Pleace Help Me

Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 15.07.2018 21:42
Det var sent om aften, Corrine var stukket af fra Deavas hjem, det havde entelig ikke været lige så svært som hun regnede med, det var som om han var ligeglad med den store sikkerhed, som om han var sikker på hun ville vende tilbage til ham. Corrine havde bevidst ventet til mørket var faldet over landet for at komme så uset som muligt igennem området. Corrine var flov over sig selv og vidste stadig ikke helt hvorfor hun bar endt sådan her, og alt dåvirkede bare så fjernt i hendes sind. Men lige nu gik hun efter et minde, et godt et, en herre der havde været sød ved hendes barnlige jeg. Ja det kaldte hun den del af hende hun havde været Ja åbenbart i 8 år.. men nu var hun kommet tilbage til stedet, et lillenhus med tilhørende stald.
Det virkede ikke til der var nogle hjemme endnu, hvad var det nu herren... Fuego... lavede, noget med krystaller.
Forsigtigt trådte Corrine ind i stalden, der var ingen hest. Det var noget med den var vild med æbler.

Corrine fandt en skammel og sætte sig lidt foroverbøjet og lod sine vinger omslutte sig selv. Trods hunnikke var vild med dem og rigtig vidste helt hvordan hun skulle bruge dem, så kunne hun lige bevæge dem omkring sig og det gav lidt trykhed at de omfavnede hende.

Hvad ville hun entelig her? Fuego måtte græmmes ved synet af hvad hun var blevet til. Heldigvis var hendes ansigt og overkrop skånet for fjer, det var hendes arme, hår og så tvinger hendes nye fjergunst besad... hendes nu gule øjne hvilede forsigtigt i gulvet, han ville sikkert sende hende væk før hun nåede at forklare.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Race / Menneske/Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 15.07.2018 21:59
Fuego havde fået overarbejde og måtte da også galoppere hjem for at nå det til  kile ordnes spærre tid. han nød at ride. han kom hurtigt mod sit hjem og standsede lidt før hans hus kom til syne og  lød hesten skridte af.
han lød hesten gå mod hjemmet og stoppede op inden de kom til stalden. den var åben? hvordan var det sket. han mente at han havde lukket den.
han hoppede af hesten og tog tøjlerne og gik over mod stalden. "Hallo?"sagde han før han gik ind og håbede ikke det var en fra kile ordnen. de skulle ikke være på hans ejendom.

han kom ind i stalden og så vingerne der omsluttede noget. eller nogle. "undskyld... men De er på privat ejendom" sagde han hårdt og vidste ikke hvem dette var her. kun at denne person ikke hørte til her. han ville helst ikke skade nogle men vis kile ordnen var her uden tilladelse ville han brande dem ud.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 15.07.2018 22:08
Hestesko! Der kom nogle nærmere, dødsår det m on ham? Corrine smilede lidt ved tanken om at se Fuego, han havde været så sød imod hende, han havde behandlet hende så værdifuldt, og han var jo... rødmen slog indeni hendes kinder som hun kun lod sine tanker vandre væk igen.
Som Fuego kom ind i stalden og stod bag hende, vidste Corrine ikke om dette havde været klogt at gøre men det var for sent andet nu. Forsigtigt træk Corrine sine vinger væk og hendes krop kom til syne. Hun havde fået en kjole med lange ærmer som dækkede hendes arme, og havde åben ryg til vingerne. Den var dog ikke så ny og hun vidste hvor besværlig den var at få af og på, men den passede til hendes nye krop.
De gule øjne hvilede på Fuego og glæden var at finde i hende trods hun følte sig flov at måtte vise sig sådan her.
"Det ved jeg... Jeg havde blot brug for at se dig igen" sagde Corrine forsigtigt og rettede sig lidt op på skamlen. Hun kom så i anke om Fuego kun kendte hendes unge normale jeg eller Ja det unormale unge jeg, og hun skyndte sig at sige "det er mig... Corrine" men et sted inderst inde vidste hunkat han ikke ville tro hende.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.07.2018 09:08
Feugo havde gjort klar til at få sit temprament op. men kvinden med vingerne virkede ikke farlig så han slappede lidt mere af. da hun talte så han lettere forvirret på hende. kendte han hende? han gik ind i boksen med hesten og begyndte at sadle den af. han måtte virkelig se på hende da hun sagde hun var corrine.
"jeg tror De misforstår mig med en anden. den Corrine jeg kender har ikke vinger. hun har heller ikke en voksen krop eller stemme" sagde han roligt og fik sadlen af hesten. 
