Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 05.09.2022 16:23
Lilac følte sig ikke en dag ældre end 13, da hun havde sneget sig ud af sit hus og ind mod byen. I en alder af 18 år blev man åbenbart stadig nødt til at snige sig ud, hvis man gerne ville på kroen. Hendes forældre havde fortalt hende, at det kun var sketchy typer som opholdte sig der. Hun havde nu været afsted flere gange og havde med egne øjne konkluderet, at folk der var venlige nok. 

For det meste sad hun sammen med sine faste venner og drak. Det var også planen denne dag, men efter nogle timer var alle hendes venner åbenbart forsvundet? Og Lilac var godt beruset. Hun gik lidt rundt på den halvstore kro og kiggede efter dem. Måske var de bare gået ud for at få luft?

Konklusionen var, at hendes såkaldte venner ikke var nogen steder at finde. Det fik hende dog ikke til at vende snuden hjemad, men i stedet satte hun sig op til baren. I sin fuldskab var hun endnu mere social end ellers, så derfor drejede hun sig imod sin sidemand og sagde: “kender du det, at man tror man så noget, og så ‘puf’ er det væk?”. Hun indså efter sin udtalelse, at hendes spørgsmål var ret kringlet og uden kontekst. “Altså, jeg troede jeg så mine venner lige før, men nu er de bare væk. Hvordan kan man bare forsvinde så hurtigt?”.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.09.2022 16:35
da aften var kommet over Dianthas og gav en  orange farvet skær over det hele byen og langs gaderen linde det gulv  folk var på gaden for at købe ind til aften mad mens  en ensom ulv stille ventede sunde mode krogen han var godt kendt her men handet kappen lidt over sig for en skikker Heds skyld  for det var ikke alle der var lige venlige siden stadige. jack smilte da han fik øje på kroen han hadet savnet byen  han hadet brug for at komme væk fra Amazon skoven som var hans englige hjem. halen kom frem under kappen mens han trak den lidt over sig og begyndte at åbne den lod han blikket glide rundt for en sikkerhed skyld. han tog stille fadt i dåren og åbne den der kom en skøn musik her fra og skøn duft folk kikket mod døren og begyndte at snakke lidt. jack nikket til flokken og gik hen og satte sig ved siden af en kvinde som begyndte at  måske at snakke til ham ? han kunne dufte hun hadet drukket en god del men smilte bare under kappen lidt og løfte hånden " 1 øl og noget at spise kro fatter jeg er sulten som kun en ulv kan være det "  han rattet blikket mod kvinden eller pigen og studeret hende lidt hun så pæn ud af et menneske at være  " he måske tog det dig bare lang tid med at komme tilbage igen ind du lige renget med " svaret han ærlige man kunne høre på hans stemme at det ikke var en person man skulle lægge sig ud med lige med det samme han var tros alt en ulv 

Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 05.09.2022 16:53

Lilac tænkte lidt over den feedback hun havde fået. Var det faktisk hende, som var flygter fra sine venner? Hun var jo faldet i snak med nogle andre, men max i fem minutter da. Umuligt de kunne have glemt hende på så kort tid. Samtidig fik tiden overraskende hurtigt når man havde gang i tusind ting? Tjo, måske havde hun faktisk været ved det andet bord i en time. Det forklarede nok hvorfor, at de var væk da hun kom tilbage.

Hun var ikke intimideret af sidemandens stemme. Heller ikke, da hun så en meget behåret hånd blive løftet op under kappen. Normalt begik hun sig ikke med halvdyr, men det skræmte hende ikke væk. Det gjorde hende nærmere mere interesseret i, hvem det var hun snakkede med. “Du kommer med nogle meget gode pointer. Jeg er Lilac. Og du er?” Spurgte hun munter og nysgerrigt. Hun havde ikke fået studeret sidemanden i detaljer. Mest fordi han var dækker af en kappe, men derudover var alt også lidt sløret for hende. Måske var det en god ide at stoppe med alkoholen. Altså bare for en stund. “Jeg føler ikke jeg har set dig her før, ikke fordi dette er mit normale opholdssted, men jeg kan genkende stamgæsterne. Du er ikke en af dem.” Sagde hun hun halvt konkluderende og halvt spørgende. 

