Gahenna

Gahenna

Dusørjæger & Lejemorder

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 35 år

Højde / 170 cm

Nyxx 07.03.2020 14:14
Tusmørkedalen var ikke just et sted man ønskede sig at komme hen på denne tid af døgnet, medmindre man havde gøremål i byen. Manden der havde givet hende denne opgave, havde på intet tidspunkt troet at Gahenna som ene person, ville være i stand til at finde frem til den person hun nu skulle have indfanget. Med sig havde hun slæbt den ret slaskede mand, man kunne tydeligt se han havde været i en kamp, men folk vidste formentlig ikke det var med hende og på den ene arm havde han et ret heftigt sår, der sikkert var tre dage gammelt, så han hang efterhånden i en tynd tråd. De orange øjne rettede sig mod manden hun havde på slæb ”Hvis De har ledt mig på vildspor Hr Ellinger, så dør De formentlig tidligere end forventet… Sikke en skam, jeg nød ellers Deres selskab” sagde hun med et kækt smil på læberne som hun trak manden ned gennem gaderne med grebet stramt om hans håndled. Hun gik og nynnede lidt for sig selv, for så var Tusmørkedalen da heller ikke værre! Et kort øjeblik rettede hun blikket mod himmelen og så derefter på Hr Ellinger ”Jamen dog… Det trækker vist op til regn Hr. Ellinger” sagde hun med et bred smil på læberne som hun trak hætten på den mørke kappe op over hendes hoved. Hr. Ellinger var dog tvunget til at blive øset til i regn, men hun var egentlig ligeglad, hun havde blot haft brug for ham til at finde frem til dette sted, så i teorien kunne hun blot smide ham i en gyde og lade ham dø alene? Ak ja så mange muligheder, men hun besluttede sig for at holde ham i live så længe hun kunne. Hr Ellinger mumlede et eller andet til sig selv hvilket fik hende til at vende sig mod ham ”Sig det igen?” sagde hun nærmest spørgende som hun stoppede op. Hun rev ham tættere på og lod den sorte, tvedelte tunge komme ud, ganske få centimeter fra hans ansigt. Han spilede øjnene op og rystede ivrigt på hovedet ”Det var ikke noget Frøken… Intet” sagde han febrilsk med det flakkende blik fastholdt på hende. Hun grinede kort ”Tænkte jeg nok… Vi skal jo nødig dræbe dig med det samme… Ikke sandt?” sagde hun med et lettere forstyrret smil på læberne. Smilet var venligt, nærmest moderligt, men på samme tid kunne man se hendes øjne rasede.

Igen satte Gahenna afsted på sin færd, ud for at finde den mand hun nu var på jagt efter ”Hr Ellinger… Fortæl mig lige igen, hvem eller hvad jeg er på jagt efter… For hvis De spilder min tid… ” sagde hun snerrede som hun kastede et blik over skuldrene, blot for igen at rette blikket fremad, for at holde øje. Hun lyttede til Ellinger’s beskrivelse. Hun tyssede på ham og stoppede ”Hr. Ellinger… Jeg bad Dem ikke at give en novelle forklaring… Årh i guder…” sagde hun og himlede med øjnene og kom af med en irriteret brumme lyd. Igen begyndte hun at trække afsted med manden og et smil kom frem på hendes læber. Personen der gik lidt længere nede af gaden kunne godt… Ud af ingenting begyndte Ellinger at rive i Gahenna’s arm ”Det er ham… Det er ham!!!” skreg han nærmest som havde han set et spøgelse. Gahenna rettede blikket mod Hr. Ellinger og tog det egentlig meget køligt ”Så hold dog din kæft… Jeg er jo ikke blind” kom det fra hende i et suk inden hun løsnede grebet om hans håndled og i stedet med et hurtigt twist, fik brækket nakken på Hr. Ellinger, der ret hurtigt faldt sammen på jorden foran hende ”Ak ja… ” mumlede hun til sig selv som hun rettede blikket i retningen af den mand som Hr. Ellinger havde udpeget til at være vampyren hun ledte efter.
Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 07.03.2020 22:51
I fuldkommen kedsomhed havde Dimitri vandret rundt med blikket flakkende rundt omkring. Han havde bestemt tænkt sig at der skulle ske noget, men lige nu virkede det bare ikke til at der faktisk skete noget. Et dybt suk kom fra hans mund, og han gik lidt videre rundt. Da han pludselig fornemmede nogen stoppede han op. Han var iklædt det sædvanlige, en sort skjorte, nogle slidte bukser og nogle slidte sko. Han havde en hånd begravet i bukselommen og da han fik øje på en kvinde kiggede han undrende på hende. Hvad eller hvem var hun? Dimitri havde godt hørt en stemme råbe at det var ham, så der var nogen der ledte efter ham. Et bredt smil bredte sig på hans ansigt, hvor var det ikke noget nyt at folk ledte efter ham. De fleste kvinder og mænd kendte ham, og med god grund. Selvom de var dårlige grunde at andre kendte ham, han havde jo ikke ligefrem opført sig pænt og ordenligt, men hvorfor skulle han også det.

