Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 17.05.2020 14:23
Det havde føltes som en evighed siden de havde aftalt at mødes til en kop te, men der var sket så meget siden. Var Valkar overhovedet den samme mand som havde lovet at komme forbi dengang? Men Valkar holdt sit ord, sådan havde det altid været, og forhåbentlig forblev det sådan.
Men trods alt det så han frem til at møde Reina igen, sidst de havde drukket te hjemme hos ham havde situationen værret noget presset, hvilket kun gjorde tanken om at kunne sidde i ro og mag og nyde en kop te så meget bedre.

Himlen var smågrå over Dianthos, ikke meget vind at mærke som Valkar gik op af trinene mod Isari katedralen. De enkelte af middags solens stråler fulgte ham som han gik ind af de åbne døre, sidst han havde været i katedralen var han blevet gjort til baron af Lapiskysten men hvor meget end han have håbet på at hilse på der, havde tiden simpelthen ikke været til det hvor meget han end havde villet det.
Undskyldninger var der nok af, desværre.

"Undskyld mig, men ved de om Reina har tid til besøg idag? Hvis det er så sig gerne til hende at det er Valkar der spørger" smilede han til novicen der havde spurgt om hun kunne hjælpe. Et stille suk undslap hans læber, forhåbentlig havde hun haft tid til at hvile bare lidt.

Vi ønsker os alle sammen noget, så fortæl mig hvad dit hjerte begærer...
Reina

Reina

Ypperstepræstinde af Isari

Retmæssig God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 95 år

Højde / 173 cm

Helli 20.05.2020 10:57
Tiden var gået hurtig, selv for Reina, som ikke brugt meget tid på at sove, som ellers tog meget af ens tid. Der havde dog været nok at lave. Det var som om at der var kommet flere i templet efter alt det med Kile. Nogle bad Isari om tilgivelse, mens andre havde behov for den trøst kun lysets gudinde kunne give. Det var ikke som om at folk var blevet mere frygtsomme for hvad en intens religiøs orden kunne udradere.

Novicen som Valkar hev fat i i templet, nikkede let til ham og skyndte sig op hvor Reina sad. Hun havde trykket sig lidt væk fra templet, da natten forinden havde været ekstra hård ved hende, så hun prøvede at slappe lidt af, for en gangs skyld, desværre fik hun aldrig rigtig fred.
"En Valkar spørger efter dem. Har de tid eller skal jeg sende ham væk?" spurgte hun og Reina kiggede overrasket op, men med et let smil på læberne.
"Du må gerne hente ham, og hvis jeg kunne ulejlige dig. Ville du så hente noget te til os?" spurgte Reina, bidt og tydeligt at det ikke var en ordre. Dog var der ingen af i templet som ikke ville gøre hvad de kunne for ypperstepræstinden. Hun udviste dem altid så meget omsorg, uanset hvem de var og nærmest hvad de gjorde.

Novicen gik ned og hentede Valkar. "Denne vej," sagde hun før hun vidste Valkar ind i et kammer i en afsidig del af templet, hvor Reinas 'kontor' var opsat. Det var meget simpelt, som så meget andet.

"Valkar, hvad skylder jeg fornøjelsen?" spurgte Reina, da hun så baronen træde ind, og hun rejste sig op for sin plads, som novicen smuttede igen. Ud efter te til de to af dem.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 07.06.2020 12:38
Ventetiden blev ganske kort for Valkar, det lod til at heldet havde været med ham med hans valg af dag. Ypperstepræstinden måtte utvivlsomt være meget travl, og de pligter dronningen havde lagt på Isari kirkens skuldre måtte utvivlsomt kunne mærkes.

Uden brok fulgte han med novicen som denne ledte ham hvad der føltes som tværs gennem katedralen, indtil de kom til et sparsomt dekoreret kontor. På sin vis burde det ikke overraske ham at Reina ville være at finde sådan et sted, men alligevel havde han regnet med at der ville være lidt flere ting der gjorde det til hendes. Måske havde han blot misset dem ved første øjekast.

"Godt at se dem Reina" smilede Valkar varmt, "Der var den kop te vi havde snakket om og jeg håbede at der ville være tid til den idag?" han lod spørgsmålet hænge lidt i luften som han gik ind i lokalet. "Jeg håber alt har været vel siden sidst?"

