Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Netrish tjekkede sin oppakning en sidste gang. Det havde været en anspændt rejse fra Opalslottet, til denne landevejskro ude midt i ingenting, der viste sig at være hjemmet for det barn Valkar havde frelst. Men nu var drengen hjemme, og det betød det var tid for Valkar og Netrish veje at skilles.
Alt det praktiske var som det skulle være. Hun havde pakket både sin egen og Valkars tasker om, så ting var mere tilgængelige til når de ville rejse videre hvert for sig.

Langsomt lagde Netrish hoved mod hestens hals. Der var en del af hende der ønskede Valkar aldrig havde sagt noget. At hun kunne have levet i uvidenhed og bare elsket ham. Men hun viste det var en naiv tanke. Intet var så simpelt. Valkar havde fortalt om sin fortid, og med den de grusomheder han havde stået bag. Netrish kunne ikke andet end respektere hans ærlighed, men den ærlighed havde samtiddig afsløret, at han ikke var den mand hun havde troet. Han var ikke den helt hun havde hørt om som barn, men en mand der famlede igennem livet efter sin skæbne, efter et formål.. ligesom så mange andre.

Netrish løftede hoved og tog om hestens tøjler, som hun hørte døren ind til den lille stald gå. Tiden var inde.
You got what everybody gets. You got a lifetime.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 09.05.2019 10:45
Det havde både været været lettere og mere besværligt for Valkar at aflevere Azurian, han måtte sande at en del af ham ville komme til at savne ham, samt den tid han havde bragt ham med Netrish. 
Den knagende lyd af døren der blev lukket bag ham, annocerede hans ankomst til den lille stald hvor hestene befandt sig, samt til hans overraskelse Netrish.
"Så, nu er han ved hans familie igen" kommenterede Valkar stille, som han flyttede sine vinger bag sig i et forsøg på ikke at vælte noget. Det burde som sådan ikke have overrasket ham at hun var blevet, for selvom han delt sandheden om hans gerninger havde hun valgt at følge ham til deres destination. Selv på trods af den akavede stilhed der havde været, havde det varmet hans hjerte at hun var blevet, samt pustet til den glød af håb om at de kunne omgøre den kløft han havde lavet med sin idioti.

"Neela-" Startede Valkar før han stoppede sig selv, fulgt af en let rysten på hovedet "Netrish, jeg er ked af den smerte mine gerninger har voldt dig, jeg er ked af at jeg ikke fortalte dig hele sandheden i rette tid, men mest af alt er jeg ked min stolthed samt mit ønske om at du ikke skulle lide mere smerte kun bragte dig mere..."

Vi ønsker os alle sammen noget, så fortæl mig hvad dit hjerte begærer...
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Netrish betragtede Valkar som han talte, med et trist udtryk, men der var en svag skygge af et smil at spore på hendes læber. "Valkar.. hvis du havde fortalt mig det før, havde jeg aldrig fået chancen for at kende den del af dig, som jeg gør nu" hun knugede tøjlerne et sekund, før hendes greb slækkedes let igen, og hun trak hesten fremad, mod døren. Mod Valkar. 
"Jeg kan ikke tilsidesætte den tid vi har haft og delt" sagde hun lavmælt og tænktsom "Jeg.. håber blot der er mere af den mand jeg mødte der når vi mødes igen, end den mand du fortalte om" fortsatte hun håbefuldt.

Roligt stoppede hun foran ham, og lagde en hånd på hans skulder. "Valkar, jeg ved ikke hvad jeg skal tænke om din fortid.. Men jeg ved jeg selv har gjort forfærdelige ting, end ting jeg ikke fortryder. Men jeg ville ikke ønske nogen dømte hele min karakter fra det" hun gav hans skulder et klem "jeg vil ikke dømme dig ud fra dine værste fejl"

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 10.05.2019 22:58
Et lydløst suk forlod hans læber som starten på at smil spirede i han mundvige. Hendes ord bar en sandhed han ej kunne feje bort, alting havde været så anderledes hvis hun var blevet fortalt alt fra start og de ville ej have end hvor deres veje havde ledt dem nu. "Jeg.. takker for din forståelse" Selvom hans ord fejlede ham, var han oprigtighed tydelig. Hvad de havde delt havde været sandt det hele, så meget var ham sikkert. "Jeg håber at kunne være den jeg ønsker at være, og ikke blot den folk forventer og ønsker jeg er" kommerterende han eftertænktsom, for han havde sjældent følt sig så fri som han havde været med hende, noget han ikke ønskede at miste til fortidens tåger, men ej heller mørket fra hans fortid.

