Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 09.11.2017 17:42
Eyad fulgte på ingen måde med i politik eller krig, men det var helt tydeligt, at et eller andet var sket i mellem elverne og menneskene, for det var pludselig ikke sikkert at gå rundt i Hovedstaden, hvis man havde spidse ører. Eyad var egentlig nysgerrig på, hvad præcis der var sket, men han vovede ikke spørge, for det ville bare skabe opmærksomhed omkring ham. Det var i forvejen ret dristigt af ham, at han overhovedet gik rundt på gaden, for selvom hans ører var gemt væk under en hætte, var hans højde alene nok til at vække mistænksomhed. Eyad var dog vant til at skulle undgå vagter, soldater og andre lovlydige typer, og han var god til det, så han var ikke blevet taget (endnu).

Det største problem for ham lige nu var, at han var blevet smidt ud fra det værelse, han plejede at bo på. Krodamen havde vist længe ledt efter en undskyldning til at kyle ham på porten, selvom han ellers altid betalte til tiden, og nu havde hu altså én. Eyad havde vandret gaderne i Hovedstaden tyde i to dage nu, og han var ved at være godt øm af at sove på trappestene og bag huse.

Eyad havde fisket efter kunder i nærheden af bordelhuset hele eftermiddagen uden held, da han pludselig kom i tanke om Margareta! Hvorfor i alverden havde han ikke tænkt på hende noget før?! Margareta og Eyad havde kendt hinanden, siden Eyad kom til byen. De havde tigget og trukket sammen, men Margareta var nu kommet i meget bedre selskab og var blevet ansat i bordelhuset. Eyad var ikke velkommen dér, men han var desparat, og han var sikker på, at Margareta gerne ville hjælpe en gammel ven.

Forsigtigt, så han ikke blev set, listede Eyad rundt om bordelhuset og fandt det vindue, han mente måtte være hendes. Han smed en lille sten op mod ruden og håbede på, at hun ikke havde gæster.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 19.11.2017 13:46
Roligt gik Margareta rundt om sengen og nussede om de små genstande, der skulle prøve at lokke kunderne til direkte at bede om at komme tilbage til hende igen, som ny på bordelhuset fik hun kun de nye eller de som endnu ikke havde fundet en de virkelig var tilfreds med, så hun havde brug for og give dem grund til at se hende som den bedste, hun havde endnu ikke vænnet sig helt til at være den der skulle trække folk til sig og samtidig være ydmyg overfor, at der var nogle der havde førsteret. Hun var vant til bare at tigge om penge, men nu var hun den der skulle tiltrække folk og det var nye folk, hun skulle anskaffe flere kunder, det var meget underligt.

Som hun lige havde taget et lindeklæde omkring sig, hørte hun en klingen på vinduet. Hun gik over til det og åbnede det, hvorefter hun så ned. Det var Eyad, en fyr som hun havde haft det særdeles godt med og som faktisk indtil videre var den hun følte sig mest tryg ved. Hun forstod ikke han kunne lide og gøre det frit, men hun accepterede det. "Hvad så?" Spurgte hun så lavmælt hun kunne, men højt nok til han skulle kunne høre det. Hun havde en forståelse af de helst ikke skulle snakke med andre, slet ikke når de tog deres kunder, men på det punkt lyttede hun ikke selv så meget, han var jo en sød og god ven.

Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 19.11.2017 22:49
Eyad drog et lettelsens suk, da vinduet blev åbnet, og Margaretas ansigt viste sig i det. Han vinkede og smilede op til hende.

"De smider elverne ud af byen!" hviskede han tilbage og kiggede sig over skulderen for at sikre sig, at ingen lyttede med. "Har du kunder? Kan jeg ikke være hos dig i nat? Jeg skal bare finde ud af, hvad jeg gør."

Eyad tog fat i den bylt, han bar med sig og fiskede en flaske vin op af den, som han viste til Margareta. "Jeg har godter til at betale med!"
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 20.11.2017 20:57
Det var med et smil på læben hun vinkede ham op, selvfølgelig kunne han være der, hun kunne bare ikke love ham at han kunne være synlig, hvis der pludselig skulle komme kunder og hun kunne ikke sige han var en kunde, fordi det ville vække mistanke, at man ikke kunne høre støn og man ikke så ham gå derfra. "Skynd dig og list ind, det er tredje dør på højre hånd, men hold øje med de andre," sendte hun i en hvisken afsted igen, han måtte virkelig ikke opdages, men hvis hun listede ned, så ville de virkelig ligge mærke til det, da hun ikke ligefrem havde mere end et linned på og det ikke var det hun gik ned i for at trække eller være social.

Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 20.11.2017 21:47
Eyad vinkede til Margareta og smuttede ind i bordellet via bagtrappen. Han havde været her før et par gange, men han blev som regel smidt igen ret hurtigt, når det viste sig, at han ikke havde nogen penge. Heldigvis så det ud til, at der ikke var meget aktivitet på trappen, så Eyad kunne nemt smutte op til Margaretas etage. Han listede ned ad gangen til den tredje dør og åbnede den forsigtigt, før han smuttede ind.

