Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle så endnu engang fascineret til, med et skævt smil. Hendes eget hår var sikkert heller ikke i nogen særlig pæn orden, men hun var egentligt lidt ligeglad. Hun fandt det morsomt at han gik så meget op i sit udseende og sin fremtoning, måske fordi det aldrig var noget hun selv havde tænkt meget over.
Hun tog hans hænder og lod ham hjælpe hende op. Hun havde lyst til at slå armene om ham kramme sig tæt ind til ham, men hun havde ikke lyst til at virke for påtrængende. Det var ikke sådan hun normalt var. Så i stedet beholdt hun begge hans hænder i sine.
En tanke slog ned i hende. "Er du ikke bange for at din sekretær stikker af eller gør noget ved gården, efter i aften?" spurgte hun med rynkede bryn. Han havde virket som typen der godt kunne lide at styre showet.

Profil~ Og mange tak til Christina for mit nye avatar<3
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 16:41
Han løfter hendes ene arm op og snurrer hende ind i sin favn i en pirruette, hvor hun ender med ryggen mod ham, og han lægger armene om hende.
"Nej, jeg frygter ikke Jannos sære ideer. Han har arbejdet for mig i snart tyve år og for min far før mig. Han er måske ubehagelig, men han respekterer min rang. Han ved, jeg er hans overmand, og skulle han finde på at stikke af, ville han ikke blve udbetalt løn eller få den anbefaling han ville ønske for at kunne få et godt job igen. Desuden betaler jeg ham for meget til, han vil risikere sin stilling. Han vil gøre, som jeg har bedt ham om, det er jeg ikke i tvivl om et øjeblik." Han lagde hovedet mod hendes og nød den søde duft af hendes hår.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle udstødte et kort, tøset grin idet hun blev snurret rundt. Hun lød ham holde sig tæt, og nød nærheden. Hun lænede hovedet den smule bagover hun nu kunne, og lænede sig mod ham.
"Godt," svarede hun. Hun ville blive noget så negativ hvis han gjorde noget han ikke havde fået besked på, for hun havde i forvejen ikke særligt meget tilovers for ham.
Hun løftede hans ene hånd op til sine læber og kyssede den blidt.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 17:29
Han nyder følelsen af hendes læber mod sin hånd og smiler kærligt, mens han læner sig ned for at hviske i hendes øre.
"Ellers kender jeg en meget attraktiv, ung kvinde, der tilsyneladende ikke ville have så meget imod at give ham en lærestreg, såfremt jeg ikke selv skulle ønske at få beskidte hænder." Han nappede hende forsigtigt i øret med læberne med et skævt smil.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle lader et småondt smil glide frem på sine læber ved tanken. "Det tror jeg bestemt ikke den unge kvinde ville sige nej til." Men det knap så søde smil blev en del mere positivt, da George sendte en ny bølge af kuldegysninger gennem hendes krop, og hun sukkede let.
Hvis ikke andet var aftalt, plejede Gabrielle at få sine opgaver overstået så hurtigt som muligt. Men hvis der var personlige følelser indblandet, som der ville være hvis George bad hende om noget i den stil, kunne hun snildt finde på at trække det lidt ud, bare for at se smerten i sine ofres øjne.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 17:45
Han nyder hendes sukken og trækker lidt mere i hendes øre, før hans læber bevæger sig ned bag det ned over hendes hals. Med langsomme bevægelser lader han sin mund arbejde sig vej ned ad hendes hals, hans ånde varm mod hendes hud, og hans hænder holder hende tæt ind til sig, liggende på hendes mave, hvor der knapt er plads til dem og hans stærke underarme. Det er lidt besværligt for så høj en mand at komme helt derned til hendes hals, men han kæmper for at få det til at se let ud, mens hans ene hånd kærtegner hendes bare mave.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielles knæ føles som gele, og hun har svært ved at holde sig oprejst. Hendes fingrer klamrer sig fast til den del af ham hun kan nå, og hun tænker ikke over at hendes negle borer sig ind i huden på hans arme. Hun har lukkede øjne og nyder hvad han gør ved hende. Hun trækker vejret tungt, og for anden gang allerede får han hendes hjerte til at slå så højt at det for hende overdøver det meste andet.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 18:08
Han mærker hende svaje og holder hende forsigtigt, men stadig så fast, hun ikke falder. Hans eget hjerte slår højt, og hun må kunne høre det så tæt hendes øre er på hans bryst. Han trækker hånden over hendes mave og lader den ene glide over siden af hendes lår, mens den andens tommel gled i beroligende bevægelser op og ned, og hans læber bevæger sig over hendes hals og ned ad hendes skulder. Han hvisker kærlige ord over hendes hud.
