Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 28.02.2018 03:09
Liv havde været ret irriteret over, at hun ikke selv havde været der til at hyrde Valkars sjæl videre, men sådan var det jo. Hun kunne ikke være overalt på én gang, hvilket også var derfor, hun måtte have flere børn, så hun blev friere til at koncentrere sig om de "specielle" sjæle. Hun havde dog ikke tænkt på Valkar i mange år (hun glemte hurtigt ting og personer, hvis hun ikke blev mindet om dem), og det var også derfor, hun blev ret chokeret, da hun hørte om en handelsmand ved samme navn. Det kunne da ikke være den samme Valkar, som hun havde kendt engang? Liv blev nødt til at se, om det var.

Valkar holdt til i Azurien, havde hun hørt, så det var dér, hun drog hen. Hun tog til Lazura, for hvor skulle man ellers bo i Azurien? Hun spurgte sig lidt for på markedet og håbede på, at det ville nå Valkars øre, at en kvinde ledte efter ham.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 28.02.2018 23:50
Meget af Valkars tid gik i Lazura disse dage. En stor del af hans handler udspringer fra byen, samt det er det nærmeste sted det er ham muligt at finde noget memorerende om ordenlig kultur. Med tiden havde han skabt sig et ry i byen der behagede ham. Folks omtalte ham som værende en retfærdig handelsmand, der altid overholdt hans dele af aftalerene, men at han især havde en evne for at tilbyde folk det de ønskede sig. 
Så det undrede ikke Valkar voldsomt at der var en kvinde der søgte ham, det var der så mange andre der havde i tidens løb. Men de ord der nåede hans ører, Omtalte en kvinde med løv grønne øjne, en krop formet som en fordigedens gudinde på jord. Med andre ord, en kvinde han ikke kunne lade søge forgæves efter ham.

Så hans søgen efter kvinden førte ham ud på markespladensden. Som altid når han var i byen lod han hans englevinger være skjulte. Folk havde ikke behov for at vide det om ham, det skabte så mange besynderlige problemer. men ak! han ville ikke lade de tanker forstyrre hans leden efter kvinden der lignede en livets gudinde.

Vi ønsker os alle sammen noget, så fortæl mig hvad dit hjerte begærer...
Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 01.03.2018 00:29
Liv var ved at miste tålmodigheden, da hun pludselig spottede ham på den anden side af markedspladsen. Åh, hvor var han dog flot stadig væk! Liv blev simpelthen nød til at sukke, da hun så ham, og hun bevægede straks over pladsen med lange, selvsikre skridt og sit sædvanlige mystiske og drilske smil på læben.

"Valkar, min skat," sagde hun uden bryde sig om, om Valkar var i gang med noget andet. "Så det er her, du går og gemmer dig. Kom og giv Tante Liv et knus."

Hun overspillede altid, men hun kunne ikke lade være, når hun stod overfor en flot mand som Valkar.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 01.03.2018 00:57
Valkar havde brugt noget tid uden held med at finde kvinden han søgte. Normalt ville det kunne have frustreret ham, men i dag var han blevet distraheret af en bod der solgte tørrede Lauranas Liljer. Nogen ville måske mene at han havde en forunderlig fascination af planten, men der var noget i ham der lod til at mindes den, hvad det præcist var kunne han dog ikke sætte en finger på. Meget til hans frustration. Men før hans tanker kunne få ham til at forvilde sig længere bort, blev han hevet tilbage af lyden af en kvindestemme.
Skat? Det var ikke ligefrem hvad folk kaldte ham, og med skjult forundring vendte han sig mod stemmen. 
Kvinden der havde tiltalt ham passede på beskrivelsen han havde fået, men han var nu næsten sikker på at hun så bedre ud end han havde forestillet sig. Han kunne dog ej skule forundringen da kvinden præsenterede sig som hans tante. Det kunne jo ikke passe? hans familie burde være døde for længst? "Jeg er ked af at må skuffe dem, men jeg er ellers ganske sikker på at de ikke er min tante" Tanken om at give kvinden et knus var dog svær at lade glide væk, at mærke hendes form ind mod hans virkede som at det ville være... en inspirerende oplevelse. "Er der noget jeg kan være dem behjælpelig med?" 

