Timer var lange, når de eneste folk man mødte var unge præster der nydt hver minut de kunne tale om deres guder til en, men selvskab var nu selvskab? Og blot vandre rundt alene? Så de kunne nu lige så godt vandre med en, og kaste deres salgstale ud i luften. De skal vel også øve? Hun træk lidt på smilet som hun lyttede til den, og lod blot de dovne øjne gled let over området som hun gik, med den ene knægt der solgte sin gud, efter den anden. Men efter flere timer, havde hun endelig fået ro. Og Kvinden i den typiske mørkeblå krappe, tydeligt bevæbnet med to sværd på hoften, Sorte tætte lædre bukser, håndjern og nøgler i beltet, samt en mørkeblå våbenkappe over torsoen. Hun strækte arme overhovedet som et lille knæk forlod hendes ryg som hun trækte sig ind i tempelhaven. "mon ikke man kan tage en pause." lyd det fra blegekvinde, kort efterfulgt af et let gab. Som den frivillige byvagt fandt den nærmest bænk i haven, og lå sig på ryggen hen over den. Et dybt suk forlod hende, som de gennemsigtige øjne gik i. "Hvordan..kan folk ikke slås om dette patrulje område?" fniste hun let. Ro. Som alle andre steder i denne skønne del af byen.
Hope 17.10.2020 20:59
Det var ikke hver dag, der blev bedt om en aflyser til den hellige bydel, og heller ikke hvad dag Akurra, kiggede på frivillige patruljer, nok mere hver anden i hendes tilfælde. Den hellige bydel var nok der, flest ønskede at være, aldrig problemer, smukt, ro, og dem man møder er ofte behagelige folk, desværre også ofte folk der forsøge at trække en imod et tempel eller mod til en ceremoni, men blot et lille pris man måtte betale for at have den stille, mere sikre del af byen. På trods af hendes natur var dette alligevel den vagt hun tog frivilligt denne fridag. Dagen var så stille som man forventede heroppe, solen var fremme men i heldige øjeblikke pakket væk bag en af de få skyer som var modige nok til at være på himlen. Efterårs dagen var ikke varm, men stadig langt fra kølig.Timer var lange, når de eneste folk man mødte var unge præster der nydt hver minut de kunne tale om deres guder til en, men selvskab var nu selvskab? Og blot vandre rundt alene? Så de kunne nu lige så godt vandre med en, og kaste deres salgstale ud i luften. De skal vel også øve? Hun træk lidt på smilet som hun lyttede til den, og lod blot de dovne øjne gled let over området som hun gik, med den ene knægt der solgte sin gud, efter den anden. Men efter flere timer, havde hun endelig fået ro. Og Kvinden i den typiske mørkeblå krappe, tydeligt bevæbnet med to sværd på hoften, Sorte tætte lædre bukser, håndjern og nøgler i beltet, samt en mørkeblå våbenkappe over torsoen. Hun strækte arme overhovedet som et lille knæk forlod hendes ryg som hun trækte sig ind i tempelhaven. "mon ikke man kan tage en pause." lyd det fra blegekvinde, kort efterfulgt af et let gab. Som den frivillige byvagt fandt den nærmest bænk i haven, og lå sig på ryggen hen over den. Et dybt suk forlod hende, som de gennemsigtige øjne gik i. "Hvordan..kan folk ikke slås om dette patrulje område?" fniste hun let. Ro. Som alle andre steder i denne skønne del af byen.
TheEvilQueen 18.10.2020 22:55
Dura befandt sig i yderområdet, som grænsede op til Den Hellige Bydel, inden hun rent faktisk krydsede over grænsen, og bevægede sig gennem den. Bygningerne var flotte og storslåede, og hun følte ikke rigtig, at hun hørte til der. Hun var for... ja, for ork-agtig. Mere præcist for grøn. Og så havde hun store tænder. Det brød folk i byen sig heller ikke om. Men det var også en af de ting, som gjorde hende en forbandet god byvagt. Folk frygtede hende, og det var næsten lige så godt som respekt.
Endelig trådte hun gennem porten, og gik ind i selve Tempelhavernes område. Hun syntes det var et fantastisk sted. Så smuk og fuld af liv, også selvom bladene på træerne havde skiftet fra grøn til rød. Det gjorde faktisk det hele flottere, hvis man spurgte Dura. Hun var ret vild med efteråret, også selvom det betød at alle blomster døde.
