Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 20.03.2018 23:34
Da Valkar lænede sig over hende, kom hans underliv til at gnide mod hendes på den helt rigtige måde, og det tog ikke særlig længe, før hun slap et dybt, skælvende støn, mens nydelsen bølgende igennem hendes krop. Hendes muskler sitrede omkring ham, og hun løftede sit ansigt mod hans, så hun kunne kysse ham.

Nu ville han forhåbentlig ikke vise sig besværlig bagefter. Han var sådan en god dreng, og hun ville gerne kunne se ham igen.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 21.03.2018 00:00
Som hun var fanget i nydelse kunne han ikke holde tilbage længere, og han fyldte hendes indre hans livets frø. Han stønnede udmattet og af nydelse, som hans fingre løb gennem hendes hår, som han gengældte hendes kys. Han nød hendes duft, forhåbentlig ville de ikke blive sidste gang de skulle ses.

"Hvis denne gang ikke var nok, så gør jeg det gerne igen" sagde han lettere stakåndet. Hvorefter hans hoved fandt hvile på hendes bryst

Vi ønsker os alle sammen noget, så fortæl mig hvad dit hjerte begærer...
Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 21.03.2018 02:46
Liv slap en let forpustet latter ved Valkars kommentar, og hun kunne ikke lade være med at klappe ham på hovedet, som om han var en lille dreng (hvilket han jo egentlig også var i forhold til hende).

"Sikke en god dreng, du er," klukkede hun og kyssede begge hans kinder. Hun kunne allerede mærke, at det havde virket. Hun havde prøvet det så mange gange nu, at selv mikroskopiske ændringer i hendes krop blev opfanget. Dette betød dog også, at hendes interesse i Valkar dalede med alarmerende hastighed. 

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 21.03.2018 23:31
Valkar rystede let på hovedet. Han havde en fornemmelse, nej... hen kunne huske at Liv havde en tendens til at opfører sig som hun var verdens moder. Og selvom det var en smule irriterende, så gjorde hendes selskab ganske godt op for det.

Han rejse sig fra hende, og tilbød hende en hånd så hun kunne komme op og sidde. Han smilede et varmt smil, ved tanken om at Liv værende mor til hans barn. Virkeligheden kom dog brasende ind igen da han trådte i vinen han havde spildt tidligere, hele hans kontor var i kaos, noget der burde ordnes, snarest.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 22.03.2018 01:39
Liv tog imod Valkars hånd, mens hun satte sig op, men hun slap den igen med det samme, da hun lod sig glide ned fra bordet. Egentlig burde hun vel ligge med benene i vejret en times tid, bare for at være helt sikker, men Liv var allerede helt sikker på, at det havde virket efter hensigten. 

Hun smilede kort til Valkar, mens hun samlede sin kjole op fra gulvet og blidt børstede den af, selvom den stadig var så kridhvid, som den altid havde været. Hendes vinger forsvandt, inden hun påførte sig kjolen, og kort tid efter så hun ud, som om hun netop var trådt ind ad døren. 

"Hvor her dog ser ud," kommenterede hun med en mild latter. "Jeg håber, du har nogen, der kan ryddet det op."

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 22.03.2018 10:05
Det var en skam at hun dækkede sig til, men på den andenside var det mere trist at hendes vinger forsvandt igen. Nuvel det var på tide at for orden at vende tilbage. Valkars egne vinger forsvandt som han begyndte at iføre sig sit tøj atter en gang. 

"Ganske sandt, der er der heldigvis styr på" Så snart de forlod stedet skulle han blot nikke til en af tjenerne og så ville de får ryddet passende op. "Måske vi skulle få lidt frisk luft?"

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 22.03.2018 13:30
Hvor var han dog sød. Det var svært for Liv bare at skride med god samvittighed, som hun ellers plejede, selvom det var dét, hun havde mest lyst til, så hun besluttede, at hun da godt kunne bruge et par timer til i Valkars selskab.