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.09.2022 17:10
han kikket lidt igen op og ned og fjernet sin kappe og tog i mod kro fatters mad og spiste sin kød stille. han slugte det lidt og tænke sig om hvordan han skulle forklare hvem han var han kom her  når han rejste rundt men ellers ikke  han kikket lidt på kro fatter som grinte lidt og vente sig om for at saverer  for de næste gæster der kom  han tog sig til hagen lidt og så undersøgen på kvinden for an hinde hans hår lyste lidt op af det lys der var inden i krogen " mit navn er  jack Choie Anniko Demon "  han ragte poten ud for an hende med et stille varmt smil på læben mens han ventede på sit næste svar " jeg rejser meget og har altid slutte min rejse af her inden mit poter føre mig hjem til Amazon skoven "  han lænet sig lidt frem for at nå sin øl men så kom hans hals kede med våben skjoldet frem af en knyttede næve  og ild omkring  sig han kikket lidt igen hen på Lilac igen og kom lidt " hvad laver en ung menneske som dem her ud over at drikke "  svaret han stille og tog øl gruset op til munden og drag lidt det smage hærliget halen vifte lidt han dufte en velkendt duft i nærheden han håbet ikke det ville skabte problemer det gad han virkelige ikke i dag han var så træt af det i aften ville han bare more sig og være sig selv som han altid kunne være når han var her jacks øre vifte lidt for for han kunne høre alt hvad folk snakket om selv  Lilacs hjerte banke og ånde men han sagde ikke noget til det  
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 05.09.2022 17:33
Jack Choie Anniko Demon. Det var et langt navn. Nu havde hun det helt dårligt med, at hun ikke fik sagt hele sit? Burde man det? “Evergreen” sagde hun så efter en smule tøven og tog fat i hans pote. Hun anede dog ikke, hvordan man gav et håndtryk, så det blev mere til en akavet lang highfive. Noget i den dur. “Amazon skoven!? Det er langt væk. Tænk at derhen,” udbrød hun chokeret og rystede på hovedet. Godt det ikke var hende.

Jack havde taget sin kappe af under samtalen, og nu kunne hun virkelig se, hvordan han skilte sig ud fra mængden. Han var høj, selv når han sad ned på barstolen tårnede han sig over hende. Han så ikke just truende ud, men i ædru tilstand havde hun aldrig opspøgt ham. Især ikke, når han sad og åd kød lige foran hende. Hun kunne ikke bedømme hans alder, men hendes konklusion var, at han var ældre end hende. Det var en blanding af ordvalget og udstrålingen som fik hende til at konkludere det. “Mig?”. Hun blev pludselig tom for ord. Hvad lavede hun egentlig? “Tjo, ehm, altså jeg maler!” Svarede hun stolt. “Men ellers er jeg ubesejret dartmester”. Det var så en løgn, men et eller andet måtte hun sige. Manden har havde rejst land og rige rundt, og hun var bare hvor hun altid havde været. 

“Den der halskæde,” hun nikkede til våbenskjoldet med den knyttede næve og ild omkring sig, “hvor har du den fra?” Hun studerede den nysgerrigt. Den så speciel ud og ud fra hans opførsel virkede det til, at det var et dyrebart eje. Gad vide hvem der havde givet ham den eller om han selv havde fremskaffet den. Måske på en af hans rejser?
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.09.2022 18:03
jack kikket lidt ned mod lilac da hun begyndte at sige noget mere han kikket ned på sin våbenskjold han tog og viste hende det " det er mit våbenskjold eller familiens våbenskjold den knyttede næve betyder Sam hold og flammen er den ild der er i min famille "  svaret  han ærlige og tog den under sit tøj igen hans to piger hadet også foget en så de vare en del af Demon familien selv om det hadet været noget af en overraske over at han var blevet far  han sukket lidt og drak af sin øl men da hun sagde noget igen tænke han sig lidt om og stor smilte til hende " nåååå så det er du.. jamen lad os se om det er sandt " svaret han blidt og peget over på en Dart spil der hang på væggen stille rejste han sig op så man kunne se hans fulde størrelse han raget poten ud  til Lilac mens han stille og rolige begyndte at gå  der hen han åbnet de to døre til Dart spillet og tog nolge pile som de kunne kaste med han gav 3 til lilac og 3 til ham selv  han bygget dybt for hende mens han smilte jack blinket charmeren og  ørne komme helt ned. det var længe siden nogle hadet givet sig tid til at lære ham at kende uden at det skulle være det ene eller andet. han så på kro fatter og raget to finger op for at vise han ville have to øl mere kro fatter nikket og kom hen til ham han stillet det på bordet   han så på folk som visket lidt over at hun var for ung til ham og så videre men det tog jack sig ikke spor af han mordet sig lige nu og det var det som kom an på det. stille kikket han op og ned af Lilac  med et stille smil hun så nu godt ud  selv om der var nogle år  i mellem dem 

Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 05.09.2022 18:26
Med hovedet på skrå kiggede hun på halskæden og historien der fulgte til. Det var et familiearvestykke. Det var nok derfor hun aldrig havde set det unikke våbenskjold før. Hun fik ikke nærstuderet stykket yderligere, da han trak den under sit tøj igen. Hun flyttede fokus på hans ansigt, idet han tog hendes udfordring op. Uhm… det var ikke meningen. Heldigvis plejede dart spillet ikke at være fr— det var frit. Øv. “Ej nu vil jeg jo ikke ødelægge dit ego. Tænk at blive slået af en kvinde.” Sagde hun en anelse tirrende, men lige lidt hjalp det. Han rejste sig fra stolen og bevægede sig mod spillet.

Lilac var ligeglad med folk kiggede på dem. Faktisk lagde hun ikke engang mærke til det, da hun fulgte efter Jack. Ligemeget med de gamle venner, nu havde hun fundet en ny. Nu var hendes største problem dog, at hun ikke havde nogen som helst ide om, hvordan man spillede. Man skulle ramme midten med pilen, så meget kunne hun da regne sig frem til. Hun tog i mod de tre dartpile og kom med et nervøst kluk. “Så altså vil du starte med at skyde? Vil nødige have du løber væk inden det bliver min tur.” Det måtte være alkoholen som gjorde, at hun pludselig opførte sig kæphøj. Måske var det også bare den eneste vej frem. Hun havde hørt et sted, at hvis man troede hårdt nok på noget, kunne det manifestere sig i virkeligheden. “Jeg vinder. Jeg vinder.” Gentagende hun inde i sit hovede. Noget måtte hun jo gøre.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.09.2022 19:31
jack hævet et øjne bryn over det hun sagde han vente ryggen til og kastede pilen over skulderen den fløj højt op og landet lige ved siden af den røde dingle lyd efter sig han vendte sig rundt og kikket lidt mod Liliac han tænke vis han hadet været lidt yngre så ville han have inviteret hende ud men kunne han tidlade sig det når hun kun var så ung som hun var. Jack sukket lidt og rystede på hovedet med et stille smil han lænet sig blidt over bjælken til huset mens han tog en glas øl og drak en stor slurk af den. han kunne nu godt lide at have det så sjovt  med hende men kan sagde så stille " kom så mester lad os se hvad du dur til " svaret han stille og lidt drillen men heller ikke så det lød hårdt på nogle måde musiken var begyndte igen og folk klappet i hænderen og snag med mens  de stod der og spillet han hadet lyst til at danse måske efter deres spil 

jack kunne godt se hun ikke var et øvet person i at spille men han måtte tage hende i det på en god måde altså 
jack tog  tår mere af sin øl mens folk sang og jublet over det hans blik faldt stille på en vampyr som han kendte han hadet øjne stif plaseret på Liac noget han ikke brød sig om han brummet lidt af det og kikket lige så stif tilbage at han ikke skulle prøve noget med hende 

Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 05.09.2022 19:47
Lilac havde begået en stor fejl idet hun havde udfordret Jack til dart. Hun burde have forudset, at han ville være ti gange bedre end hende selv. Enhver som var kendt på kroen måtte på et tidspunkt have taget et spil. Flere, hvis man var nået Jacks alder. Humpf. Hun måtte gøre sit bedste. Hun lukkede sit ene øje og sigtede koncentreret efter den røde plet. Den snurrede lidt, hvilket gjorde det svært at lokaliserer den. Hun tog sit skud og — den ramte forbi… meget forbi. “Du ved. Det tager lidt opvarmning. Det første spil tæller alligevel ikke,” undskyldte hun sig og tog den næste pil op. Det samme resultat som tidligere. Hun skød dernæst den sidste, hvor den faktisk blev siddende. Dog i væggen frem for dartskiven. “Som sagt tæller den første gang ikke. Man skal lige have gang i kroppen igen.” Sagde hun noget utilfreds med sin egen præsentation. “Og du kunne også lige have advaret, at du også var ret god til det,” sagde hun lettere spydigt uden at det fremkom flabet.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.09.2022 19:59
jack så lidt smilene på  Lilac og tog e n kop øl med til hende han gav den i hånden og Strøg hende over kinden blidt han så ind i hendes øjne for at se om han kunne få hende til at rømde lidt det var nu meget sjovt det her " det oki jeg kan lære dig spillet på et andet tidspunkt jeg er her i en uges tid før jeg rejser igen " svaret han med et skævt smil på læben han kikket hen på de folk som danset til musikken han tænke sig lidt om og peget stille der hen " ville du umm har du um lyst til at um danse " svaret han blidt og rødmet lidt han kunne godt mærke varmen stige sig lidt til hoved eller var det mund bare øllet der hadet foget en god virkningen på ham stille kikket jack Lilac i øjne igen der var noget varmt i dem 

han sukket lidt og nød at være nær hende duften vaf hende var også god han vidste han ikke burde tænke sådan men han kunne ikke lade vær han var tros alt en ulv han ville have det bedste ud af turen her og hans hjerte Danset også der ud af han sukket lidt 

Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 05.09.2022 20:23
Lilac var mildest talt chokeret over, at han begyndt at kærtegne hendes ansigt. Den havde hun ikke regnet med og som respons tog hun en ordentlig slurk af den øl, som hun tidligere havde sagt, at hun ikke skulle have mere af. “Okay, men så har du også at lære mig nogle af dine vilde tricks!” Svarede hun ham entusiastisk, men stadig en anelse mundlam over hans tidligere handling. Han flirtede ikke med hende? Vel? Lilac skød tanken hen fordi nej selvfølglig gjorde han ikke det. Det var en absurd tanke taget i betragtning af omstændighederne. Selvom hun ikke kendte hans nøjagtige alder vidste hun, at han var for gammel til hende.

Hans stammen slog hende igen ud. “Jo lad os,” fik hun selv sagt, tog endnu en slurk af sin øl og lagde den fra sig. Hun smilte nu genert til Jack og gik sammen med ham hen mod de andre dansende gæster og svajede til musikken. Hun var ikke en stor dartspiller, men danse, det kunne hun sagtens. Hendes far havde sågar kaldt hende en dansemus dengang hun var yngre.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.09.2022 21:01
jack smilte varmt han var lige gald med hvor gammel hun var sådan forgik det ikke i dyre verden som sådan han lage hænderen på hendes hofter og mærkede den kvinlige varme ramme ham og så begyndte jack at danse med han så hende ind i øjne hele tiden men lod sin krop blive forført af Lilacs han kunne mærke at hun var vand til det her han lod poteren glide op og ned af hendes krop blidt mens han svinget hende lidt rundt det var længe siden han hadet moret sig så længe. det var rat at have en han lage pande mod pande blidt  duften af Lilac tirret hans næse han lod korppen svinge lidt mere han kunne godt mærke øllet men han kunne også mærke at humøret bliv højt han ville godt tætter på hende. og han håbet hun ville det samme hans pote kørte over hendes kind lidt og så sagde han viske i hendes øre " jeg syntes du er smuk " svaret han med lidt rømde over næsen vis man ikke kunne se det 
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 05.09.2022 21:25
Jacks øjne var konstant rettet mod Lilacs. Det var lang tid siden, at hun havde haft sådan en intens øjenkontakt med nogen, men det generede hende ikke. Ikke spor endda. Hun dansede blot med ham og nød de steder han rørte hende. Det var som om, at hans poter efterlod en glød efter sig hver gang han rørte hende. Hun blev helt varm på stedet de havde været og kold når de så forlod hende igen. Det var en spøjs følelse. Han rykkede sif tættere på hende og bukkede sig ned for at sige noget i hendes ører. Samtidig stod hun på tæer, sådan han nemmere kunne nå hende. Mellem musikkens rytme kunne hun høre, at han kaldte hende smuk. Hun vidste ikke hvordan hun skulle reagere. Hun kom blot med et fjoget grin og en rødme som fyldte hele hendes ansigt. Et stort smil bredte sig derefter på hendes læber og hun bevægede sig mod Jack og lagde armene om ham i en omfavnelse. Musikken var festlig, og de måtte tydeligt skille sig ud fra mængden som de stod der. “Du er heller ikke så slem,” komplimenterede hun han genert og trak sig ud af hans arme.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.09.2022 21:34
jack bugget sig ned for at hun kunne han var lige gald med hvad folk visket om dem hans pote bliv dog ført over hendes mave blidt og tog og flite hans finger med hende blidt mens han kikket ned på hende han mærkede næsten en stød gå i gennem ham han vidste ikke om det var fordi han var en ulv det bare var der for dog gav han hende et lille kys på kinden mens han kikket efter et sted de kunne være sig selv måske i et mørkt hjørne hvor ingen kunne se dem 