Dimitri lod hans øjne hvile sig på kvinden lidt mere, og han lagde så mærke til manden der lå død på jorden, interessant. Hvis hun ikke havde dræbt ham havde han sikkert gjort det, for hans stemme irriterede Dimitri. Han var hurtig henne foran hende, og betragtede hende, før han greb ud efter hendes hals, og trak hende tættere på ham"Så du leder efter mig"lød det spørgende fra ham i en lokkende og lusket tone. Hans gule øjne gled ned over hende, før de løftede sig op på hendes ansigt igen. Han kendte hende ikke, men eftersom hun måtte lede efter ham var han da nysgerrig efter at vide, hvad hun ville. Men hvem ville ikke ham noget, de fleste havde nok et eller andet de gerne ville ham. Ikke at han havde noget imod det, for det havde han ikke. Grebet rundt om hendes hals strammede han, og lænede sig ind imod hendes øre"Eller måske du havde andre planer med mig"hviskede han ind imod hendes øre som han kort tid efter åndede hende ind i øret.

Gahenna

Gahenna

Dusørjæger & Lejemorder

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 35 år

Højde / 170 cm

Nyxx 12.03.2020 23:50
Gahenna bevægede sig ikke det mindste, men blev blot stående ved Hr. Ellinger’s slaskede krop på jorden. Ganske vidst var denne vampyr på vej mod hende, men hun kunne ikke gøre andet end at trække lidt på smilebåndet. Så det er denne mand alle frygtede, som alle var så forbandet bange for? Det var ikke just fordi han i hendes øjne så specielt farlig ud, han lignede bare en almindelig sur mand i sort tøj, det var det eneste der var over ham. Måske var det hans sure mine folk var bange for? Ja manden var eftersøgt, men Gahenna var ikke i tvivl om at dette ville blive et sjovt møde.

Kort lod hun den sorte, tvedelte tunge glide over hendes læber før hun mærkede hånden omkring hendes hals. Et kækt smil kom frem på læberne som hun hev lidt efter vejret ”Det er... Måske så meget… Sagt… Hr Ellinger var interesseret i dig… I så fald” kom det lettere hæst fra hende som hun søgte hans øjenkontakt. Ikke så meget som at lave den mindste bevægelse gjorde hun, hun kæmpede ikke engang for at få hans hånd væk fra hendes hals ikke før det begyndte at blive kritisk. Hans kommentar fik hende til at smile endnu engang ”Hvad har du… Ellers at tilbyde… Udover at blokere… Min luft?” sagde hun og bed sig kort i underlæben som han var helt tæt på. Hun vidste hun legede med skæbnen, men lige nu var det en god leg… Om det fortsatte sådan, var ikke sikkert.
Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 13.03.2020 19:57
Som hendes tvedelte tunge gled hen over hendes læber fulgte Dimitri's øjne efter, og han lod et bredt smil brede sig. Aldrig før havde han set sådan en slags tunge før, men det gjorde bestemt ikke noget. Han var hurtig som han greb ud efter hendes tunge, og kiggede på hende som han stod med hendes tunge i den ene hånd. Den anden hånd holdte han fortsat rundt om hendes hals, og han lænede sig ind imod hendes ansigt. Holdte øjenkontakten med hende, for hvorfor filan skulle han kigge væk? 

Dimitri smillede kun større ved hendes ord, og han strammede grebet om hendes tunge"Det skal du nok opleve, for det vil ødelægge denne fantastiske stemning hvis jeg afslørede det"hviskede han imod hendes ansigt. Så prikkede han hende hårdt med en negl ned i hendes tunge, og gav så slip på den. Han kiggede ikke væk fra hende, men havde allerede betragtet omgivelserne. Han havde en god idé om, hvad der var i nærheden, så det var intet problem med at gøre diverse ting ved denne kvinde.

"Eftersom du leder efter mig, må jeg jo hellere gøre søgningen mere interessant og indbydende"sagde han før han fik skubbet hende bagover så hun kom ned at ligge på jorden. Han kravlede hen over hende med et ben på hver side af hende. Hans greb om hendes hals løsnede han, og imens han kort låste hendes ben med sine egen var han da sikker på at hun ikke kunne komme fri. Han lod den frie hånd glide langsomt op ad hendes inderlår, og videre op imod hendes hofte. Han slap ikke øjenkontakten med hende, og trak sig lidt tilbage. Hans gule øjne faldt så på hans hånd rundt om hendes hals"Dine luftveje bekymrer jeg mig ikke om, desuden vil det være kedeligt at dræbe dig"sagde han og blinkede til hende. Om han havde presset hende hårdt ned imod jorden tænkte han ikke på, og han var meget ligeglad med det, for hvorfor skulle han tænke på hendes følelser, næh nej de betød skam ingenting. 

Gahenna

Gahenna

Dusørjæger & Lejemorder

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 35 år

Højde / 170 cm

Nyxx 20.03.2020 12:12
Gahenna så på ham med glødende øjne som han havde grebet hendes tunge. Hvad i helvede skulle det til for!? Hun hvæste lettere irriteret som han kom tættere på hende og stadig holdt hendes tunge. Hans ord fik hende dog til at trække på smile båndet, men som han borede neglen i hendes tunge hvæste hun let igen, men så gav han slip. Hun kunne svagt ane den let metalliske smag af blod, men det generede hende på ingen måder, men derfor fandt hun stadig et smil frem ”Årh, kom nu… Du kan da godt give… Et lille hint?” kom det fra hende som hun holdt blikket på ham.

Hun hævede et øjenbryn og trak på skuldrene ”Jeg ledte som sådan ikke… Hr. Ellinger var dog ret interesseret i dig… Og nu er jeg også” sagde hun med et kækt smil på læberne og før hun vidste af det, mærkede hun jorden under hende forsvinde og hun landede på jorden med et bump. En irriteret brummen kom fra hende som hun landede på halen og slog hovedet i jorden. Fedt, nu skulle hun også til at have hovedpine? En irriteret brummen kom fra hende som hun så op på manden, der havde lagt sig ind over hende og fik låst deres ben sammen. De gyldne øjne var rettet mod manden over hende og uden så meget som at sige den mindste lyd fik hun nærmest vrikket halen væk, så den ikke lå under hende, men ved siden af hende i stedet. Hånden der udforskede hendes krop fik hende blot til at smile kækt op mod ham ”Der er ikke meget sjov… I at have sex med en død... Er der vel søde skat?” sagde hun og lod kort tungen glide over læberne. Gahenna vidste godt hvad denne mand havde i sinde at gøre ved hende, men hun ville ikke give ham fornøjelsen af at være kvinden der strittede imod og græd hendes øjne ud, hun ville tage imod og nyde hvert sekund det tog… Om det betød at hun ville gå her fra med sår og mærker… Så ville hun tage det med som en oplevelse.
Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 20.03.2020 18:08
Så denne kvinde var virkelig nysgerrig efter at lade ham afsløre hvad han havde tænkt sig at gøre ved hende, og han forstod faktisk godt, hvorfor hun var så nysgerrig. Men hvorfor skulle han også afsløre det for det ville da gøre tingene kedelige. Det var meget sjovere at vise hende det, og lade hende opleve det. Alle de irriterende lyde hun kom med var han ligeglad med, det var blot sød musik i hans ører. Hendes spørgsmål omkring et hint valgte han mindre elegant at ignorere, for hvorfor skulle han også svare hende på det?. Det var spild af tid, så han lod hans øjne hvile sig på hendes ansigt, og han nød synet af hende under ham. 

