Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 19.10.2008 19:15
Mirale havde forventet, at dette ville ske. Han ville selvfølgelig bruge hende som levende skjol. Han var som alle andre, åbenbart ikke stærk nok til, selv at kunne klare det. Hun sendte i det samme en ildkugle imod dæmonen, med et skævt smil, så den blev sendt ud af kurs og ramlede mod en reol, før den tonede væk fra virkeligheden. Når hun lukkede øjnene kunne hun stadig se den, men hendes krafter var lige nu for udspillede til at holde den stående i virkelig position. Hun måtte støtte sig til en væg for ikke at falde sammen på jorden, da en nål pludselig sad i hendes hals. Hun lyttede opmærksomt efter, hvor Kravenoh befandt sig, mens hun fulgte ham med et lettere skuffet blik.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.10.2008 19:28
han går stille hen imod hende fredligt han står helt henne ved hende
han fjerner nålen og tager fat om hendes hovde og kysser hende
blidt han stopper så kysset og ser på hende
ventene og undrene imens han også holder øje med demonen
men holder øje med hende

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 19.10.2008 19:32
Dæmonen forsvinder helt, da hun svækkes efter nålen. Hun orker ikke at gøre modstand ved hans kys, men da hen igen slipper det, et øjeblik efter, er hendes øjne næsten på glødepunktet. Hun stikker ham en syngende lussing(?), hvorefter hun tager sig selv i det og bakker lidt væk. Hendes blik forklarer tydeligt, at han ikke skal prøve på noget.
,,Ud.." Mumler hun irriteret, før hun let kniber øjnene sammen og sender ham et skævt smil. Hvordan i alverden kunne han behandle hende sådan? Hun vender langsomt ryggen til ham, før hun går ind i soveværelset, hvor hun skubber silkestoffet for. Hun lægger sig på sengen, rimelig udmattet, mens hun tomt ser hen på reolen ved siden af sengen.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.10.2008 19:36
han kigger lidt på hende da han får en lussing
"den fortjente jeg nok " han føler hende med blikket
han går ind til hende inde i soveværelset han sætter sig for
enden af sengen " du er mørkets kriger men du virker for blød
hvorfor " han ser ned i jorden han ved det han gjord hva
at gå for langt men han holder virkelig af hende

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 19.10.2008 19:42
Mirale hævede let begge øjenbryn af ham, da han placerede sig i enden af sengen. Et bæst, havde sat sig for enden at hendes seng. Hun gjorde en bevægelse med hånden, idet hun kneb øjnene sammen, for at få ham til at fjerne sig derfra. Han ville nok bare rive betrækket i stykker, eller hvad han nu ellers fandt på. Hun havde ikke været specielt heldig..
,,Jeg er aldeles ikke blød!" Vrissede hun irriteret af ham. Selvom hun havde tænkt over det, så ville hun ikke indrømme det. Hun ville aldrig nogensinde være blød igen, aldrig. Hun sprang elegant ud af sengen, og pressede sig op imod væggen bag hende, men lod ikke blikket vige fra ham. Hun holdt øje med ham, hele tiden.
,,Og se så at komme ud herfra!"
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.10.2008 20:01
han rejser sig op "som du vil " han går hen og stille sig
lige foran hende " du skal vide du betyder virkelig meget for mig
og du skal vide jeg gjord hva jeg gjord fordi vil se
om du stadig havde ondskab i dig for det er det jeg kan lide ved dig"
han går hen imod det vindue han kom ind af.. men han går ikke helt endnu han står lige kort og venter på hende sidste beordring

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 19.10.2008 20:05
Mirale gør eller siger intet. Selv da han står tæt på hende, ser hun ham blot i øjnene, uden overhovedet at foretrække en mine. Hans ord berører hende ikke, heller ikke da han siger, at han holder af hende. Hun skyder langsomt blikket væk, og da han går, bliver hun blot stående, før hun lader sig glide ned af væggen.
,,Du er ligesom alle andre. Nogle kæmpe idioter!" Hvæser hun efter ham, mens hendes blik glider ud af vinduet. Hvis han fløj, ville hun kunne se det, men der var intet at se på den mørknede himmel. Vejret var heller ikke ligefrem til at juble over. Hun satte irriteret en af sine lokker, om bag øret, før hun lod hovedet hvile på den ene skulder.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.10.2008 20:08
"hmm en fejl i din tale måde jeg er ikke som alle andre "
han hopper ikke ud af vinduet men forsvinder der fra i en mørk
røg sky

((ved ikke rigtig hva jeg skulle have gjordt hun havde jo sagt han skulle smutte))
//out

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 19.10.2008 20:10
Mirale ser efter ham, før hun hastigt rejser sig, og forsvinder ud af døren.
//Out. - helt iorden. :3
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias
Lige nu: 1 | I dag: 3