Det grønne blik hævede sig for at se glansløst på Phillippe der bragte emnet om fantasier op igen - som hvis Romeo ikke havde hørt ham første gang. Han var stille, og overvejede hvordan han mon kunne få snedkeren til at glemme det igen, men ak - her sad de, og spørgsmålet hang i luften. "Mrhm." Romeo rømmede sig kort og rettede sig i stolen. Han sad pludselig så ubekvemt.
"Det ved jeg da ikke." forsvarede han små irriteret, og gned håndfladen træt mod panden. Det var ikke hans mening at bide sådan af Phillippe, men at belemre sig selv med tanker om unge drenges fantasier var det sidste han ville.
Ganske hurtigt sendte han ham et beklagende blik, og rystede lidt på hovedet før han tog glasset i sin hånd og lænede sig mod stolens ryglæn. "Han tror muligvis at vi ligger sammen, Phillippe," Romeo løftede et sigende bryn, "Hvis det ikke er forskruede fantasier, så ved jeg ikke hvad det er." sukkede han. "Jeg kan undskylde, at når man er ung, så har man visse.. tendenser til at ville have det kødlige." Han fugtede halsen med vinen, og endte med at sænke blikket til væsken inden han færdiggjorde sin sætning, "Men så skal det også stoppe der."
"and sometimes it's like I can't even breathe.
But maybe tomorrow. (...) Maybe I'll feel better in the morning."