En del af Valkar ønskede at trække sig fra hendes berøring, for inders inde følte han ikke at han fortjente den nærhed hun viste ham, men lige meget hvor uværdig han følte sig ønskede han sig mere brændende at bevise at han var det værd. "Jeg har svært ved at forestille dig gøre noget sådan, men du har ret..." forsigtigt og prøvende rakte han ud for at kærtegne hendes kind en sidste gange "af mit hjerte tak" hviskede han stille, han ønskede at stoppe hende, men istedet åbnede han døren bag sig, det var hendes valg, ville hun blive? Eller ville hun rejse nu?

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Netrish viste det ikke nødvendigvis var en behagelig sandhed, men at se Valkar forstod, og ligesom hende følte vægten af hans gerning, gav hende håb. Han havde holdt sandheden fra hende, men at fortryde det ville være som at fortryde den tid de havde haft.. Sandheden var befriende, men nogle gange var det bedre at holde den tilbage. For alles bedste.

"At gå sin egen sti kræver tit ofre.. Jeg håber inderligt dine bliver det værd" bød hun ham og som hans hånd rørte hendes kind, strakte hun sig på tærene og plantede et kys på hans pande. Hun skyede ikke hans berøring, end ikke som hun langsomt sænkede sig ned på fald fod igen.

"Vi er alle i stand til mere end vi viser, godt som ondt" hun skævede mod den åbne dør, og løftede tøjlerne som for at trække hesten videre, men blev stående, som et emne vægtede tungt på hendes sind. Skulle hun fortælle ham sandheden, eller var det her mere vist at lade det ligge?

"Jeg.." hun tøvede, inden hendes udtryk blev beslutsomt igen "Jeg har dræbt folk, i gudindes navn. Folk de fleste ville se som uskyldige. Men jeg fortryder ikke min gerning, for det var deres tid. Og jeg har ladt kriminelle og ondskabsfulde mennesker gå, fordi deres tid endnu ikke var inde" forklarede hun roligt. Der var ingen skam over det, men der var beklagelse. Netrish ønskede ikke at tage folks liv, men hun gjorde det, når det var nødvendigt.
Måske var det ikke så anderledes end hvad Valkar selv havde gjort. Blot et andet perspektiv? Den anden side af mønten.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 12.05.2019 00:46
En enkelt tårer banede sig vej ned af Valkar kind som hendes læber fandt hans pande, han havde savnet den nærhed de havde delt, og efter at have mærket den igen kunne han ej afgøre om det var en velsignelse eller en pinsel. For selvom han hungrede efter mere vidste han bedre end at presse for mere. "Det håber jeg lige så" for den vej han så for sig selv ville på ingen måde blive let.

Valkar mærkede sit hjerte forsøge at gemme sig i halsen idet Netrish gjorde antræk til at drage ud mod vejen og verden på den anden side af ham. Men hun stoppede og delte ord han aldrig havde forventet at hører. "Jeg ser, det havde jeg aldrig troet..." der var ingen bebrejdelse i hans stemme som han talte, men den vilje af stål hun havde vist fra der de mødtes var det ikke overraskenede, folk skulle have den tid der var blevet dem givet, intet mindre, intet mere.
"Men det glæder mig at du er villig til at dele det med mig, det er en tung byrde der er blevet dig givet" en tænksom mine faldt over hans ansigt en stund, var det først nu i sandhed gået op for ham hvad hendet gave fra Kile indebar? "Det er fjollet at tænke på hvor meget jeg ønskede at redde dig fra fortabelse i din gerning og pligt, nu hvor det viser sig at du ligeså har vist at jeg selv har haft behov for at blive reddet fra min egen" Han rystede kort på hovedet over sig selv og hvor blind han havde været.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Netrish lagde kort sin hånd mod Valkars kind, og fjernede tåren med sin tommelfinger, inden hun langsomt trak hånden til sig. For sent indså hun det nok havde været en fejl at ligge sin hånd på hans arm og kysse hans pande. At røre hans kind. For sent indså hun hvor hårdt dette farvel reelt ville blive. Hun havde sjældent følt sig så tryk som i hans favn.. og nu forlod hun den trykhed, for alle verdens uvisheder. For at han kunne få lov at finde sig selv, og måske - bare måske - ville vælge at være den mand hun havde mødt.

