Charlie rynkede let på næsen, som hun egentlig havde håbet på at få stillet sin nysgerrighed, ved at få lidt detaljer om denne lukrative aftale. Som en der ikke selv havde oplevet en sådan aftale, var det da lidt interessant at vide hvilken lille indsats der var blevet gjort, og stadig havde givet en god sum krystaller. Så heldig var hun ikke, for det lod ikke til at Senji havde lyst til at dele diverse detaljer, hvilket selvfølgelig kun gjorde hende mere nysgerrig. Charlie nikkede let til hans ord, det var en lidt større flok hun delte lastrum med på skibet. Måske det også var derfor hun ikke fandt det specielt hyggeligt at være alene, hun var slet ikke vant til stilhed. Selvom den form for larm en hel besætning pirater kunne komme med, ikke nødvendigvis var behagelig.
”Tjoh…” Sagde hun lidt tænkende.
”Jeg har ikke set så meget, som jeg gerne vil. Jeg håber på en tur til Rubinien i den nærmeste fremtid,” smilede hun, som hun løftede den ene hånd og krydsede fingrene, som om det ville gøre chancerne bedre. Derefter lod hun hånden synke ned til kruset igen, som hun gav sig til at pille lidt ved hanken.
Charlie løftede let det ene øjenbryn, idet hun egentlig morede sig lidt over hans lidt skumle ord. Hun havde uden tvivl sagt det i sjov, men hans måde at kommentere det på fik hende til at tro, at det rent faktisk var lige nøjagtig dét, han havde tænkt sig. At drikke hende under bordet. Hun havde blæret sig lidt med piraters talent for at drikke, selvom hun ikke selv besad det talent, så godt som hun gerne ville. Jovist, en af hendes lille størrelse kunne holde til mere alkohol end man skulle tro, men det var vist stadig begrænset i forhold til en lidt bredskuldret mand som Senji.
”Bare inden vi letter anker i morgen eftermiddag,” svarede hun, hvorefter man kunne høre stolens ben skrabe hen over gulvet, som hun skubbede den rund om bordet, lidt tættere på ham.
”Når du nu har sørget for så meget at drikke, hvad siger du så til et lille væddemål?” Hun sendte ham et lidt udfordrende blik. De kunne sagtens blive siddende og snakke videre som de gjorde, men Charlie skulle altid finde på et eller andet at lave.
”Jeg tør vædde på at du ikke kan få kropigen til at grine, når hun kommer tilbage med flasken. Slår du fejl, bunder du dit glas. Lykkes det dig, så bunder jeg.” Hun var vel sød og lægge roligt ud. Hvis Senji var frisk på at gå med på underholdningen, kunne hun altid løfte niveauet.