Everyone needs repairs sometimes

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 27.03.2018 23:41
Det var tidlig eftermiddag, da Alicia endelig fandt stedet. Hun havde efterhånden rejst langt for at finde en god juveler. Hun havde hørt rygter om, at denne skulle være den bedste i landet, og derfor var hun rejst den lange vej fra Dianthos for at få sin halskæde repareret. Kæden var knækket, og det havde fået jaden indeni til at gå løs, fordi den var landet på jorden. Alicia havde bandet og svovlet, da det skete, men der var ingen at bebrejde for det. Den var kommet i karambolage med hendes hår, og hun havde været en anelse for voldsom, da hun skulle vikle den ud. Det var en halskæde fra hendes mor, og den betød enormt meget for hende. Det var også derfor, at hun ikke ville have hvem som helst til at kigge på den.
Hun var kommet til tusmørkely dagen før, men hun havde ikke kunne finde den omtalte butik før nu. Hun åbnede forsigtigt døren, og en klokke bimlede et sted over hendes hoved. Butikken var helt tom. På vej hen til skranken kiggede hun interesseret på alle genstandene i forretningen. Hun gik som sådan ikke med smykker, men hun havde altid fundet dem smukke, og hun kunne faktisk godt tænke sig nogle. Hun var dog ikke helt sikker på, hvad hun skulle have. Hun var heller ikke sikker på, om hun ville have lavet huller i ørerne.
Helt i sine egne tanker bumpede hun ind i skranken og vendte på den måde med det samme tilbage til den "virkelige" verden. Hun forsøgte umiddelbart at lade som ingenting, selvom hun var ret sikker på, at det havde larmet en del.
- Vampyr, dæmon, menneske, elver. Det gør ingen forskel for mig.
- De ønsker aldeles ikke at se mit temperament i kog...
- Sååå... kan De lide brød?

Merissa Filia

Merissa Filia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Merissas lille butik var øde idag. Ikke fordi der plejede at bugne med gæster og besøgende, men denne dag havde været udsevandelig sløv og stille. Dette passede dets ejer helt fint, da hun havde gået og stresset over alt og ingenting det sidste stykke tid, og en lille pause fra arbejdet var lige hvad hun trængte til... Lidt kedeligt var det dog, at sidde stirre ud i luften hele dagen, for hun skulle jo være til rådighed hvis der nu kom kunder..
Et suk undslap Merissas lyserøde læber og hun rejste sig fra sin plads ved hendes arbejdsbord hun strakte sig påtvunget og klappede sig på kinderne for at få liv i sin trætte krop. Da klokken over døren lød, så hun straks op, en kunde!
Merissa mindes ikke at havde set kvinden før, hverken i sin butik eller andre steder i Tusmørkedalen men hunvar glad og spændt på at se et nyt ansigt.
Hun kunne ikke lade være med at smile for sig selv, da kvinden bumpede ind i disken, dette tog hun som et godt øjeblik til at sige "Kan jeg hjælpe med noget?", Imens hun trådte ud på det åbne gulv foran hendes arbejdsbord.

Merissa gemmer sine øre under en kappe, for ikke at blive genkendt som elver

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 28.03.2018 01:05
Alicia var stadig overvældet af alle tingene herinde, så hun skulle lige samle sine tanker igen, da der blev snakket til hende. Hun vendte sig mod lyden og fik øje på en kvinde. "Åh ja lige et øjeblik, undskyld. Jeg var lige så betaget af forretningen." svarede hun og begyndte at rode i sin taske i bæltet. Hun fandt sin halskæde frem og lagde den på disken.
"Kan du reparere denne her? Jeg var ude for et uheld, og den betyder rimelig meget for mig." fortsatte hun og sendte kvinden et svagt smil. Kæden var knækket på den, og jadestenen, der før havde siddet i midten af vedhænget, var gået løs, så hun nu var nødt til at lægge denne løst ved siden af på disken.

Det var ganske tydeligt, at Alicia stadig var betaget af forretningen, for hendes blik blev ved med at blive draget af forskellige smykker. Efter et stykke tid rettede hun blikket mod kvinden igen og spurgte: "Er det okay, hvis jeg tager et kig omkring?"
Hendes smil voksede en smule, imens hun ventede på svar.