jack tænke lidt på sin datter han sukket lidt  men han ville ikke bringe det på banen lige nu med hende han kunne godt lide hende ind til videre han vidste ikke om det var fordi hun virkede so måden af sin aller eller hvorfor overhovet det kom sådan han mærkede selv varmen han kikket på kro fatter lidt  han hadet betalt for et ekser rom måske de kunne gå der op sammen 
men han syntes han ville blive ved hele aften med liLac  " hvad så nu skal vi finde et sted at være elller " svaret han stille og mærkede den varme hun gav ham 

kro fatter kom stille hen til jack og sagde " deres værelse er klar vis de ville de ville trække dem tilbage "  svaret han med lidt brummen han kikket lidt på lilac men kikket på jack og så gik han tilbage til sit arbejde jack så lidt uskylden ud mod Lilac han holdte stadige hendes hånd han ville passe på hende vis hun ville have det  

Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 05.09.2022 21:48
Lilacs kilder var stadig knaldrøde efter hans kompliment, men det blev gjort endnu værre idet hans læber ramte hendes kind. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv. Idet han spurgte hende om de skulle gå et andet sted hen ramte virkeligheden hende for en kort stund. Et andet sted hen? Det lød meget hentydende og Lilac vidste ikke om det var der, hun ville hen. Hun havde aldrig været sammen med en med før - især ikke en som var ulv - så derfor tøvede hun. Hvor godt kendte hun reelt set Jack. Ja han var sjov at være sammen med, virkelig god til dart og en formidabel dansepartner, men det betød ikke lige frem, at hun skulle ind i et andet lokale med ham. Alene.

“Hm ligner jeg en engangspige?” Spurgte hun ham udfordrende, men noget i hendes stemme lød stadig flirtende. “I det mindste inviter mig ud inden du prøver at komme ind,” sagde hun kækt efter, hvorefter hun lagde en hånd på hans bryst. Lige ved siden af, hvor hans halskæde lå under hans trøje. Hun kunne mærke varmen fra hans krop sive ind i hans krop og hans hjerte der bankede, ligesom hendes eget gjorde.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.09.2022 21:59
hans læber mødte næsten  hendes hindens da  hun gjorder det han stoppet dog sig selv og lage armen om hendes liv og trykket sig tætter ind mod hende han svaret hende stille og sødt " nej  mere ind kun det " svaret han varmt og lod sin hånd glide ned over hendes bryst stille men fjernet den blidt igen stødte  kom tilbage i ham på den måde de stod på han førte stille deres læber sammen og lage stille ørne blidt  tilbage det var som om hele verden forsvandt for ham på det tidspunkt der 

det var længe siden han hadet følt sådan og så over for et menneske det var unaturlige for ans Rase at gøre det men Jack hadet altid været unormal hvad an gik partner skab  han tild lod sig at føre sin lange hale om kring Lilac og forsatte kysset blidt hele hans krop sprang " ville jeg  heller ind gerne med dig Lilac " svaret han blidt i kys hans hjerte hammeret mere og mere  hvordan kunne det sket det var første gang med et mennske men en gang skulle jo være den første 

Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 05.09.2022 22:17
Pludselig var Jacks læber på hendes. Hun stod først helt stivnet, i tvivl om hvad der lige skete imellem dem. Efter nogle få øjeblikke blev hun dog afslappet og gav ind i kysset. Det var jo alligevel meget rart. Hans svar fik hende til st blive blød i knæene. Det var som om, at han vidste, hvad han skulle sige. Som om han vidste, hvad hun ville høre. Var han mon tankelæser? “Hm Jack,” hummede hun i hans ører og sagde derefter: “selv hvis jeg ville være sammen med dig nu, er mine principper imod det,” sagde hun en anelse afvisende, men hendes sætning røbede stadig, at hun faktisk var interreseret i ham. “En uge sagde du? Lad os få det bedste ud af den sammen,” forslog hun og kiggede op på ham med de store blå øjne. En uge ville være at sætte tingene på høj hastighed. Ville hun virkelig vide om hun var interreseret i han efter? Var det de havde nu en blanding af alkohol og fysisk nærvær eller kunne der faktisk opstå noget imellem dem? Det måtte tiden vise.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.09.2022 22:26
jack smilte til hendes ord og  han lod en finger glide stille op af hendes røv han kunne mærke hun hadet lyst efter ham. og han hadet til hende. han kikket dog stille rundt folk kikket lidt han trak hende hen til et Hjørne hvor han om favnet hende og kysset bliv til mere han ville give hende ret men han var parat til alt han lod porten glide ned af  hendes ryg og  gjorder teng til hun kunne komme og sætte på hans lår vis hun hadet lyst til det 

jack var venlige nok hadet en hård barn dom at vokse op i men ellers meget god i hjerte stille kikket han på Lilac han kunne lugte hun ville have ham men han ville ikke tvinge hende for meget han lod blikket glide op og ned af hendes krop blidt han brød sig ikke om folk kikket sådan på hende for ham var hun kvinde og i parigen tilstand han sukket lidt og lukket øjne blidt i mens han tænke over sine svar " nogle gang er det godt at gå i mod dem " visket han forføre i mod hende og kikket glad på hende 

Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 05.09.2022 22:37
Hun satte sig til rette på hans lår, udemærket klar over, at de få gæster som kunne se dem i hjørnet fik et lille show. Hun vidste hvor forkert det var. Det var ikke anstændigt at opføre sig sådan et offentligt sted. Tænk hvis nogen hun kendte så hende - tænk hvis nogen som kendte hendes forældre så hende! Alligevel gik hun imod sit moralske kompas og lod sin krop presse mod Jacks. Det måtte have været et lettere kliché syn. Den store ulv havde forført den uskyldige pige. Der var endelæse af historier, som omhandlede samme emne. Nu var hun blot en af dem. “Du frister mig,” sukkede hun og indrømmelsen kom næsten selv bag på hende. Hun lod hånden glide hen ad hans hals, hvorefter hendes blå øjne ramte hans. “Hvad ville du gøre med mig, hvis jeg lod mig friste?” spurgte hun og vendte hovedet på skrå og ventede på hans svar. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.09.2022 22:45
jack sukket og lod hende gøre det han kikket hen på gæsteren og lod sin mund ramme hendes øre blidt " hvad end du har lyst til skat " svaret han blidt var det lykkes ham at finde en mage det var måske nok ikke så godt de gjorder det her hvor alle kunne se det men han ville prøve hende af først porten geld fra hendes lår og længer op mens den korte fra hendes mave  og ned mod hendes lår igen han lod læberen mødes med hende mens han dufte hendes krop det var en skøn lugt at have igen efter så mange år han vidste godt nok hun var ung men det betød jo bare der var flere år til gode og ham selv ja han bliv jo gammel nok det vidste han. jack kysset hende på halsen og slikket hende der også mens den kom over hendes øre blidt hjerte slog hurtitg mens han tog om hendes hånd med poten 

hvorfor føltes det så Regtitg " skal vi gå op i mit soveværelse så vi ikke har alle de blikke på os elskede "svaret  han blidt og lod halen glide mellem hendes ben lidt han mærkede hvor varm hun var der nede 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 10