Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Det var ikke første gang Gabrielle var blevet kaldt frille eller andre lignende, nedgørende ting. Oftest var det af mennesker noget ældre end hende selv, der ikke kunne begribe hvordan hun kunne gå klædt i så lidt tøj. Det de ikke kunne se vare bare, at Gabrielle ikke gjorde det for opmærksomhedens skyld.
Hun så udenom George og hen på hans sekretær med endnu et skeptisk blik og overvejede om hun skulle slå ham i gulvet - det var ikke noget hun normalt gjorde, men han virkede som en der kunne trænge til at blive sat på plads. Det nåede dog ikke længere til tanken før George gjorde det for hende. Der gik ikke mere end et par sekunder, og så kunne hun ikke holde latteren i sig længere. Det hele så så komisk ud, og han havde fået hvad han havde fortjent.
Hun fik ikke et svar frem da han undskyldte, og måtte tørre øjnene i hænderne.
"Sikke et en fantastisk sekretær du har fået dig," sagde hun sarkastisk.

Profil~ Og mange tak til Christina for mit nye avatar<3
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.08.2011 20:52
Han sukker og smiler træt til hende.
"Han er ikke så dygtig til at omgåes andre mennesker, men der er ingen så effektive som ham. Han har desværre sine egne lidt mærkelige ideer om hvad, der er bedst for mig, men de stemmer sjældent overens med mine egne. Kom vi bedre ud af det med hinanden havde jeg med glæde givet han gården til egen brug, men jeg er nu engang ikke så gode venner med ham." Han sendte hende et smil der var lidt bredere og lidt humoristisk, "Og gav forretningen overskud, havde jeg måske givet den til en anden ... Du har ret, Gabrielle, jeg må til at gøre mere af det, jeg kan lide i stedet for at koncentrere mig om de dumme forretninger." Han klappede med hånden på jorden ved siden af sig.
"Hvis det ikke er for koldt for dig at sidde her? Du skulle nødigt blive syg ... Jeg kan låne dig min jakke at sidde på?" tilbød han gallant og smilede skævt.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle gik hen og satte sig på græsset, helt op ad George, med hovedet hvilende på hans skulder. "Du ser træt ud?" spurgte hun. Og det var ikke for koldt, hun var vant til det.
Lidt efter rejste Tit sig og sluttede sig til dem ved at lægge sig på maven ved fødderne af dem. Han var en fantastisk varmekilde. På de kolde nætter ude, skuttede Gabrielle sig ind til ham, og havde dermed aldrig problemer med at holde varmen. Men lige nu var det ikke særligt koldt.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.08.2011 21:30
Han smiler stadig varmt.
"Det har været en lang dag. Jeg er altid oppe tidligt, og Janno kan være så trættende ... Men jeg tror nu, jeg skræmte ham lidt; jeg har aldrig lagt hånd på en ansat før ... Åh, og for resten, så var hans fornærmelse mere møntet på mig end dig. Han forsøger altid at provokere mig til at beholde vingården, og normalt virker det desværre alt for godt ... Men åh hvor er det en lettelse for mig ikke at skulle tænke mere på det ... Takket være dig, Gabrielle." Han smilede kærligt og tøvede et øjeblik, før han lænede sig ind og strejfede hendes kind med sine læber.
"På blot en enkelt dag har du gjort mere for mig end læger og rådgivere har kunnet de sidste fire år. Tak. Du er virkelig noget helt særligt!"
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle putter sig tættere ind til ham.
"Jeg kan sagtens forestille mig at ham Janno kan være noget af en håndfuld," svarede hun med et smil. "Mon så ikke du snart skulle sove?" Det var ikke fordi hun ville slippe af med ham, hun havde ingen planer for denne nat.
"Jeg er intet særligt." Hun rødmede endnu engang. "Jeg mener bare ikke, der er nogen grund til at holde fast i ting der går dårligt. Det gælder alle aspekter af livet." Måske var det måden hun var vokset op der havde fået hende til at tænke sådan, men hun havde aldrig kunnet finde et godt modargument, så det holdt hun fast i.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.08.2011 22:03
Han trækker hende med ned at ligge og holder armene om hende.
"Det er svært at skilles fra så godt selskab," sagde han varmt og så kærligt på hende. "Og du er noget særligt, Gabrielle! Jeg har aldrig mødt nogen som dig. Det virker måske mærkeligt efter så kort tid, men jeg har allerede opdaget det. Og jeg mente ikke kun med din opfattelse af ikke at holde fast i noget dårligt, jeg mente generelt. Din personlighed, din kløgt, din humor, din skønhed; alt ved dig." En vis stolthed over hende lyser i hans øjne sammen med utilsløret beundring. Han overvejer om han bør kysse hende, men beslutter sig for at vente på hendes reaktion først.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Hun lader sig trække helt ned at ligge på græsset, og vender sig om på siden så hun bedre kan se på ham. Hun smiler og prøver at fange hans øjenkontakt.
"Hvem siger også, vi skal skilles endnu?" spørger hun og ser afventende på ham. Noget ved hans blik fik hendes hjerte til at hamre løs. Lyden er så høj i hendes ører at hun er bange for han også kan høre det. Hun bider sig i underlæben og sænker forlegent blikket et par sekunder. Han er så tæt på, og tanken gør hende lettere svimmel på en måde hun sjældent har følt før.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.08.2011 22:24