Merissa Filia

Merissa Filia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Merissa lyttede og ventede imens kvinden snakkede, hun prøvede at holde et stort smil tilbage ved ordende "Betaget af forretningen", dette tog hun som et stort kompliment, og nød anerkendelsen.
Hun evægede sig hurtigt imod og bag disken, da kvinden begyndte at lede i sin taske, tilsyneladende efter noget Merissa kunne reparere eller arbejde med. Hendes rav-farvede øjne kneb sig en smule sammen, da hun så smykket foran hende.
"Hmm.." mumlede hun langsomt, imens hun studerede den knækkede kæde og derefter den løse sten ved siden af. Hendes tanker blev afbrudt af kvindens forespørgsel. "Ja selvfølgelig må du det! Og ja, det burde ikke være noget problem at reparere dit smykke" Svarede hun, nu uden at ligge skjul på sit smil. 
Efter en kort overvejelse sagde hun; "Jeg har andre smykker i denne stil hvis du skulle være interesseret?" Kvindens interesse for butikken gav Merissa modet til at reklamere lidt for sine vare, og hvad hendesbutik indeholdt.

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 28.03.2018 01:40
Alicia bed på ingen måde mærke i, at kvinden holdt et smil tilbage. Hun var alt for optaget af butikken. Lige så snart kvinden havde givet hende lov til at kigge rundt, satte hun fødderne i bevægelse og vandrede rundt blandt hylderne. Hun rystede på hovedet til kvindens spørgsmål. "Det var min mors, så med al respekt for dit arbejde, kommer jeg ikke til at gå med andre end den. Jeg havde overvejet at få lavet øreringe til gengæld, for jeg synes de er så pæne." svarede hun med et smil mod kvinden. Hun stoppede ved en hylde, hvor der lå nogle "piercing-style"-øreringe for at tage et nærmere kig på dem.
"Kan du sige noget om, hvor lang tid det vil tage at lave? Ikke at jeg på nogen måde har travlt, men det er stadig meget rart at vide." spurgte hun. Hun havde hele tiden haft en høflig stemmeføring igennem samtalen, og dette havde på ingen måde ændret sig.

Hun fandt tre "piercing-style"-øreringe, hun syntes så pæne ud og tog dem med tilbage til disken. "Hvad skal du have for disse? Og jeg går ikke ud fra, at du laver huller også?"

Merissa Filia

Merissa Filia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Merissa betragtede kvinden imens hun så rundt i den lille butik.
Hun løftede hænderne op foran sig, viftede dem undskyldende ved svaret angående lignende smykker "Nej nej! Ingen alarm," Hun følte sig kort dum og forlegen ved at havde bragt emnet op, men nåede ikke langt i sin egen medynk inden kvinden talte videre "Øreringe? Det tror jeg også ville klæde dem godt" Svarede hun, med håbet om at glemme hvor dum afslaget fik hende til at føle sig, til trods for det blot var et uskyldigt spørgsmål og på ingen måde offensivt, tog Merissa næsten alle former for uenigheder alt for tæt på hjertet.
"Det er ikke de mest tidstagende reparationer din halskæde kræver, stenen har ingen skade taget ud over at være løs, så jeg skulle gerne kunne have det klart til imorgen" Merissas opmærksomhed var nu på halskæden og dets vedhæng. Hun tog stenen op i hånden og studerede den nærmere, for at være sikker på hun vidergav de rigtige informationer, ganske rigtigt var stenen intakt og lige til at lave for en erfaren juveler. Hun slog blikket op da kvinden vendte tilbage til disken. "Det er ikke mit speciale, men jeg har lavet huller på et par kunder, og jeg har alle materialerne" Svarede hun med et smil.