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 01.03.2018 01:08
Det gik meget hurtigt i Livs hoved, da Valkar ikke genkendte hende. Det var ikke, fordi de havde været ekstremt tætte før, men Liv vidste, at hun var en kvinde, man sent glemte, og derfor kom hun lynhurtigt frem til den konklusion, at Valkar måtte have glemt sit tidligere liv. 

"Åh, jeg må have forvekslet Dem med en anden," forklarede hun og rystede let på hovedet. "Det er jeg vældig ked af. Jeg tager nu gerne det knus alligevel, hvis De skulle være fristet."

Hun slog armene ud, så hendes kridhvide pels åbnede sig og afdækkede hendes flotte figur og svulmende barm i en meget nedringet, hvid kjole.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 01.03.2018 01:36
"Alt forladt" svarede Valkar i en venlig tone. Det var dog sjældent at folk forvekslede ham med andre, men det skete trods alt ind i mellem. "Det ville være en skam, at takke nej til sådan et generøst tilbud" Hvorefter at han gik hen for at omfavne kvinden. Normalt ville han istedet have kommet med en undskyldning af en art, og viftet hende af. Men hendes fremtoning gjorde at han ikke kunne andet end længes efter at udforske hende som væsen, dybere og mere inderligt. 
Som han omfavnede kvinden havde han en glimrende udsigt til hendes noget distraherende barm.
Han selv var klædt i sorte og hvide klæder, lavet af yderst blødt klæde. Kappen har bar var ligelede i sort stof, med en hvid trim rundt, samt broderi i sølvtråd, afbildende dalende fjer.
"Hvis de ønsker det kunne jeg gøre dem selvskab for en stund? Det ville være en skam hvis en kvinde som dem måtte gå rundt alene"

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 01.03.2018 01:56
Liv gav Valkar et fast og insisterende kram, mens hun greb chances til at føle lidt på hans sjæl i al hemmelighed. Den var mere eller mindre den samme, men... der var bestemt ændringer på den, Liv ikke huskede fra før. Hun var dog slet ikke god nok til den slags sjælemagi til at kunne føle mere end det.

Hun trak sig ud af krammet og smilede bredt til Valkar. I det mindste var hans charme tilsyneladende intakt, og det var da altid noget.

"Jeg er fuldstændig enig med Dem," klukkede Liv og lukkede sin pels igen. Hun kunne ikke føle kulde eller varme som de fleste dødelige væsner (hvilket også forklarede hendes bare fødder), men Valkar skulle jo heller ikke se for meget (endnu). "Kender De et sted, hvor man måske kunne få et glas vin?"

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 01.03.2018 18:36
Valkar var en smule overrakset over måden kvinden krammede ham, knap så feminint som han ellers havde ventet. Hvorefter han gengældte hendes smil med et betagende smil af hans egne.
Til hans store sorg lukkede hun pelsen til igen, men så igen hun ville sikkert se bedre ud med pelsen liggende på gulvet. "Glimrende! Jeg kender et sted i nærheden" Han rakte hende sin arm, og førte dem afsted. "Måske de kunne fortælle lidt om den Valkar de søgte?" spurgte han som de gik afsted.

Beværtningen var forholdsvis tom som de ankom. Valkar nikkede til kroværten. Hvorefter han gik hen til sit sædvanlige bord  og trak en stol ud for Liv. Derefter kom krofatter med en flaske vin og to glas. Valkar tog flasken og hældte elegant op til dem begge. "Noget de ønsker at tale om? eller skal vi nyde noget god vin i bedre selskab?" 

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 01.03.2018 20:37
"Åh, det var bare en gammel ven, som jeg ikke har set i mange år," sagde Liv og tog Valkars arm. "Det er nok derfor, jeg forvekslede Dem med ham."

Liv satte sig og lod sin pels glide lidt ned ad sine skuldre. Under pelsen bar hun en enkel, kridhvid kjole. Kjolen havde ingen skuldre, men lange ærmer, der strakte sig hele vejen ned til Livs håndled. Hun bar ingen ringe, halskæder eller andre former for smykker, og huden, der var synlig, var glat, bleg og fuldstændig fri for skønhedspletter, tatoveringer eller ar. Man kunne på en måde sige, at Liv var fuldstændig ren, hvilket stod i skærende kontrast til hendes alt andet end rene tankegang.