Så så hun nogen ligge på en bænk, og gik derover. Hun genkendte straks byvagten, som tydeligvis havde vagt nu. Dura selv var i civiltøj, hvorimod vagten var i uniform. Det var Akurra. Hun sendte hende et smil, som viste hendes store tænder, men det var 100 procent venligt.
"Hey," sagde hun og vinkede til hende.
Endelig trådte hun gennem porten, og gik ind i selve Tempelhavernes område. Hun syntes det var et fantastisk sted. Så smuk og fuld af liv, også selvom bladene på træerne havde skiftet fra grøn til rød. Det gjorde faktisk det hele flottere, hvis man spurgte Dura. Hun var ret vild med efteråret, også selvom det betød at alle blomster døde.
Så så hun nogen ligge på en bænk, og gik derover. Hun genkendte straks byvagten, som tydeligvis havde vagt nu. Dura selv var i civiltøj, hvorimod vagten var i uniform. Det var Akurra. Hun sendte hende et smil, som viste hendes store tænder, men det var 100 procent venligt.
"Hey," sagde hun og vinkede til hende.
Hope 21.10.2020 13:16
"Hej"som disse ord blev hørt, hilste tungen flere gange på verden. "Dura?" spørgende som hun rejste sig til at sidde på bænken, hurtigt lod hun blikke møde sin kollega. Et glad smil på sendt hendes vej, sammen med et fin lille gestus på at Dura skulle sætte sig. "kom!" lyd det glad, fra den dovne slange. "Har taget pause alligevel og gider..virkelig ikke at høre flere guddommelige slagstaler i dag." lyd det med et glad, smil. I en stille bevægelse lod hun hætten falde ned og det blege ansigt kom frem i lyset, den flækket tunge hilste igen på verden, og det hvide, og det gift grønne øje var rettet imod Dura. Mhm! nej du er kommet langt fra da du var rekrut. tænkte hun kort som blikket gled over Dura i civiltøj. Ikke, en måde Akurra havde set hende ofte, men rart at vide hun ikke tog arbejdet lige så seriøst som hende selv. Hendes blik gled over de nyklippet buske som hun først nu ordenligt kigget på området. Et suk forlod hende, som hun mindes egens egne nyklippet buske, hver gang, når hun kom hjem fra vagt for mange år siden. I dag var hendes have, blot noget for hendes hest. Men denne have, nej, hvor er den smuk. Se efterårs blomsterne kigge frem, blandt de uendelig mange farvet blade, at se de få blade som faldt, falde omkring en. Man kunne ikke andet end at nyde dette sted. Det perfekte sted for en pause.
TheEvilQueen 22.10.2020 22:31
Dura vinkede til sin kollega - ven? - og satte sig ved siden af hende på bænken. Hun var jo ikke iklædt uniformen, og havde derfor ikke rigtig nogen myndighed her. Alligevel sad hun rankt, og så ud over haven. Hun var ikke typen som slackede. Ikke engang når hun havde fri. Faktisk holdt hun sjældent fri. Hun kunne bedst lide at være 'in the zone' hele tiden, og gøre sit bedste. Hele tiden og altid.
"Forståeligt!" lo hun i en dyb brummen, og rystede på hovedet.
Der var et glimt af glæde i hendes øjne, som hun levende kunne se for sig, at præsterne prædikede overfor Akurra. Det var meget typisk præsterne. De skulle jo have nogen at øve sig på! Det var heldigvis aldrig - eller i hvert fald sjældent - gået ud over Dura. Hendes udseende skræmte de fleste væk. Eller holdt dem i hvert fald på god afstand. Desuden var det som om, at de fleste regnede med, at hun var dum eller sådan noget. Bare fordi hun var halvork.
"Jeg kan se du har fået den gode tjans i dag." Med den ene hånd gestikulerede hun ud mod haven. Det var sikkert tydeligt for hendes kollega, at noget tyngede hende, for glimtet var forsvundet igen, og hun så noget trist ud.
"Forståeligt!" lo hun i en dyb brummen, og rystede på hovedet.
