Den store åbne plads, med en masse boder

Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 22.06.2008 23:59
"Prøver du da på at forstå mig? Tøsebarn, selv dem der er tættest på mig fatter mig ikke så det kan du sku heller ikke. Lad være med at prøve, du får sikkert ond i dit lille hoved"

Sagde han drillende, prikkede hende på kinden og smilede muntert, endte med atter at ligge hovedet på skrå.
Det undrede ham nu at Sala overhovedet prøvede på at forstå ham. Det burde hun da havde regnet ud at hun ikke kunne.

"Tænk at du overhovedet prøver.."

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 23.06.2008 00:02
Hun kan ikke lade være med at smile lidt af ham, inden hun tager endnu en bid af sit brød.
"Jeg må indrømme, at jeg ikke prøver så meget... Dit humør er bare underligt." svarer hun ham med endnu et skuldertræk og fører endnu en gang sandwichen op til munden. Hun ser sig lidt omkring - det er ved at blive mørkt, noget, hun ikke rigtigt har bemærket, før nu.
// Sala
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.06.2008 00:06
"Jeg har humørsvingninger, det vil jeg gerne indrømme"

Sagde han roligt, spiste stadig af sin sandwich og så tænktsomt op mod himlen inden han så ned på Sala igen.

".. Hvad har du så lavet på det seneste?"

Spurgte han roligt, virkede egentlig en anelse nervøs, men det var mest fordi han kedede sig grueligt og ville have et emne kørende.
Tog atter en bid af sin sandwich og så tænkende på Sala.

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 23.06.2008 00:09
Marion sidder på kanten af et springvand.
For en gangs skyld havde hun fået sin søvn, hvilket hun havde manglet i mange mange nætter, og var blevet helt ødelagt af det.
Men det er jo heller ikke unormalt, når man har det dårligt med sig selv, og når man ikke ved hvor sine to små børn er, samt sin kæreste.
Hendes finger lavet ringe i vandfaldets vand, skønt vandfaldet ligesom havde lagt ro over vandet for natten.
Camian havde også sagt til hende, at hun skulle se at komme vidre, og at de nok var et eller andet sted derude..
Men alligevel? Som mor havde man en god grund til at være bekymret!

Marion havde godt hørt nogle stemmer længere henne, men orkede ligesom ikke rigtigt at finde ud af hvem det helt nøjagtigt var.. I hvertfald ikke lige nu.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 23.06.2008 00:18
"Hmm, ja... Okay." siger hun bare med endnu et af de der skuldertræk, som egentlig kan være noget så irriterende i længden.
"Jeg har været... i Medanien, hvor noget familie havde mig boende i et stykke tid. De havde en gård, hvor jeg passede deres børn.. og sådan lidt af hvert." fortæller hun så og kommer helt til at savne stedet - og en helt speciel person...
// Sala
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.06.2008 00:25
Han betragtede hen blot kedsomligt et stykke tid, gumlede halv interesseret på sandwichen.
Sala var sådan en kedelig type. Hvis ikke det var fordi han selv lavede rav i hends liv, ville hun da ikke lave en skid.

"Nogen børn siden sidst?"

Spurgte han halv ondt, et skævt smil havde atter fundet vej til hans læber, inden han skævede hen mod det halv larmende springvand. *vandfald XDDDDD*
Den larmede ærlig talt ikke så meget, men for hans sensitive ører var det næsten over i larm.
Hævede dog begge øjenbryn da han så Marion og smilet blev blot større og han sparkede pludselig til en sten der lå tæt ved hans sko.
Den fløj hurtigt afsted og mod Marions hoved.