"Vi kunne jo tale lidt om Dem," svarede Liv og tog med det samme sit glas for a snuse til vinen. Det var en god årgang, kunne hun dufte. "Siden De ikke er den, jeg troede, så ved jeg jo faktisk intet om Dem."

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 01.03.2018 23:57
"Ah, den slags sker, navnet Valkar er dog ikke et man hører så ofte" Det var lidt besynderligt, men han skulle nok komme til bunds i det.

Valkar havde set en del betagende kvinde gennem sit liv, men ingen på samme måde som Liv. Hendes krop mindede om sne. Ren, urørt og smuk på sin helt egen måde. Hun var nærmest "unaturligt" naturlig.
"Det kan vi sagtens, men kun hvis de også fortæller som dem selv, jeg kender trods alt ej heller dem" Han tog en tår af vinen, en yderest god årgang. "Men jeg bruger det mest af min tid som handelsmand, hvor jeg ind imellem rejser mod syd" Han så tænksom ud et øjeblik "Hvad bedriver de tiden med?" der var ingen årsag til at bruge hans evne, endnu.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 02.03.2018 01:01
"Lige nu er jeg på ferie," sagde Liv med et suk af velbehag, efter hun havde slugt en tår af vinen. "Ellers plejer jeg de syge og døende, giver dem fred i sjælen."

Det var ikke helt løgn. Hun undlod bare at fortælle den del, hvor hun guidede den dødes sjæl til dødsriget. 

"Det er et meget givende arbejde, som De nok kan forestille Dem," fortsatte hun og smilede. "Men også tærende på ens mentale kræfter. Derfor er jeg på ferie."

Hun lænede sig lidt frem over bordet og sørgede for, at hendes bryster hvilede på bordpladen, mens hun spurgte, "Hvad handler De så med?"

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 02.03.2018 01:41
"Ferie ligefrem?" Valkar løftede smilende et øjenbryn "Et nobelt erhverv, men jeg tænker ikke at det er så givende krystal mæssigt?" Det lød ikke for ham som et erhverv som man kunne tage fri fra.

"Det kan jeg godt forestille mig, jeg er ikke sikker på at jeg ville kunne gøre det i en længere periode" svarede han smilende. I sandhed ville han nok ikke gide det, men det var der ingen årsag til at fortælle hende.

Han holdt øjenkontakten som hun lænede sig frem med hendes distraherende barm "Jeg handler hovedsageligt i mere eksekulsive vare, de ved Vin, skulpture, smykker og den slags. Men det jeg hovedsageligt handler med er at hjælpe folk med at opnå deres ønsker" Han tog atter en tår af vinen og et glimt af barmen på bordet "Sig mig, er der noget deres hjerte begærer?" Han lagde kraft bag ordne og lod hans evne gøre arbejdet. Hans evne gjorde det noget nær umuligt ikke at svare på hans spørgsmål, da det nærmest føltes som noget af de mest naturlige at svare ham sandfærdigt.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 02.03.2018 01:47
"En nat med dig," svarede Liv med det samme og kunne ikke lade være med at le af det. Hun kunne tydeligt mærke, at der blev brugt magi imod hende, men hun kunne ikke gøre noget for at stoppe det, og hun havde egentlig heller ikke lyst. Det var i den retning, hun alligevel var på vej hen, og snik-snak var kedeligt i længde.

Hun undskyldte ikke for sit direkte svar, men løftede i stedet et udfordrende øjenbryn til Valkar. Nu vidste han det ihvertfald!

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 02.03.2018 02:02
"Det ville være en synd at nægte dem det!" Svarede Valkar smilende og veltilfreds. Det overraskede ham ikke synderligt meget, men var ligeledes en glædelig udvikling. "Dog er der noget tid til at natten falder på, hvad skal vi mon fordrive tiden med?" Hans hånd kærtegnende blidt hendes kind. Mon hendes hud var så blød som den så ud?

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 02.03.2018 03:15
"Jeg får som regel, hvad jeg vil have," svarede Liv og lukkede sine øjne i nydelse, da Valkar rørte hendes kind. Det var noget tid, siden en mand sidst havde rørt hende, og hun nød det i fulde drag, selvom hun også var kendt for at overspille en smule. 

