Én tanke for meget

Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 12.09.2020 15:59
Nu var det nok, der var gået næsten måned efter drømmen de havde delt. Jo mere hun havde tænkt over, hvordan det kunne have været lade sig gøre. Desto mere fortvivlet blev hun over, at hun ikke kunne sætte tingene sammen. Hun havde endda tyet til Verbatims bibliotek eller opbevaring af hemmeligheder. I håb om, at der måske var nogen som var stødt på det samme som hende. 
Men intet held, hvilket blot havde gjort, at hun havde nedskrevet hendes egne oplevelser og givet det videre til videns vogter. 
En lang periode var gået, hvor hun bare havde gemt sig i hulerne på Smaragdøerne. Hun var rædselsslagende for at Solari ville finde hende igen. Hvis blodet hun havde taget fra hende, måske slet ikke havde virket efter hensigten og hun selv var nød til at være til stede. Og selvom der var ti måneder til at de igen skulle mødes, var det som om hun ville vågne op - også var den dag de skulle mødes.
Også med Bandorion’s pludselige stemme der dukkede op i ny og næ, nogen gange var det bare et bandeord - og andre gange havde hun vågnet op fordi hun havde hørt ham sige hendes navn. Nu måtte det stoppe, hun kunne jo næsten ikke være i sin egen krop! Alle de gange, hun næsten havde sprunget op i vejret af chok - eller havde hældt kogene vand ud over sig selv. Det havde simpelthen været dråben! Så da havde hun pakket sine ting, og taget sit rejse tøj og teleporteret sig selv til Rubinien. I det mindste var dét blevet bedre, hendes magiske evner var efterhånden noget hun igen ture at bruge. 
Hvad der ikke blev bedre, var at hun opdagede at det måske ville være umådeligt svært at finde en ørkenelver i Rubinien, ind til at hun fandt vej ned til Thal’Elor. Forklædt som en ørkenelver selv, gik hun rundt i gaderne og spurgte efter ham - næsten en anelse for bramfrit. Men nu måtte disse tanker fra ham, som kom i ny og næ altså stoppe!

- you never know, what you’re going to get - 
Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 12.09.2020 16:34
Drømmen havde fyldt meget for Bandorion i den kommende måned. Både fordi den var absurd, men også fordi han bare ikke lige glemte den, som han ellers havde til vane med at gøre med sine drømme. Og så var der selvfølgelig også elveren. Han var ikke helt sikker på om det alt sammen bare var noget han havde forstillet sig, eller om de faktisk havde delt den, men det var mest når han var alene, at han lod tankerne glide mod Caerthynna. Han var ikke helt sikker på hvordan han havde det med det hele, men drømmen var ikke vendt tilbage.

I mellemtiden havde han dog taget et par ture ind til Balzera, og fundet andre ting at begå sig med, og tankerne havde floreret mindre om hende. Han havde dog ikke været klar over at hun til gengæld havde nydt godt af at høre hans tanker i ny og næ, selvom han måtte indrømme at han nogen gange følte sig lidt mere træt. Det var underligt.

At finde Bandorion ville dog snart vise sig for Caerthynna, at det kunne være lidt af et problem. Selvom de fleste vidste hvem den blonde elver var, i hvert fald når man beskrev ham, så var det ikke mange der faktisk havde set ham. Enkelte kunne dog pege hende mod en lidt mere afsides af byen.
Bandorion havde sit eget lille hjørne af byen, når han endelig skulle begå sig hernede. Det var et par huse der stod i kanten af byen, og som næsten havde gjort at det var en trappe op til et af de højere huse, med et fladt tag. Her kunne han sidde for sig selv, lidt væk fra alting, og kigge ind over byen, med alt der var med. Solen, haverne, den elviske arkitektur. I hans hånd var en smal kniv og et stykke træ på størrelse med hans hånd. Formegentlig for at snitte en skulptør, men han sad primært og snorede den lille kniv i hånden, mens han så rimelig ufokuseret ud. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 12.09.2020 17:07
Velvidende at han ikke kunne genkende hende, gik hun hen mod stedet som hun havde fået udpeget. Trak de mange lag af klæder hun havde på hen over sig, som mange der nok ikke boede i Rubinien ville synes overdrevet. Men sandheden var, at klæderne var lette og luftige. Og derfor hjalp med at skygge for den stærke sol, inde bag de brune klæder kunne et solbrunt ansigt ses. De smukke flotte træk, med en masse fine tatoveringer der prydet hen over hendes ansigt. Nogle smaragd grønne øjne flakkede nervøst frem og tilbage, som hun begav sig hen til det hjørne af byen der var mere afsidesliggende. 
Med en dyb indånding trådte hun op af trapperne, måske var det en dum ting i det hele taget. Det kunne jo også være det var hende der var ved at gå fra forstanden? Tænk sig nu, hvis hun udspurgte ham, og han så slet ikke kunne huske, eller slet ikke vidste hvad det drejede sig om?
Så i stedet for at introducere sig som Caerthynna, rømmede hun sig forsigtig. “Er du Bandorion? Bandorion Solitud?” Spurgte hun på ørkenelvisk og fjernede klædet fra hendes hoved, som der fremviste en lang mørkebrun hårpragt der var flettede i alskens fletninger ned af ryggen. Hvor hun kendte hans sidste del af navnet? Man skulle ikke overvurdere hvor meget en Verbatim agent kunne opstøve omkring folk.