Reina

Reina

Retmæssig God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 95 år

Højde / 173 cm

Helli 08.06.2020 12:00
Reina havde allerede mistet de folk der var tættest på hende, og som præstinde opgav man sin titel og sit liv, i hvert fald som Reina havde gjort. Isari var hendes liv i disse dage, så hun havde ikke behov for små materialistiske ting. Hun havde et par enkelte til at minde hende om gamle kammerater, men de var ikke udstillet. Det her var et arbejdsværelse.

Hun kiggede op med et smil, da døren endnu engang gled op og hun så den velkendte skikkelse af Valkar. Det var efterhånden lang tid siden at hun havde set ham, men de var langt levende skabninger, så tiden føltes nogle gange som om at den gik hurtigt, også selvom hun selv ikke havde nået et århundrede.
”Lidt tid har jeg da altid,” sagde hun smilende og pegede ned mod stolen overfor hendes egen, før hun selv satte sig ned. Det var noget mere formelt end de to sidste gange de havde set hinanden, men det var hvad Reina nu engang havde.

”Det har gået som det... burde. Vi har heldigvis stadig mange der kommer og beder til Isari, så selvom jeg frygtede at Kiles Orden havde gjort folk påpasselige overfor guderne, så er det ikke tilfældet. Hvad med dem?” spurgte hun nysgerrigt. Meget kunne være sket for ham.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 23.06.2020 11:31
"Det glæder mig"  Smilede Valkar varmt og tog plads i den anviste stol. Ikke at det havde været verdens undergang hvis det ikke havde passet, de havde trods alt tid nok foran sig begge to. Han syntes ikke det lignede at hun havde ændret sig meget siden sidst de havde ses, men det var lidt en del af at være engel. Han havde ikke rigtigt ældet selv i over et århundrede, endnu en ting der fik tiden til at føles som noget der fløj forbi hvis man ikke hold øje selv.

Valkar kom med et alvorligt nik "Jeg tænker at dronningens gestus med at vende hæreren og på sin vis folket mere mod Isari her været med til at hjælpe, jeg tænker at folket ligeså har lyttet og fulgt med. Det ville være en skam hvis det var sket" smilede han så, han mente i hvert fald at det ville være en skam hvis Reina fik for lidt at lave. Præstinder der mistede deres mål havde det ofte svært havde han erfaret.
"Åh, en del må jeg nok sande. Jeg har fået et større hus her i Dianthos, eftersom jeg er endt med at bruge mere tid her end før. Jeg blevet velsignet med to smukke døtre, de-sværre tog Kile deres bror" hans stemme knækkede som han fortalte om sønnen han aldrig fik lov at lære at kende, tårerne truede med at bryde frem men han formåede at holde dem stangen. De døde havde deres hvile, samt livet havde stadig brug for ham. 
"Glæde og sorg slår følge hånd i hånd" sukkede han kort

Reina

Reina

Retmæssig God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 95 år

Højde / 173 cm

Helli 25.06.2020 14:25
Reina havde været overrasket over den beslutning Lysets Dronning havde taget, da hun først havde hørt at alle i hæren skulle betro sig til Isari. De havde altid forsøgt at holde troen og riget lidt adskilt, men det var tydeligvis ikke nok. Hun forstod motivet bag det, for Isari ville altid stå for godskaben. Dermed sagt, så håbede hun aldrig at nogen ville komme og forsøgte at få magten i Isaris tempel med ilde hensigter, som de havde gjort med Kiles. Det ville først for alvor skabe problemer, når alle troede på Isari og ypperstepræstindens ord.

Da Valkar virkede til at være ved at knække sammen, smertede Reinas eget hjerte for ham. Selv havde hun aldrig fået børn, så hun ville aldrig rigtig kunne forstå smerten ved at miste et, men hun kunne stadig sympatisere. ”Det gør mig ondt, Valkar,” sagde hun blidt. De sad dog ikke tæt nok på at hun kunne lægge sin hånd på hans, og trøste ham dermed, i stedet for, kiggede hun blot med medlidenhed i øjnene på ham. ”Desværre er livet til tider sådan. Hvad hedder deres døtre?” spurgte hun blidt. Det var nok nemmere for ham at fokusere på det gode i livet, som de to døtre han havde fået. Hun forventede ikke at hun kendte moderen til dem, og spurgte dermed ikke ind til det.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 24.07.2020 12:08
Om det var mildheden i hendes stemme, eller noget andet kunne Valkar ikke sige, men hendes ord formåede at hjælpe ham med at samle sig igen. Skyggen af et smil viste sig på hans læber ved Reinas næste ord, han havde svært ved ikke at smile når tankerne faldt på pigerne. "Amalean og Lurria, begge navne har betydning for Netrish" forklarede han, det ene var ganske elvisk hvilket han følte krævede en forklaring. Trods hvordan han måske fik det til at lyde, hold han selv meget af navnene til de to små.

