Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
achillius kommer gående med roligt han
godt nok aldrig været før så han er helt
op på mærkerne han skal ikke nyde noget nu
han kigger sig omkring for at se om der er andre her
men han gider ikke rigtig så han sætter sig ved en statue
Murizz har siddet nede på jorden, lænet op af statuen med ryggen, i noget tid. Han har det ene ben bøjet og øjnene lukkede. Han hører ikke Achillius. Han er helt i sine egne tanker.
achillius ser lige pludselig at der sidder en henne ved statuen
han synes han har set personen før han
gør stille hen imod murizz han ved ikke rigtig om han
skal sige noget til ham da han står 1 meter fra ham
Han åbner straks øjnene, da han hører skridt. Da han ser Achillius, rejser han sig hurtigt op og går nogle skridt tilbage.
Han siger intet, ser bare på Achillius med halvskræmte øjne.
"det er iorden ligner jeg måske en der kunne finde på noget"
siger han afventene og undrene han studere
lidt murizz men på den anden side han ligner heller
ikke en der kan passe på sig selv hvis det kom
til stykket
"De fleste folk, ligner ikke nogen der kunne finde på noget. Jeg har bare lært, at man ikke kan stole på nogen," siger han lavt. Og det har jeg kun god grund til.. Han lægger armene over kors.
han nikker stille da han fortæller at man ikke kan stole på
nogen " ja det er self rigtigt nok men hvis jeg vil
dig noget så var det også sket " han ser på ham
"Hvordan kan jeg stole på det?" spørger han kort.
"Bare fordi du ikke gjorde mig noget sidst vi mødtes, betyder det ikke, at du ikke har tænkt dig at gøre mig noget nu," siger han og smiler skævt.
"hvorfor skulle jeg gør dig noget nu du har jo ikke gjordt mig
noget" han ser på ham men du er velkommen hvis du tør
"og der er ingen der siger du kan stole på mig"
"Det er der så mange andre der har gjort," siger han lavt. Han vender kort blikket mod jorden, da han hører hans tanke. Han smiler så svagt.
"Jeg tør godt gøre dig noget. Jeg har efterhånden vænnet mig til at slået halvt ihjel hver gang jeg møder nogen," siger han kort og bestemt.
han ser på ham overraskende da han siger det til ham hvad han kan læse mine tanker
han kigger ned og smiler skævt han ser på murizz igen
"problemet er bare hvis man slås med mig bliver slået helt ihjel"
Han hører godt hans tanke, men vælger at ignorerer det.
"Ikke hvis man flygter hurtigt nok.. Hvilket jeg er blevet rimelig god til," siger han og nikker svagt.
han ser på ham " det kommer and på hvordan jeg skader dig først
hvis jeg nu skader dine ben så kan du ikke løbe hva vil du så gør" sig ikke også du kan telepoter eller et eller andet
han smiler lumsk til ham
"Så.. vil jeg slæbe mig selv væk.. tror jeg," siger han bare. Han bider sig let i læben.
Han lægger hovedet let på skrå.
"N.. Nej.. Det kan jeg ikke," siger han lavt. Han går endnu et skridt tilbage, da han ser Achillius' lumske smil.
Han siger intet, endnu. Han ser bare på ham, med lidt skræmte øjne.
".. Hold dig væk fra mig," siger han lavt. Han går langsomt længere tilbage. Han bider sig igen let i læben.
han ser på ham han er skræmt kan mærke det
"hører her jeg gør dig ikke noget så tag det roligt " hold da op han sætter sig ned på hug "hva kan jeg gøre
for at visse at jeg ikke gøre dig noget"