"Jeg kan slet ikke stå for dig," hviskede han ømt.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle var taknemmelig for Georges stærke arme, som lige nu var det eneste der holdt hende stående. Hun hører ikke hans hjerte, men udelukkende på grund af hendes eget. Følelsen af at hendes hud brændte hvor end hans hænder rørte hende var kommet tilbage. Det føltes på en måde både fremmet og velkendt, men også helt fantastisk. Det var en god, brændende fornemmelse. Hun kan ikke få et ord frem til svar, sukker bare endnu engang.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 18:43
"Du er ekstremt fristende lige nu, Gabrielle," indrømmer han og kysser hendes skulder en sidste gang, "Men jeg er nødt til at stoppe mig selv her, før jeg gør noget, du vil fortryde." Hans stemme er blid og kærlig, men fortrydelsen i hans stemme sammen med hans heftige åndedræt fortæller hende nøjagtigt hvor ked af det, han var. MEn han var i tvivl om hvor længe han kunne holde sig selv tilbage. Aldrig i sit liv havde nogen haft sådan en fysisk tiltrækning på ham, og det gjorde helt ondt i hans krop at måtte sætte hende på jorden sammen med sig selv. Han vedblev at holde om hendes hånd, men turde ikke komme tættere på hende end som så.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle var splittet over at han stoppede. Hun ville meget gerne have haft mere, men hun var glad, for han havde fuldstændigt ret. Det ville ikke være smart at gå længere end det, slet ikke så tidligt. Hendes hud føltes stadig varmere der hvor han havde haft sine hænder. "Ja, det er nok bedst." Ærgrelsen var lige så tydelig i hendes stemme.
Hun flettede sine fingre ind i hans mens hun så på ham, undrende. Hvordan kunne han få hende til at føle sådan allerede? Hvor længe havde de kendt hinanden? Knap et halvt døgn... Det gjorde hende en smule usikker, for i virkeligheden kendte de ikke hinanden. Hun ventede på han ville opdage noget ved hende der fik ham til at fortryde og vende om.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 19:01
Han er lige så ivrig efter at flette sine fingre sammen med hendes, som om deres hænder ville færdiggøre den forening, han afstod.
"I grunden ved vi ikke ret meget om hinanden," sagde han tænksomt og smilede så charmerende til hende. "Du ved en del om min fortid nu, men er der noget andet, du vil vide? Du må aldrig tøve med at spørge mig ... Det er som om det helbreder mine mørke og dystre tanker og følelser at snakke med dig ... Jeg ved, det lyder fjollet, men det er sådan, det føles ..." Han løftede hendes hånd til sine læber og lod læberne hvile sødt mod hver af hendes fingerspidser, mens han fastholdt hendes fortryllende blik. "Jeg vil også meget gerne høre mere om dig, hvis du vil dele ud af dig?" spurgte han indsmigrende og lod deres forbundne hænder synke ned igen.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Hans charmerende smil får hende hver eneste gang til at føle sig varm inden i, om det er intentionelt eller ej. "Jeg har ingen spørgsmål lige nu, jeg tror på meget af det nok skal komme af sig selv." Hun tøvede lidt før hun svarede. "Du må gerne spørge, men jeg ved ikke hvor meget jeg kan svare på. Jeg vil så gerne vise dig den samme tillid, men jeg er ikke vant til det." Hun sendte ham et undskyldende smil og håbede på hans forståelse og accept.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 19:12
"Det forstår jeg, Gabrielle, og du skal ikke føle dig presset til at fortælle mig ting, du ikke vil have, jeg skal vide, bare fordi jeg har snakket løs og kedet dig." Han strøg tomlen over hendes håndryg. "Fortæl mig om din opvækst. JEg går ud fra, du er her fra Krystallandet, men det siger mig ikke så meget. JEg tror måske din opvækst er meget forskellig fra min." Han smiler stadig sit skæve, charmerende smil, hans blik roligt som altid der forsikrer ham for, intet, hun kan sige, vil skræmme ham.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Måske var det omvendt psykologi, men Gabrielle følte sig mere tryg ved at fortælle om ting når han sagde at hun ikke behøvede. Hun smilede til ham før hun begyndte at fortælle. "Jeg kendte kun min mor i få måneder, så jeg er vokset op med min far. Han..." Hun tog en kort pause og kiggede intenst på George for at opfange en hver form for reaktion mens hun fortsatte. "Han havde oprindeligt til opgave at slå hende ihjel, men forelskede sig i hende. Efter de havde fået mig, fik han det gjort. Han elskede hende, men han var nødt til at gøre det." Endnu en kort pause. "Det er ham der har lært mig alting. Da jeg var 17 tog han ud på en større opgave, og jeg har klaret mig selv siden. Der er ikke meget at sige om min opvækst, den bestod mest i træning." Hun smilede usikkert, afventende, men forventede ikke at han ville kunne forstå faderens beslutninger.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 19:30
Han rynkede brynene let og lyttede interesseret til alt hun havde at sige.
