Hector fnøs inde fra høstakken, da Juno rørte ham, men han kunne ikke lade være med at smile. Juno kunne næsten altid få ham i bedre humør på få sekunder, med mindre han var irriterende, at Hector i stedet hoppede på ham for at tæske ham. De havde dog fået rigeligt med tæsk over de sidste par uger, så Hectors normale lyst til at tæske Juno var meget dæmpet. Der var til gengæld en anden lyst, der på ingen måde var dæmpet. Tværtimod. Nu hvor de var alene, var den faktisk stærkere end nogensinde før, og Hector var virkelig glad for, at Juno ikke kunne se hans ansigt, og hvor rødt det var lige nu.
Det var næsten en måned siden, Hector og Junos lille "passionsnat" i Hectors seng, og de havde ikke talt om det eller nærmest rørt ved hinanden siden. De havde vist begge været lige opsatte på at glemme alt om det den næste dag, og Hector havde ihvertfald nægtet at lade det gå ud over deres venskab. Det havde selvfølgelig ikke forhindret ham i at onanere til minderne næsten hver eneste dag - nogle gange flere gange om dagen - men det havde Thanos naturligvis sat en stopper for. Indtil nu, ihvertfald.
Det var første gang i ugevis, at de var helt alene, og minderne fra den ene nat vældede pludselig op i Hectors hoved. Han vred sig lidt i høet.
"Hvad skulle det så være?" spurgte han og prøvede på at lyde så neutral som muligt. Han vidste udemærket godt, hvad han ville have lyst til at foreslå, men det holdt han for sig selv. Han stak hovedet frem fra høstakken og vendte sig for at kigge på Juno.
Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig