En køn suppedas

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 02.02.2018 18:45
Hector havde svært ved at forestille sig, at han nogensinde skulle blive ellevild af glæde over at blive lukket nede i en kølig og klam jordkælder uden luft og lys, men han havde ikke været på glad i ugesvis. Hans hænder blev endelig bundet fri, og han kunne rent faktisk rejse sig op og gå lidt rundt! Det var ren luksus, efter så lang tid med at været bagbundet enten på en hesteryg eller op mod et træ. For første gang i umindelige tider kunne han falde Juno om halsen og kramme ham helt tæt, og han kunne strække sig og gabe og rulle rundt i den store halmstak, de havde fået til at sove i.

"Kunne vel være værre?" sagde han til Juno, da døren til jordkælderen var blevet lukket og låst. Hector havde allerede undersøgt hvert et hjørne af kælderen, og der lod ikke til at være nogen anden udgang. Jorden var hård og leragtig, slet ikke noget de sådan lige kunne grave i, og slet ikke med hænderne.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 05.02.2018 00:48
For første gang i sit liv havde Juno måtte erkende at Hector var mere hårdfør end han selv var. Han havde set Hector blive udsat for præcis de samme ting som han selv blev, og han havde set ham langt mindre knækket end han selv var. Hector havde også en evne til hurtigt at skubbe det til side, som om det ikke var sket, hvorimod Juno selv blev fuldstændig ude af stand til at se nogen i øjnene eller tale efter.

Da de blev smidt ned i jordkælderen havde han det også stadig dårligt. I det mindste var han ikke blevet voldtaget denne gang, men havde røde, brændende mærker efter Thanos' bælte på ryggen, og hans krop var stadig i beredskab, selvom det var flere timer siden. Han havde en teori om at Thanos var mere efter ham, end han var efter Hector, fordi Juno brød sammen hurtigere. Det fik både Juno og Hector til at makke ret nemmere, men udover at gøre Juno panisk, gjorde det ham også skamfuld. Det faldt ham ikke ind, at det også bare kunne være fordi han var mere flabet og generelt irriterende end Hector var.

"Det kunne være værre," gav Juno distræt Hector ret, og lod fyren om at tjekke rummet ud, imens han selv bare hev ryggen af sin T-shirt over sit hoved, indtil hans ansigt var dækket, så han kunne sætte sig op af væggen, der var kold imod hans ømme hud. Det var kun en ekstra bonus at han slap for at se på Hector.
Han trak sine knæ op til sig og hvilede både arme og pande på dem, lukket så meget inde i sig selv som muligt. Han vidste, at han burde tale om flugtmuligheder med Hector, men han følte sig ved siden af sig selv og havde svært ved alting lige nu.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 05.02.2018 02:48
Hector havde allermest lyst til at gå hen til Juno og kramme ham, kysse ham og fortælle ham, at alt nok skulle gå, men det var helt tydeligt, at Juno på ingen måde havde lyst til den slags lige nu, så Hector lod ham være. I stedet gravede Hector sig ned i høet, så kun hans hale stak frem. Hvis han lukkede øjnene hårdt i og virkelig koncentrerede sig, så kunne duften af høet sende ham tilbage til dengang, hvor han stadig havde et hjem hos teatertruppen. Hans seng i direktørens vogn havde også været fyldt med hø, og hvis han virkelig prøvede, så kunne Hector stadig genkalde sine teaterforældres, direktøren og hans kone, ansigter, når de så ned på ham og strøg ham over håret og sang godnat sange for ham, da han var helt lille. 

Hector snøftede lidt og tørrede sine øjne. Det var jo heller ikke meningen, at han skulle ligge her og tude som en tøs! Han ville jo bare lige glemme den her lortesituation lidt.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.02.2018 00:43
Juno sad for sig selv, begravet i sin T-shirt og forsøgte at få styr på både sine tanker og følelser, og blev siddende sådan, selv da han hørte et snøft fra Hector. Fyren måtte gerne græde, hvis han ville - Juno havde fandme selv været tudefærdig hundredevis af gange på turen allerede. Han ville ikke stoppe Hector fra at græde, det var sikkert kun sundt. Desværre kunne Juno ikke tænke sådan om sine egne tårer - han følte, at han var nødt til konstant at være den stærke af de to, også selvom han ikke ligefrem havde været det indtil videre.