Han smiler kærligt ved hendes ord og kærtegner hendes skulder, mens han selv lægger sig helt om på siden og ser ind i hendes øjne. Månen er stået op og står over dem, mens solen har kastet dagens sidste stråler over Mørkets Skov. Hans eget hjerte hamrer løs, som det ikke har gjort siden han sidst var i nærheden af Snodria. Faktisk har hans hjerte aldrig hamret så højt, og han deler hendes frygt. Det er så svært for ham at lade være med at kærtegne hendes kind, så svært at lade være med at smile og så svært at bekæmpe trangen til at stjæle sig til et kys. Og ingen af delene er han i stand til at kæmpe imod, og de følger et ad gangen; et kærtegn, et ømt smil, og til sidst læner han forsigtigt ansigtet mod hendes, en smule tøvende, mens han trykker sine læber mod hendes i et sødt, ømt kys, der sender en ild gennem hans krop.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Ethvert sted han berører hendes hud, føles som om det kribler og brænder på samme tid, og det sender kuldegysninger gennem hele hendes krop. Hun gengælder hans kærlige blik og kan ikke høre andet end sit hjerte der stadig raser af sted. Da hans læber rammer hendes, føles det som om alting omkring dem er gået op i flammer, og aldrig har hun nydt ild så meget som nu. Hun gengælder kysset, forsigtigt og lidenskabeligt, mens alle tanker bliver skyllet væk.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.08.2011 22:42
Da hun gengælder, bliver han mere sikker i sin sag, og han trækker hende ind til sig og lægger hendes hoved behageligt til rette mod sin arm. En følelse af lykke glider gennem ham og hver en fiber i hans krop er opmærksom på hende, da han smager på hende for første gang. Uden at tænke, fuldstændigt opslugt i øjeblikket forsøger han at lokke hendes læber fra hinanden for at gøre kysset dybere. Alle bekymringer er blæst væk, hans tungsind historie, og han føler sig varm og glad, mens han holder sin lille tusindfryd i sine arme og mærker hendes respons på enhver af hans bevægelser.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle lader sig guide og rive med, helt tryg i hans arme. Uden nogen form for tilbageholdenhed åbner hun let munden, og sukker svagt da hun for første gang mærker hans varme, svagt søde tunge mod sin.
Her kunne hun ligge for evigt, og lige nu var der ingen anden ting der optog plads i hendes hoved. Havde det ligget i fuld dagslys midt på markedet i Hovedstaden, så havde hun været ligeglad lige i dette øjeblik.
Hendes fingre på den ene hånd gled op af nakken på ham og filtrer sig ind i hans hår.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.08.2011 23:02
Hans hånd glider ned langs hendes arm, mens hans tunge udforsker hendes mund med stor sult og nysgerrighed. Den fortsætter ned om hendes talje og om på ryggen ad hende, som han kærtegner blidt med sine bløde hænder. Han nyder at mærke hendes hånd, hendes tunge og hele hendes krop trygget mod hans, og varmen går i lænderne på ham, hvilket får ham til at rødme. Det er ikke fordi han har meget erfaring i at kysse, men han gør sit bedste og hvad, der falder ham naturligt, mens hans hænder udforsker længden af hendes bare ryg og drister sig ned på hendes lænd, hvor han frustreres af at mærke stof. Men det er nok godt nok, for ellers ville hans lidenskab nok løbe af med ham, hvilket han ville fortryde. Kun ét sødt kys, kun et lille minde - indtil videre - det vidste han, han måtte stille sig tilfreds med, hvor svært det end var for ham, så vidste han, han ikke kunne lade det udvikle sig videre i aften.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Flere flammer, flere kuldegysninger. Hans bløde læber, hans tunge, hans hånd mod hendes bare hud. Det hele skreg på mere, men hun vidste at hvis det fortsatte meget længere ville der måske ske ting som de begge ville fortryde senere.
George var værd at holde på, det vidste hun allerede nu. Der var ingen grund til at haste noget, og hvis de begge ville det, ville dette ikke være sidste gang de sås. Med de tanker der banede sig frem brød hun langsomt, modstræbende kysset og kiggede på ham med et skævt, halvgenert smil. Inden han kunne nå at sige noget kyssede hun ham en enkelt gang igen.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.08.2011 23:19
Han er glad for, hun har mere styrke end ham selv og bryder kysset, og han ser på hende ganske forpustet. Hans smil er kærligt, hans blik brænder af hans lyst til hende, og hun må i alt fald vide, han finder hende afsindigt tiltrækkende. Han lo varmt.
"Du tror mig stadig ikke, når jeg siger, du er noget ganske specielt ...? Min lille tusindfryd." Det sidste tilføjede han med et muntert blink med det ene øje.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Den røde farve blusser op i hendes kinder igen, for hvem ved hvor mange gang, og Gabrielle er lykkelig for at det nu er blevet så mørkt at det ikke burde kunne ses. Månen og stjernerne lyser dog så kraftigt at hun tydeligt kan se alt omkring sig, men det eneste hendes øjne og hjerne fokuserer på er manden der holder hende i sine arme.
"Jo, måske speciel, men på et lidt anden måde end du synes." Ved hans tilføjede ord kom hun i tanke om blomsten i sit hår som måtte være godt slap og mast efterhånden, hvis ellers den stadig sad der. Hun kunne ikke se det selv.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.08.2011 23:42
Han smiler kærligt.
"Du er speciel. Og på mange måder - mange gode måder." Han strøg hende over håret, hvor blomsten rigtigt nok var faldet ud, og før hans hånd gled bort, sad der et bånd af nye hen over hendes hår som et hårbånd. Hun burde knapt kunne mærke det som andet end et kærtegn, og han smilede.
"Jg forstår, du ser dig selv som meget mørk og farlig og at andre også ser dig sådan. Men der er mere og andet i dig end en lejemorder, Gabrielle, og det må du aldrig glemme. Tænk bare på Tits kærlighed til dig; er den mørk, ser han den mærkere del af dig? Han ser dig med samme øjne som jeg ..." Han lo klukkende, "Min Gud, jeg tror jeg har en hvid tiger som rival her!" Han kærtegnede hendes kind. "Det må jeg hellere gøre noget ved." Han smilede hemmelighedsfuldt og tænkte sig hurtigt om, før han tog ordet igen.
"Øjne så klare
for mig åbenbare
en tusindfryd vokser blandt tidsler
Og øjne så klare
dig vil jeg forsvare
Mod allen slags sorg og skærmydsler