Der var et glimt af glæde i hendes øjne, som hun levende kunne se for sig, at præsterne prædikede overfor Akurra. Det var meget typisk præsterne. De skulle jo have nogen at øve sig på! Det var heldigvis aldrig - eller i hvert fald sjældent - gået ud over Dura. Hendes udseende skræmte de fleste væk. Eller holdt dem i hvert fald på god afstand. Desuden var det som om, at de fleste regnede med, at hun var dum eller sådan noget. Bare fordi hun var halvork.
"Jeg kan se du har fået den gode tjans i dag." Med den ene hånd gestikulerede hun ud mod haven. Det var sikkert tydeligt for hendes kollega, at noget tyngede hende, for glimtet var forsvundet igen, og hun så noget trist ud.
Hope 27.10.2020 11:42
Hvis tempel hav hun endelig var i, vidste hun ikke, hvilken guds tjenestefolk der passede den, og hvilken stemning der skulle fange i denne have. Alt hun vidste, var at hun nydt det her, noget kun mere naturligt, end resten af byen. Man kommer virkelig aldrig af med sine instinkter, og sin utrygheden ved byen var umulig at kaste fra sig, selv efter alle disse år føltes dianthos, stadig ikke som et hjem. Men disse haver, fik den fornemmelese frem, dog kun en smule, de kæmpe tårne og bygning ødelagde fornemmelsen. "Jaa..hvis bare de lod mig være." Hun blinkede nogle gange og lod blikket hurtigt søge Dura. "Gå med mig rundt! Det bliver skønt!" Jo, mennesker holdt afstand til Akurra selv, altid bange for hun bid, eller lod sine dyriske instinkter tage over, men de var lige så utilfredse omkring Dura! Halv slangen og halv orken, i gudene, mon de ikke ville holde sig fra dem? Og lade dem havde deres arbejdsdag...arbejdsdag? Blikket gled over Dura og så civiltøjet. "Beklager..Så ikke du var i civil." hun rystede let hovedet, kan man da ikke bede folk, at ofre deres fridag, som at vandre rundt ved hendes side, blot for at undgå de, evigt talende præstelærlinge. "Hvad, laver du her oppe? Du virker trist?" spurgte hun endelig, og lod sine albuer møde hendes knæ, og de dovne øjne i Duras retning som tungen igen hilste kort på verden.
TheEvilQueen 30.11.2020 13:53
Dura nikkede enigt. De præster der... de ville da også bare øve sig på alle og enhver. Det var lidt trættende. Særligt hvis man som Dura ikke rigtig bad til nogen guder. Og det gjorde hun mest af alt ikke fordi, at så ville verden ikke havde hende så meget. Var der retfærdighed i verden, og guder der styrede det hele, så ville hun da have fundet nogen, som kunne tolerere hende nu. Ikke?
"Skide vær med det. Jeg går gerne med alligevel," svarede hun og fulgte med Akurra. At hun var i civil gjorde hende ikke noget. Hun følte lidt, at hun mistede meningen med livet, når hun ikke var på arbejde. Men samtidig så blev hun også mobbet af de andre byvagter, som syntes hun var underlig og grim. Selvom hun helt sikkert kunne slå dem alle sammen i kamp. Ikke at hun prøvede. Hun kæmpede kun, når det var nødvendigt.
"Går bare lidt rundt. Jeg har ikke så meget at lave, når jeg har fri. Jeg er ikke typen, som rigtig har et liv udenfor mit job." Hun trak på skuldrene, for det var jo sandt nok. Det var dog ikke grunden til, at hun var trist. Nej, det var på grund af de andre byvagter. Særligt dagen før, hvor nogen havde kaldt hende en grim og modbydelig halvork.
"Skide vær med det. Jeg går gerne med alligevel," svarede hun og fulgte med Akurra. At hun var i civil gjorde hende ikke noget. Hun følte lidt, at hun mistede meningen med livet, når hun ikke var på arbejde. Men samtidig så blev hun også mobbet af de andre byvagter, som syntes hun var underlig og grim. Selvom hun helt sikkert kunne slå dem alle sammen i kamp. Ikke at hun prøvede. Hun kæmpede kun, når det var nødvendigt.