Da han først var faldet til ro, rejste han sig op igen og hev sin T-shirt ned på plads igen. Han så sig omkring i forrådskammeret, hans øjne vænnet til mørket nu, og fik øje på både ost, brød, frugter og grøntsager. Han gik fra hylde til hylde, ledende efter noget mere spændende, indtil han fandt et glas med abrikoser. Han anede ikke hvad de var, men spændende så de ud, og han drejede glasset åbent for at lugte til indholdet. Efter at have konstateret at det duftede godt, tog han én op og tog en bid. Sødt, tænkte han tilfredst og tog glasset med sig hen til Hector.

Han satte sig på hug foran Hectors hove, hans knæ vidt spredte og hans albuer hvilende på dem, imens han åd fra glasset. Med sin anden hånd lagde han en hånd om Hectors ankel og ruskede utålmodigt i den.

"Lad os få det bedste ud af den her lorte situation," sagde han og blev ved med at ruske i Hectors hov. Ud af øjenkrogen fik han øje på en hel hylde med vin, men han besluttede sig for at ignorere den og vidste heller ikke om det ville være en god idé at fortælle Hector om den.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 13.02.2018 01:14
Hector fnøs inde fra høstakken, da Juno rørte ham, men han kunne ikke lade være med at smile. Juno kunne næsten altid få ham i bedre humør på få sekunder, med mindre han var irriterende, at Hector i stedet hoppede på ham for at tæske ham. De havde dog fået rigeligt med tæsk over de sidste par uger, så Hectors normale lyst til at tæske Juno var meget dæmpet. Der var til gengæld en anden lyst, der på ingen måde var dæmpet. Tværtimod. Nu hvor de var alene, var den faktisk stærkere end nogensinde før, og Hector var virkelig glad for, at Juno ikke kunne se hans ansigt, og hvor rødt det var lige nu.

Det var næsten en måned siden, Hector og Junos lille "passionsnat" i Hectors seng, og de havde ikke talt om det eller nærmest rørt ved hinanden siden. De havde vist begge været lige opsatte på at glemme alt om det den næste dag, og Hector havde ihvertfald nægtet at lade det gå ud over deres venskab. Det havde selvfølgelig ikke forhindret ham i at onanere til minderne næsten hver eneste dag - nogle gange flere gange om dagen - men det havde Thanos naturligvis sat en stopper for. Indtil nu, ihvertfald.

Det var første gang i ugevis, at de var helt alene, og minderne fra den ene nat vældede pludselig op i Hectors hoved. Han vred sig lidt i høet.

"Hvad skulle det så være?" spurgte han og prøvede på at lyde så neutral som muligt. Han vidste udemærket godt, hvad han ville have lyst til at foreslå, men det holdt han for sig selv. Han stak hovedet frem fra høstakken og vendte sig for at kigge på Juno. 

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 16.02.2018 00:14
"Tjah, var der ikke noget med at du skylder mig en gratis mavepuster, for at spionere på mig?" spurgte Juno og med et smil, der fyldte hele hans ansigt, lagde han en hånd imod Hectors skulder og tvang ham om at ligge på ryggen i høstakken. I en glidende bevægelse fulgte Juno selv med ind over Hector til han sad overskrævs ham, én hånd stadig imod hans skulder for at holde ham nede, den anden knyttet og ud for Hectors mave, på trods af at han ingen intentioner havde om at slå ham.

Juno så ned på Hector og hans smil forvandlede sig langsomt til en lavmælt latter. Han var lettet, glad, og for første gang alt for længe var hverken Hector eller han i overhængende livsfare. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 16.02.2018 08:23
"Det er du sgu da alt for svag til," fnøs Hector med et skævt smil op til Juno. Juno var varm og tung mod hans mellemgulv, og det her var en af de meget få gange, hvor Hector var glad for, at han ikke havde en diller, for han var ret sikker på, at hvis han havde haft en, så ville den presse sig op mod Junos røv lige nu.

Han kunne godt se på Juno, at Juno ikke havde i sinde at slå ham, men betød jo ikke, at han ikke kunne lade som om...

"Tænk hurtigt, chef!"

I et snutag fik Hector byttet rundt på rollerne. Han greb fat om Junos håndled og skubbede det til side, mens han hægtede sit ene ben rundt om Junos liv idet han rullede. Et sekund senere var det Juno, der lå på ryggen i høet, og Hector der sad ovenpå ham. Han grinede smørret ned til Juno, mens han greb om begge Junos håndled og tvang dem ned i høet. Hvis Juno virkelig gerne ville, kunne han nok godt overmande Hector, da Juno var stærkere end ham, men lige nu var det Hector der havde overhånden.