Hesten prustede da den fik sadlen af. han gik over til et stativ og hang sadlen op der. han så mod hende igen og rystede på hovedet af sig selv. nej hun var ikke corrine. hun måtte bare hedde det samme.
Fuego kendte kun en brunhåret, lille pige med en ung stemme som hed corrine. at hun var blevet voksen på så kort tid kunne han ikke få til at passe ind.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 16.07.2018 09:16
Det skær helt Corrine i hjertet at Fuego ikke ville tro hende, selvom hun på en måde godt kunne forstå det. Hun lignede jo ikke ligefrem sig selv, eller den pige som Fuego kendte. Hvordan skulle hun overbevise Fuego om det var hende? Det skulle ske inden han blot sendte hende på porten igen.
Glæden ved at se Fuego igen var ikke til at beskrive, det var helt urealistisk som han blot var der da alle de minder med ham næsten blot virkede som en drøm.
Corrine rejste sig dog op fra skamlen og gik hen bag Fuego og lagde sine hænder på hans ryg og lænede sig lidt op af ham, der trak sig lidt tårre på hendes øjne.
Z"Du.. Du reddede os fra en flok røvere... Men de var ved at arrestere dig... Det er anden gang jeg bryder ind i din stald.." prøvede Corrine at remse op af ting de havde lavet og hun håbede virke ikke at Fuego ville rykke sig i afsky som hun rørte ved ham, men det var forståeligt hvks han gjorde.
Et suk undlad hendes læber og corrine sagde stille "Du fik mit første kys" og en rødmen begyndte at komme frem i hendes kinder for den nat hun var dukket fuld op hos Fuego.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.07.2018 09:31
Fuego vaskede salen stille og roligt til hun kom op bag ham og lagde sig ind til hende. hendes ord fik ham til at gøre store øjne. han havde aldrig fortalt nogle at han var ved at blive arresteret den dag. han så mod hende med store øjne "Cor.... Corrine... hva er der dog sket med dig?" han kunne ikke fatte at dette var corrine. han flyttede sig ikke i afsky men vendte sig om så hans ansigt og front var mod hende. hvad i den sødeste navn var der sket med hende.
Hesten brustede for at fortælle ham at den stadig havde bid i munden. han så mod hesten og trak sig lidt væk fra corrine. og så på hesten og så på hende. "jeg ordner lige hesten så kan vi gå inden for og snakke" han skyndte sig over til hesten og tog bidet ud og den så ud til at det lettede en del.
han vaskede bidet i en spand og hand det op. han gik ud af boksen og lukkede lågen. han så mod corrine og rakte sin hånd frem mod hende for at føre hende ind i huset. han fattede ikke at hun var corrine. hvorfor havde hun vinger og fjer? hun var jo... hun var jo helt forandret. ikke på en dårlig måde men hun lignede slet ikke sig selv.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 16.07.2018 09:41
Ja hvad var der entelig sket? Corrine kiggede fortabt på Fuego, og vidste slet ikke hvordan hun skulle forklare hvad der var sket, det hele var så en lang historie hun selv havde svært ved at huske det hele, hun bar blot gået efter nogle fjerne minder for at komme hertil, det og så følelsen af varme og glæde. Men nu hvor hun stod foran ham følte hun at de mindre hun havde om Fuego kun blev forstærket.

Hun lød Fuego blive færdig med sin hest, det var jo klart dyret skille til se. Den tænke fik straks Corrine til at tænke med hoved og tænke på hvordan hun nu hørte til i et fuglebur som et andet dyr. Aldrig havde hun følt sig utilpas.
Dog kom hun lidt ud af de tænker da hun opdagede hvordan Fuego rakte ud efter hende. En glæde var at finde i hende, han rakte direkte ud efter hendes hånd og ville kendes ved hende. Forsigtigt tog Corrine Fuegos hånd og fulgte med ind i huset og sukkede lidt for sig selv og stadig vidste hunnikke hvad hun skulle sige. "Jeg... er blev mig selv... eller ene.. ikke de her fjer, det er ikke mig... Men mig du mødte... var ikke mig..." Corrine fumlede med ordne og havde stadig ingen ide om hvordan hun skulle forklare det hele.. fustrerret udbrød Corrine "Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det" samtidig så de fjer der var i hendes hår rejste lidt på sig, men lagde sig roligt ned igen som Corrinemigen måtte sukke opgivende og kigge trist på Fuego.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.07.2018 10:41
Fuego mærkede hun tog hans hånd og hev hende roligt tættere på og gik uden for og så ind i huset med hende. han vidste virkelig ikke hvad der var sket. og hendes ord forvirrede ham blot. var den pige han havde mødt ikke corrine. men hun var da hende han havde mødt. han så på corrine og åbnede døren for hende og førte hende inden for.
