smilet. Selv hvis de endte med ikke at kunne holde hænderne fra hinanden indtil de ankom til festen, så gjorde det ikke dæmonen noget og det ville bestemt være det hele værd, men om de ville nå det til tiden var så et andet spørgsmål. Personligt ragede det Malaketh en høstblomst, men det kunne jo være vampyren havde en stram tidsramme. Han hævede det ene øjenbryn og fnøs ”Bedstefar? Pah må jeg være fri.” svarede han og lod et grin undslippe. Jo han var ældre med cirka tusind år, men det betød vel intet. Malaketh sukkede let over ordene og smilede skævt ”Neculai, det er sundt at have frygt for døden, det er ikke noget at skamme sig over.” forsikrede han.

Kort trak han på smilebåndet og sukkede ”Jeg skulle aldrig have haft de lorte unger… Men her er jeg, far til tre.” svarede han og trak da på skuldrene. Vampyrens ord fik dog et smil frem på hans læber ”Hvis det er sådan du ser os dæmoner… Tager du voldsom fejl.” svarede han og lod grinet forlade ham igen. Nej, der havde aldrig været te selskaber, men i stedet kæft, trit og retning.

Malaketh så på Neculai da han stoppede op og kom tættere på. En arm trak vampyren ind til sig og han returnerede kysset der hurtigt endte ”Hmm så lad gå.” svarede han let brummende og gav igen slip må vampyren og fulgte efter ham i rask tempo.

Neculai

Neculai

Healer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 586 år

Højde / 185 cm

Raider 19.07.2023 10:50
Neculai smilede åbnet, enden hans udtryk blev snu. “Åh jeg ved nu ikke, hvad er udtrykket, vaddæmon?” sagde han med en flask uskyldig tone, som han prøvet efterfølge ordne med et ulæselige udtryk som var svært at holde fordi han selv var ved grine død mentalt.

“Vores egen fest? Så, det er den vej vinden blæser, hmm?” han havde faktisk taget hensyn til den ide, men han nævnte det ikke højt. I det øjeblik bevægede hans højre hånd sig ned i en lomme, hvor han havde efterlad beholder med oile, der var til seksuel aktivitet og hans tommefinger drejede kort hen over låget. I teorien var Neculai ligeglad med hvornår de ankom, men ideen om at var udat for de kølige bjergvinde var ikke tiltalende, selv hvis han ikke var påvirket af dem.

“Jeg er tror nok, at selv hvis vi kom forsent. Så har du nok ikke lyst til ankomme med kolde nosser?” han var eftertænktsom omkring ideen om standse nu, og han kunne tilfredstille Malaketh med hans mund hvis det skulle være. “Mit forslag er at du har lidt tålemodighed, fordi så kan du også nyde mig varm på blod sener,” varmt, tilfreds, og foran en varm ild i mens de bløde skind kunne nydes på samme tid.
“Med mindre,” kom det kort før Neculai drejede deres retning over imod en busk som stor nok til at kunne skjule dem, hvis andre valgte at vandre forbi. Han trak Malaketh med indtil at de ikke var synlige udefra. “Jeg kan godt sut dig af her, hvis det er tilfredstillende?” ude i det åbne, hvor tilfældige kunne høre Malaketh hvis de gik forbi.

Han gik automatisk en smule ned på knæ, men Malaketh skulle sige det som træk humøret en smule ud af ham.
Neculai så væk, som om at aktivt valgte at ignorer hvad Malaketh sagde om døden. Måske forstod han det bedre end hans selv, eller også var det bare et forsøg på medlidenhed som Neculai ignorede fordi han ikke selv følte at det var det rette sted at snakke om det emne. “Skal vi ikke bare ignorer det emne til en anden gang?” sagde han kort som han træk vejret tungt og så opad indtil at deres øjne mødtes.

“Jeg har mange billeder af jer dæmoner fra mine lange leve år, både gode og dårlige. Men der er nu noget sjovt ved at tænke over om i havde lige så normalt opvækst som mennesker, eller om i lever livet farlig fra dag et,” det måtte skifte fra familie til familie.
Malaketh

Malaketh

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1514 år

Højde / 192 cm

Nyxx 16.09.2023 11:32
Malaketh trak på smilebåndet ”Pas på hvad du siger, Neculai. Det ville være en skam vi ikke nåede frem” svarede han og skævede mod vampyren med et kækt smil på læberne. Ikke der var ret meget trussel over det, for havde ordene været reelle, så havde han allerede haft en kniv for struben af vampyren.

Let trak dæmonen på skuldrene ”Nok er der forbandet koldt her, men så kan vi jo skabe vores egen varme” svarede han med et kækt smil på læberne. I virkeligheden ville det nok være en dårlig ide, for det blæste heroppe, så de skulle i hvert fald arbejde hårdt for at holde varmen, men det var dæmonen kendt for. Han holdt næppe tilbage, og han var sikker på Neculai heller ikke gjorde når alt kom til alt. Nok var der ikke rigtigt nogle af dem der var specielt påvirket af kulden, men det gjorde den ikke mindre irriterende.

Et muntert grin undslap ham og han skar en grimasse ”Tror faktisk helst jeg vil være fri, nu du siger det” svarede han og trak på smilebåndet. At vente var vel også med til at gøre lysten større når de endelig nåede frem til deres destination? Et slesk smil kom frem på hans læber som vampyren talte om tålmodighed ”Mhm, det er næsten mere fristende…” svarede han nærmest kælent tilbage. Måske han i virkeligheden skulle holde fast i den smule tålmodighed han faktisk havde og vente til de nåede frem?

Malaketh blev trukket med vampyren over til en busk og hævede et bryn, men det faldt hurtigt på plads, da han hørte tilbuddet ”Mhm, jeg troede ikke du ville før vi ankom, ikke jeg brokker mig” svarede han. Et kækt smil kom frem på hans læber som han så på vampyren der på automatik var gået på knæ foran ham. Hans ene hånd fandt vej til vampyrens lokker og som han vendte hovedet væk, lod han hånden i lokkerne finde vej til vampyrens kind ”Naturligvis, kæreste Neculai” svarede han og strøg en tommelfinger over vampyrens læber som han igen så op på ham.

Maleketh trak let på smilebåndet ”Det er også meget forskelligt fra familie til familie, min var… Kaotisk og den familie jeg selv stiftede… Var forfærdelig” svarede han og lod et kækt smil komme frem på hans læber og så næsten afventende på vampyren ”Du er nu meget smuk at se på, når du sidder dernede” sagde han med et lettere slesk smil på læberne.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Muri Læremester
Lige nu: 2 | I dag: 11