Tålmodigheden var ved at ebbe ud, men endelig! Det lykkes ham at se pigen åbne øjnene. Han rejste sig op i sin fuld højde, tog tre store stridt imod hende og smækkede sin ene hånd mod træstammen - som pigen var bundet til - tæt på hendes hoved og håbede lidt på at skræmme hende. Træet tog skade efter slaget, på grund af hans lange klør som også fik revet noget af bakken af. Han sænkede hovedet for at fornemme hendes reaktion, hvor efter han snusede til hendes hals og ned mod hendes kraveben. Hun duftede sødt og han kunne høre hendes hjerte hamre og hendes puls som var høj.
Da hendes stemme afbrød stilheden og hun bede ham om at lade være.. Eller retter, hun nævnte at han ikke burde gøre det og godt nok var han mæt, men med sådan en lille sag, var det svær at modstå, så fristende.
Han lod, med den anden hånd, stryge klogen ned langs hendes højre kind imens han stadig støttede sig til træet med den ene hånd. Bare en smule af hendes blod ville ikke kunne gøre hans mave for udspilet. Blodet for ham var ligesom slik, sødt og lækkert.
Men en ting han også viste, at dette! Måtte ikke slippe ud, ingen måtte vide om hans eksistens.
Det var sjældent at han lod nogen løbe med livet i behold. I hvert fald når han havde chancen for at jage det der ikke var et dyr. For det meste levede han at de vilde dyr som levede rundt omkring, men menneskekød var nu det bedste. Hans ukendte identitet sikrede ham for, at folket ikke sladrede til andre. Sladre ville bredde sig hurtigt og han ønskede ikke at få et helt land på nakken.
"Måske ikke..." Svarede han med en stemme der ikke var normalt som andres, da han var en halv rovfugl.
"Jeg bliver nød til at finde en måde, så du ikke fortæller nogen om mig, For normalt dræber jeg folk som dig for at undgå det." Sagde han med en intens stirren.
Can't stop it...