"Har du noget bestemt sted i tankerne?" spurgte hun og rakte hånden ud for at rode sine fingre igennem hans bløde hår.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 26.03.2018 19:29
Det var som der var et eller andet ved hendes fremtoning der havde ændret sig, men hvad det lige var kunne Valkar ikke sætte en finger på. Nu vel der var en ting han gerne ville se hendes reaktion på.

"Blot en enkelt ting, denne vej min kære" svarede han med et kort smil. Han førte hende ud af det rodede kontor og over til til hans værelse her i byen. For folk med en interesse i finere ting ville værelset være yderst spændende, men det var hverken de fine klæder eller den smukt udsmykket seng. Nej der der var hans mål var gulvharpen der stod inde i rummet.
"Har du lyst til at hører mig spille lidt?"

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 26.03.2018 20:11
Liv var ærligt talt ret overrasket over at se harpen. Hun havde ikke ligefrem forventet at der skulle spilles musik, og slet ikke at det var Valkar, der skulle spille det. Hun kunne ikke lade være med at grine lidt for sig selv. Hvor bizart og alligevel fornøjeligt.

"Lidt musik er der vist ingen, der har taget skade af," sagde hun og så afventende på ham. Hun var ikke helt overbevist om, at han ikke var i gang med et eller andet trick mod hende, så hun forholdt sig klar til at modstå, hvis det skulle blive nødvendigt. Valkar var sød, men hun stolede ikke på ham. Hun stolede generelt ikke på andre end sine børn.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 27.03.2018 22:59
Valkar smilede for sig selv, det lod til at han havde overrasket hende. Det tydede på at han ikke havde haft en interesse i at spille harpe tidligere, besynderligt, men ganske interessant. 

Han satte sig på skammelen, og lod fingrene danse og over strengene. Hans øjne var lukkede, som han sad og lod musikken strømme gennem ham. Han spillede en sang der mindede ham om Liv, men han kunne ikke selv huske den. Måske kunne hun? Det ville tiden vise.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 28.03.2018 00:38
Det var svært ikke at smile af den smukke musik, spillet af den smukke mand. Åh, hvis bare Liv havde været skruet anderledes sammen i hovedet, så ville hun have elsket at slå sig permanent ned med Valkar, der sikkert ville være en vidunderlig mand. Ja, hvis bare det var så vel...

Liv sukkede og lænede sig mod væggen, mens hun så på Valkar og nød hans musik. Det var, som om melodien mindede hende om et eller andet, men hendes hukommelse var dårlig selv på de bedste dage.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 31.03.2018 12:20
Valkar sukkede let det virkede til at Livs hukommelse også havde sine huller. En skam han håbede ellers at hun kunne hjælpe med at fylde nogen af hans.

Musikken nærmede sig sin ende og øjeblikket blev brudt. "Liv kære, kan du fortælle mere om hvordan jeg var da jeg levede? "

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 31.03.2018 18:07
"Du var ligeså flot, som du er nu," svarede Liv med sit charmerende smil og gik over til Valkar for at nusse sine fingre igennem hans hår. Hun lænede sig ned bag ham for at kysse hans kind. 

"Desværre kan jeg ikke huske meget," sagde hun, hvilket var en lodret løgn. Hun huskede faktisk ret meget fra den tid, hvor hun havde fulgt Valkar, men hun havde på fornemmelsen, at den viden kunne blive brugbar på et senere tidspunkt, så hun havde ikke tænkt sig at afsløre den endnu. Endnu.

"Men hvis jeg nu kommer i tanke om noget, så skal jeg selvfølgelig nok give dig besked," fortsatte hun med sine læber mod Valkars kind.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 02.04.2018 13:23
Valkar lod sig falde hen, ved hendes fingres kærtegn. For engangs skyld nød han at være den yngre, nydelsen af at give slip og bare være til. Han sukkede let, det tydede på at det ikke blev lettere med alderen at holde på sine minder... 

