Hun holdt hænderne oppe foran ansigtet, som for at beskytte sig selv. Hun stod i kampstilling, og var klar til at lange knytnæveslag til øst og vest. Men så fangede Julian hendes tanker. Hvorfor egentlig tage kampen op, og risikere at hendes elskede ven kom til skade, når hun - Aisha - kunne afværge det hele?
Langsomt og uvilligt sænkede hun paraderne. Det krævede al hendes viljestyrke at få sig selv til at opgive uden kamp. Men hun vidste, at dette var nødvendigt, at dette var den eneste løsning.
"Vent lidt," sagde hun bestemt, højt og ufatteligt roligt. Hendes stemme rystede ikke, hun var ikke nervøs og hun var ikke bange. Hun stod helt roligt, med front mod de fire mænd, og med ryggen til den kampklare Julian. Hun sendte ham undskyldende tanker, mens hun overvejede det, hun planlagde at gøre. Hun havde dårlig samvittighed, for hun vidste, Julian sikkert ikke ønskede hende til at hjælpe. Hun troede, han helst ville have hende blandet udenfor, men nu trådte hun direkte ind i dilemmaet.
Den ene af mændene, trådte længere frem. "Ja?" sagde han gustent. Han lød som en, der ikke ville tøve med at slå sin egen mor ihjel, hvis bare han blev betalt godt for det, syntes Aisha.
Hun mimede ordet undskyld, før hun også trådte et skidt frem. "Jeg ved, I er kommet efter penge. Jeg ved, I ikke vil tøve med at slå både ham," hun gjorde et hovedkast mod Julian," og mig ihjel. Men jeg ved også, hvordan vi alle kan undgå det svineri det ville være, hvis I gav jer til at gyde vores blod ud over hele hytten."
Hun holdt en pause, for at få et overblik over vibrationerne. Hun ville være helt sikker på, at det var hende der havde kontrol over situationen, og at mændene ikke bare ville udnytte hende, stående kampklar, til at slå til.
"Hvad bli'r det til tøs?" spurgte det ledende muskelbundt.
Aisha svarede prompte: "Hvor meget skylder han?" igen valgte hun at omtale Julian som 'han', i stedet for ved navn. Hun vidste ikke hvorfor; det skete bare af sig selv.
Da mændene ikke svarede straks, fortsatte hun bare. "Ligemeget - jeg kan betale!"
OOC: Aisha er blevet meget glad for opmærksomhed, lader det til. Hun ender sgu i hvert fald altid med at spille helt, eller i hvert fald den, hvem alle er opmærksom på. Undskyld det.

Her har du et link til Aishas profil.
Avatar-dimsen og underskrifts-dollen er lavet af Miara. Tak for dem - de er skønherlige!