Han lukkede hurtigt døren bag sig og lyttede mod den et øjeblik for at sikre sig, at der ikke var nogen, der havde set ham. Da alt var stille i gangen, vendte han sig og tørrede en hånd over sin pande. "Puha!"
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 21.11.2017 06:03
Roligt vendte hun sig, da døren åbnede og hun smilede roligt. "Er du okay?" Spurgte hun bekymret og så på ham, det var hårdt at være jaget, det var der jo ingen tvivl om, så det var super vigtigt at vide, at han i det mindste følte sig okay oven på situationen. Hun forstod ikke rigtigt alt hvad der skete i hans verden og hun forstod ikke hvorfor, at han ikke var i et trygt og roligt bordel, hun havde selv siddet på gaden endnu hvis ikke hun havde været opdaget af Vigdis, så hun forstod ikke hvorfor, men hun respekterede det. 

Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 21.11.2017 09:32
"Det tror jeg," svarede Eyad og smilede til Margareta, inden han gik hen og gav hende et kram. Hun duftede af sæbe og parfume og var sikkert en del mere renvasket, end han havde været i dagevis. Eyad slap hende og lod sig falde om på hende seng med et grynt. 

"Jeg er helt smadret," sagde han og strakte sine lange krop og lemmer så det knagede. "Jeg har ikke sovet i en seng i næsten tre dage nu. Lorte Kiler! Hvorfor skal alt deres drama gå ud over mig? Jeg har ikke engang nogensinde været i Elverly."
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 21.11.2017 23:04
Krammet var rart og hun smilede bare til ham, som han lagde sig i 'hendes' seng. Hun vidste ikke hvad hun skulle kunne sige, hun fattede ikke meget af det der skete med elverne, men hun kunne godt forstå ham, hvor måtte det være frustrerende, når man intet havde gjort. "Er der noget jeg kan gøre?" spurgte hun med en usikkerhed og lænede sig op af væggen, mens hun rettede på sit linded. Hun ville gerne lade ham sove på sengen, men hvad hvis Vigdis eller nogle af de andre kom ind? Det var problematik på høj plan, det var der ingen tvivl om.

Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 22.11.2017 01:52
Eyad sukked og rullede om på maven for at begrave sit ansigt i puderne. Der lå han så et øjeblik, før han vendte sig igen og satte sig op på sengen. 

"Næh," sagde han og trak på skulderne med et halv-håbløst smil. "Du gør allerede meget ved bare at lade mig overnatte her. Jeg må nok hellere se at komme ud af byen i morgen. Ihvertfald bare til tingene falder til ro."

Eyad lænede sig tilbage for at hvile på sine albuer. Han lod sit blik glide over Margareta. Hun var i grunden ret køn, tænkte han og kunne ikke lade være med at smile. 

"Hvordan går det ellers?" spurgte han. "Har du mange kunder?"
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 22.11.2017 07:52
Det gjorde ondt på hende og vide, at hun havde en ven i de vanskeligheder, men som hun alligevel ikke kunne gøre noget ved. Hun forstod hans frustrationer og derfor var hun også villig til at hjælpe ham på vej, men hun var nødt til også at være sikker på de andre ikke kom bragende ind, så en af dem måtte jo være vågen. "Det går okay, jeg har da flere kunder end da jeg startede, men jeg mangler stadig mit store gennembrud," sagde hun med et smil på læben og kiggede ud af vinduet, for at kunne se hvordan månen lyste op. "Jeg ved bare ikke lige hvordan vi skal gøre sådan, at der ikke kommer nogen ind, det vil være mistænksomt." Tilføjede hun og gjorde alt for, at det ikke skulle lyde bebrejdende, hun var bare bekymret.

Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 24.11.2017 09:06
"Jeg gemmer mig da bare under sengen," svarede Eyad med et drilsk smil. "Hvis du bare lover ikke at kneppe alt for meget igennem. Ellers bliver jeg jo mast."

Eyad strakte sig igen og gryntede. Han var træt og øm i kroppen, men han var også hundesulten.

"Har du noget mad?" spurgte han håbefuldt og kiggede sig omkring, som om Margareta bare havde mad stående fremme, hvis der nu lige skulle komme en sulten fyr som ham forbi. "Jeg har ikke spist siden i går morges."
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 29.11.2017 13:16
Det morede Margareta ufatteligt meget, at han hentydede til hun ikke skulle kneppe, hun havde selv planer om at lades som om hun ville sove denne nat, da der alligevel ikke kom mange kunder til hende, men skulle en der havde været der før bede om hende, kunne hun jo heller ikke sige nej. Hun valgte dog ikke at svare, men åbnede i stedet en lille skuffe der havde diverse langtidsholdbare madvarer, det var mest kiks, men hvis han fandt andet spændende kunne han jo bare tag det. "Bare spis," sagde hun roligt og gik lidt væk, han skulle æde alt det han havde lyst til, selv fik hun mad nedenunder og havde allerede spist, så den del ville være for mistænkeligt.

Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 29.11.2017 21:48
Eyad smilede og hoppede af sengen, så han kunne gå hen til skuffen og rode den igennem. Han fandt en masse kiks, han godt kunne lide, og han bar det hele med sig tilbage på senge, så han kunne slå sig ned og spise.

"Behandler de dig ordenligt her?" spurgte han med munden fuld. "De er ikke lede ved dig, vel? Ellers så tæsker jeg dem!"
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 22.12.2017 21:50
//OOG: Undskyld sent svar, det hele har bare været super kaotisk irl siden 29/11-17 :/ //

Det var næsten til og grine af, Margareta synes det var helt sødt, at han ville smadre nogen for hende, men hun nøjedes med at smile og nikke. "De er super søde, det lover jeg dig, førhen tiggede jeg på gaden og nu har jeg tag over hovedet, nogen der tager sig af mig, jeg får masser af mad og hvis der er et overgreb på mig, er der andre til at hjælpe." Hun gik over og satte sig roligt ved siden af ham, så hun fik lettere ved at se ham ind i øjenene, så meget som han nu ville tillade. "Jeg synes det er rart at være et sted hvor de tager sig af en, hvis en mand på gaden tog fat i mig, gik folk bare forbi, fordi jeg var tigger, nu kommer de for min kærlighed." Hun lagde hånden roligt mod hans skulder, hun forstod ikke han blev ved med at klare det, hun var sikker på hun havde været død, hvis hun havde skulle overleve det dengang.

Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 27.12.2017 18:32
"Hmm, det lyder sgu meget godt, men jeg ville nok kede mig," sagde Eyad og grinede. Margaritas hånd var varm på hans skulder, og han kunne ikke lade være med at smile til hende. Hun så en del bedre ud, end hun havde gjort, da de først havde mødt hinanden.

"Keder du dig slet ikke?" spurgte han hende og lagde sig ned på ryggen med hænderne under hovedet. "Kan du bare komme og gå, som du vil?"
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 01.01.2018 20:51
Et lille fnis kom fra Marga, hun kunne godt forstå, at han ville føle kedsomheden, hun ville ønske han var på stedet, af den simple grund at han så blev forsørget, men nej i sidste ende kunne hun nok heller ikke forestille sig, at han ville passe ind i stedets koncept. Han var nok for flyvsk på det punkt og til hans spørgsmål måtte hun da også ryste på hovedet. "Nej det må jeg ikke, det skal aftales, for der skal jo være piger hele tiden." Hun smilede dog af det, det var fint nok for hende, hun havde intet imod at leve der.

Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 01.01.2018 21:08
"Hmm, et gyldent bur," sagde Eyad og blinkede til Marga. "Men hvis det er det, man kan lide, så er det jo godt nok."

Eyad kunne endelig mærke, at varmen var begyndt at trænge ind i kroppen på ham, og det gjorde ham søvnig og doven. Han gabte.

"Kan jeg godt sove her?" spurgte han. "Altså, i sengen. Jeg kan godt sove på gulvet, hvis du hellere vil det. Jeg har sovet værre steder end på et varmt gulv, hehe."
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 03.01.2018 18:13
Margareta bed sig en smule i læben, for hun ville gerne være den søde veninde der lod ham sove i sengen, men hvad hvis Vigdis eller de andre opdagede det? Hvad nu hvis det faktisk gik værre end værst og hvordan ville de så behandle hende? Hun var i tvivl om hvad der kunne ske, men når det ikke var en officiel kunde var det jo galt. "Jeg vil rigtig gerne sige ja, men jeg ved ikke om det er klogt," hun kiggede mod døren for og hentyde om hvad det var hun tænkte på, hun vidste ikke hvordan de skulle håndtere det, men faldt han i søvn kunne hun jo intet gøre.

Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 03.01.2018 20:27
"Hvis jeg nu sover på siden væk fra døren, så kan du altid bare sparke mig ned bag sengen, hvis du får besøg," foreslog Eyad med et grin. "Det er altså også okay, hvis du hellere vil have mig på gulvet. Jeg skal ikke give dig problemer med chefen."

Han strakte sig og gabte, før han gled af sengen og lagde sig på gulvet ved siden af sengen. Selve sengen skærmede ham fra udsynet fra døren, så hvis nogen kom ind, ville de ikke kunne se ham, og han ville kunne rulle under sengen og gemme sig.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 04.01.2018 20:35
Den fyr var altid så forstående, det var rart. Hun tog et linned der lå for enden af sengen, som hun lagde over ham, mens hun selv lagde sig på sengen, så det ikke var så tydeligt. "Du er den bedste ven," hviskede hun stille og aede ham kort på kinden. Hun syntes det var så rart han lå der, for selvom hun var bange for og blive opdaget, gjorde det alligevel godt, at hun vidste hvor han var henne, i hvert fald denne nat. "Sov godt," hviskede hun og lagde sig på sengen med hovedet i armene, for og slappe af i mellemtiden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Muri Læremester, jack
Lige nu: 3 | I dag: 8