Han drejede hovedet for at lade deres læber mødes, og hans fingre kunne kærtegene hendes hals og nakke. Et sagte "Tak" undslap hans læber. Han havde ikke tabt håbet om hans minder, men lige nu virkede det åh så fjernt.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 02.04.2018 19:32
Liv kunne godt mærke, at Valkar var skuffet over hendes manglende minder om ham, men hun holdt nu stadig fast i sin idé. Viden om Valkar kunne blive nyttig på et senere tidspunkt.

"Hvad med om vi finder en dejlig, blød seng?" spurgte hun mod hans læber og smilede. "Det kan være lidt kæleri kunne ruske op i min hukommelse. Du skylder mig stadig en hel nat sammen, min skat."

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 02.04.2018 23:53
Valkar lo mildt mod hendes læber "Et ønske jeg let opfylder" Sengen var trods alt kun få skridt fra dem.
Elegant rejse han sig og ledte dem hen mod sengen, der så ganske blød ud. Med en arm omkring hendes talje rullede de sammen op i sengen. 
Legende fandt den frie hånd hendes bryst, der var lige så betagende som han havde lagt øjne på hende første gang tidligere i dag.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 03.04.2018 02:24
Liv smilede og slængede sig i senge, strakte sig med et blidt støn i de bløde lagener. Hun vendte sig på sengen for at lade sin hånd glide over Valkars bryst og mave, så gabte hun en smule. Hvor længe siden var det, hun havde sovet? En uge? To uger? Hun kunne godt bruge lidt søvn, og sengen var blød og manden varm. 

Liv viklede sig hurtigt ud af sin kjole, så hun kunne lægge sig nøgen ved Valkars side og kysse hans kind. 

"Fortæl mig, hvad du laver nu," hviskede hun og lod sin hånd glide længere ned så hun kunne klemme ham mellem benene. "Fortæl mig om dit liv."

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 04.04.2018 00:00
Valkar kunne ikke andet end smile ved hendes gab, han huskede ikke deres tid sammen før, men kun brudstykker. Men han kunne ikke mindes at have hørt hende gabe før. Egentlig var han selv træt. Den seneste tid havde været udmattende, og det var først nu at han var stoppet op og havde mærket hvor udkørt han egentlig var.

Lidt fraværrende nussede han Livs nakke, som han lå i den bløde seng. Et kort gisp unslap hans læber som han skulle til at svare hende. "Jeg arbejder som handelsmand" han gestikulerede let med hånden oppe i luften "Ikke noget synderligt spændende, jeg er dog ved at få borgen jeg bor i restroeret. Hvad med dig? har du fri fra din gøren for tiden?"

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 04.04.2018 06:31
"Åh, jeg er altid fri som fuglen," svarede Liv hurtigt og viftede nonchalant med hånden - hun var aldrig interesseret i at snakke om sig selv. Hun var meget mere interesseret i at finde ud af mere om Valkar i de mange års mellemrum fra deres sidste møde. 

"Fortæl mig hellere, hvad du handler med," fortsatte hun, mens hendes fingre gled drilsk frem og tilbage mellem Valkars lår. "Fortæl mig om der, hvor du bor."

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 04.04.2018 23:25
Valkar var egentlig mere interesseret i Liv berøring end hendes spørgsmål, men hvis at han svarede på dem fik hende til at fortsætte var der ingen grund til ikke at underholde hendes nysgerrighed. "Det er som sådan meget blandet, men det jeg gør mest er at tilbyde folk det de ønsker sig mest, og så finde en passende betaling."

Diskret åbnede han han bælte, det kunne jo være at hun havde brug for at komme dybere. "Du har hørt om slotsruinen i det nord-østlige Azurien? Den ligger ud til havet, men den har været forladt i mands minde"

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 2