Hånden kom op i nakken, da kattemanden som viste sig at hed Nicola, undskyldte. Daphnie synes ikke han skulle undskylde, for han havde jo egentlig ikke gjort noget galt. Han kunne ikke gøre for Daphnie var så sølle og nervøs lige for tiden. Hun kiggede kort over skulderen mod bordellet og sank kort. Hun havde lidt svært ved at forholde sig til at man havde lyst til at have sådan et job, men hun dømte ikke. Blikkede landede tilbage på Nicola.
"
Jeg hedder Daphnie.. Men folk kalder mig bare Daffe.. " hun trak lidt på skulderne efter hånden blev fjernet fra nakken. Gav man hånd til en der arbejdede på bordel? Daphnie skævede meget kort ned til Nicolas hånd, og da det ikke virkede til han gjorde tegn til løfte hånden, konkluderede hun at det gjorde man nok ikke.
Det var meget svagt at Daphnie nikkede til, at hun var på vej hen på bordellet. Det var i hvert fald hendes tanke at skulle der hen, men det havde det også været de sidste mange uger. Hun havde ikke helt lyst til at indrømme det, men det at han arbejdede de gjorde lidt en forskel. Han var vel vant til det.
Daphnie åbnede munden for at sige noget, men lukkede den igen, da hun egentlig ikke helt vidste hvad hun skulle sige. Hun flyttede sig lidt uroligt, mens hun kort tænkte over hvad hun skulle sige.
"
... Jeg.. ved ikke helt.. eh.. hvad.. eller altså.. uhm.. jeg har brug for.. hjælp? Altså.. sådan.. jeg mener.. argh.. Mmhm... " Daphnie snublede over ordene, og vidste virkelig ikke hvad hun skulle sige. Hun vidste ikke hvad hun havde brug for. Hun vidste ikke hvad hun ville. Ikke sådan rigtigt i hvert fald. Hun ville fixes, hun ville stoppe med at være så nervøs for at folk skulle røre ved hende. Hun ville tilbage til at være den livlige, udadvendte pige der var frisk på alt! Og i hendes hoved var det her måske den bedste løsning!
Et opgivende suk lod fra Daphnie, inden hun så sig lidt omkring og så tog en smule usikkert i fat om hans håndled og trak han lidt med ind i gyden, så de ikke stod ude midt i det hele. Ikke at de gjorde det, men sådan havde Daphnie det. Hun var sikker på alle stod og så på dem, og vidste hvad der var ved at ske. Da de var kommet lidt mere i skjul tog hun en dyb vejrtrækning og samlede sig selv mentalt.
"
Okay.. uhm.. Jeg.. eh.. Der er sket noget, og jeg er.. gået lidt.. i stykker. Jeg.. Vil gerne fixes fordi.. Eh.. Det er lige godt.. Men.. Jeg tror måske du kan hjælpe.. Hvis du vil.. " hendes stemme skælvede sig lidt, og hun havde lidt svært ved at holde blikket på ham, fordi hun synes det hele var lidt pinligt, men hun holdt det på ham. Indtil hun skævede over skulderen mod bordellet.
"
Men.. måske ikke der ovre.. Hvis det.. okay?" Hun sendte ham et forsigtigt smil. Hun var ikke helt klar over om der var nogen regler om hvor de måtte være eller sådan noget, men det fandt hun vel snart ud af.