"Det er heller ikke en gerning jeg gør med let sind. Bedre hvis folk kan tales til fornuft, og indse det er deres tid." tilføjede hun med et tungt suk, og sænkede blikket som tårene truede med at bryde hendes øjne som hans. Valkars ord fangede hende atter. Han forstod. Han bød hende ikke foragt for gerningen, men forstod dens nødvendighed, og den byrde det var.

Langsomt løftede Netrish blikket igen, som hun var sikker på hun ikke ville fælde en tåre. "Til tider kræver det de døve at lede de blinde igennem mørkets øredøvende stilhed" svarede hun lavmælt. De havde begge stået på randen. De havde begge set hvad der ventede i afgrunden. Netish havde været nærmere den afgrund end hun havde troet, men Valkar havde genkendt den, som hun havde genkendt hans. De havde nok været blinde for deres egen undergang, men ikke døve for hinandens.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 13.05.2019 12:10
Valkar nikkede lidt, det måtte ej være let at prøve at overbevise folk at deres tid var omme. "Jeg tænker at der er mange der ej er villige til give slip? At deres liv og deres sidste øjeblik ikke er ovre" lød det stille. For som han havde det nu med hans ønske om at dette øjeblik skulle vare evigt, kunne han tydeligt forstille sig hvor svært det måtte være at give slip på livet selv.

Som Netrish blik fald, fandt Valkars hånd hendes kind, ikke at han brød den stilhed der var mellem dem, hun skulle have den stund hun havde brug for.
Et skævt smil dansede over hans læber som hendes svar fandt ham. "Jeg havde ikke tænkt det sådan, men jeg kan ej modsige hvor rammende det er. Tak Neelah det var slående hvor sande hendes ord var, for hun havde formået at få ham til at indse sandheder om sig selv, sandheder han en selv havde formået at finde frem til.

Men hvor meget det end glædede ham gjorde det kun dette øjeblik mere bittersødt. For dette var sidste gang at ville ses, kun guderne måtte vide om deres veje ville krydses igen. Med beslutsomhed i blikket omfavnede Valkar elveren der havde vundet hans hjerte, langsomt forsøgte han at skærme dem med de sorte og hvide vinger, givende dem et øjeblik skjult for verden, et øjeblik i mørke og stilhed, et øjeblik kun for dem.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

"For nogle er det befriende. For andre utænkeligt. Men en ting gør sig gældende for alle. Det er uundgåeligt" et svagt smil krydsede hendes læber "Selv for os" tilføjede hun, for en ikke elvere og engle var hævet over Kiles sandhed, skønt deres tid oftes var så lang den virkede uendelig.

Valkars hånd på hendes kind og anerkendelse af hendes ord gjorde det kun sværrer at skulle forlade ham. Men det var nødvendigt, for dem begge.
Hans arme lagde sig om hende, og hun gengældte krammet. Atter skærmede vingerne dem igen, og det var næsten mere end hendes hjerte kunne klare. Hun løftede hoved for at kysse hans kind en sidste gang, og vriste sig fri før det var for sent. Men hendes læber fandt aldrig hans kind. I stedet fandt hendes læber hans, I et længsels kys, og slap ham ikke, selv som hendes omfavnelse slækkede.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 14.05.2019 21:17
Et mildt smil viste sig på Valkars læber "Selv for os" medgav han.døden var sjældent noget han tænkte på som noget der ville ske for ham. Det hørte til hans første liv og ej dette, men hun havde ret en dag ville han dø igen, om end han nok selv ville være skyld i den, og ej verden.

Netrish duft fyldte hans sanser, en snert af syrlighed hang stadig ved. At mærke hendes arme omkring ham gav ro som han ej havde fundet den sidste del af deres rejse, de havde en chance, en chance han nægtede at spilde. Han vidste at han ikke kunne stoppe hende fra at rejse, den var nødvendig for dem begge.
Men som deres læber mødtes var der kun dem, et kys han havde længtes efter, og kun turde drømme om. Som hendes hengivenhed skiftede til kysset, begravede hans hånd sig i de sorte lokker blidt og kærtegnende.

Modvilligt og stakåndet måtte han trække sig fra kysset, for at lade deres kinder mødes og blidt hviske i hendes ører "Neelah, fortæl mig hvad dit hjerte begære?" uden tanke bød hans hjerte ham at bruge sin evne, han havde svoret ikke at tvinge hende, men dette var en sandhed de begge behøvede at hører.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Et dybt suk undslap Netrish læber som Valkar trak sig, men han var stadig for nær, til hun kunne indse sin fejl, at hun blot skulle være gået ud af døren og ladt Valkar finde sin vej, og hun sin egen. Tanken om at slippe ham var fjern nu, selvom hun viste det var uundgåeligt. For nu nød hun hvert til stjålet øjeblik af udskydelsen, men hun viste jo længere det varede, jo hårdere ville det blive at sige farvel senere.

