Det viste sig dog det skulle være nemt at finde denne healer. Den allerførste kro han trådte ind på, blev han mødt af noget af et syn. Et syn, der fik ham til at stoppe op på vej op til disken, med et noget så overrasket udtryk.
På en stol oppe ved disken stod en lille pige og råbte og skreg. Det meste af kroen virkede ligeglad - som om det havde stået på længe, og de ikke længere var interesseret - og krofatter havde et langt ansigt og så noget træt ud. En træthed der næsten blev skiftet helt ud med et håbefuldt udtryk, da han fik øje på Rekrut Stenson.
" Nu har jeg aldrig.. SÅ STIK MIG DOG EN ØL! " skreg den lille pige mens hun, tydeligt frustreret trampede, på stolen. Krofatter flyttede blikket fra Stenson og så ned på den lille pige og rystede på hovedet.
" Jeg har sagt - vi sælger ikke til børn! Kom igen når du bliver voksen, stump.. " Hans stemme var opgivende - han havde sagt det mange gange, noget pigebarnet ikke virkede til at være glad for.
" URGH! Må Aladrios vise dig til Zaladins baghave! Jeg er voksen! " bandede pigen. Hun sparkede til luften over stolen, noget der gjorde hun var ved at miste balancen og falde ned fra stolen.
Stenson rømmede sig og rettede sig op. Selvom han ikke vidste meget om healeren han ledte efter, var der noget der sagde ham, at dette.. barn var den han ledte efter. Så med lange, målfaste fik Rekrutten gået de sidste skridt hen til stolen, hvorpå barnet stod.
" Juju? " han ventede ikke længe på et svar. Pigebarnet nikkede, og inden hun nåede at åbne munden for at svare, havde Stenson viklet armene om hende, og svunget hende over skulderen. Det var jo næsten for nemt, når hun stod på stolen.
Turen fra kroen og gennem Dianthos' gader for at komme tilbage til bymuren og Byvagt Akurra havde ikke været helt nemt. Juviella havde skreget og sprællet det meste af turen. Råbt alverdens lede eder af Rekrutten, der blev noget overrasket over hvilke ord der kunne forlade den unge mund. Derudover havde Stenson forsøgt at løbe det meste af turen, noget det kun blev ekstra hårdt med et barn sprællende på skulderen.
" Hæng nu stille! " havde han gentagende gange sagt, noget der blot fik endnu flere grimme ord til at forlade Juviellas mund. Til sidst havde hun dog givet op - noget der gjorde resten af turen til den sårede byvagt noget nemmere og hurtigere. I stedet for at råbe og kæmpe, hang Juviella bare slatten hen over hans skulder. Hvad bildte han sig også ind?! Hun var jo lige midt i noget.
Med elverpigen over skulderen, kom Rekrut Stenson ud på den anden side af bymuren, og selvom hele hans krop værkede efter den hårde løbetur gennem byen, forsatte han med at løbe hen til stedet hvor Byvagten lå såret.
" Hjæælp.... Jeg bliver kidnappet.. Hjææælp.." Juviella havde ingen anelse om hvad der skete, eller hvorfor denne fremmede Rekrut havde båret hende hele vejen ud af byen. Man kunne dog også høre på hendes noget vattede og uengagerede råb efter hjælp, at hun ikke forventede noget alt for slemt. Faktisk lød hun næsten ligeglad.