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.03.2018 00:56
Alicia kunne ikke lade være med at smile skævt af kvindens undskyldende gestus. Hun havde ikke selv ment det på den måde. "Det var ikke sådan ment. Det var mere af respekt for Deres arbejde, ville jeg ikke mene, det var retfærdigt, hvis jeg købte et smykke, jeg ikke ville få gået med. Det ville i mine øjne ikke respektere den tid, De har lagt i at fremstille det." svarede hun stadig med det skæve smil på læben. "Mit navn er Alicia forresten. Al høflighed taget i betragtning, burde jeg nok have introduceret mig tidligere, men mine tanker var lidt andetsteds." tilføjede hun lidt undskyldende.
Ved kvindens svar til øreringene, skiftede hendes smil sig fra et skævt til et mere naturligt og glad et. Hun lavede en gestus mod disken, hvor hun havde lagt tre par øreringe i en "piercing-style," altså hvor staven gik igennem øret med en lås på bagsiden. "Jeg tænkte, at disse ville gå godt til halskæden. Hvis De skulle lave hullerne også, hvad ville det så koste? Ikke fordi at jeg ikke har mange penge, men mere fordi jeg gerne ville vide, om jeg skulle hente flere i banken."
Alicia var tydeligt overrasket over, at kvinden kunne have lavet halskæden allerede til dagen efter. Hun havde på ingen måde erfaring med reparering af smykker, men kæden var i hendes øjne temmelig lille, så hun ville ikke antage det for at være en nem opgave. "Det var hurtigt. Ikke at jeg har forstand på det, men jeg ville ikke anse det for en nem opgave, kædens størrelse taget i betragtning." svarede hun oprigtigt overrasket.

Merissa Filia

Merissa Filia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

"Mit navn er Merissa, velkommen til min butik" svarede hun med et undskyldende smil, og rakte sin hånd frem for at hilse.
"Jeg laver gerne hullerne for dig uden betaling, men smykkerne er 4 jader per stykket, men jeg giver dig dem gerne for 10 i alt, når nu du er interesseret i flere" Merissas lange fingre, strøg det lilla pandehår væk fra panden og smilte forsigtigt til Alicia. Hun gjorde sit bedste for at give et godt, men professionelt indtryk, selvom hun havde holdt butik længe var det endnu ikke rutine for hende rent faktisk at tage penge for sit arbejde, på en måde fandt hun det pinligt at bede om betaling, dog var hun klar over kvaliteten af hvad hun kunne udrette og den fornuftige side af hende, fortalte hende også at det var normalt og i orden at tage penge for et stykke arbejde.
Hendes blik faldt igen på smykket på disken, da samtalen endnu en gang omhandlede denne. 
"Jeg har heldigvis materialer og værktøjet til at lave noget så småt. Jeg elsker fumle arbejde, så det er ingen byrde for mig" Hun unlod at fortælle hvor svært et arbejde det ville være, for ja selvfølgelig var det en stor opgave, men som sagt elskede hun en udfordring og ville gerne imponere Alicia.

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.03.2018 17:29
Alicia strakte sin egen hånd frem for at give hånd, og nikkede kort med hovedet. "Mange tak. Jeg er stadig imponeret over Deres butik. Der er meget mere, end jeg havde forestillet mig" svarede hun med et smil.
Alicia hævede øjenbrynene i overraskelse, da Merissa ikke forlangte betaling for at lave hullerne. Hun var slet ikke vant til, at der ikke blev taget betaling for ydelser, uanset hvilken type det så var. Hun sagde dog ikke noget, men det var tydeligt, at det kom bag på hende, at Merissa gjorde det gratis. Hun kom dog til sig selv sekundet efter, og gav sig til at rode efter sin pung i tasken i bæltet. Efter et lille stykke tid lagde hun 10 jader på disken. "Vil De lave dem nu, eller skal jeg komme tilbage i morgen, så De har tid til at lave halskæden også?" spurgte hun høfligt med et smil på læben. En lok pandehår havde frigjort sig fra elastikken, der egentlig skulle holde det væk fra ansigtet, som hun dog lod være. Den generede hende ikke lige nu, og hun var mere travlt optaget af at savle over butikken (i overført betydning).
Alicia var glad for at høre, at Merissa ikke fandt det en byrde at lave halskæden, men hun havde ikke noget at tilføje, så hun nikkede i stedet som svar. Der gik ikke længe, inden hun igen vandrede rundt i butikken for at kigge på ting. Hun følte, at hun kunne bruge flere dage herinde på at kigge på pyntegenstande. Ikke at hun gik med ret mange, men hun fandt dem pæne og yderst interessante.