Netrish lænede sig mod Valkars kind og sugede til sig af hans varme og væsen. Hans ord, hvisket så bildt, bød hende at svarer, skønt hun ikke ænsede magien bag dem.
"Jeg.." hun tøvede. Der var så mange ting der vældede op i hende, ting hun end ikke havde sat ord på før. Det var som havde Valkar tippet glasset, og nu kæmpede hver dråbe om at komme ud først. Hun var nød til at få dem ud, fortælle ham om hvirvelvind af længsel der stormede i hendes hjerte!
"Trykhed - e-et trykt hjem og.." fik hun startet lidt stakket ud, men som orderne fandt hende igen, flød de i en lind strøm "At havde set Lurrien blive en fornuftig, retskaffen mand" tårene pressede sig på og løb snart fra hendes, til Valkars kind. Og dog fortsatte hun "at have folk i mit liv der ikke forsvinder som-some korn i et timeglas, dig, at tjene min gudinde, at bare stå her i din favn og lade tiden stå stille, at se Asbjörn igen.." der var så mange små ting hun længdes efter, og så mange af dem modsagde hinanden på kryds og tværs, det var utålelig! 

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 15.05.2019 09:48
Som hans kære åbnede op indså Valkar hvor stor en fejl han havde begået. Han havde på ingen måde forudset hvor meget hendes hjerte havde hungret efter, og for hver en ting nævnt ønskede han slev mere og mere brændende at kunne give hende dem hver og en, hvor umuligt det end var.
Blidt lod han sine arme omfavne hende atter en gang, forhåbentlig bringende hende en smule ro og tryghed hun søgte. "Hvad end jeg kan gøre for at bringe dig blot en af disse ting, skal du blot sige ordet" lød det med sikre ord, selvom han ej vidste hvor han skulle begynde. Ikke at han havde tænkt sig at lade det stoppe ham, hun var al besværet værd.

Blidt og nænsomt kyssede han hendes kind, i et forsøg på at lindre hendes smerte "Har du lyst til at fortælle om Asbjörn?" spurgte han med mildhed i stemmen. Det var navn hun aldrig havde nævnt for ham før, han tvivlede at det var en søn som Lurrien, men om det var en mentor af en art, en god ven eller en elsker, gjorde ham ingen forskel. Hvis denne Asbjörn kunne bringe hende glæde, var han værd at finde.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Tårene flød i en lind strøm nedover Netrishs kinder. Hun var ikke sikker på hvorfor alt dette pludseligt var kommet op, hvorfor det havde virket så vigtigt, så rigtigt at fortælle ham det. Måske var det blot fordi deres veje var ved at skilles? Han havde været ærlig som sin fortid, og blottet sin sjæl. Men der var så meget han stadig ikke viste om hende.

Netrish arme fandt rundt om Valkar igen ligeså, og hun holdt ham tæt. "Jeg ønsker inderligt at se dig igen Valkar.. når du, nej, når vi begge har fundet ud af hvem vi er" hun gav ham et tæt klem "Om det bliver om måneder eller år" tilføjede hun lavmælt og med en anelse ængstlighed i stemmen. 

Et øjeblik begravede Netrish sit ansigt mod Valkars hals. Asbjörn. Hvorfor havde hun nævnt ham? Det havde været så meget simplere... Men nej, Valkar fortjente at vide besked. "Asbjörn.. var manden jeg boede med inden Kiles Orden overtog Dianthos. Hans var den første sikre favn jeg fandt, den første gang jeg slog mig ned i længere tid. Vi delte en forståelse, vi var begge loyalt dedikerede til vores hverv og pligt" hun rystede svagt på hoved "Men vi sås sjældent. Vi drev ind og ud mellem de samme vægge, og vi talte sammen, men.. han rørte mig aldrig dybere, ikke som du har rørt mig"

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 15.05.2019 21:57
Blidt vandrede Valkars hånd i de sorte lokker, det havde på ingen måde været det rette at få hende til at åbne op som han havde. Alt han kunne gøre nu var blot at være der for hende, og sørge for at de fik det bedste ud af det hun havde delt. "Jeg ønsker af hele mit hjerte at se dig igen." Endnu et blidt kys fandt hendes pande "Må der gå den tid der skal, for jeg er sikker på at vi ses igen, i dette liv eller det næste" for hende var han villig til at vente en evighed, selvom savnet ville følge hver en dag, som solen der jager månens lys.

