"Hey! Du der! Jeg er... pis.. jeg er faret vild, for helvede." En sætning der var startet som en råben, endte ud i en næsten uforståelig mumlen, og han kørte opgivende en hånd ned over sit ansigt. Han tog en dyb indånding og prøvede igen, imens han kunne mærke alkoholen summe under hans øjenlåg; "Kan du hjælpe mig?"
Byvagter havde før smidt ham i en celle natten over, havde før hevet ham ud af slagsmål på kroer, havde før truet med at smide ham i spjældet på længere tid, og Keeran havde egentlig ikke et særlig godt forhold til dem. Lysets Krigere var idoliserede i hans verden, og at blive byvagt var muligvis et godt skridt i retningen af selv at blive en Lysets Kriger, men Keeran nægtede at tage dét skridt, overbevist om at han kunne nå sit mål uden at gå på kompromis med sin foragt overfor de byvagter der aldrig havde gjort andet end at irritere ham, og han hadede at han nu havde brug for hjælp fra én. Ærlig talt, så forventede han heller ikke at få hjælp fra manden overfor ham, men så ville han i det mindste være i stand til at sige, at han havde bedt om hjælp, når en anden byvagt anholdt ham på vej hjem.