"Det er lidt morsomt, de pigerne ligner hinanden så meget at mange har svært ved at se forskel på dem, heldigvis kan jeg godt selv. Selvom jeg ind i mellem selv skal bruge et øjeblik"
klukkede han så varmt, det var ikke noget han var stolt af, men han kunne godt se det sjove i at han, deres far, havde svært ved kende dem fra hinanden. Men sådan var det ind i mellem med tvillinger.
"Hvis tiden og lysten er til det, kunne der arrangeres så du kunne måde dem?" Han var ikke sikker på om deres bekendtskab var til den slags, ej heller om Reina kunne lide børn, men han holdt så meget af de to små at han vare gerne ville dele den glæde med andre.

Reina

Reina

Retmæssig God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 95 år

Højde / 173 cm

Helli 01.08.2020 19:10
Det var smukke navne, måtte Reina give, selvom hun aldrig selv havde gjort sig overvejelser med at give børn navne. Hun ville aldrig få et barn selv, og havde holdt sig væk fra noget som helst ansvar der kunne påfalde hende at give børn navne. Selv hvis hun skulle, så havde hun noget taget inspiration fra Isari og Lysets skrifter. Hendes eget navn faldt trods alt inde for samme rammer, en del af at være af Lysets slægt.

”Netrish? Ypperstepræstinden?” spurgte Reina, og man kunne tydeligt se overraskelsen i hendes øjne. Hun havde godt været klar over at elveren havde været gravid og også født, men hun havde aldrig spurgt ind til faderskabet på børnene. Det var dog også den eneste Netrish, som Reina faktisk kendte til, og mon ikke Valkar havde ment hende, nu når han bragte navnet op på den måde. ”Det er i hvert fald nogle smukke navne,” tilføjede hun efterfølgende.

Smilet blev lidt bredere på hendes læber, da han tilbød at hun kunne møde dem. ”Det vil jeg gerne, det er ikke ofte at vi har noget så vidunderligt heroppe, især fra Kile templerne. Du må endelig sige videre til Netrish, at skulle hun havde nogle problemer, med tvillingerne eller her i tempeldistriktet, så er min dør altid åben for hende.” Desuden elskede Reina børn, selvom hun aldrig selv skulle have nogen. 
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 09.08.2020 15:54
"Præcis" svarede en nikkende Valkar. Det var måske ikke så kendt at han og Netish havde fundet sammen, men det var der trods alt ingen grund til at løbe fra, de havde taget et valg og han stod bag det. Et smil lyste op som Reina kommenterede på navnene "Det er jeg glad for du syntes, jeg er også selv glad for dem" klukkede han, de var fantastiske de to små.

Endnu engang lyste Valkar op i et smil "Det skal nok blive en hyggelig dag!" han så ihvertfald frem til at kunne vise pigerne frem, samt det kunne måske være med til at Netrish sagde ja til at få lidt mere hjælp. "Jeg skal nok bringe dit tilbud videre, jeg er sikker på at hun vild værdsætte hjælpen" fortsatte han, det havde været lidt meget for dem med alle de omvæltninger, både børnene men ligeså hendes pligter som ypperste præstinde. 
"Åh, jeg bør nok advare om at have vingerne for nær pigerne, de finder dem meget spændende, og ind i mellem får de fat i fjerne" lød det men et let hovedrysten, det var ikke så praktisk men han kunne ikke ladevær med at finde det bedårende.

Reina

Reina

Retmæssig God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 95 år

Højde / 173 cm

Helli 26.08.2020 17:37
Det var ikke alle præster og præstinder der levede i cølibat, og Reina så ikke nødvendigvis noget galt i det. Ikke alle guderne bekymrede sig om noget så simpelt, som at holde ens krop ren, og hun var også ret sikker på at hun også kunne være sluppet uden om det, hvis hun havde ønsket. Det havde bare givet mening, da hun havde fundet sin vej tilbage i templet.

