Denne morgen havde budt på træning, for det var altid rart at holde sig i god form. Den unge Kile-Præst, Koios, fandt det stadig vigtigt til dags dato, at være i et med både krop og sind, så selvfølgelig vedblev han ihærdigt at holde fast ved traditionen bestående af træning hver morgen ved solopgang og halvanden time frem. Nogle dage lidt længere tid, bare for at sikre sig at han ikke endte med at tabe form. Derefter var der morgenmaden og til sidst meditation.
Han var godt på vej til at afslutte sin meditation på nuværende tidspunkt, men blev afbrudt af en kvindes nynnende stemme der blev båret på vinden. Med et næsten nysgerrigt udtryk i øjnene, rejste han sig og så efter lyden. Han var selv iklædt munkerober, dog den type der tillod lidt mere bevægelse end de typiske præsterober, og hans maske sad på nuværende tidspunkt i et bælte. De var ved Kiles tempel i haverne, hvor der ikke rigtig kom andre folk end dem fra Kiles Orden, så han så ingen grund til at skjule sit ansigt.
Da han så hvem stemmen tilhørte, følte han sig draget på en lidt underlig måde og kunne ikke undgå at gå hen til hende, som hun gik hen over græsset på bare fødder - præcis som han også havde bare fødder. Han brød hendes sang, dog med en mild stemme da han talte.
"Vel mødt. Jeg tror ikke, jeg har set Dem her før, men jeg er også ny til stedet?" han sendte hende et høfligt smil, stadig med armene bag ryggen, etiketterigtigt og pænt.