Dit sind så roligt
med mig blev fortroligt
min tusindfryd farver min kind
Og dit sind så roligt
gør altind utroligt
For alt jeg har været så blind" Han lænede sig ind og kyssede hende blidt med sit skæve, charmerende smil.
"Jeg beklager, det var lidt kluntet, men det var det bedste, jeg kunne komme på ... Så," bemærkede han med et underholdt glimt i øjet, "hvordan står jeg mig mod mr. Tit?"
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle kan ikke meget andet end at lytte til hans ord, og smile forlegent. Hun havde aldrig oplevet noget lignende, og vidste ikke helt hvad hun skulle sige til det.
"Nej," svarede hun med ikke meget mere end en hvisken. "Det var smukt." Hun løftede hånden til hans ansigt og fjerende en tot hår der havde forvildet sig ned foran hans ene øje. "Og forresten er Tit ikke din rival, han er glad så længe han ikke bliver overladt til sig selv." Hvilket betød at George nok måtte finde sig i at Tit lå meget tæt om natten. Men så længe han behandlede Gabrielle ordentligt ville den hvide tiger ikke have nogen negative følelser for ham.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 15:56
Han ler stille og stryger hende over kinden, mens han ser kærligt på hende.
"Det er jeg glad for, du synes. Og jeg er sikker på ingen af os vil holde Tit væk fra dig." Han sendte Tit et venligt blik og smil, før han vendte sig mod Gabrielle igen. Totten falder ned igen, og han puster til den for at få den væk. Den falder ned igen, og has smil bliver en smule mindre, da han slipper hende.
"Jeg må hellere sætte det op igen, ellers kommer der aldrig styr på det," bemærkede han roligt og så sig om i et vanvittigt forsøg på at finde sit silkebånd, der er blevet væk i mørket.
Gabrielle Ekaterina

Gabrielle Ekaterina

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 22 år

Højde / 168 cm

Gabrielle ler lidt og sætter sig op for at hjælpe med at lede, mens hun prøver at komme i tanke om hvornår den kom ud af hans hår. Hun kunne ikke helt huske det. "Hmm." Hun ser sig tænksomt omkring. "Hvorfor var det, den røg ud af dit hår?" Det var næsten ikke til at se noget på græsset her i mørket. Det tydeligste omkring dem var Tit fordi han var så lys. Månen og stjernerne skabte ikke mange skygger.

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 16.08.2011 16:11
Han trak skævt på smilebåndet.
"Jeg tror det var da du smed mig på jorden og forsøgte at holde mig på plads. Men jeg kan bare bruge en slyngplante, det har jeg gjort så tit derhjemme,"bemærkede han. Han trak håret stramt tilbage, redte det med fingrene til det sad så tæt på perfekt, han kunne få det til, før en slyngplante snoede sig om det og strammede sig sammen.
"Sådan, så enkelt er det," bemærkede han roligt og rakte begge hænder ned til hende for at hjælpe hende op.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12