"Vi kunne jo tage forskud på nattens glæder," foreslog hun og åbnede øjnene og stirrede direkte ind i Valkars. Hvor var han dog en smuk, ung mand. Det var næsten synd at udnytte ham, men også kun næsten.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 02.03.2018 08:38
"Aha? Det overrasker mig ikke, de virker som en langt de fleste har svært ved at sige nej til" svarede han med et charmerende smil. Han lænede sig lidt længere frem og lod hånden langsomt glide udforskende ned af hendes hals. 

"De har en evne med ord min kære"
klukkede Valkar. Han mødte hendes øjne med hans egne, og et blik af passioneret længsel. "Skal vi færdiggøre vinen? jeg har et værelse i nærheden, til mere intime møder" Det hele var for let og mystisk, men Valkar var for interesseret i Liv til at lade det ham gå på. Succubus eller ej, han agtede at gøre hende til hans.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 02.03.2018 18:10
"Det lyder vidunderligt," svarede Liv og nærmest spandt af nydelse, da Valkar kærtegnede hendes hals. Hun tiltede hovedet lidt til siden for at give ham mere plads. Hun så han dybt i øjnene, mens hun løftede sit vinglas og drak alt indholdet i én mundfuld.

"Hvad er det for et værelse?" spurgte hun og trak sig lidt væk, så hun kunne læne sig tilbage i sin stol med et tilfreds suk. Hendes kinder var begyndt at blive lidt røde af vinen. Hun kunne dog ikke mærke effekten som andet end en mild følelse af afslappethed. Hun ville nyde hvert øjeblik med Valkar og håbe, at hvad end, der var sket med ham, efter han døde, ikke ville ødelægge deres at sammen. Det ville være en skam.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 02.03.2018 21:52
"Ikke sandt min kære?" svarede Valkar, mens han lod en finger tirrende glide fra halsen og op af hagen. At se hende spinde ved hans blotte berøring var noget af det nydelsesfulde han havde oplevet længe, og han hungrede efter mere. Han kunne ikke andet end smile og følge hendes gestus og aflive vinen. Der var mere spændende ting at foretage sig.

"Der er som sådan to værelser, jeg har et privat mødelokale. De ved, der hvor nogle af de mere interessante genstande jeg har til rådighed er, og ellers er der det værelse jeg overnatter på når jeg er i byen her, det udmærker sig ved en glimrende seng, og ro fra omverdenen" Vinen gav ham blot en mild følelse af veltilfredshed, der kun understøttede hele siturationen. Han lænede sig tilbage nysgerrig efter hendes næste skridt

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 02.03.2018 22:57
"Jamen, så synes jeg, De skal vise mig dem," sagde Liv og rejste sig fra sin stol. Jo mere Valkar fortalte, jo mere intens blev hendes nysgerrighed og ja, lyst. Hun tog sin pels på igen og lukkede den om sit bryst. Hun kunne sagtens have gået nøgen rundt, og det ville ikke have generet hende, men hun vidste også, at mænd har bedst af at blive tirret lidt og tvunget til at forestille sig det, de ikke kan se.

"Vi kunne jo eventuelt tage resten af vinen med?" foreslog hun med et kækt smil.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 02.03.2018 23:25
Valkar smilte bredt "Denne vej", han rejste sig mere ivrigt end han havde tiltænkt. Hun gjorde et eller andet ved ham som han ikke havde følt længe. Eller rettere det var som at han havde følt det før, men han kunne ikke sætte en finger på hvornår det skulle have været. 

Han rakte atter hende hans arm og tog flasken med i den anden. Hvor de skulle tage hen var lidt mere op til debat, men valget faldt på mødelokalet som første stop. Dog var tanken om hendes pels og kjole der lå på gulvet foran hans seng yderst tiltalene. Men foreninger før sjov, eller rettere udsøgt nydelse...

Mødelokalet var i en tilstødende bygning. Rummet var forholdsvist stort, prydet med fire mands store statuer af engle. Et skrivebord tog største del af fokusset i rummet, på bagvæggen var det hylder med forskellige flasker, i mange størrelser og former. Samt mange farvede klæder og alskens værdifuldt udseende ting. Valkar slap hendes arm og gik hen og satte sig i  i den imponerende stol bag skrivebordet. Stolen foran bordet var markant mindre prængende, men dog med udskæringer i træet. "Noget der fanger deres øje?" 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 2