Synet af hendes hale fik ham til at gribe ud efter den, og han strammede grebet hårdt som han lod hans ansigt nærme sig hendes, han lagde hans pande imod hendes. Et lusket smil bredte sig på hans ansigt, og han fik holdt fast rundt om hendes hænder med den ene hånd. Så kunne hun da ikke bruge dem lige med det samme. Han borede neglene hårdt ind i hendes hale, som han lod hans blik glide ned over hendes ansigt"Kræver du at jeg siger tak for den kompliment"hviskede han imod hendes ansigt som han drejede hovedet væk fra hende og lænede sig lidt tilbage. Han lod hans øjne falde på hendes hale, og det luskede smil voksede. Så mange muligheder med den hale, han havde allerede alt for mange planer indtil videre. Men denne kvinde var sikkert frisk på det hele. 

"Hr. Ellinger, ælling eller hvad filan jeg skal kalde ham vil ikke være nær så underholdende som dig min kære"lød det kækt fra ham, som han lod hans ansigt nærme sig hendes hale, som Dimitri pludselig løftede op imod hans ansigt. Han skulede til hende, og blinkede så til hende imens han lod hans tunge glide hen over de skarpe tænder. Han lod hans læber røre ved hendes hale, og strammede grebet om hendes hænder med hånden som holdte hendes hænder"Skulle man snuppe en smagsprøve"hviskede han lokkende som han lod hans læber glide lidt rundt på hendes hale, og han spredte så læberne en smule for at lade hans tunge glide lidt hen over hendes hale. 

Gahenna

Gahenna

Dusørjæger & Lejemorder

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 35 år

Højde / 170 cm

Nyxx 21.03.2020 00:33
Gahenna så op på ham som hun lå under ham. Hvad havde han tænkt sig? Hun havde da bevares en masse scenarier i hendes hoved, men hun regnede ikke med han havde tænkt sig at myrde hende… Eller nærmere, håbede hun ikke, hvad sjov ville der alligevel også være i at have sex med en død person?

Som han greb ud efter hendes hale, forsøgte hun at rive den til sig, men han var stærkere end hende. Hele hendes krop stivnede næsten da han valgte at læne sig ned over hende. De glødende orange øjne søgte hans og hun bed sig i underlæben som han borede de lange negle ind i hendes hale. En lav brummen kom fra hende, for ja det gjorde ondt, men hun havde ikke tænkt sig at skrige over det, et eller andet sted blev hun i virkeligheden småtændt af det. Ak ja, livet som masochist kunne være spændende til tider. Hun kunne ikke komme fri, om hun så prøvede, for ikke nok med han havde boret sine negle i hendes hale, så holdt den anden hånd hendes hænder over hendes hoved på givende tidspunkt.