Hun nikkede, stadig et blidt smil på læberne. ”Det er jeg glad for at høre,” sagde hun. Det kunne ikke være nemt at være mor og ypperstepræstinde så pludselig. Der havde Reina lidt mere frihed, eller kunne gøre det. Desuden måtte de jo tage vare om deres egne, især i disse urolige tider. Især når Kiles tempel stadig var lidt set ned på, på baggrund af Kiles Orden.
”Ah,” kom det lidt leende fra Reina, da hun hørte det, og tog en hånd op foran munden, for at skjule det meste af smilet, bare af ren vane. ”Jeg vil prøve at huske det, eller i det mindste trække vingerne ind, hvis de bliver for meget.” Det var lang tid siden at hun havde været rigtig om børn, så det ville blive lidt af en oplevelse for hende igen. ikke at hun var så bekymret.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 31.08.2020 19:56
Valker tog et sip af sin te, halvt for at nyde den mens den stadig var varm og halvt for at stoppe sine tilsyneladende evige fortællinger om sine to små piger. "De har tilsyneladende allerede lavet sig en samling af englefjer" klukkede han "Men ja jeg tænkte en advarsel var på sin plads" Han havde selv prøvet det et par gange nu, og hvis man ikke var opmærksom på at det skete var det ikke ligefrem en rar oplevelse. Det var lidt en af farene med helt små børn. 

Ærligt så havde Valkar stadig en smule dårlig samvittighed over at være væk fra Netrish og pigerne så længe som han var, men som deres pligter lå var det svært at gøre andet. Forhåbentlig ville det ændre sig med tiden, han ville i hverfald gøre sit for at det skulle lykkes. "Er der et tidspunkt indenfor nærmere fremtid hvor du har tid til sådan et besøg? Jeg vil helst ikke laver planer på Netrish vegne" Nok var de sammen om pigerne, men det andet ville direkte være respektløst af ham, samt han ville gerne se Reina sammen med pigerne.

Reina

Reina

Retmæssig God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 95 år

Højde / 173 cm

Helli 04.09.2020 13:55
En kollektion af englefjer ligefrem? Det lød i hvert fald som om at Reina skulle være påpasselig, hvis hun ikke ville miste sine fjer, nu når hun endelig havde fået dem tilbage. Ikke at hun regnede med at to små børn kunne stjæle alle fjerene til at starte med, men uanset hvor lidt forfængelig Reina var, så kunne hun godt lide at tage sig godt af sine vinger.

At han prøvede at uddybe, om det var muligt indenfor den nærmeste fremtid, kom dog alligevel lidt bag på Reina. En ting var at snakke om planer, men en anden var faktisk at følge op på dem med det samme. ”Det kommer an på hvor lang tid jeg skal sætte af til det,” indrømmede hun, lidt mere seriøst, og gav slip på den varme kop, som ellers havde holdt den evige kulde hun følte lidt på afstand. Den anden død havde ikke været venlig ved hendes krop, men hun brokkede sig ikke.
Hun rakte ud mod en lille bog, som virkede til at være godt brugt, og begyndte at slå op i den. En form for kalender, så hun kunne holde styr på hvornår hun havde pligter. Der var mange små, men nogle af dem var blot på bestemte tidspunkter. 
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 16.09.2020 09:20
Måske havde Valkar overdrevet lidt med mængden af fjer som pigerne havde fået samlet, det drejede sig nok mere om en fire-fem stykker. Men i forhold til hvor længe Amalean og Lurria havde levet så var det en del, samt overdrivelse fremmede forståelsen.

"Grunden til jeg spørger er at jeg ikke er i byen så ofte som jeg gerne vil" forklarede han kort, det var ikke helt nemt når man reelt set boede i det nordlige Azurien, rejse tiden skulle der desværre tages hensyn til. "Det er helt op til dig, du skulle være velkommen til at spise aftensmad en dag, men hvis et kort besøg passer bedre med dine pligter, så er det fuldt forståeligt" han vidste godt at det nok en smule egoistisk af ham at prøve at få en aftale i hus så hurtigt, men når han ikke præcist vidste hvornår han ville være i byen igen, føltes det nødvendigt at finde ud af noget mens han kunne.
Det ville heller ikke være verdens undergang hvis han ikke kunne være der selv, han ville dog foretrække det, han var så stolt af de piger at det nærmest gjorde ondt ind i mellem.