Merissa Filia

Merissa Filia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Merissas kinder blev let lyserøde over Alicias rod angående hendes butik "Åh.. mange tak!.. Den er da ikke noget specielt..", hun smilte forlegent men oprigtigt. Det varmede hendes hjerte, at andre mennesker fandt hendes lille butik ligeså elskværdig som hun selv gjorde. Dog kunne hun ikke få sig selv til at udtrykke samme begejstring som Alicia, da hun som ejer selv kunne se alle dets fejl og mangler, og derfor hellere ville undersælge sit erhverv end at oversælge det.
"Jeg vil gerne gøre det for dig nu, hvis du har tid?" Merissa gik et skridt til højre og vendte sig imod en reol med en masse skuffer. Hun fumlede lidt efter materialerne til at skulle lave huller i ørene, imens vendte hun hovedet til siden og spurgte Alicia "Selvfølgelig hvis du ikke hellere vil vente til imorgen, til halskæden er klar?" Merissa blev nu klar over, at hun måske havde handlet for hurtigt, men i frygt for at tabe ansigt, ledte videre i skuffen.

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 29.03.2018 23:35
Alicia gik roligt op og ned imellem hylderne, mens hun sugede alle indtrykkene til sig. Der var så mange forskellige smykker her, og hun slugte det råt. Hun styrede dog sin impuls om at købe alle smykkerne, selvom hun var meget fristet af det hele. Det var måske meget godt, at hun ikke havde taget super mange penge med.
"Jeg kan altså godt lide den. Her er hyggeligt, og så mange spændende ting at kigge på" svarede hun med blikket rettet tilbage på Merissa og et svagt smil på læben.
Da Merissa sagde, at hun kunne lave dem nu, tog det ikke Alicia mange sekunder at komme tilbage til disken. "Selvfølgelig har jeg tid. Det var mere, at jeg ikke ville tage Deres tid, hvis De hellere ville fokusere på halskæden. De er trods alt eksperten, så Deres prioriteter kommer i første række. Men jeg ville ikke have noget imod at få lavet dem med det samme." Hun lod nu en hånd glide over håret og skubbede den løse lok pandehår om bag øret i processen. Hun gik ud fra, at Merissa ville guide hende videre herfra. Hun havde absolut ikke forstand på, hvordan man lavede huller, eller hvordan man fik lavet huller i ørerne, så hun stod egentlig bare tålmodigt og ventede på at blive guidet videre. Hun kunne dog ikke skjule sin glæde. Det var ikke hver dag, man fik lavet huller i ørerne, og det var mere end tydeligt, at hun var spændt.

Merissa Filia

Merissa Filia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Imens Merissa stod med ryggen til Alicia kunne hun ikke lade være med at smile bredt. Hvor var hun dog venlig! Tænk engang hun syntes så godt om Merissas lille butik!
"Jeg giver mig da tid!" Svarede hun begejstret, hendes hæmninger omkring sig selv og hendes usikkerhed var så småt ved at slå skår, og hun tænkte egentligt ikke over om det hun sagde eller gjorde ville gøre hende forlegen senere hen.
Hun fandt endelig hvad hun ledte efter. En syl. "Jeg henter lige noget vand, og et lys. Jeg vil gerne gøre det så sterilt som muligt" Hun vendte kroppen og blikken imod Alicia, og holdt sin venstre hånd op foran sig som et "vent her", tegn.
Hun forsvandt med hurtige trin, bag nogle store reoler men kom hurtig tilbage med en lysestage og en fugtig klud.
"Hvis du vil sætte dig, så skal jeg nok gøre resten" Sagde hun, og trak en skammel ud, fra under bordet. Det var svært at ligge skjul på, at Merissa også selv var spændt. Ikke kun fordi hun skulle pierce en anden person, men fordi hun følte sig tilpas og normal omkring Alicia.