Et lille grin undslap hende over hans kommentar om Hr Ellinger ”Han ville alligevel ikke være meget værd… Så du ikke hans ansigt?” hun sendte ham et kækt smil. Hr. Ellinger var død og det var også det bedste, for Gahenna så ikke just denne mand som en kæmpe trussel, mere et nyt og spændende bekendtskab. Hun sukkede let som han strammede grebet omkring hendes hænder og hun lagde sig lidt mere til rette under ham. Hendes glødende orange øjne var stadig låst fast på ham også som han lod sine læber røre hendes hale. Hans ord fik et smil frem på hendes læber ” Har hørt i vampyrer foretrækker steder med store blodårer… Der er en god en på inderlåret… Tæt ved lysken” sagde hun kækt som hun skød ryg og pressede sig selv lidt op mod ham, med det kække smil på læberne. 
Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 21.03.2020 02:28
Om Dimitri ville have fuckt nok til at have sex med en død person vidste han ikke, men han behøvede heller ikke en død person. Denne kvinde her under ham, som havde en hale der slet ikke bekymrede ham fik ham til at undre sig, hvad hun enlig var. Men den tanke blev hurtigt skubbet væk, som han betragtede hendes hale lidt mere. Han lod hans tænder ridse langsomt hen over hendes hale, og han var fuldstændig ligeglad om det ville gøre ondt. Han tænkte ikke på andet end at pirre og være ond imod hende. Han lod hans øjne blive fanget af hendes som han blot fortsatte med at lade hans tænder glide hen over hendes hale. Brummen der kom fra hende kunne han godt lide, og valgte ikke at stoppe. Nej hvorfor skulle sådan nogle lyde få ham til at stoppe.

Et hånligt grin kom fra ham, før han lod hans tænder glide lidt mere hen over hendes hale. Grebet om hendes hænder strammede han, og han stoppede et kort øjeblik med at lade hans tænder røre ved hendes hale. Han var meget fristet til at bide hende i halen, men ventede lidt. For han kunne meget godt lide at lade hans tænder røre ved hendes hale. Dimitri nikkede til hende da hun spurgte om hun ikke havde set hans ansigt, jo det havde han bestemt. Ikke det mest prangende ansigt, rynkerne, og resten af detaljerne sagde ham ingenting. Som hun lagde sig lidt mere til rette under ham lod han det luskede smil brede sig, og han flyttede hans hoved hen imod hendes"Du beder mig jo nærmest om at fortsætte"hviskede han imod hendes ansigt, som han lod den frie hånd glide hen over hendes kraveben.

Hendes ord om at der var en stor og god blodåre på hendes inderlår gik hans smil til at brede sig, og han brokkede sig da ikke. Han rev et stykke af den sorte skjorte af, og bandt det hårdt rundt om hendes hænder. Så havde han bedre plads til at arbejde, og han gik også hurtigt igang, som han lod sig glide ned over hende, og da hans ansigt nåede hendes underliv løftede han en smule op i kjolen, som han greb fat rundt om hendes ben. Sendte hende et legende blik, før han spredte hendes ben, og placerede sig imellem dem. Han lænede sig ind imod det ene lår, og lod hans tunge glide en smule ned over inderlåret"Ingen advarsel"lød det kort fra ham som han åbnede munden, og borede tænderne hårdt ned i blodåren på hendes inderlår.

Gahenna

Gahenna

Dusørjæger & Lejemorder

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 35 år

Højde / 170 cm

Nyxx 21.03.2020 18:07
Gahenna sendte ham et kækt smil, som hun tydeligt kunne se han ikke helt vidste hvad han skulle stille op med hendes hale, hvilket morede hende lidt. Tænderne der gled over hendes hale, fik hende til at bide sig lidt i læben og vride sig under ham. Smerte sendte små impulser ud i hele hendes krop, nærmest som var det tusinde små elektriske stød, der sørgede for at notere hende om smerten. Dog var der mere nydelse i det for hende, end så mange andre måske ville få, men hvad fanden.

Gahenna lod nogle suk undslippe hende som han fortsat lod sine tænder efterlade nogle mærker på hendes hale. Som han igen greb hårdere omkring hendes hænder, fik hun et kækt smil frem på hendes læber, hans ord, fik blot smilet til at blive større ”Jeg havde nok ikke lagt så roligt, hvis ikke jeg ville have du skulle tage mig lige her… Lige nu” sagde hun og bed sig kort forførende i underlæben. Hun kunne vel lige så godt få noget sjovt af deres lille møde?