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 12.09.2020 17:19
Bandorion hørte fodtrinene, inden hun overhoved var nået op på taget, og hans ben hang og dinglede udover hustaget. Ikke bekymret for at han ville falde ned. Han kiggede sig dog over skulderen, da personen var kommet op, og trak sit ene ben op, så han kunne vende mere af sin krop mod hende.
Det var ikke en skikkelse han kunne genkende. Elvisk af udseende, ørkenelvisk endda, men ikke en person han kendte. Der var selvfølgelig også en del ørkenelvere, og når han ikke brugte meget tid hernede, ja, så var det svært at bedømme om han bare ikke havde mødt denne her ørkenelver endnu, selvom spørgsmålet om navnet var underligt.

Han fugtede sine læber, og stoppede med at lege med kniven i hans hånd. ”Det er mit navn ja, hvem er du?” svarede han tilbage på ørkenelvisk, men overvejende øjne. Forhåbentlig var hun ikke en del af rådet. Han havde aldrig rigtig fået ballade fra rådet af, efter han havde snakket med Sitali, men lidt forventede han. Måske var det en af dem du sendte efter en, når man skulle glemme hvordan man kom ud af byen. Det ville forklare hvorfor hun skulle bruge hans navn. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 12.09.2020 17:25
Hun smilede skævt og nikkede, ja det var ham - hun havde jo genkendt ham det øjeblik han havde vent sit blik mod hende. De ravbrune øjne, hun lige pludselig havde meget svært ved at kigge ind i. Hov, vent, hvad var det? Hendes bryn knugede sig mod hinanden, da hun pludselig følte at nogle af de ord hun havde tænkt måske ikke helt havde kun været for hende? 
Hun fugtede læberne igen, og bed kort ned i underlæben. Hun var pludselig meget glad for, at hun havde drukket hendes medicin før at hun havde bevæget sig her ned. 
Dyb indånding, også skulle det alt sammen nok gå. 
Mit navn er Ildorin, jeg kommer for at udspørge dig - om du har oplevet noget markværdigt inde for den sidste månedstid?” Det bedste var vel bare at komme lige ud og sige det, så kunne det lyde som om hun var professionel, som om nogen var i gære og man derfor havde sendt folk ud for at udforske problemet. Lige nu kunne hun i hvert fald ikke finde ud af, hvordan hun ellers skulle udnytte hendes dække, for at finde ud af hvor vidt han havde været i drømmen eller ej. 

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 12.09.2020 17:45
Heldigvis for Caerthynna, så havde Bandorion ikke for vane for faktisk at snage, selvom tankerne var hende var overraskende nemme at række ud efter, det kunne han allerede mærke. Det var underligt. Normalvis krævede det øvelse og koncentration for ham at høre andres tanker, især når de var uvillige, hvilket hun formegentlig var.
Han lagde hovedet lidt forvirret på skrå, mens han studerede hende, og fugtede sine læber. Der var selvfølgelig drømmen, men han havde ikke fortalt andre om den, mest fordi den var for absurd. Hvem ville tro ham?
”Jeg er ikke sikker på jeg ved hvad du snakker om,” sagde han. Spørgsmålet lød simpelthen for ledende, som han sad og lyttede til kvindens stemme. Derudover var stemmen også bekendt. ”Caer?” kunne han ikke lade vær med at tænke, en tanke som ligeledes ekkoede i Caerthynnas sind, ikke helt i stand til at kunne styre det bånd der var blevet skabt mellem dem, som han var ikke var klar over. ”Er der noget jeg burde kende til?” fulgte han dog efterfølgende op på. Der var ingen bekræftelse på at det her var Caerthynna, især fordi hun egentlig holdt til i Azurien, og så nemt var det ikke at finde Thal'Elor. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 12.09.2020 17:52
Hun nåede lige at åbne munden, som hun hørte hans stemme inde i hendes hoved. Hun måtte bruge alt sin vilje styrke, for ikke at vise i hendes ansigt at hun havde hørt ham. Dog kunne hun ikke styre fingrene, som spjættede i det øjeblik stemmen atter lavede ekko i hendes hoved. Det var lige præcis dét, som hun var her for - for at få ham til at stoppe med at gøre lige præcis dét! 

Hun tog en dyb indånding og nikkede langsomt, hvordan skulle hun formulere dette, når han allerede lød til at vide hvem hun var? “Der har åbenbart været nogle problemer rundt omkring med ulovlig magi som er blevet brugt, der er gået ud over tilfældige individer” så meget var egentlig korrekt, siden den dag, hvor hun havde vågnet op fra drømmen. Havde hun ikke kun brugt dage i arkiverne for at finde ud af, om noget som dette var sket før. Men også begyndt at undersøge, om det stadig skete. Og som det viste sig, havde hendes mavefornemmelse være korrekt. Hun havde fundet tre lignende sager, både i Azurien, men også Dianthos. “Og efter at have fulgt magiens spor, har det blandt andet ledt os til dig.

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 12.09.2020 17:58
Bandorion opdagede den lille spjætten med fingrene, hvilket bare fik ham til at se mere undrende ud. Det var i hvert fald noget på færde med denne her kvinde, selvom han ikke helt var sikker på hvordan han skulle finde ud af det... Oh. Nogle gange var han langsommere end han ville indrømme, men han var trods alt ikke vant til at folk inviterede ham ind i deres hovedet. Måske et par overfladiske tanker i hvert fald ville kunne hjælpe ham på vej.
”Jeg ved ikke hvorfor jeg skulle have brugt ulovlig magi,” pointerede han, og endelig trak et lille smil op i hans mundvige, og han prøvede at koncentrere sig om kvindens tanker, i hvert fald det der lå på fladen, uden at han sendte hende tanker. Det havde aldrig været så nemt. I hvert fald ikke siden hans gamle bedste veninde, men guderne måtte vide hvad der var sket med hende. ”Hvilken slags magi er det?” spurgte han, i håb om at det kunne få nogle letgribelig tanker op. Han ville i hvert fald vide om hun var fuld af lort. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 12.09.2020 18:45
Åh det var nu hellere ikke dig som havde brugt det, men mere at du var involveret på den ene eller anden måde. Og nu prøver vi at rede trådene ud.” Hun fugtede sine læber, som hendes meget lyse grønne øjne betragtede hans skikkelse. Hun gik langsomt hen mod ham og overvejede kort at sætte sig ned ved siden af ham, men valgte at det nok ikke var tidspunktet endnu. 
Hvilken slags magi var det? Hun sukkede, og satte sine hænder på den nye forms hofter. Hun havde valgt en lidt mere, figurformet skikkelse end hun normalt havde. 
Hvad vi har fundet frem til, kunne det godt tyde på at der var en dæmon involveret, men vi er ikke helt sikker på hvilken form for magi det kunne være. Noget med væsner der befinder dem vågne i et drømme stadie og ikke kan komme ud igen.” Fik hun endelig frem, og kiggede over skulderen, som var der nogen der kunne overhøre dem, før hun vente blikket tilbage mod ham. Nu måtte det briste eller bære, om han kunne genkende hende, eller om han blot spillede med. Eller han slet ikke vidste hvem hun kunne være. 

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 12.09.2020 19:10
Som Bandorion gjorde sit bedste for både at lytte til elverens stemme, men også hendes tanker, blev det dog ret hurtig klar at hun ikke var hvem hun udgav sig for at være. Det var i hvert fald samme person om Caerthynna, og noget sagde ham at den person han havde mødt i drømmen var mere ægte end den ørkenelver der stod foran ham. Men om han ville sige det med det samme? Hvor var det sjove i det?