"Jeg kan ikke forstå din fars bevæggrunde for at slå en kvinde ihjel, han elskede, men jeg er sikker på, han havde en grund til at gøre, som han gjorde. Det er endog sværere for mig at forstå, hvordan han kunne lade dig vokse op på den måde; træne dig op til at overtage hans erhverv ... Ikke at min egen far var bedre, selvom det er på en anden måde, men jeg synes, han har ladet sine valg gå meget ud over dig. Jeg ved, du elsker din proffesion, men du burde have fået valget at blive til noget andet. Dermed ikke sagt, du behøver at vælge andet, men alene det at have et valg..." Hun burde kunne se på ham, han talte lige så meget af bekymring for hende, som af erfaring fra sin egen opvækst.
"Men du har været alene i nogle år så? Har du blot arbejdet, eller er der sket andet for dig?"
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

"Hvad ellers kunne han have gjort?" spurgte hun med en venligt smil og prøvede at få ham til at forstå. "Jeg har aldrig næret had til min far, han gjorde hvad han kunne og var nødt til. Han slog hende ihjel fordi den slags opgave betyder alt. Den betyder ikke kun omtale og fiasko, den betyder liv eller død. Han kunne vælge at stikke af med min mor, men de ville finde ham og slå os alle ihjel. Eller han kunne vælge at slå hende ihjel og få lov til at beholde mig." Hun håbede det gav en smule mening. "Og han kunne ikke gøre andet end at træne mig. Han lavede det samme hele sit liv, han havde ingen erfaring med noget andet, end ikke med at opfostre en baby. Du forstår det måske ikke, og det behøver du heller ikke, men med det liv jeg har haft er der ikke brug for den slags valg." Hendes tone var en smule forsvarende, men det var tydeligt at hun mente fuldt og fast hvad hun sagde, ikke kun fordi hendes far havde valgt at handle som han gjorde.
"Jeg har ikke rigtigt været alene." Hendes smil voksede da hun skævede til Tit som stadig sov. "Jeg fandt ham et lille års tid efter min far rejste ud. Men jo, en stor del af tiden har jeg brugt på at arbejde. Dog tror jeg ikke, jeg arbejder så meget mere end de fleste andre. Bare på lidt andre tidspunkter. Jeg har rejst meget rundt og kender det meste af landet udenad."

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 19:50
Han lytter til hendes forklaring, og det giver faktisk mening nu. Han giver hendes hånd et lille klem.
"Nu forstår jeg hans valg, min kære," sagde han trøstende ved den forsvarende tone, "Hvilket valg; mellem de to kærligheder i hans liv. Han må være en meget stærk mand at kunne træffe det valg ... Jeg tvivler på jeg selv ville have kunnet gøre det." Der er ægte beundring i hans stemme, og han smiler kærligt til hende, før han fortsætter mere alvorligt. "Og med henblik på at have et valg, Gabrielle, så mente jeg i fald du ikke havde kunnet lide din profession. Forestil dig at hade det. At have ønsker og drømme om så meget mere, men at vide, du aldrig vil kunne gøre de ting, fordi din arv fra dine forældre ikke har givet dig muligheden." Han taler passioneret, og skønt det ikke er hans mening at røbe sig selv, er der noget desperat i hans blik, der fortæller hende, han ikke kun taler ud af bekymring for hendes barndom, men også af personlig erfaring. Det går op for ham, hvad der lyser i hans øjne, og han vender dem hurtigt bort og ser på Tit, hvor han igen smiler, selvom det er en smule påtvunget.
"Hvor er jeg glad for, du har ham."
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle er lettet over, at George forstår hvad hun mener. Aldrig før havde hun fortalt historien, fordi hun kendte til de reaktioner hendes far havde fået på det. Folk kunne som regel ikke forstå at det ikke var så lige til at gemme sig for den slags mennesker han arbejdede for, hvilket også var grunden til at Gabrielle havde valgt at arbejde noget mere selvstændigt og ikke være underlagt nogen.
"Ja, måske har du ret, det kan være jeg bare har været heldig," sagde hun med et smil der dog hurtigt falmede da hun så udtrykket i hans øjne. Hun forstod straks hvad han mente, men havde ingen idé om hvad hun skulle sige. Hun kunne ikke gøre noget der ville hjælpe her og nu. Hun lagde en betryggende hånd på hans kind.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 20:06
Det var ikke ham, der havde brug for trøst, sagde han hårdt til sig selv, men den unge kvinde foran ham, der måtte savne sin far til vanvid.
"Savner du ham meget?" spurgte han og tøjlede sine følelser, før han så op på hende igen med et sagte smil.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12