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 23.06.2008 00:32
Marion sad i sine helt egne tanker - surprice, og baksede nærmest med armene da hun fik stenen i hovedet.
Men da der ikke var nogen ved hendes side, tog hun lidt til det sted hvor stenen havde ramt hende.
"Hng?"
Hun så søgende rundt, og mumlede lidt for sig selv om hvor den var kommet fra.
Men det var jo mørkt, og hun kunne ikke se hvor stenen var havnet, eller være sikker på at det var en sten der var kommet flyvende gennem luften.
Hun bed sig lidt i læben.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 23.06.2008 00:40
Hun bider sig lidt i læben - minsandten, om det emne ikke gjorde lidt psykisk ondt på hende. Selvfølgelig glemmer man aldrig en voldtægt - rettelse: mange voldtægter (... JEG KAN IKKE HUSKE HVOR MANGE! O_O), men man kan fortrænge dem.. De var fortrængt, indtil Kyoshiro valgte at nævne det.
"Nej.. Det er gået meget smertefrit..." svarer hun ham stilfærdigt og spiser resten af sin sandwich.
Hun lægger ikke ret meget mærke til Kyos sparken til sten og heller ej den person, han vælger at sparke den efter... Sala er en MEGET opmærksom person.
// Sala
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.06.2008 00:45
OOC: To fra Kyos side, mindst 1 fra Lestas.. Hvem ellers? xD

IC:
Et par syleskarpe tænder blev blottet i det store smil og hans øjne var kun halvt åbne.
Hun var nu vidunderlig at drille. Det var simpelthen så humoristisk i længden.. Nøh behøvede ikke engang være i længden, bare med det samme ligefrem.
Han så dog atter hen mod Marion da hun kiggede rundt. Var hun virkelig så blind..? Nå nej, hun var jo et menneske, hun kunne ikke se bedre.

"Marion din taber!"

Sagde han højt, tændte en lysende flamme over bordet hvor de sad og vinkede ligegyldigt til hende.

"Ved kile, hun er så blind.."

Mumlede han lavt.

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 23.06.2008 00:51
Marion hørte en gammel velkendt stemme.
Hun så mod lyset, og hun kneb sine øjne lidt sammen.
"Kyo..," Mumlede hun lavt for sig selv, selvom hun godt vidste at Kyo havde super sanser, da han jo var en dæmon.

Marion mumlede nogle ord så det blev til et stort roderi, og ikke til at skilde fra hinanden.
Marion fik så et lille smil på læben, og forsvandt nu fra SPRINGVANDET, og over bag Kyo. Hun skulle lige til at puffe til ham, men blev på sin vis forvirret over, at der sad en ved Kyos side.
Hun kendte ikke Sala.
Marion lagde hovedet let på skrå, og glemte helt hvad det var hun skulle til.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 23.06.2008 00:58
(( TIIIII STILLEEEE -.-" ))

Hun sidder bare lydløst på sin plads OVERFOR Kyo, uden at sige noget.. Kigger bare ned i træbordet hvor hun er begyndt at tælle knolde og brændemønstre - al uregelmæssighed i bordet, som hun kan finde, gælder.. Hun ser kort op på kvinden, som åbenbart også kender Kyo på en negativ måde, men lader hurtigt blikket glide ned mod bordet igen.
Hmmm... 11, 12, .... 13...
// Sala
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.06.2008 01:03
Han reagerede ikke rigtig på at Marion dukkede op bag ham, så hende ikke som en trussel.
Han prikkede roligt til Sala og løftede hendes ansigt med en hånd, blot så han kunne se ind i hendes øjne.

"Du må gerne tage hjem nu"

Sagde han stift, lagde hovedet på skrå og ae'ede hende på hovedet, som var hun en kat eller et hvilket som helst lille, pelset dyr.
Så derefter tilbage på Marion og pegede på en stol med den ranglede, blege hånd, hvor de sorte, skarpe negle skinnede op fra lyset af ildkuglen.

"Der er massere af plads."

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 23.06.2008 01:07
"Meeh.. der er massere af plads..," kom det nærmest lettere irriteret fra hende.
Kyo havde trodsalt kastet et eller andet i hovedet på hende. Men der skulle ikke ret meget til at irritere hende.
Men alligevel satte hun sig, men så ikke på Kyo, men på Sala.
*Kan hun ikke selv bestemme om hun vil gå eller sådan noget?*
Marion hævede let sit ene øjenbryn, men fandt det bedst ikke at spørge ind til det.
Hun betragtede bare Sala, og så ind i mellem på Kyo.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 23.06.2008 01:09
Sala ser kort Kyo ind i øjnene, og når at blive lidt flov, før hun rejser sig.. Hun ved ærlig talt ikke, hvor hun skal gå hen, men det er godt, hvis hun bare kommer lidt væk fra Kyo - så meget ved hun da. Hun rejser sig fra bænken og vender sig så om, for at gå..
"Godnat.,. Og tak..." mumler hun så stille, inden hun begynder at følge hovedgaden, for at komme tilbage til skoven..
// Sala
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.06.2008 01:13
Han så kort efter Sala, de sorte øjne glitrede af morskab og hans smil forblev på hans læber.
Dumme tøsebarn.. Han så derefter på Marion, virkede først nu til helt RIGTIG at tænke på at hun var her og hævede derfor et øjenbryn af hende.
Den brændende ildkugle over dem, delte sig i to og satte sig fast til to lysestager på bordet.
Han gjorde intet selv, koncentrerede sig ikke engang om at kigge på ilden. Den gjorde det som havde den sin egen vilje.
Selv de fleste ildmagikere skulle bevæge fingrende eller kigge på ilden. Man skulle tro det var blær, men det var mere en vane,