"Hvad vil du nu gøre, chef?" spurgte Hector flabet.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 17.02.2018 19:42
Juno gispede i en halvkvalt latter, da Hector rullede dem rundt, og han gjorde ingen modstand hverken i rullet eller da Hector greb fat om hans håndled. Han gengældte Hectors smørrede grin, og mærkede sit hjerte springe flere slag over, da fyren var flabet. Få ting var hottere end når Hector udfordrede ham.

Han forsøgte at løfte hænderne, men opgav så snart han havde gjort nok til bare at vise Hector, at han havde forsøgt. Hector havde gjort sig tung, men ikke tung nok til at Juno ikke ville kunne smide ham af, hvis han ville. Det ville han bare ikke. Så han gav op med et dramatisk suk og lod sine hænder falde helt ned i høet igen.

"Der er vist ikke så meget jeg kan gøre, udover at nyde udsigten," svarede han og blinkede op til sin ven med begge øjne. "Hvad skal du have for at lade mig gå? En ridetur? Et kys?" Der var latter i hans stemme. På ingen tid havde Hectors selskab gjort ham i godt humør igen og desuden ville han elske at give Hector en ridetur. Og et kys, for den sags skyld.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 17.02.2018 19:53
Hector tænkte sig om et øjeblik. Han var ikke helt sikker på, hvad en ridetur indebar, men noget sagde han, at det ville være godt. Og Juno var i godt humør igen, så Hector var straks mere eventyrlysten.

"Hvad med begge dele?" foreslog han, stadig med et smørret grin på sine læber. Han rykkede sig lidt for at sørge for, at hans røv var placeret direkte på Junos skridt. Så lænede han sig ned, indtil hans ansigt kun var få centimeter fra Juno, og han kunne føles Junos ånde mod sin mund. Hans lange krøller tumlede ned fra hans hoved og omkransede deres ansigter. Det føltes næsten, som om de havde gemt sig i en hemmelig hule.

"Kysset først," hviskede Hector og vædede sine læber.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 17.02.2018 20:15
Juno åbnede munden i et lydløst støn, da Hectors røv blev mast ned over hans skridt, og han blev omgående hårdere under ham. Han havde fulgt Hectors bevægelser med blikket, men nu så han op på hans ansigt med et undskyldende blik og smil, der forvandlede sig til et af overraskelse og glæde, da han så Hector læne sig ned over ham, indtil hans vilde hår omgav dem.

"Slef," svarede Juno med et skævt smil og løftede sin ene hånd, tilfreds med at Hector lod ham, og lagde den om fyrens nakke, hvor han begravede den i hans krøllede hår og trak hans ansigt ned til sit, indtil deres læber mødtes. Juno lukkede øjnene og et øjeblik spredte hans læber sig i et smil, men han holdt Hector nede ved sig og øjeblikket efter var hans smil væk og han kunne igen kysse ham. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 17.02.2018 20:28
Hectors hjerte begyndt straks at hamre i hans bryst, da han følte Juno blive hård imod ham, og det føltes næsten, som om hans hjerte var ved at smadre sig vej ud gennem hans brystkasse, da Juno begravede sin hånd i hans krøller. Et lille, blidt støn gled ud mellem hans læber, da de rørte Junos, og øjeblikket senere pressede Hector sin mund hårdere mod Junos i et dybt, lidenskabeligt kys. Hans hænder forsvandt fra Junos håndled for i stedet at begrave fingrene i Junos hår og tage to håndfulde af det. Det var egentlig ikke, fordi Hector havde planlagt at hive Juno i håret på den måde, men han kunne simpelthen ikke lade være. Det føltes, som om elektricitet strømmede gennem hans krop, og han kunne slet ikke sidde stille. Han rullede med hofterne og gned sin røv med Junos skridt, mens endnu et støn forlod hans læber.

"Undskyld," hviskede han stakåndet mod Junos mund. "Det' bare... Du gør mig lidt vild i varmen, chef."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 17.02.2018 20:54
Hectors læber var bløde. Utroligt bløde og nærmest vanedannende. Juno havde aldrig kysset ham før; havde været bange for, at hvis han begyndte på den slags, så ville han ikke kunne stoppe sig selv, og des længere han kyssede sin ven nu, des mere sikker blev han i sin sag. Han havde ikke lyst til at stoppe. Hector smagte godt og føltes endnu bedre, og Juno ekkoede hans støn, da fyren gned sin røv imod hans skridt. Den hånd, han ikke havde begravet i fyrens hår, lagde han imod hans knæ, og hans fingre strøg distræt over pelsen der.