"Går bare lidt rundt. Jeg har ikke så meget at lave, når jeg har fri. Jeg er ikke typen, som rigtig har et liv udenfor mit job." Hun trak på skuldrene, for det var jo sandt nok. Det var dog ikke grunden til, at hun var trist. Nej, det var på grund af de andre byvagter. Særligt dagen før, hvor nogen havde kaldt hende en grim og modbydelig halvork.
Hope 01.12.2020 07:27
De røde øjne ventede spændt på Halv orkens ord, og hun træk på smilet som ordene blev delt. Hun forstod ikke helt hvorfor folk holdt sig fra Dura, hadet imod halv dyr havde hun selv følt i mange år, og selv med hendes rang i dag, mødte hun den. Orkerne havde det svært på en helt anden måde, men halv orken foran hende, vidste hun godt, mærkede de problematiske holdninger mange års historie havde lagt i folks instinkter. "Skønt!" udbyrd hun fuld af energi, men blikket forbliv dovent, træt. Hun lyttede til hvert et ord Dura delte, fra sin plads på bænken. "Javel?" spurgte hun lidt forvirret. "Så du er trist over ikke at have noget at lave?" hun fniste kort og lod tungen hilse på verden mellem sine ord. "Lad være at gøre som jeg har. Jo, nyder at se folk nyde arbejdet, men lad være at bliv gift med det som jeg er." hun smilte, for det var en fejl hun havde gjort som hun havde. Kunne hun gå de år tilbage, havde hun gjort livet meget anderledes. Hun rystede hovedet, og de to flasker om hendes hals slog et klang imod hinanden. Hendes evige påmindelse, om at hendes krop spredte frygt, netop derfor hun bar sin modgift, for at berolige andre, visse gange var den frygt dog sand, kroppen havde sine dyriske instinkter, modsat mennesker.
TheEvilQueen 02.12.2020 18:36
Dura nikkede blot stumpt, og fulgte med Akurra videre rundt i haven. Hun havde jo, som sagt, ikke så meget at tage sig til. Det var måske en smule hvileløst bare at rende rundt i Tempel Haverne, men det var ofte der Dura fandt sig selv. Hun kunne godt lide blomsterne og alt det grønne, selvom hun godt vidste, at hendes udseende ikke passede ind et smukt sted som dette.
"Nej, det er ikke rigtig det," sukkede hun, og trak på skuldrene med en håbløs gestus med hænderne, som fortalte at hun havde svært ved at forklare sig lige nu.
"Det er bare..." startede hun, men gik i stå og så ud over haven i stedet for at søge Akurras øjne. Hun kunne ikke kigge på nogen, hvis hun skulle sige det her. Så hun fortsatte: "Det er bare som om... at folk kigger på mig, og med det samme beslutter sig for, at de ikke kan lide mig. De ser på mig på samme måde, som man ser på en ulækker og grim skovsnegl."
"Nej, det er ikke rigtig det," sukkede hun, og trak på skuldrene med en håbløs gestus med hænderne, som fortalte at hun havde svært ved at forklare sig lige nu.
"Det er bare..." startede hun, men gik i stå og så ud over haven i stedet for at søge Akurras øjne. Hun kunne ikke kigge på nogen, hvis hun skulle sige det her. Så hun fortsatte: "Det er bare som om... at folk kigger på mig, og med det samme beslutter sig for, at de ikke kan lide mig. De ser på mig på samme måde, som man ser på en ulækker og grim skovsnegl."
For det var nok den bedste beskrivelse, som hun kunne komme med. Sådan som andre så hende... ja, det var sådan hun også var begyndt at se på sig selv. Hun var grim og ulækker, ikke værd at elske. Hun ville ønske, at hendes far aldrig var faldet for hendes ork-mor. For så havde hun bare været et helt almindeligt menneske, og ikke denne her grimme, grønne skabning...
