Beanstalk 13.12.2020 09:42
Winchell vippede sit hoved på skrå fra side til side i lidt tid for at opveje hendes konstatering. "
Måske havde guderne ikke skabt mig med det ene formål, at jeg skulle lyste andre. Men her er jeg og jeg flygter ikke." Atter blev den forvandet øl hævet til læberne for at tage en slurk. Dette var ikke sådan, manden havde forventet, hans arbejdsdag skulle foregå. Men igen, der var noget interessant ved at dele ens tanker med en, der så tydeligt var i den helt anden boldgade. Hvis de to begge var elementaler, ville de være ild og vand.
Selvfølgelig var der flere steder, hvor Winchell kunne blive accepteret. Grunden til, at valget var endt på Dianthos var, at dette var det første sted, han følte sig accepteret. Han kunne stadig huske individet, der kom op til ham samme dag, som den dengang attenårige Winchell var nået til byen. Hvordan den dengang stadig buttede, men unge mand havde fået at vide, at der var et marked for hans kropstype. At folk ville elske ham. Det havde været som musik for Winchells øre dengang og hvis han fik det at vide igen nu, ville det stadig være musik.
Winchell var alt andet end en sky mand. Det kunne selvfølgelig altid komme og bide ham bag i, men hvis der blev stillet spørgsmål, var han mere tilbøjelig til at svare end efterlade det i luften. "
Min familie har ét synspunkt. Man arbejder med dem, eller også er man ikke en Faust. Og jeg arbejde ikke, for det var ikke min passion," I årenes løb havde Winchell hørt mange navne blive slynget i hans retning. Men han ville hellere foretrække navnene frem for den kølighed og fjernhed, efter hans mor havde fanget ham den pågældende dag, hvor alting virkede til at ende i denne retning. "
Når din far hellere ville have, at din mor var en utro med en anden og du var produktet af det, så er der ikke meget familie tilbage." Mindet stod stadig stærkt i mandens sind. Der var en form for bittersød tone i mandens stemme. Jovist havde det været hårdt at være familiens sorte får, men familiens adfærd mod ham havde sendt ham til Dianthos. Og her var han glad.
Hendes hævede øjenbryn fangede Winchell kort. Hun havde jo sagt, hun var tidligere lystpige. Måske og måske havde hendes bordelhus ikke været nær så velkommende for hende og hun derfor var efterladt med disse holdninger. På en møde følte Winchell sig trist for hende, hvis dette var sandt. "
Jeg er ikke en kræsen mand. Har aldrig været. Om så jeg ikke har ideerne til kundernes lyster, ender jeg stort set altid med at dele deres," Winchell lænede sig en anelse tættere mod kvinden og sænkede sin stemme for sine næste ord. "
Og der er altid nogen at finde, når man har fri." Det ene øje blinkede, som Winchell lænede sig tilbage. Han havde før hørt om at lide af hudsult og på en måde kunne den buttede mand se det på sig. Han hadede at være alene om aftenen. Han nød at kunne mærke en anden person ved siden af sig. Men var det hudsult? Eller bare ensomhed?
En hånd blev ført langsomt op til hendes knæ. Berøringen var ikke fyldt med sensualitet. Det ville være den form for berøring, Winchell ville have udvist på alle andre, men ikke hende. Hånden forblev på knæet frem for at bevæge sig op. Det var en berøring af medfølelse. Han behøvede ikke sige det. Hans blik mod hendes ansigt sagde nok. "
Ingen fortjener at blive efterladt uden nydelse." Roligheden i Winchells stemme var stadig, men smilet var falmet en anelse. Nu var det kun skævt med den ene mundvig op. Det var nemmere for en mand at opnå nydelse og der var et klart tegn, når de nåede deres klimaks. Kvinder var mere kompliceret. Winchell kunne tilfredsstille dem, men kunder kunne hurtig glemme den, hvis krop de havde købt.