"Og hvad tror du, at du gør ved mig?" spurgte han, mindst lige så stakåndet, men med et grin på læberne, og han løftede sin røv, for virkelig at kunne understrege for Hector hvor hård han var imod ham. Han var faldet hovedkulds ind i alt det, han indtil videre havde kæmpet hårdt imod - at kysse Hector, at indrømme at han gerne ville kneppe Hector, rent faktisk at kneppe Hector. Men han havde ikke lyst til at stoppe nu.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 17.02.2018 21:05
Hector kunne ikke holde et dybt, skælvende støn tilbage, da Juno pressede sig op mod ham. Alene tanken om, hvordan det ville føles at have Juno inde i sig, gjorde ham så ophidset, at han var ved at springe i luften. Han var også ret sikker på, at Junos bukser måtte være gennemblødte der, hvor Hector sad. 

Pludselig kunne han slet ikke være i sig selv mere. Hector brød kysset og rettede sig op, så han kunne bevæge sig lidt ned og sidder på Junos knæ. Hans fingre rystede en smule, mens han mere eller mindre flåede Junos bukser åbne og trak dem ned nok til, at Junos pik var fremme. Så rykkede Hector sig op igen og tog fat om Junos pik, så han kunne gnide sit underliv mod den.

"Hvad med om jeg gav dig en ridetur i stedet for?" spurgte han, selvom han næsten ikke kunne holde ud at vente på svaret. De ville klart overskride en grænse, hvis de virkelig gjorde det, men Hector var ligeglad. Han ville have Juno - det havde han vidst i mange år - og nu kunne han simpelthen ikke vente længere.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 17.02.2018 22:55
Juno så til, hans hjerte i halsen på ham, imens Hector trak bukserne af ham. Han reagerede først rigtigt, da Hector gned sig imod hans pik, og selv da kun med et støn, der kom helt nede fra hans mellemgulv. Hector føltes varm og fugtig, og Juno kunne ikke stoppe sig selv fra at lægge sine hænder om hans hofter, for at guide ham igennem endnu et rul med dem.

"Fuck ja," bad han stakåndet og løftede sig nok op til at kunne hive sin trøje af. Han havde det allerede alt for varmt til at beholde den på. Al den tvivl, der før havde fået ham til at holde sig fra Hector, var forsvundet. "Gør hvad end du har lyst til." Han så på ham med et skævt smil og pressede sig op imod Hector igen, utålmodigt. Hans tiltrækning til Hector havde været som at stå på en smuldrende skrænt, førende ned imod kanten af en afgrund og langsomt glide tættere og tættere på den, og det her var præcis som endelig at være faldet i - der var intet han længere kunne gøre for at holde sig tilbage.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 18.02.2018 00:02
Når de havde fjollet rundt før, havde Hector nogle gange frygtet, at det ville gøre ondt at få Junos pik ind i sig, hvis de rent faktisk knaldede, men efter svinets behandling af ham, var Hector slet ikke bange. Faktisk var han vild efter at føle sex som noget rart i stedet for noget smertefuldt.

Hector tog om Junos pik og klemte om den. Mens han tyggede lidt i sin underlæbe i koncentration, løftede Hector sig lidt så han kunne presse Junos pik mellem sine ben. Lige da Juno trængte ind i ham, mærkede Hector et stik af panik, men det forsvandt hurtigt i en bølge af nydelse.

"Mmh, Juno," stønnede han, mens han langsomt satte sig helt ned på Junos pik.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 19.02.2018 00:45
Juno tabte fuldstændig vejret fra det øjeblik Hector satte sig på ham. Det var noget at det, de ikke havde afprøvet sammen før, og han havde fuldt med, 100% opmærksom på alt hvad der skete, indtil Hector endelig sad på ham og Juno mistede al evne han overhovedet havde haft til at koncentrere sig om noget som helst.