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 30.03.2018 02:56
Alicia kunne ikke lade være med at smile over hendes begejstring. Det var helt rart, at nogen gad at bruge tid på hende. Hun var alt for bevidst om, at hun til tider tiltrak sig skæve blikke, fordi hun skilte sig ud fra mængden, selv når hun var så tæt på at ligne et menneske som overhovedet muligt. Hun var også ganske bevidst om den racisme, der befandt sig i landet, selvom hun gjorde alt for at ignorere den. Selv prøvede hun at have en åben indstilling til tingene og ikke dømme folk på baggrund af race eller udseende. Hun havde selv før i tiden modtaget skæve bemærkninger, så at der rent faktisk var en, der ikke så hende som et udskud, gjorde hende lykkelig indvendigt.
Alicia nikkede som svar til, at Merissa ville hente, hvad hun skulle bruge, og hun blev roligt stående, da hun fik besked på dette. Der gik dog ikke længe, inden Merissa var tilbage igen, og Alicia tog plads på den anviste skammel.
"Jeg beklager, men De bliver nødt til at guide mig i, hvad jeg skal gøre. Jeg har ikke prøvet det før" sagde hun med et lettere undskyldende ansigtsudtryk. Hun var ikke så god til at få hjælp fra andre, for hun følte sig altid som en byrde, når hun ikke vidste, hvad hun skulle gøre.

Merissa Filia

Merissa Filia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Da Alicia satte sig på skammelen Merissa havde trukket ud, begyndte Merissa straks at rode i endnu en skuffe efter noget at tænde lyset med. Endelig fandt hun en lille byldt med tændstikker i, og hun satte sit hentede lys på bordet ved sin side. Her efter fik hun fisket sylen hun hentede tidligere frem. Da hun havde fået sat ild til vægen på lyset, holdt hun kortvarigt sylen over flammen, for at desinficere den.
"Ja selvfølgelig. Det kommer til at gøre ondt, men kun et kort øjeblik.." Hun smilte svagt og stod nu klar med sylen i den ene hånd. Øre-smykkerne lå på bordet ved siden af dem, så de var lige til at få fat i og sætte i de nybagte hullede øre, Merissa var ved at give Alicia.
"Jeg er klar hvis du er" Sagde hun, imens hun betragtede Alicia og studerede hvor hun skulle placeret hullet i øret.

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 01.04.2018 22:10
Alicia fulgte nysgerrigt Merissa med øjnene, som hun rendte rundt og fandt flere ting, hun skulle bruge. Alicia var stadig spændt, og lige nu brugte hun det meste af sin energi på at holde sin magi i skak, så hun ikke skræmte Merissa, fordi hendes øjne lige pludselig begyndte at lyse kraftigere end normalt. Hun var efterhånden vant til at blive kigget skævt på, når hendes følelser tog overhånd, men derfor så hun alligevel ingen grund til at udfordre skæbnen, når hun nu havde fundet en, der ikke med det samme så hende som et misfoster.
Da Merissa sagde, at det nok ville komme til at gøre ondt, nikkede Alicia. "Bare rolig. Smerte er ikke et fremmed fænomen for mig" svarede hun, stadig med det samme smil på læben. Hun var trods alt byvagt, og hun havde flere gange fundet sig i situationer, hvor hun var nødt til at forsvare andre eller sig selv. Dette havde ført til sår og skrammer igennem tiden. Heldigvis var de fleste healere i Dianthos dygtige nok til ikke at efterlade ar, medmindre det da var exceptionelt store sår.
Som svar til Merissa, lagde Alicia hovedet på skrå, så det øre der var vendt mod hende blev nemmere at have med at gøre. Samtidig lod hun en hånd trække håret til siden, så hun var helt sikker på, at det ikke kom i vejen.