da de endelig kom ind gik Fuego mod stuen. og klappede på sofaen. "kom og fortæl roligt hvad der er sket og hvad du mener med at den anden dig ikke var dig?" han ville meget gerne høre hvad hun havde at fortælle. for det han fik ud af hende nu var noget vullabyk

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 16.07.2018 10:49
Corrine endte med at sætte sig ned og begravede kort sit ansigt i sine hænder og prøvede virkeligt at skulle gøre det overskueligt. Efter et øjeblik kiggede hun forvildet op på Fuego og sagde efter en dyb indånding "for 8 år siden var jeg 19 år.. mødte en mand.. som tvang mig til at drikke noget stads... derfra er alt lidt flyvsk.. Men jeg blev meget yngre.. måtte leve et nyt liv... Jeg tror jeg en tid var slave... åh gud nej... Men, der gik 8 år, det var der du mødte mig... eller, den version af kig.... Men.. nu.. en mand gav mig noget stads igen... så nu er jeg mig normale jeg... eller... nej.. ikke alle de her fjer... Hvad er jeg blevet til!" Til sidst måtte Corrine begrave sit ansigt i sine hænder igen som tørrede kom op og hun begyndte at græde, og uden videre at tænke over det begravede hun sig nærmest ind til Fuego, hun havde bare brug for at mærke af nogle at hun ikke var så afskyelig, at hun stadig var menneskelig.
Stille hvilken lød af Corrine som hun trykkede sig ind til Fuego.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.07.2018 11:03
Fuego så på hende da hun begravede ansigtet i sine hænder. han måtte virkelig se og lytte efter for at finde ud af hvad hun talte om. han fangede dog det meste og så på hende med et stille blik. han mærkede hun kom ind til ham og grad. han vidste ikke helt hvad han skulle sige men han lagde en arm om hende og nussede hendes ryg.
slave. stads nyt liv. hvad var der dog sket med hende. han så på hende da hun spurgte hvad hun var blevet til. han måtte virkelig så nærmere på hende og sagde så roligt. "du er nok ikke menneske mere. men jeg kan sige... du er ikke grim. faktisk synes jeg du er meget smuk selv om fjer på" han nussede hende og tog sit lommetørklæde op af lommen og rakte hende den til at tøre øjnene. han skulle finde ud af hvad hun mon havde været udsat for. stads..... stads.... hvad var det der stads mon?... var det en eleíksir eller en pille.... eller måske noget helt tredje.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 16.07.2018 11:15
Corrine vidste ikke hvad hun skulle sige længere, hun havde prøvet så godt at forklare det der var sket for hende, eller i hvert fald meget kort, hun viste godt det måske ikke gav så meget mening sådan uden at det ville tage timer at forklare.
Et sted vidste Corrine godt at Fuego blot prøvede at være sød imod hende og hive hende et kompliment, men det var som om noget slog klik inde j hovedet på hende.. smuk? Han kunne umuligt mene det, løgn var det hele. Med et trak Corrine sig lidt væk og tog ikke imod lommetørklæder og udbrød "Smuk? Jeg er hæsselig.. fjer.. vokser jeg også et næb? Hvordan skal jeg bryde mig om det her? Hvordan skal nogle ville syntes om mig? Hvordan ville nogle overhovedet kunne elske det her" med et spredte hendes vinger lidt og fjerne i hendes hår rejste sig igen, og trods det kom til at lyde ekstrem bebrejdende trods det ikke var Corrines ønske det skulle gå ud over Fuego "-ville du være i stand til at elske nogle der så sådan her ud?"
Det var måske ikke helt fair at presse Fuego op j sådan en krog men Corrine var meget ustabil over hele dennher oplevelse, og det havde blot virket som en trigger for hende at få et kompliment.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.07.2018 11:31
Fuego så hvoran hun trak sig og skældte ham ud. han så på hendes øjne imens hun skældte ud. han lød hende få frit løb. det sidste han fik kastet i hovedet var om han ville være i stand til elske hende sådan. han så ned på lommetørklædet i hans hånd. han så op på hende. og tog en hånd på hendes kind og nussede hendes kind og så blot ind i hendes øjne.
"du spørger mig om noget jeg har spurgt mig selv om hele mit liv. hvordan kan nogle elske en som mig? men jeg ville sagens kunne elske en som dig. Du er smuk i mine øjne..." han slap hendes kind og rejste sig op og gik over til vinduet og så ud på den mørke himmel.
"men mig kan man ikke elske. jeg er fyldt med en forbandelse i krystal form og min ild gør det ikke nemmere." sagde han og så bare uden for og vidste at ingen kunne elske ham. han var en blandnings race. med to hårfarver og et stort brand sår på det ene øje. hvordan ville nogle kunne elske ham? men hun var da smuk selv med fjerne. så hendes spørgsmål slog faktisk hård. hun var nok blevet en ny race. hun var ihvertfald ikke menneske mere. "men lige meget hvad du siger ser jeg dig som smuk" sagde han og havde holdt sig tilbage fra det han havde tænkt han ville ha gjort. kun fordi hun var sårbar nu. så det havde været en dum ide.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 16.07.2018 11:41
Det var som om da Fuego lagde sin hånd på hendes kind faldt Corrine lidt til ro og så kun med våde øjne direkte ind i Fuegos øjne. Det skær hendes faktisk i hjertet at nu havde hun såret ham, og hun havde aldrig overvejet det var sådan han havde det med sig selv. Skamfuldt lod Corrine blot sit blik følge Fuego som han gik over til vinduet og kiggede ud af det.
Hun var dog lidt paf over han sagde han godt ville kunne elske en som hende, at han syntes hun var smuk. Hvordan kunne han det, hun var dyrisk at se på, ikke sit nydelige jeg hun have haft før.
Men roligt trådte Corrine nærmere Fuego og slog armene om ham bagfra, hendes vinger slog sig også lidt om ham men ikke i vejen fra hans syn.
"Undskyld... Jeg vidste ikke... Jeg ville ikke sårre dig" sagde Corrine stille og trykkede sig ind til Fuegos ryg og håbede hendes omfavnelse ville gøre det just bedre.
Hun kunne stadig mærke rødmen i sine kinder for da Fuego havde lagt sin hånd på hendes kind og havde kaldt hende smuk.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.07.2018 11:56
Fuego så bare ud af vinduet og mærkede hvordan hun kom nærmere og lagde armende om ham og trykkede sig ind til ham. hans øjne kiggede på hende og vingerne. hun havde ikke såret ham. men han var blevet lidt forbavset over at få det møgfald.
han så på hendes og nussede hendes hænder der var om ham. "du sårrede mig ikke. jeg har tit tænkt som du tænker nu. hvem vil kunne elske en som ser sådan ud." han mente med hans brand sår og med hans to farvede hår og to farvede øjne. han sukkede lidt og tog fat i hendes hænder og åbnede dem så han kunne vende sig om og trykke hende ind til sig.
"husk. skønhed er mange ting Corrine. ikke kun det ydre" sagde han og så skiftevis i hendes øjne og hendes hår. hendes øjne var stadig sårbare som den corrine han havde mødt. men de var en helt anden farve. det var underligt at tænke på at det var hende. men hun kendte til arresten og det gjorde ingen anden.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 16.07.2018 14:25
Det gjorde Corrine ked hun havde gravet hul på en indre sjæl og sorg hos Fuego blot fordi hun havde været selvisk og ikke tænkt på ham, hun så kun med ud af det som han vendte sig imod hende og trak hende ind til sig. Det var en rar fornemmelse, og hendes blik kiggede nærmest flakkende op k hans. Dog kunne hun godt forstå Fuego havde svært ved at lade hver med at kigge på den sorte pagt af hår og fjer der dækkede hendes hovedbund. Hun havde selv set sig selv en selv i noget vand og kunne ikke forstå hvordan det kunne lade sig gøre.
"Hvem ville ikke kunne lade hver med a at elske dig" sagde Corrine stille, men så gik det op for hende hvad hunnhavde sagt, hun mente jo bare.. åh nej åh nej, hvor pinligt. Med et var der en rødmen og se over de blege kinder og hendes blik rettede sig lidt flovt ned så hun blot kiggede på Fuegos tøj der dækkede hans brystkasse.