Et drillende glimt viste sig dog alligevel i hans øjne, og ligeså stille begyndte han at lege med kniven i hans hånd igen. Ikke truende, men blot som skulle han havde noget at underholde sin hånd med. Træet i den anden stillede han dog fra sig. Det havde alligevel ikke været hans intention faktisk at lave noget.
”Det lyder ganske alvorligt,” indrømmede han, og så næsten sympatisk ud, hvis det ikke var for glimtet i øjet. ”Men hvis man ikke kan komme ud af det, er man så i evig søvn? Det kunne godt tyde på det. Vent. Bliver jeg hevet ind i sådan en drøm næste gang jeg lægger mig til at sove?” Det var næsten nok til at tro på ham, næsten. Han gjorde ikke meget ud af faktisk at forsøge at skjule at han blot drog gæk med kvinden. Desværre havde Bandorion nok været en del mere charmerende i drømmen, men hvis Caerthynna vill lade som om at hun var en anden, så ville han da også. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 12.09.2020 19:15
Hun betragtede ham en anelse, normalt var hun ikke den bedste til at gennemskue personer. Men nu havde hun fået en del træning gennem Verbatim, og noget sagde hende - hun satte sig ned ved siden af ham og sukkede tungt, som hun kiggede ud over byen de var i. Lige så stille fugtede hun sine læber, som hun lod sig selv lukke ned for hendes tanker.
Hvad gjorde at du fandt ud af det var mig?” Spurgte hun, og vente hendes blik mod ham, og lod hende øjne skifte fra den grønne farve, til den blå hun havde haft i drømmen. Den farve som hun var blevet født med. Hun tog en dyb indånding, og gav ham et halvt smil - overvejede kort om hun skulle sige mere, eller bare afvente. Og efter en kort tænkepause, valgte hun at gøre det sidste. Afvente om han ville forklare sig, eller om han havde noget at sige. Derefter, skulle hun nok slå ham - og bede ham om at holde sig ud af hendes tanker! For selvom hun var meget tæt på at tro på, at han ikke vidste hvad hun snakkede om. Men glimtet i øjet, det havde nok været det som i sidste ende, havde gjort at han vidste mere end han lige gav udtryk for. Også det at han havde sagt hendes navn i hendes sind - han havde nok vidst det fra starte af, nu blevet sikkert, og synes hun skulle drilles for det. 

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 12.09.2020 19:22
Nu når Caerthynna satte sig rigtig ned igen, vendte Bandorion fronten mod byen igen, og sørgerede for at kniven forsatte sit spinderi ved hånden væk fra Caerthynna, så hun ikke sad i skudretning skulle han endte med faktisk at tabe den. Så ville det nok mest af alt gå ud over ham.
”Telepat, nævnte jeg ikke det?” spurgte han, grinende, lidt for stolt over sig selv, før et lidt blidere smil fandt vej til hans kønne ansigt. ”Du er... overraskende nem at læse tanker på,” indrømmede han så lidt mere tøvende. Han kunne godt mærke at der var mere modstand nu, og han lod også sig selv lægge det på hylden igen. Han foretrak også ikke at have for mange tanker rumsterende rundt derinde, hans egne var ofte nok, hvis han skulle være bare lidt ærlig.

Han kunne dog også godt forstå at folk ville finde det snagende, at han i det hele taget gjorde det. Han var dog slet ikke klar over hvor snagende han i forvejen havde virket, men alligevel gav han hende tid til at svare, inden han selv spurgte mere. Hvordan havde hun overhoved fundet ham? For ikke at nævne at hun ikke burde være her, de kunne komme i virkelig meget ballade for det. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 12.09.2020 19:32
Hun gav ham et skulende blik, da han sagde han var telepat. Ja det havde hun nok lidt regnet ud, troede han hun var dum eller? 
Nem at læse, nu havde hun aldrig! 
Ja selvfølgelig ved jeg da du er telepat, det ville være yderst taknemmeligt, hvis du gad at stoppe med at sende mig tanker når du lige føler for det! Jeg kender mig navn, du behøver virkelig ikke sende det til mig, jeg er måske en forvildet person, men så sindssyg er jeg dog ikke at jeg glemmer hvad jeg hedder.” Sagde hun en anelse tørt og lagde sine arme over hinanden, mens hun betragtede ham med et hævet øjenbryn. 
Alt foregik dog på ørkenelvisk, hun var ikke dum - hun vidste hvad folk synes omkring skovelver, især i dette område. Priviligeret, og snobbede var de typiske adjektiver som hun havde hørt omkring hendes race. Så derfor også grundet hendes forklædning, en hun heldigvis havde formået at gøre helt perfekt. 