Hun så op på ham, som han rev noget af den sorte skjorte af, blot for at binde hendes hænder. Mænd og deres behov for at have kontrol… Hun rykkede lidt på sig, for at kunne se ned på ham som han bevægede sig ned over hendes krop og til hendes inderlår. Frivilligt lod hun vampyren sprede hendes ben for at placere sig selv mellem dem. Hun sukkede da tungen gled over hendes hud og sendte ham et smil og med et, måtte hun lukke øjnene og lade et svagt støn undslippe hende, som hun mærkede hans tænder der gled ind i hendes hud og ind til blodåren.
Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 21.03.2020 21:47
Der var nok heller ikke nogen der ville kunne lide det her, men hvad vidste han. Han tænkte ikke på andre, han var fuld igang med at nyde synet af hende vride under sig og måden hun reagerede på. Hun skulle helt sikkert nyde det her møde, det var han helt enig i. Hvordan kunne hun andet, han skulle nok være så grusom han kunne. Det var slet ikke noget problem, og desuden nød han hvordan hendes blod gled ned i hans hals.

"Jeg har bestemt intet imod, hvis du bevæger dig"sagde han som han havde trukket hans tænder ud ad hendes inderlår. Han valgte at lade tungen glide hen over hullerne, imens et lusket smil bredte sig. Han skulle nok få det ganske sjovt med denne kvinde her, og hendes navn behøvede han jo ikke at vide lige nu. Men mon ikke at han kunne få hende til at skrige hans navn. Der var masser af tid, så det skulle da ikke undre ham hvis det skete. 

Han ville gøre hans for at høre hende skrige hans navn, men andet var også okay. Bare så længe hun kom til at hade ham, så var alt ganske fint. Dimitri havde det nok også bedst hvis folk hadede ham, det var jo hvad han var vant til. Han lod fortsat hans tunge glide hen over hullerne, og lod tungen glide lidt længere op ad hendes inderlår. Han greb hårdere fat rundt om hendes lår, od lod neglene bore sig ned i huden"Jeg er ligeglad om du skriger af smerten"lød det fra ham, som han lod tungen glide lidt mere op, og så smillede lusket før han bed hende hårdt i inderlåret igen. Denne gang et bid der var placeret længere oppe end det første. Han holdte øjnene åbne, og drak hendes blod som var det saftevand. 

Gahenna

Gahenna

Dusørjæger & Lejemorder

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 35 år

Højde / 170 cm

Nyxx 22.03.2020 19:48
Gahenna så ned på ham med et kækt smil på læberne som han trak sig lidt tilbage fra hendes inderlår ”Hvis du vil have… Jeg skal bevæge mig ordentligt… Skal du jo løslade mine hænder” sagde hun og bed sig lidt i underlæben som hun så op mod sine hænder, som hun havde hævet lidt fra jorden. Han havde trods alt bundet hende med stof fra hans iturevne skjorte, men hvis han skulle have hele oplevelsen, skulle han lade hendes hænder være fri, det var trods alt heller ikke hendes negle han skulle frygte mest, men hendes bid, da det var det, der var giftigt.

