Fyrsten var en atypisk mand, altid havde han så meget at se til. En skam han ikke gav flere opgaver til sine børn og rådgivere, og faktisk havde tid til sine børn, eller, sådan så Tania det. En mand der kæmpede for at styre landet så godt som muligt. Hun hoppede nærmest frem, men holdt sig tilbage som fyrstesønnen slog hovedet i træet, kæben blev bidt sammen, som hun overvejede om hun skulle gøre noget, sige noget, eller ej, men valgte at lade være i øjeblikket. Mest fordi han kom så, tæt på lige efter, hun træk vejret nervøst som fyrstesønnen var inde for få centimeter af hende, blikket fyldte hans bevægelser nøje, og kastet med æblet var tydeligt i hendes blik. Dog, skiftede blikket tidligt tilbage til hans lyserøde der stadig stirret i hendes retning, så tæt på. Tonen, stemningen skiftede meget som æblet kom retur, hun kom kort til at fnise, men tydeligt tvang sig selv til at holde latterne tilbage, som en hånd hævede sig til hendes læber.
"Beklager!" udbryd hun hurtigt, og forsøgte at føre en hånd til hans fyrstelige lokker.
"Er du okay herre?" som hun søgte "skades" områder, hvor æblet havde overfaldet ham, for at mærke om var endelig var okay. Hvis hun fik lov, ville hun blot forsøge at finde og nusse det ømme punkt, hvis ikke, ville hænderne hurtigt findes hendes form igen, og søgte hvile på borgen i hendes liv.
Hun gjorde intet, som han tog bogen, og lænede sig hurtigt væk fra den, hun træk lidt på smilet som han kommenteret på bogen, at han fandt problematikken interessant. Hun blinkede flere gange, som hans ord igen skiftede stemning, hun lænede sig tilbage imod træet.
"Jeg...ehm.." hun samlede sig et øjeblik, og blinkede en enkelt gang mere, langsomt,
"Jeg..er sikker på de bare ser deres eget lys, reflekteret tilbage herre." hun vippede hovedet lidt med et drillende smil, en smule kækt.
"Jeg..er i lære under lidt forskellige, både Herr Ramiel og de andre, mest mest Ramiel. Skal lære at komme folk tæt på livet, dele deres hemmeligere og alt andet de har i skyggerne." hun løftede en fingre til sin hage, og tippede hovedet frem og tilbage.
"nogle våben færdigheder." hun klikkede tungen med et smil.
"Og..lære en masse om madlavning! Må indrømme at det nok er min favorit dage, nyder at være i køkkenet." Hendes smil, blev varmere som hun fortælte om alle disse ting, tydeligt at hun nydt det, alle tingende, men uden tvivl var det køkkenet der skilte sig ud mest.