Hope 06.12.2020 13:39
Nej det er ikke det. Akurra træk lidt på smilet og lod den falde lidt ind. Som den trist tone, og trist smil forbliv på Dura og den tøvende attitude. "Du skal ikke være bange, at sørge mine kollegaer har det godt er en del af af at bestemme." blev sagt med et halv tvunget smil og der gik hun i stå og vende fronten imod Dura. En hånd hvilede på hendes hofte og hun vippede hovedet en smule, og tungen hilste på verden som hun ventede på at Dura åbnede lidt mere op. Det er bare. Lidt opmuntringerne nikkede hun til Dura til at forsætte. Smilet forsvandt som Dura talte mere, og et opgivende suk forlod Akurra."Der er desværre ikke meget at gøre ved det." startede hun. "Er selv ikke en køn kvinde, og vi halv dyr har mødt op som du har hele vores liv. Så tro mig..der er ikke meget at gøre ud over at bide det i sig, og vise man er bedre end de tror." hun rustede hoved, var alligevel ikke mange dage siden hun selv havde været tæt på at pande en som lod sin tunge vandre lidt for meget. Samt havde der været flere klager over Akurras rang, som periodisk kom forbi igen. For ikke at hævne hvor mange problematiske tider der havde været i privaten. "Så tror mig. Bid det i dig, og kom videre og vær tålmodig, verden ændre sig stille og roligt." hun fandt kort smilet igen.
TheEvilQueen 13.12.2020 23:07
Dura sank en gang, to gange, og tredje gang kom klumpen ned. Bare at bide det i sig var det hun havde gjort indtil videre, og det havde ikke ligefrem gjort hendes situation bedre. Hun ønskede det gjorde, men det gjorde det altså bare ikke. Og når følelserne så endelig kom ud, så virkede det som om at hun overreagerede på en situation. Det gjorde hun måske også, fordi hun havde holdt følelserne inde så længe.
Derudover så drak hun ret tungt, når hun ikke var på eller skulle på arbejde. Drak for at drukne sig selv i den følelse i stedet for at gå og være ked af det over, at ingen kunne lide hende.
"Okay," svarede hun lidt tamt, og vidste ikke helt, om hun bare skulle skifte emne, eller om hun skulle prøve at forklare sig yderligere. Hun ville ikke ligefrem sladre til den lærde, for det var det det her føltes som, men hun vidste også, at hun var nødt til at gøre eller sige et eller andet. For hun kunne ikke holde ud af leve på den her måde.
"Nå ja," sagde hun så og trak på skuldrene. Hvad hun skulle sige var ikke klart for hende, men hun fortsatte alligevel: "Nogen gerne er andre folk altså bare håbløse."
Derudover så drak hun ret tungt, når hun ikke var på eller skulle på arbejde. Drak for at drukne sig selv i den følelse i stedet for at gå og være ked af det over, at ingen kunne lide hende.
"Okay," svarede hun lidt tamt, og vidste ikke helt, om hun bare skulle skifte emne, eller om hun skulle prøve at forklare sig yderligere. Hun ville ikke ligefrem sladre til den lærde, for det var det det her føltes som, men hun vidste også, at hun var nødt til at gøre eller sige et eller andet. For hun kunne ikke holde ud af leve på den her måde.
"Nå ja," sagde hun så og trak på skuldrene. Hvad hun skulle sige var ikke klart for hende, men hun fortsatte alligevel: "Nogen gerne er andre folk altså bare håbløse."
Hope 20.12.2020 19:47
Det var ikke svært at se på Dura at hun var i tvivl om hvad der skulle siges eller gøres, og endnu mere at hun fandt ubehag ved emnet, alligevel kunne Akurra ikke lade være med at smile, aldrig nogle hun ordenligt kunne dele alt dette med. Det stille okay, fik et nik tilbage fra Akurra, altid noget at Dura ikke tog kampen op med dem alle. "Ja, nogle af dem er..forfærdelige håbløse." et lavt suk spredte sig imellem dem og blikket faldt på haven omkring dem, haven de stille var på vej ud af."Har jeg noglesinde fortalt om min første kæreste?" hun grinte let blot ved at nævne det. "Jeg kom hjem en dag, var ung, dum, og der stod han, med mjød i hånden med sine venner." endnu et dybt suk blev delt. "Og lavede sjov med, at hvis mig og ham manglede æg til mad, var det jo nemt at løse i sengen." et kort fnys forlod hende som hun fik det sagt. Uden at se på Dura, uden at vente på hendes ord begyndte hun at gå igen, hun havde jo ikke fri.