Reina

Reina

Retmæssig God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 95 år

Højde / 173 cm

Helli 19.09.2020 22:21
Reina lod sine fingre glide over siderne, som hun bladrede ligeså forsigtigt i sin, mens hun prøvede at udpege hvornår det kunne være at hun havde tid. Der var en masse små blokke rundt omkring, men måske et aftensmåltid ville være rart, så hun rigtig kunne nå at lære den anden ypperstepræstinde at kende, og have tid til børnene.
”Nærmeste fremtid,” mumlede hun lidt for sig selv. Pludselig føltes det som om at hun havde så mange pligter, sådan var det altid, når man endelig forsøgte at bruge sin fritid til noget. Hun bladrede lidt tilbage, og der. Der var lidt tid. ”Jeg har tid henover frokosten om 4 dage,” sagde hun endelig. Det var et par timer at gøre godt med, mest fordi hun nok godt kunne presse den ene aftale der lå tæt på. Selvom hun nok blot ville møde op til tiden alligevel. ”Tror du at det vil fungere for både dig, Netrish og jeres børn?” Det kunne trods alt være at Netrish ville have pligter hun skulle tage sig selv, og hun vidste heller ikke hvornår Valkar skulle tilbage til sit nye embede som baron. 
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 20.09.2020 15:21
Valker lod Reina begrave sig i sin lille bog, som hun søgte efter et tidspunkt. Han håbede at det kunne lade sig gøre, det ville også være godt for Netrish at have en anden ypperste præstinde at kunne søge råd hos. For hvor meget end Valkar selv ville hjælpe, så havde Reina utvivlsomt mere styr på den gerning end ham.
Han lyste op som det lød som det faktisk kunne lade sig gøre "Det tænker jeg at det kan, jeg skal lige hører Netrish" Børnene havde ikke så meget at skulle sige til om de fik gæster, så længe de var raske. Spørgsmålet var mere om Netrish havde tid, ellers måtte han selv underholde Reina og børnene. "Så snart jeg ved mere skal jeg nok give besked" Det havde heldigvis passet med mens han stadig var i Dianthos og selv hvis han andre aftaler valgte at lægge sig i vejen måtte de blive flyttet. 
"Oh, sig endelig til hvis jeg tager for meget af din tid idag" ikke han havde lyst til at gå endnu, men han ville ikke presse hendes tid mere end han allerede havde gjort

Reina

Reina

Retmæssig God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 95 år

Højde / 173 cm

Helli 20.09.2020 16:39
Reina lod blikket glide over bordet, inden hun fandt en pen, som hun greb fat i, så hun lige kunne lave et lille notat i bogen. Det var bedre at hun huskede at notere det, mens hun stadig kunne, og så kunne hun altid slette det, hvis det ikke viste sig at kunne lade sig gøre. Det var værre hvis hun kom til at lave aftaler på samme tidspunkt, og det prøvede hun kun en gang inden at hun bestemte sig for at føre en oversigt over hendes dage. Det hjalp også på de dårlige dage, når hendes hoved ikke samarbejdede ligeså godt med hende.
”Du siger bare til,” sagde hun derfor og lukkede smilende bogen i, og lagde den lidt væk, før hun tog fat i sin tekop igen. Varmen var hurtig til at brede sig mellem de kolde hænder.

Hun rystede på hovedet, lidt leende. ”Jeg har stadig tid til en enkelt kop te eller to, det er intet problem at du bliver lidt længere, især når det er så lang tid siden vi sidst har set hinanden,” indrømmede hun. De andre præstinder ville nok hente hende, når det var tid til næste aftale, ikke at der var meget planlagt for resten af dagen. En enkelt gudstjeneste, og ellers noget lidt mere administrativt arbejde, som hun ikke kunne slippe uden om. 
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 20.09.2020 19:38
Valkar nikkede sin enighed. "Det skal jeg nok" det var trods alt det mindste han kunne gøre, men det glædede ham at hun noterede det med det samme. Det fik det til at føles mere sikkert.

Han spejlede smilet der havde fulgt hendes latter. "Ah godt nok, det ville være en skam hvis jeg holdte dig fra ting du skulle nå" klukkede han. Tidligere ville han have nydt at få folk til at bruge mere tid på ham end de burde, men den lyst var falmet meget de sidste år. Nogen ville nok sige han var blevet en bedre mand, og det ville nok have ret. "Er der ellers sket noget her i Dianthos jeg burde hører om?" nyheder nåede til Azurien, men det ville være fjollet at tro at alting nåede frem til ham. Samt han var interesseret i at hører om der var noget Reina selv fandt vigtigt.
Hvad folk fandt relevant var varierende som øst og vest.