Som tungen gled over hullerne han havde efterladt, lod hun et svagt suk undslippe hende. Neglene der derefter borede sig ind i låret på hende, fik hende svagt til at skære tænder før et svagt støn erstattede. Vampyren var bestemt ikke bange for at gå all in, hvilket blot gjorde det hundrede gange sjovere, end en hver anden mand hun sikkert kunne gå til. Gahenna så ned på vampyren som han bevægede sig længere op ad hendes lår, kun cirka et hoveds afstand fra hendes underliv, hun kunne godt lide hvor dette var på vej hen. Skrige af smerte, ja det kom vel nok før eller siden, alt ever hvor han satte tænderne i hende, for der var bestemt steder på hendes krop, der ville gøre mere ondt end andre, men nu, var det mere nydelse hun fik ud af det. Som hans tænder igen sank ind i hendes inderlår, lukkede hun øjnene og skød ryg. Jo det gjorde ondt, men på samme tid sendte det tusinde små kildende impulser ud i resten af kroppen.
Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 22.03.2020 20:13
For Dimitri ville den sorte skjorte ikke være noget problem. Den kunne hurtig ryge af, det var bestemt ikke noget problem. Det kom vel an på hvornår han ville blive træt af den, men lige nu var den ikke i vejen. Som hun nævnte de ord kiggede han på hende og løftede et øjenbryn til det, og fortsatte så med at bore hans negle hårdt ned i hendes lår. Han lod fortsat hans hoved nærme sig hendes underliv, og han lod det luskede smil brede sig på ansigtet, som han nød at høre hende stønne lidt. Han havde ganske fine sanser til at høre at det var et svagt støn.

Så kørte han tunge hen over hans læber, og han lod hans læber røre hendes underliv kort, han skævede op til hende og blinkede til hende"Det er da ikke godt, at lade dig bevæge dig ordenligt"sagde han og sendte hende et lusket smil. Han spredte læberne og var fristet til at stikke hans tunge op i hende men lod være. Der var lige noget andet han kunne gøre først. Han advarede hende ikke, for hvorfor skulle han det? Han lod hans øjne glide hen over hendes klitoris, hvor at han smillede for sig selv som han pludselig bed hende lidt i hendes klitoris. Han var da fuldkommen ligeglad om det ville gøre ondt, eller få hende til at skrige. Det ville blot være sød musik i hans ører.

Han stoppede kort imens han holdte hans tænder lidt fast om hendes klitoris. Han kiggede op på hende som han lod hans negle rive hende en over hendes inderlår"Nyder du smerten"lød det kækt fra ham, som han blinkede til hende.

Gahenna

Gahenna

Dusørjæger & Lejemorder

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 35 år

Højde / 170 cm

Nyxx 22.03.2020 20:54
Gahenna knugede sine hænder som neglene i hendes lår borede sig mere ind i hendes lår. Det måtte være et tegn på han bestemt ikke havde tænkt sig at løste hendes hænder. Hun så ned mod ham som han kom tættede på hendes underliv og bed sig let i underlæben, som hans læber kom imod. Han pirrede hende, men alligevel kunne hun ikke lade være med at have lyst til at trække den længere ud, blot for at se hvad han kunne finde på at gøre ved hende, som han nu havde hende fanget under sig. Hun så smilet på hans læber og bed sig i underlæben, kun et ganske kort sekund, før han mærkede hendes tænder der lukkede omkring hendes klitoris. Hun skød igen ryg og lod et støn undslippe hende. Hendes negle var begyndt at efterlade klare mærker i hendes håndflader som hun havde forsøgt at abstrahere lidt fra smerten.

Som han så op på hende og talte bed hun sig i underlæben ”Mhhm” kom det kælent fra hende som hun blinkede tilbage til ham. Hun ville ende med at gå her fra med ret mange sår og mærker, men hun vidste det var det hele værd, ned til hvert eneste sekund der gik i vampyrens varetægt.
Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 24.03.2020 02:20
Dimitri stoppede kort hvorefter han rettede sig lidt op, og lod hans blik glide ned over hende. Det var jo et ganske tilfredsstillende syn der mødte hans blik. Burde han give hende en lille chance for at bruge bare den ene af hendes hænder. Han lænede sig ind over hende, holdte sig oppe ved hjælp af håndfladerne der rørte jorden. Han lagde hovedet på skrå, og lod tungen glide hen over hans læber. Det ville bestemt ikke gøre ham noget, hvis hun fik mærker af det stof han havde bundet om hendes hænder. Han placerede så et knæ imellem hendes ben og lod det glide en lille smule op imod hendes underliv.