De langsomme skridt hvor hun nærmest træk sine fødder over jorden, og lige så langsom en bevægelse mødte hætten som blev trykket dybt ned over panden, før hun med en trist tone, og et ryst på hovedet tilførte, "Og nogle gange, så finder man bare ikke bedre end det." endnu et frys, men dette langt mere, fordi hun ikke vidste hvad hun skulle føle, sige eller gøre. På trods af Alfs adfærd, havde hun alligevel svært ved at glemme ham, og selv her, mens det blot var tanker om ham, og hans værste øjeblik. Fandt en hånd hendes eget hjerte, blot for at lade en hånd hvile derpå.
TheEvilQueen 28.12.2020 21:03
Dura lagde hovedet eftertænksomt på skrå, mens hun lyttede til sin overordnedes ord. Hun kunne kun nikke til det hun sagde, for ja, der var mange af deres med-byvagter, som var lidt nogle lost causes. Men sådan var det bare nogen gange. Man tog trods alt ikke en intelligenstest, når man søgte om optagelse blandt byvagterne, og det skinnede nogen gange lidt for klart igennem blandt nogle af medlemmerne.
"Nej?" svarede hun med nærmest nysgerrige øjne, selvom hun forsøgte at styre sig lidt. Hun var ikke typen der snagede, men hun kunne virkelig ikke se, hvad Akurras første kæreste havde med deres snak at gøre. Men det fandt hun vel ud af, gik hun ud fra.
Og da hun hørte Akurras beretning, så gjorde hun store øjne. Hvis det havde været hende, så havde hun skåret en hvis legemesdel af. Men det var selvfølgelig ikke alle, som ville gøre noget så drastisk. Set i bakspejlet, så var det måske kun Dura, som ville tyde til den slags yderligheder. Ikke at hun skammede sig over det på nogen måde, hun var trods alt halv ork. Vold var i hendes blod.
"Wow," sagde hun derfor, og styrede sig, "Sikke en nar!"
"Vi fortjener bedre en den type fyre. Jeg er-" Hun tøvede kort, sank en klump og fortsatte så, "-jeg er aldrig kommet så langt med en fyr som at kunne kalde ham min kæreste. Jeg er vel... ja, jeg er jo ikke ligefrem køn."
Hun trak på skuldrene, som betød det ikke noget, selvom det faktisk betød en hel del. Men hun nægtede at vise det.
"Nej?" svarede hun med nærmest nysgerrige øjne, selvom hun forsøgte at styre sig lidt. Hun var ikke typen der snagede, men hun kunne virkelig ikke se, hvad Akurras første kæreste havde med deres snak at gøre. Men det fandt hun vel ud af, gik hun ud fra.
Og da hun hørte Akurras beretning, så gjorde hun store øjne. Hvis det havde været hende, så havde hun skåret en hvis legemesdel af. Men det var selvfølgelig ikke alle, som ville gøre noget så drastisk. Set i bakspejlet, så var det måske kun Dura, som ville tyde til den slags yderligheder. Ikke at hun skammede sig over det på nogen måde, hun var trods alt halv ork. Vold var i hendes blod.
"Wow," sagde hun derfor, og styrede sig, "Sikke en nar!"
"Vi fortjener bedre en den type fyre. Jeg er-" Hun tøvede kort, sank en klump og fortsatte så, "-jeg er aldrig kommet så langt med en fyr som at kunne kalde ham min kæreste. Jeg er vel... ja, jeg er jo ikke ligefrem køn."
Hun trak på skuldrene, som betød det ikke noget, selvom det faktisk betød en hel del. Men hun nægtede at vise det.
Hope 07.01.2021 23:25
Akurra træk let på smilet som Dura sagde nej, hvor meget har vi endelig snakket om os selv? spurgte hun sig selv som hun begyndte på sin historie, en historien der gjorde mere ondt at snakke om end hun endelig huskede, det var vel også år siden den sidste var blevet delt. sikke en nar!"Ja..Det er en ting at kalde ham." hun fniste af hendes egne ord, for lidt en nar havde han jo været. At se de store øjne på Dura, gav kun lyst til at dele mere, men det måtte vente til det kom på banen for deres ord. Hun sukkede som hun lod sine tanker forlade hendes sind.
