"Månen ligner en ost. Men indtil nogen har været der oppe og taget en bid af den, er der ingen der kan vide, hvad den er lavet er, er der? Og det gule græs kaldes korn. Mere gider jeg ikke at fortælle dig nu," sagde hun og rejste sig langsomt. Stående kunne hun næsten være der, med sine vinger. Hun blev kun nødt til at sænke dem en anelse, men sænkede dem lige lidt mere for at sikre sig, at hun ikke stødte på noget. De var jo følsomme.
Da Voo begyndte at tale, kneb hun det ene øje sammen ved lyden af Caines navn. Hun brød sig ikke om ham. Og derefter gik der lidt tid, før hun fandt ud af, at ham ikke var Caine hun snakkede om længere, men en anden. Hvem? Hvem var ham? Geill var et spørgsmåltegn. (So am I, jeg fatter nada xD) Men hun valgte ikke at spørge. Det var nemmere bare at få det er se selv.
"Ah, jeg havde skam heller ikke tænk mig at flyve dig..! Jeg har aldrig prøvet at have en medpassager. Jeg har ingen anelse om, hvordan det må være. Hårdt, formoder jeg." sagde hun så og tog sin kappe, da den blev rakt imod hende. "Det er ligemeget. Jeg holder varmen. Kom så." Og med de ord tog hun Voo ledende om håndledet og luntede ud i den fugtige men friske luft og væk fra hulen.
(Så, nu vil jeg i seng xD Godnat n_n)