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 12.09.2020 19:40
Ørkenelverne var nok også bare påpasselige. De havde mistet et rige, og de ville ikke miste endnu et, og derfor måtte besøgende være på et absolut minimum. Hvilket vil sige ingen, hvis det stod på rådet, så vidt Bandorion havde fået indtrykket af det. En skam virkelig, men heldigvis ville Bandorion nok nærmere smugle Caerthynna ud hvis det var.

Udtrykket i Bandorions ansigt, var dog væsentlig mere forvirret end Caerthynna nok havde regnet med, men han lignede et stort spørgsmålstegn. ”Jeg har ikke sendt dig nogle tanker,” sagde han, ganske sandfærdig, for han havde ikke gjort det bevidst i hvert fald. ”Jeg har slet ikke så stærke telepatiske evner til at starte med, og du bor i hvad... Azurien var det?” Lidt havde han åbenbart hørt efter i drømmen, men det forklarede ikke det her. Hvis han havde sendt tænker halvvejs igennem landet, så følte han at han burde have vidst det, men på den anden side... han havde aldrig rigtig udforsket det. Men hvis han kunne... så åbnede mulighederne så uendelig meget. Virkede bare underligt at Caerthynna var den eneste han åbenbart kunne gøre det med. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 12.09.2020 20:49
Hendes bryn der rynkede sig mod hinanden, var ganske tydelig et tegn på at hun ikke forstod hvad han snakkede om. Hvordan kunne han ikke vide, at han havde sendt hele telepatiske tanker? 
Men - du” mumlede hun og bed en negle af sin finger - “Jeg har hørt din stemme lige siden jeg vågnede fra drømmen, du sagde mit navn - hele mit navn lige efter vi var vågnet. Og lige siden da, så har jeg hørt din stemme i mit hoved! Nogen gange på de mest upassende tidspunkter, det har ikke været særlig fedt!” Brummede hun, og ende med at ligge sine arme over kors, og bevægede benene frem og tilbage. 
Måske var det drømmes skyld? Måske havde de formået at at danne et eller andet link der var så stærkt at han nu kunne sende hende tanker, hele vejen fra Rubinien til Azurien? 
Tror du det kan være drømmen?” Spurgte hun langsomt og kiggede over mod Ban, hendes tænder bed ned i hendes læber - “Eller måske... kysset?” Hendes blik gled hurtigt væk fra ham igen, som hendes kinder blussede op. Ej, helt ærligt, så godt et kys var det hellere ikke! 
så snart hun havde tænkt det, vidste hun med det samme at han havde hørt de tanker. Hun gemte sit ansigt i hendes hænder. Måske jorden kunne være så venlige at åbne sig op og sluge hende hel?

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 12.09.2020 21:03
Det her var fuldstændig nye oplysninger for Bandorion, som også blev nødt til at stoppe med at snurre sin kniv rundt, bare fordi han følte sig selv blive distraheret. Det sidste han havde lyst til var at ramme nogen med den kniv, og især ham selv, hvis han skulle være ærlig. Derfor tog han den og lagde den ned i hylsteret i støvlerne han havde på. Den var bare rar at have på sig selv.

Han skulle til at svare, næsten seriøst, da han hørte tankerne, næsten lidt ufrivillig fra hans side. Et lille ryst på hovedet. Det var lang tid siden at han havde følt at han havde haft så svært ved at styre sin telepati, næsten som var han et lille barn.
”Det var et godt kys, eller har du måske prøvet noget der er bedre?” spurgte han og lænede sig lidt ind mod hende med smalle øjne, dog et grin i øjnene. Den tidligere seriøse samtale lidt glemt, for at påpege noget der overhoved ikke var relevant. Han skulle dog nok før eller siden kigge lidt på om det virkelig var sandt at han kunne kommunikere med hende, og hvis han kunne... så ville han næsten gerne vide hvor langt væk de skulle være for at det kunne lykkes, og hvor mange han kunne gøre det med. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 12.09.2020 21:33
Hun kiggede langsomt gennem hendes fingre, som hun hørte hans stemme. Den bløde stemme som smør, der fik hårene i nakken til at løfte sig lige så stille. Hvordan gjorde han det, hvordan kunne han så ledt som ingen ting få hende til at reagere på den måde? 
Det kan ikke sammenlignes” mumlede hun en anelse blufærdigt, og kiggede væk - jo der havde været den gang i kro værelset med den anden ørkenelver, ham som havde fået hende hende over alle grænser uden hun havde kunne stoppe det. Fordi hun bare var fulgt med, men det Bandorion fik hende til at føle. Det, hun bed sig hårdt i læben og kiggede flygtigt væk fra ham. Hun sank den klump der havde dannet sig i hendes hals, og hostede så lidt. 
Det var jo i en drøm, og drømme kan jo gøre ting endnu mere..” hun lagde mærke til hvor tæt han var på hende, som hun vente sig og lagde øjnene mod hans ansigt. Det fik hende kortvarigt til at stoppe hvad hun var ved at sige “mere magiske” fik hun fremstammet, som blikket flygtigt kigget ned mod hans fyldige læber. Zaladin tage ham.