Hun smiltes om Dura delte sin mangle på erfaring, og løftede blot en hånd til hendes skuldre. "Så om jeg er køn." hun fniste let af sit ord igen. "Så lad være at tænke så meget over hvordan andre syntes du ser ud." hånden forlod skuldren og faldt til hendes egen hofte og blikket gled på et af de smukke tårne af bygninger i deres nærvær.
"Der er nogle for alle, og jeg er sikker på-" hun nikkede til sine egne ord. "Som i meget sikker på, at der findes mange mænd, som ville nyde en kvinde som kan kaste dem rundt i sengen." Og med de ord begyndte hun at gå, med en forventning om at Dura ville følge med.
"Så tro mig, der findes mange der vil have en som dem. Langt flere end du tror, de fleste mænd er bare..ikke glade for at indrømme de vil behandles på den måde." hun lo, for i guderne var der mange der benægtede at nyde en kvinde der havde en hård hånd.
TheEvilQueen 19.01.2021 21:09
Dura fnes - rent faktisk fnes - af Akurras ord, hvilket både lød forkert og så helt forkert ud, når det kom fra en halvork. Det var helt forkert, men en latter boblede ud af hende, og det føltes rigtigt. Så kunne det vel ikke være helt forkert vel?
"Du ligner da i det mindste en kvinde. Jeg ligner bare ja-" Hun slog ud med armene og rystede så på hovedet, "En deform klump."
Hun rakte op mod hånden på sin skulder, bare for at anderkende Akurras hjælp og støtte. Hun var glad for den. Det var rart at tale med et andet halvvæsen, som forstod hvad hun følte. Sådan da. Selvom Akurra var ældre end hende. Men måske hun kunne drage nytte af slangekvindens erfaringer? Det var da en mulighed.
Dog kunne hun ikke lade vær med at le lidt af Akurras ord om mænd, som kunne lide at blive kastet rundt i sengen. Det kunne hun da helt bestemt levere, det var slet ikke det. Men at der fandtes sådanne mænd undrede hende meget. Og så alligevel... hendes far havde jo kunne lide hendes mor nok til at gå i seng med hende. Så måske de alligevel fandtes? Måske de ikke bare var fabler? Drømme? Figmenter af hendes egen fantasi?
"Det har jeg endnu ikke set eller hørt om, må jeg sige. Men jeg glæder mig da til at møde den type," sagde hun mildt, og rødmede som en anden skolepige. Så godt som en grønhuddet ork nu kunne rødme.
"Jeg sætter virkelig pris på, at du gider tale med mig Akurra. De fleste af byvagterne synes, at jeg er en særling. Du ved grøn hud, hugtænder og alt det." Hun rullede øjne af sin egen betragtning, og lød alt andet end ked af det over det.
"Du ligner da i det mindste en kvinde. Jeg ligner bare ja-" Hun slog ud med armene og rystede så på hovedet, "En deform klump."
Hun rakte op mod hånden på sin skulder, bare for at anderkende Akurras hjælp og støtte. Hun var glad for den. Det var rart at tale med et andet halvvæsen, som forstod hvad hun følte. Sådan da. Selvom Akurra var ældre end hende. Men måske hun kunne drage nytte af slangekvindens erfaringer? Det var da en mulighed.
Dog kunne hun ikke lade vær med at le lidt af Akurras ord om mænd, som kunne lide at blive kastet rundt i sengen. Det kunne hun da helt bestemt levere, det var slet ikke det. Men at der fandtes sådanne mænd undrede hende meget. Og så alligevel... hendes far havde jo kunne lide hendes mor nok til at gå i seng med hende. Så måske de alligevel fandtes? Måske de ikke bare var fabler? Drømme? Figmenter af hendes egen fantasi?
"Det har jeg endnu ikke set eller hørt om, må jeg sige. Men jeg glæder mig da til at møde den type," sagde hun mildt, og rødmede som en anden skolepige. Så godt som en grønhuddet ork nu kunne rødme.
"Jeg sætter virkelig pris på, at du gider tale med mig Akurra. De fleste af byvagterne synes, at jeg er en særling. Du ved grøn hud, hugtænder og alt det." Hun rullede øjne af sin egen betragtning, og lød alt andet end ked af det over det.
Chatboks
IC-chat▽