Merissa Filia

Merissa Filia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Merissa havde selv oplevet dømmende blikke og forudfattede meninger med hensyn til hendes lange øre. Elver var ikke en race man ønskede at være i disse tider, om man så kun var halv gjorde ingen forskel. Merissas øre gjorde det umuligt for hende at omgås i hovedstaden hun ellers havde holdt af at færdes i, dette havde helt klart gjort hende mindre dømmende overfor andre mennesker og væsner af alle størrelser, da hun nu kunne mærke diskriminationen på egen krop.
Da Alicia gjorde mine til at være klar på deres projekt, varmede Merissa nålen over lysets flamme.
”jeg stikker på 3... 1...2...3” som lovet trykkede Merissa nålen igennem hendes bløde øreflip, da hun havde talt til 3. Hun erstattede nålen med et af de smykker Alicia havde udvalgt, og sørgede for at låsen sad godt fast, så smykket ikke ville glide ud.
”det var én” Sagde hun ligeså meget til Alicia som til sig selv, imens hun tørrede sine fingre af i en fugtig klud ved hendes side.

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 12.04.2018 23:57
Alicia fulgte interesseret med i processen med at sterilisere nålen. Hun kunne dog ikke følge med, da denne blev flyttet ud af hendes synsfelt. Hun nikkede som svar til, at Merissa ville tælle til tre og lukkede øjnene. Det gjorde langt fra så ondt, som Alicia havde forestillet sig, men et suk forlod hendes læber, fordi hun havde holdt vejret. "Det var ikke slemt. Kun fem mere" svarede hun lettere drillende. Det hjalp på hendes egen nervøsitet, at hun lavede lidt sjov med det. Det havde dog også hjulpet gevaldigt, at den første ikke havde været så slem, som hun troede, den ville være.

Som Merissa tørrede sine hænder, trængte et spørgsmål sig på hos Alicia, og hun kunne ikke holde det tilbage: "Har De prøvet det ofte? At lave huller på andre?" Selvom stemmeføringen var høflig, var det ganske tydeligt, at hun var super nysgerrig. Hun var dybt fascineret af, at Merissa havde evnerne til det.

Merissa Filia

Merissa Filia

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Merissa kunne ikke lade være med at smile, situationen var for hende begyndt at minde mere om en hyggelig overnatning med en tæt veninde, end et møde med en kunde. Hun tog for anden gang sit værktøj i hånden og gjorde sig parat til at lave endnu et hul i Alicias bløde hud.
"Åh.. Flere end jeg kan tælle" Svarede Merissa på spørgsmålet om hendes erfaring i at lave øreringe. Hunhavde gjort dette mange gange, dog langt flere gange uprofessionelt og med de forkerte materialer

//Håber det er ok jeg springer 4 huller over :p

Merissa tørrede sine fingre for sidste gang, lagde sine materialer fra sig og rakte ud efter et lille spejl ved disken

"Var det så slemt? Det er i hvert fald overstået nu" Sagde hun med et smil, hun rakte Alicia spejlet og spurgte "Er du tilfreds? Jeg kan godt lave dem om, hvis du ikke er tilfreds med placeringen"

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 21.08.2018 08:48
Alicia nikkede til Merissas svar. Hun var i sit stille sind glad for, at Merissa ikke var totalt nybegynder, men rent faktisk havde styr på hvad hun lavede.

Da Merissa var færdig, var Alicia temmelig øm i ørerne, men det var vel også fuldt forventeligt, når hun lagde hårdt ud med tre piercinger i hvert øre. Hun havde ikke klaget under behandlingen, men hun kunne mærke, at de var ømme. Da Merissa rakte spejlet frem, tog hun imod det og gav sig til at studere sig selv i spejlet. Først det højre øre, så det venstre. Herefter lagde hun spejlet fra sig og sendte elveren et smil. "Jeg er noget øm nu, men det var det hele værd" svarede hun lykkeligt. Hun rystede dog på hovedet. "De sidder præcis, som de skal. De har virkelig gjort det godt. Jeg er dybt taknemmelig" svarede hun ærligt, og hendes smil voksede en smule, inden hun rejste sig fra stolen. "Mente De at have halskæden klar i morgen, eller husker jeg forkert? Det er helt okay, hvis De skal bruge mere tid på den."

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 07.05.2019 12:28
//Jeg undskylder for at lukke tråden, men jeg vælger at starte forfra. Jeg håber, du kan tilgive mig.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 10