"Er det træls dine hænder ikke er fri, for jeg nyder synet af dig magteløs"sagde han før han greb hårdt fat rundt om hendes kæbe. Han lænede sig tættere imod hendes ansigt, og lod hans pande hvile sig imod hende. Så strammede han grebet om hendes kæbe en lille smule mere, og da han kunne se hendes læber blev spredte stak han en tommelfinger ind i munden på hende.

Han holdte øjenkontakten, og lod knæet glide lidt mere op til det stoppede ved hendes underliv. Dimitri lod hans tommelfinger dreje sig lidt rundt inde i hendes mund"Hvis du bider er du død, så jeg vil være dygtig og lade være"hviskede han imod hendes ansigt.

Gahenna

Gahenna

Dusørjæger & Lejemorder

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 35 år

Højde / 170 cm

Nyxx 26.03.2020 20:07
Gahenna bed sig kort i underlæben som han så ned på hende uden så meget som at sige et ord. Den vampyr var så forbandet tiltalende at hun næsten ikke kunne holde sig i skindet. Han kendte et hvert oldgammelt trick der ikke var skrevet ned, de små ting, som bare at slikke sig om læberne, som var han et sultent dyr der havde fanget et bytte. Det kunne man vel i og for sig også godt sige det var? Benet der blev bevæget op mod hendes underliv, fik hende til at smile kækt.

Hun lod kort tungen glide over hendes underlæbe før hun bed i den ”Jeg kan bare godt lide af afmærke, det der er mit” sagde hun med et glimt i øjet. Grebet om hendes kæbe fik hende til at ligge stille, dog kom der et lille suk fra hende som grebet blev hårdere, hvilket fik hendes læber til at skilles fra hinanden. Som hun fik fingeren i munden, lod hun hendes tunge kærtegne den, mens hun holdt øjenkontakt med vampyren.

Hun sendte ham et kækt smil som svar på hans ord. Hun havde ikke tænkt sig at bide, for hun orkede ikke at følge efter en vampyr i tre dage for at finde ham i en rendesten. Dette var alligevel også hundrede gange sjovere. Knæet der var kommet op mellem hendes ben og til hendes underliv, fik hende svagt til at sukke, han pirrede hende og han vidste det helt sikkert godt.
Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 26.03.2020 23:42
Uden tvivl at han nød at pirre hende, især når hun ikke kunne gøre noget fordi hendes stadigvæk var bundet. Om han overhovedet havde tænkt sig at slippe hende fri var han ikke særlig meget sikker på lige nu, men han nød bare det han havde gang i. Han kunne mærke at hun slikkede på hans finger han havde ind i munden på hende, og det fik et lusket smil til at brede sig. Han var ganske sikker på at det ham og denne kvinde havde gang i lige nu, ville han ikke have muligheden for med ællingen, eller Elling hvad den mand hun havde fulgtes med hed.

Dimitri lod hans knæ kærtegne hendes underliv, og lod hans frie hånd give slip på hendes kæbe. Hånden gled en smule ned over hendes krop og han lagde hovedet en smule på skrå. Det tøj hun havde på var da godt nok i vejen, det var da også på vippen til at han ville flå det af hende, så han bedre kunne komme til. Men hun kunne sikkert godt vente lidt endnu.

"Interessant, og det er jo godt at vi er to til at gøre det"sagde han som han blinkede til hende, og lod hans tunge glide hen over hans læber. Som hun fortsat slikkede på hans finger inde i hendes mund betragtede han hende, og han var fristet til at fyre den ene kække replik efter den anden men lod være for nu. Han lod der gled ned ad hende fortsætte, men lod ikke hans knæ gøre andet end at kærtegne hendes underliv"Din tunge er ganske dejlig"sagde han så kækt som han lod hans blik falde på hende.

Gahenna

Gahenna

Dusørjæger & Lejemorder

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 35 år

Højde / 170 cm

Nyxx 01.10.2020 09:46
// Dis be closed Mon! //

Gahenna har forladt tråden.

0 0 0