Et smil bredte sig over Valkars læber, som Netrish begravede sit ansigt, kærligt gned han sin kind mod hendes for at give hende styrke til at fortsætte. "Det glæder mig at du har haft fundet ro før vi mødtes, jeg tænker at jeg forstår den tryghed en som Asbjörn kan give" lød det opmuntrende, trods hans mange laster lå misundelse fjernt fra ham. Tidsnok ville tingene gå hans vej, enten af snilde eller dedikation. 
Valkars anden hånd flyttede sig for at kærtegne hendes kind, løftende hendes hage kort for at lade deres øjne mødes. "Når i en gang mødes igen, så håber jeg det bliver som du håber. Jeg ønsker blot at du er lykkelig" at Netrish og Asbjörns forhold aldrig havde været som det Valkar havde delt med hende bragte ham både glæde og sorg. Glæden ved at det havde ført hende i hans favn, men sorg over den smerte hun kunne være sparet. 

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Et svagt suk undslap Netrish læber "Lad det være før hellere end senere, og hvis guderne er barmhjertige, så lad det være i dette liv" svarede hun lavmælt, håbefuldt ja næsten bedende. Tanken om at gå til Kiles favn havde aldrig skræmt Netrish, men for måske første gang i meget lang tid, var hun betænkelig.

Endnu et suk, denne gang tungere "Jeg selv ligeså. Der var trykhed, bekvemmelighed, men.. ja." sætningen løb ud og blev aldrig færdig, som Netrish ikke kunne finde ordrene til udtrykke sig, eller måske blot fordi hun ikke helt ønskede at konfrontere en ubelejlig sandhed.
"Men han fortjener at vide hvad der er sket. Og jeg ønsker at vide han er uskadt. Da jeg rejste ind til Dianthos var det for at finde ham, men hans hus stod tomt, og det var for risikabelt at begynde at spørger efter ham" forklarede hun med en lille hovedrysten. 

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 17.05.2019 12:52
Valkar nikkede til hendes ord og tilføjede "I sandhed hellere snarest end senere" med en hvisken.

Smilet der ellers havde prydet Valkars læber slækkedes som hendes ord lod til at forsvinde for hende, hvad der var sket mellem dem kunne han kun gisne om, eller nærmere hvad der mon ej var hendt. "Men..?" spurgte han med en smule nysgerrighed, en mulighed for hende at uddybe hvis hun ønskede, eller at feje det bort endeligt.
Han nikkede som hun fortsatte af en anden tangent, den vished hun søgte kunne han sagtens forstå. "Hvis jeg ved et tilfælde skulle hører noget skal jeg gøre mig en note af det, men jeg er sikker på at alt er vel med ham" lød det som han gav hendes hånd et opmuntrende klem.

Valkars tanker kredsede stadig om en del af hendes ord, at Asbjörn aldrig havde rørt hende så dybt som han havde. Så de havde aldrig elsket? En tanke der for ham lå fjernt, men det var ej på samme måde med hans anden hjertenskære? 
Med et skævt smil lænede han sig nok forover for at plante et kys fra varme læber på hendes hals, vandrende hvis givet muligheden.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Netrish sukkede, og lod sin pande hvile mod Valkars skulder. "Jeg troede jeg havde fundet lykke.. kærlighed. Men jo længere der går, jo fjernere virker det" det var ikke præcist sandt, men Netrish kunne knap sætte ord på det anderledes, uden at føle hun forrådte Asbjörn og den tid de havde delt. Han betød stadig meget for hende, men hun var langsomt ved at indse, at det de havde haft, måske ikke var så.. særligt, som hun engang havde troet.

Som Valkar lovede at holde øjne og øre åbne, løftede hun igen blikket, og takkede ham med et svagt smil "Tak" hun overvejede at fortælle ham mere, beskrive Asbjörn og give Valkar information der kunne hjælpe med at lokalisere Asbjörn... men ordrene forlod aldrig hendes læber.

I stedet forduftede tankerne som Valkars varme læber fandt vej til hendes hals. Hun lagde hænderne på hans arme, men fjernede sig ikke fra hans favn, trods hun viste hun burde. Hun burde være rejst videre da Valkar var gået ind for at aflevere Azurian, så snart hun havde delt deres oppakning. Hun viste hun burde blot have sagt sit farvel, og ladt dem gå hvert til sit, til at følge deres skæbner.