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 12.09.2020 21:42
Det var lang tid siden at Bandorion faktisk havde været omkring nogen der følte sig næsten helt forfjamskede om ham. Han var godt klar over at han så godt ud, og han havde efterhånden været rimelig vidt omkring, men at føle sig elsket og værdsat, var stadig noget han higede efter med hver en lille fiber af hans krop. Derfor tog han det også som højeste kompliment, at Caerthynna virkede interesseret.
”Vi kan jo tjekke om det stadig forholder sig sådan,” sagde han med et grin. Et kys var jo blot et kys, og det havde været rart sidste gang, og det var tydeligt den anden elver gerne ville det. ”Eller er det en af de ting du hellere vil gemme på i dit sind, så den drøm ikke ender med at blive knust af virkeligheden.” Virkeligheden var jo at Bandorion nok ikke var så meget af en god mand, som drømmen havde fremstillet ham. Det var i hvert fald sådan han tænkte om sig selv. 
Caerthynna

Caerthynna

Agent af Verbatim

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 189 år

Højde / 178 cm

Sparks 12.09.2020 21:59
Vi kan jo tjekke om det stadig forholder sig sådan? 
Hun måtte lige en gubbe, sådan som hendes mund åbnede og lukkede sig. Ville han, snakkede han virkelig om at han ville kysse hende bare for at finde ud af, om kysset havde været godt eller skidt? Hun lukkede endelig munden, og uden at tage øjnene fra ham sank hun den store mængde mundvand der havde dannet sig på tungen. 
Måske ville hun hellere gemme det i hendes sind? Der hvor det føltes rart, noget hun stadig kunne ligge sig nede og drømme om inden hun faldt i søvn. Uden hun tænkte over det, gled hendes fingre op og fulgte konturen af hendes læber. “Du ville virkelig bare kysse en? Sådan - uden videre?” Spurgte hun forvirret, der havde jo ikke en gang været noget som ledte op til det. Ingen sjove bemærkninger frem og tilbage, ingen flirten eller berøringer bare lige for at teste hvordan det føltes at røre ved en person. Nej bare direkte ind i det - og hvorfor ville hun så gerne. 
Måske, ville jeg - gerne kysse dig?” Svarede hun hæst og rystet hurtigt på hoved “hov nej, vent, det var jo ikke det vi var begyndt at snakke om! Det var de tanker - de tanker du blev ved med at sende til mig” var det hende eller ham der var rykket tættere på, således at deres læber kun var nogle millimeter fra hinanden? Hun var ikke længer sikker.

Bandorion

Bandorion

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 140 år

Højde / 182 cm

Helli 12.09.2020 22:14
Der var jo ingen grund til at lægge mere i det end det var. At kysse føltes rart, og jo selvfølgelig kunne han også godt lide at flirte og røre en anden person, men han forventede det ikke med hende. Ikke rigtig. De virkede ikke som to personer der fungerede godt sammen, i hvert fald ikke hans hoved, så de små ting de kunne gøre, hvorfor ikke gøre dem? Hvornår skulle de dog også se hinanden igen efter det her.
Smilet blev lidt bredere som han kiggede hende ind i øjnene. ”Et lille kys, hvor slemt kan det være?” spurgte han, og ignorerede fuldstændig hvordan hun gerne vil have at de skiftede tilbage til hvad det havde handlet om.
Hvis Caerthynna ikke stoppede ham, så ville han derfor lukke distancen mellem dem og faktisk kysse hende, bare for at mærke om det var som han havde forventet fra drømmen. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 9