"Hvad laver du så her?"

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 23.06.2008 01:18
Marion skævede væk, hun var ikke engang sikker på om hun gad at være i Kyos selvskab, da man aldrig kendte ham, eller kunne regne med hvad han gjorde fra dag til dag.
Bare han ikke begyndte at irritere hende, og det vidste hun godt, at han meget nemt kunne gøre, og som han nok også ville prøve på!

"Er det ikke lidt ligemeget?" mumlede Marion bare, og så skråt ned i jorden.

Det var egentlig længe siden man rigtig havde set et smil på Marions læber, og det var heller ikke så sært igen.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.06.2008 01:21
"Sjovt som alle er nede på det seneste.. Må være derfor jeg ikke er"

Sagde han let smilende, betragede hende let fra sin plads inden han sukkede irriteret og lod en hånd fjerne noget hår fra hans ansigt bag et øre.
De nye sølv øringe dinglede og skinnede i flammernes lys og han drejede hovedet til den anden side.

"Hvad er din undskyldning?"

Spurgte han roligt, vidste ikke om han selv var i humør til at drille hende. Sala var noget helt andet end Marion. Sala slo ikke igen.

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 23.06.2008 01:29
Marion skævede til ham.
"Du er vel nok heldig..," mumlede hun bare.
"Du har hørt historien, så hvorfor spilde din tid med at du får det at vide igen?"
Hun så lidt i den retning Sala var forsvundet i.
"Og.. kan du bare styre hende der, som lige var her?" Marion undrede sig lidt.
Det ville hun selv aldrig nogensinde finde sig i. Det var hun for stædig til.
Hun så tilbage på ham, og opdagede først nu hvor mange smykker han egentlig havde på, og hvor flot han egentlig var.
Hun så lettere spørgende på ham, og kunne ikke lade være med at smile lettere fjoget af ham.
"Du.. du!" mere når hun ikke at sige, før hun lader sine hænder komme op foran sin mund.
Hun kiggede lidt væk, for ikke at begynde at grine, selvom hendes humør godt nok kunne have godt af det.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.06.2008 01:33
"Faktisk er det vist noget du bilder dig ind, jeg kender ikke noget til dét.. Ellers har jeg ikke interesseret mig og har derfor glemt det"

Sagde han kort fra hovedet og smilet var forsvundet for at gøre plads til en mere tænksom mine.
Han så dog selv mod Sala da Marion spurgte til hende og smilet kom hurtigt tilbage på sin plads.

"Hun hedder Sala. Hun har intet at sige når jeg ber hende om noget"

Sagde han lettere ondskabsfulgt, fnes endda lavt. Endnu en gang forsvandt smilet dog da hun pludselig nærmest pegede på ham.
Nu var han dybt forundret og undrede sig da stort over hvad det var hun kunne mene, han hvad?

".. Hvad?"

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 23.06.2008 01:37
Marion lyttede godt nok lidt til det Kyo svarede på, men skævede så lidt efter til Kyo, stadig med hænderne op foran munden, men de blev dog fjernet langsomt, og et skævt smil kommer i stedet frem
"Du ligner jo en til det forkerte køn!" Kom det så fra hende, og hun var lige ved at være færdig af grin, men slugte en hel masse luft for at holde det inde, og kom i stedet til at hoste. -_-'
Måske var dette starten på et bedre humør fremover, efter sådan et grin?
Måske, måske ikke. Det måtte kun fremtiden vise.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , jack
Lige nu: 2 | I dag: 12