De var gået ned til havnekajen, med et gammelt fiskegarn de havde lappet sammen. Planen var at kaste det i vandet og så håbe på det bedste. Isiah havde haft det svært for tiden og Ezra ville gerne være der for ham så godt han kunne, han vidste bare ikke hvad han skulle sige – så han håbede på at han kunne overlade det til universet, og måske bare hjælpe det lidt på vej. Han havde forestillet sig at de bare ville sidde i stilhed og nyde solstrålerne, men nu havde de nok siddet på kajen i et par timer, og Isiah havde ikke på et eneste tidspunkt lukket ædespalten. ”og jeg forstår bare ikke hvordan at et æsel og en hest… Altså har du nogensinde set et muldyr?!” eller noget i den retning lød det fra Issy, men for at være ærlig lyttede Ezra kun halvt efter og han fik hurtigt travlt med at smække hånden for munden af hans lillebror, da han så noget bevæge sig i vandet. ”Shh..! Jeg tror rent faktisk der er røget noget i garnet!” Vrissede han, som han lige så stille rakte efter. Det gik lige pludseligt op for Isiah hvad det egentligt var der skete og man kunne se smilet krybe op på hans ansigt. De prøvede så forsigtigt de kunne at hive nettet i land, og Ezra takkede inderligt universet for at give hans bror en tiltrængt opløftning. De prøvede virkeligt at være forsigtige, men der var et gammelt garn, og Ezra kunne se at det ikke ville gå. Nettet var mere skrøbeligt end de havde troet og det var kun et spørgsmål om tid før fisken de havde fanget ville slippe fri igen. Han kunne se på Issy at det endnu ikke var gået op for ham endnu at fisken ville slippe fri, og i et absolut hjerneløst øjeblik blev Ezra modig og greb ud efter fisken for at kunne give den til hans bror. Han havde ikke helt regnet med at den ville sprælle så meget og han blev forskrækket nok til at miste balancen og falde i vandet med hovedet først. Men da han kom til overfladen igen havde han et fast greb om det slimede lille dyr. Han havde fat i dens hale og holdt den over vandet mens han smilte stort til sin bror. Men han kunne ikke forstå hvorfor hans bror ikke så lige så ekstatisk ud.
”Hvad laver du! Det var meningen JEG skulle fange den! Og jeg havde den næsten!” Brokkede Isiah sig og rejste sig fra sin plads på kajen. ”Du skal altid vise dig, hvorfor kan du ikke bare lade mig vinde bare denne ene gang!” snerrer han som han samler sine ting sammen, og efterlader Ezra gennemblødt, helt forbavset og med en tæt på død fisk rakt ud i strakt arm.