"Hector," svarede Juno, hans støn lige så tungt som Hectors, hans smil bredt. Han gav Hector et øjeblik til at sætte sig på plads, inden han langsomt løftede hofterne, bare lidt. Juno var ikke en eller anden tilredet, tam hest - han var en vild hingst og han insisterede på at bevæge sig under Hector. Han kunne slet ikke lade være. Han løftede og rullede med hofterne, Hector alt for let til at holde ham rigtigt nede.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 19.02.2018 03:23
"Det... det føles pisse godt," hviskede Hector, da Juno begyndte at bevæge sig, og det tog kun et par sekunder, før Hector også begyndte at rulle med hofterne. Han fandt hurtigt ud af, at hvis han lænede sig frem, så kunne han gnubbe sig imod Junos mave, hvilket sendte vidunderlige kuldegysninger igennem ham. 

Hector bevægede sig lidt hurtigere, ivrig efter mere, og han lænede sig helt ned, så han kunne presse sine læber mod Junos, mens han stønnede ind i hans mund. Hans hænder vandrede rundt på Junos krop, indtil de fandt hans brystkasse. Her satte Hector neglene i med et grynt og det var egentlig ikke meningen, men han kradsede over den blege hud i sin ekstase. 

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 20.02.2018 14:38
Juno havde hungret efter Hectors læber fra det øjeblik de havde skiltes, og så snart han fik smagt dem igen, lagde han en hånd om Hectors nakke for at holde ham nede hos sig. Hans støn var sød musik i Junos ører og det varmede ham helt nede i mellegulvet, og fik hans pik til at give et spjæt fra sig. Han indåndede tungt og stønnede selv ind imod Hectors let adskilte læber.

"Jeg vil komme i dig." Han sagde det lavmælt ind imod Hectors læber, uden at formulere det som et spørgsmål, men sagde det kun højt for at bede om tilladelse. Han vidste ikke hvordan han skulle håndtere Hectors skede og dét at han var mand - kunne han blive gravid? Ville han overhovedet have Junos sæd i sig? Under alle omstændigheder var han varm og våd, og Juno vidste ikke  hvor længe han kunne holde sig.

Han lod ikke Hector svare endnu, men hev ham i stedet ned i endnu et kys, deres tunger presset imod hinanden, og han udnyttede Hectors let hævede røv til at bevæge sig op og ned under ham i hurtige ryk. Han følte sig som en horende kanin, men han var ved at sprænges og kunne virkelig ikke tage for langsomme bevægelser, ligegyldigt hvor meget han følte at han burde gøre det romantisk for Hectors skyld. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 20.02.2018 19:28
Hector ville gerne svare, men selv hvis Junos læber ikke havde dækket hans mund, var han ikke sikker på, at han kunne have sammensat en sætning eller overhovedet kunne frembringe et enkelt ord. Hele verden syntes at snurre rundt omkring ham, og det eneste, han kunne fokusere på, var Junos ansigt og hans pik, der hamrede ind i ham. Det skulle gå hurtigere, det skulle være hårdere, men Hector kunne ikke finde ud af at sige det, så i stedet gjorde han noget andet. 

Han klemte sine lår hårdt fast omkring Juno, inden han lod sig falde til siden. Han tog Juno med sig, og få sekunder senere var det Hector, der lå på ryggen, og Juno der lå ovenpå ham. Hector spredte sine ben så meget, han kunne, så Juno havde frit udsyn til alt, og derefter rakte han ned, så han kunne røre ved sig selv. 

Endnu et langt, dybtfølt støn forlod hans læber, og han kunne mærke, at det kun var et spørgsmål om ganske få minutter, før han ville være nødt til at give slip og overgive sig.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 21.02.2018 00:14
Juno fulgte velvilligt med, da Hector vendte dem om, selvom han ikke var sikker på at han kunne have gjort noget som helst andet, og på trods af at han for få sekunder siden havde tænkt, at det ville slå ham ihjel hvis han skulle bevæge sig langsomt, udnyttede han nu at han var øverst, og lod blikket hvile på Hectors ansigt, imens han så langsomt som muligt bevægede sig i ham.

Han bed sig i underlæben og slap den derefter i et voksende smil, men så kunne han heller ikke holde sig tilbage længere, og han vendte tilbage til at kneppe Hector så hurtigt og hårdt som muligt, selvom det betød at han ikke samtidig kunne kysse ham. Han jagtede sin egen orgasme lige så meget som han jagtede Hectors, og han så ned på ham igennem tunge øjenlåg, hans hjerte helt oppe i halsen på ham og hans pik stiv som aldrig før.
Hans blik gled ned over Hectors krop, til hvor han rørte ved sig selv, og Juno tilføjede sin hånd til mikset. Han skubbede ikke Hectors væk, men masserede ham i en cirkel, lige over hvor fyren havde sine egne fingre.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8