Reina

Reina

Retmæssig God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 95 år

Højde / 173 cm

Helli 20.09.2020 19:49
På visse punkter der troede folk nok at Reina havde mere travlt end hun reelt havde. Der var mange ting hun blev skånet for at lave, enten pga. præster og præstinderne der ville skåne hende, eller simpelthen fordi der var ingen grund til at hun skulle lave det. Derfor fandt hun sig også med fritid nok til at kunne få ting huns elv ville ind. Hele hendes liv kunne trods alt ikek gå op i arbejde, selvom hun meget tilbøjelig til at vandre katedralen og hjælpe folk der søgte Isaris lys.

Hendes ansigt fortrak sig i en lidt mere eftertænksom mine, da han spurgte om der var noget i Dianthos som han burde høre om. ”Jeg må indrømme, at jeg ikke får så mange informationer om byen generelt” indrømmede hun. Hun bevægede sig sjældent ud af det øvre bydistrikt, især efter at hun var blevet dolket. Det var simpelthen bare ikke sikkert for en med så høj profil at vandre gaderne som om intet var hændt. ”Det føles som om at der er meget fredeligt for tiden i byen. De fleste af dem der beder virker til at bede for deres familier på kystens sikkerhed, efter at Mørket er begyndt at angribe kystbyerne desværre.” Desværre var meget af det hun hørte fra folk der kom i templet. ”Dronningen virker også endelig til at være ved at komme sig rigtig, ovenpå den... hårde periode.” Tilfangetagelsen virkede som sådan et voldsomt ord, så hun foretrak ikke at bruge det. ”Hvad med ude i Azurien? I ligger ud til vandet jo.” Så de kunne også sagtens havde følt sig ramt af Mørket. 
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 23.09.2020 19:57
Det overraskede Valkar en smule, at Reina mente at hun ikke hørte så meget om hvad der skete i hovedstaden. Han havde ikke regnet med at hun vidste ting som hvilke bander der var oppe at toppes, men at hun vidste lidt om hvad byen snakkede om. Det tydede på at hun levede mere afskåret end han havde forventet.
"Ah, sådan er det ind imellem." lød det før han tog en tår af teen. "Godt at høre at der er nogenlunde fredligt her, men det er i sandhed en skam med angrebene"  han håbede selv at Azurien kunne gå fri, der var trods alt langt før mørket hvis de holdt til i den sydvestlige del som han havde forstået det som. Nok havde han mange midler, men han kunne ikke ene mand stå op imod mørket.
"Det glæder mig at hun er i bedring, det må have været en voldsom oplevelse ligemeget hvordan man ser på det" De havde næppe behandlet hende godt under tilfangetagelsen, hun havde været noget udkørt da de var nået til Opalslottet.
"Jeg har heldigvis ikke hørt noget om nogen angreb i Azurien, som jeg forstår det ligger Azurien meget langt fra der hvor Mørket holder til, samt det skulle være næsten umuligt at sejle nord om Nordlandet grundet is og luft elementaler" nogen gange var der held i uheld.

Reina

Reina

Retmæssig God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 95 år

Højde / 173 cm

Helli 23.09.2020 21:51
Reina nikkede lidt til den tanke, for hun håbede da at noget at landet i det mindste kunne gå fri fra Mørket, nu når de havde taget en lidt alternativ metode i brug. Til gengæld lå Azurien dog ved piraternes tilholdssted, hvis hun ikke tog meget fejl, og hvem kunne vide om de holdt mere med den ene side end den anden. De kunne også posere et problem, men hun var forhåbentlig afskåret fra den værste politik når det kom fra det. Hun skulle blot vejlede på Isaris vegne, hvilket hun følte sig mere sikker i, end hun gjorde i at skulle vejlede på sine egne vegne.

”Jeg håber de ikke forsøger at tage så langt, men man skal aldrig undervurdere Mørket,” sagde hun, et blidt smil på hendes læber, men et seriøst blik i øjnene som hun kiggede på Valkar. Hun havde set hvor ihærdige de var omkring tingene, så hun ville altid gøre sig selv klar på at de kunne slå til. Det betød selvfølgelig ikke at mordet på hende, ikke var kommet bag på hende. ”Piraterne volder jer forhåbentlig heller ikke problemer? Du må tilgive mig for ikke at følge særlig meget med i det politiske klima mere. Jeg hører blot hvad de troende bringer med ind i templet.” Præster og præstinderne snakkede sjældent med hende om hvad der foregik, og selvom det til tider kunne gøre hende en smule uvidende, så beklagede hun sig ikke over det. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 3