Men det var ikke det hun ønskede.

Så hun drejede sit hoved og strakte sin hals blot en anelse, velkomene hans læbers vandren. Hun lod hans nærhed og duft fylde sig, og lod tankerne om morgendagen ligge for blot en stund.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 19.05.2019 22:24
Et øjeblik gik som Valkar lod hendes ord fæstne sig, før han plantede et kys i hendes hår. "Måske havde du? Vi ændre os som tiden går, muligvis var det hvad det var i den stund?" For ændret sig havde hun i den tid han havde kendt hende. Hun var langt mere åben, samt villig til at se at livet også var for hende og ej blot for dem hun guidede på deres rejse mod hendes gudindes favn. Som han havdet været med til at ændre hende, havde hun ligeså ændret ham, hvad end det kom til at betyde.

Kys efter kys blev det mere tydeligt for Valkar at han legede med ilden, alt de havde haft sammen kunne brænde til aske ved et enkelt fejltin, men han var ligeglad for som hendes duft fyldte hans væsen, var der intet andet det føltes mere rigtigt.
Et blidt nap i det spidse ører blev fulgt af et mere bestemt, han hungrede efter hende, hendes krop og sind. Men mest af alt at bringe hende glæde og nærvær.

Et utålmodigt vrinsk kom fra hoppen, og med et ryk med hovedet sendte den både Valkar og Netrish ned i en høstak.
Beskyttende holdt holdt han hende sin favn, klukkende med hende oven på sig. Det lod til at nogen ville have at der skete noget mere. "Såå, er der noget du ønsker Neelah min kære?" 

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 193 år

Højde / 177 cm

Netrish nikkede stille. Ja, måske var det således. Det var en fjern tanke, for hun havde ændret sig så lidt de sidste hundrede år, men hun kunne ikke benægte det. Hun var ikke den samme som hun havde været for blot et år siden, og det var en mere behagelig tanke, at det var hende der havde ændret sig, frem for alternativet.

Et gys løb gennem Netrish som Valkar vandrede op af hendes lange, spidse øre. "forsigtig" hviskede hun åndeløst som hans kys blev til nap "de er følsomme" fik hun tilføjet til kejtet som forklaring. Det var en intens oplevelse, næsten FOR intense.

Men den blev snarlig afbrudt af en utålmodig hoppe, der ikke senere end den havde skubbet de to om kuld, og var blevet sluppet, traskede over til et trug og begyndte at spise.

Netrish forsøgte at tage af for faldet, men der var ikke megen støtte i høet under dem til at tage af på. Så hun faldt, med en hånd på hver side af Valkar, deres ansigter så nær hun kunne mærke hans ånde mod sin kind. Han latter smittede, og hun kunne ikke andet end fnise en anelse selv over absurditeten. Men hans ord fik hendes latter til at forstumme og hende udtryk til at blive mere tænksomt.

"elsk med mig.. Tag mig tilbage til den drøm vi delte. En sidste gang før vi siger farvel" bød hun, og lod sine læber møde hans i et intenst kys.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 22.05.2019 00:18
Hvor meget end Valkar formåede at lade som at alt var i den skønneste orden, hamrede hans hjerte voldsomt i hans bryst som han var i kampens hede. Men måske var han i sandhed i kamp? En kamp for ej at fortabe sig i de safirer der stirrede ind i hans sjæl, en kamp for ej at lade hans fingre vandre langs hendes form, udforskende hver en krog. En kamp han stødt tabte åndedræt efter åndedræt der mødte hans kind.

Hendes korte fnis malede et smil over Valkars læber, varmt som ganske få han havde delt før. Men hendes svar bragte en glæde med sig som han ej havde turde håbet på. Inden muligheden for at dele hans glæde med hende, hans læber låst i en passionens dans af hendes.
Kysset blev brudt af nød mere end lyst som hans lunger atter fyldtes med luft, holdende hende tæt i hans favn "Lad dette farvel blive et lykkeligt minde, kun blegnende af vor genforening" hviskede han blidt i hendes øre, før et kærligt nap bød spidsen farvel.

Valkar smilede strålende, hans hænder flittigt arbejdende med at befri hendes form for de slørende klæder. Nok ønskede han at se den elviske skønhed der havde vundet hans hjerte, men mest af alt længtes han efter at se den kvinde der trods verdens ondskab, havde valgt at dele sig med ham. 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator, Muri Læremester
Lige nu: 2 | I dag: 3