Hun hørte godt hvad han ellers sagde men var for flov til at sige noget.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.07.2018 14:33
Fuego smilte varmt til hende da han fik lov at vende sig om. han hørte hvad hun sagde og løftede øjenbrynene. det havde han ikke troet hun ville sige. han så mod spejlet i gangen og så på sit forbrandte øje. han hadede det. inderst inde havde han lyst til at brande hele hans krop for det skulle se ens ud. han følte sig altid så vansiret.
han så på corrine der skjuldte sit hoved ind i hans tøj og så ned. han nussede hendes ryg ved siden af vingerne og lagde hovedet ned mod hendes og hviskede stille. "tak. det var sødt sagt." han kunne sige meget mere lige nu men det han havde i tænkerne lod han være i tænkerne. for ellers ville hun blev blive mere ked af det. han holdte hende bare ind til sig og havde faktisk for en gang skyld en skjorte på som ikke var ødelagt af krystallerne. hvilket var lidt overraskende.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 16.07.2018 14:42
Corrine stod blot helt stille i Fuegos favn, hun ville helst ikke rykke på sig. Som han fik rørt hendes vinger gæst Corrine lidt da hun stadig ikke helt havde vændet sig til at have dem endnu, trods det var det nu meget behageligt.
Hun træk sig lidt ud igen og kiggede op på ham med de stadig våde øjne og røde kinder. Han havde været så rar at tage hende ind igen, lige som sidst hvor hun var kommet og belempiet ham med sine problemer. Hvordan kunne nogle have sådan et stort hjerte, og hvordan kunne han sige hun var smuk, rødmen forsætte.
For nu stod hun blot og kiggede ham ind i øjne, da endelig kom der et smil frem på hendes læber og et lille grin. Et meget specifik minde gik igennem Corrines hoved for sidst de på nogen måde havde været tæt op af hinanden. Corrine kiggede lidt forsigtigt på Fuego og spurte så stille loge som hun havde gjort nogle uger siden "Fuego, hvad er kærlighed" trods denne gang forstod hun udemærket konceptet af sådan ting.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.07.2018 14:48
han så på hendes øjne da hun trak sig ud. hun rødmede stadig. da hun så spurgte ham igen om kærlighed så han mod vinduet. ja hvad var kærlighed. han måtte tygge lidt på det for hun var jo ikke fuld denne gang. hanbed lidt i sin tunge og så så mod hende og grinte lidt.
"ja kærlighed er mange ting. men det at man holder meget af en anden kan være kærlighed. at vide at man er tryg og elsket af en anden. at vide at den person altid vil lytte og være der for en." han vidste lidt godt hvordan det lød. men han kunne ikke forklare det på nogle anden måde rigtigt. kærlighed var mange ting. der var kærlighed mellem en mand og en kvinde. men der var også kærlighed mellem venner. det var bare en anden slags kærlighed. han havde lige nu lyst til at sige han ikke vidste det men det ville være sønd for hende vis han sagde det. han havde jo prøvet det men han viille bare ikke sætte for mange forventninger ind i hendes sind.

Shouto Todoroki
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 16.07.2018 15:28
Øhh han var helt kær sådan som han fumlede i sine tanker for at finde på en god forklaring på hendes spørgsmål, og Corrine lyttede blot til Fuegos ord som han prøvede så godt som muligt at forklare, kunne han da ikke se det sjove i Det? Han virkede så alvorlig og trist som det var et ømtåligt emne at tale om. Måske var det blot hende der tolkede for meget. Corrine sukkede blidt og prøvede at skubbe alle tænker om fjer og alt om hendes nye tilværelse ud af hovedet og roligt lænede hun sig lidt frem og op på tær og sagde så drilsk "Så må jeg jo elske dig" og plantede et lille blidt kys på Fuegos læber.
Det var mest for at muntre ham lidt op igen, og dog, Corrines kinder blev lidt røde af hvad hun lige havde gjort,møg hun burde jo nok straks sigemundsjyld. Men i stedet lod hun blot stilheden tage over og betragtede Fuego
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 16.07.2018 17:55
Fuego så uden for og mærkede hun rejste sig på tærende. han så mod hende og fik store øjne da hun sagde det måtte betyde hun elskede ham. det var da ikke noget man spøgte med. da hun kyssede ham forstod han lidt at hun drillede ham med hvad  han havde sagt.
"øhm..." dette var første gang corrine ville se ham rødme på den måde han gjorde. han så på hende og grinte lidt. "ja jeg kan godt se at det jeg sagde lyder meget som os... men som sagt der findes også kærlighed til venner." han vidste ikke om de havde et romantisk venskab eller bare et venskab men hun var da god til at drille ham. noget han havde savnet. en til at drille ham og være der når han skulle høstes.

Shouto Todoroki
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Leviathan, Muri , Mong
Lige nu: 3 | I dag: 12