Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 15:41
Florence grinte lidt over hand barnlige væremåde og den måde han lå på ryggen på. Det var.. charmerende, tænkte hun. Han var uskyldig på den måde han skulle være i hans alder tænkte hun hvilket nok var det som vækkede den side i hende hun prøvede hver eneste nat at skjule væk. Det var ulideligt at skulle stå imod sin natur på den måde, men hvis det var det hun skulle gøre for at folk som ham kunne smile hver dag så var det noget hun med glæde gennemgik.
Hun lukkede sin egen bog og lagde dem i bunken sammen med de andre og rejste sig. "De lader bare bøgerne ligger når de vågner i morgen" sagde hun og bøjede hovedet inden hun vendte om for at forlade biblioteket.

Credit: tofuvi.tumblr.com
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 02.12.2015 21:11
Makoto så lidt efter hende som hun vendte sig. "Godnat ^^ Og tak." sagde han inden han lå en times tid og kiggere i bogen og lagde den fra sig for at sove. Kort tid efter faldte han i søvn.

//sover ,- Timeskip?
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 21:16
Florence lukkede døren efter sig og lænede sig op ad døren. Hun skulle have fat i en af søstrene meget snart da det snart kunne gå ud over et af børnene der overnattede i klosteret. Hun satte af og begyndte at gå så roligt hun kunne ned ad gangen imens hun kunne mærke koldsved formed over hendes ansigt.

//timeskip til tidlig morgen så (?) xD

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 02.12.2015 21:35
Den næste morgen blev Makoto vækket af klokkespil. Solen blev ringet op og det var knapt færdig med at være tusmørkt. Han brummede og vendte sig om i en rullende bevægelse på den anden side. Her lå han med armene for ørerne indtil han gav op og rettede sig op. Han tog tæpperne om sig og puttede sig lidt, så fik han øje på bøgerne og gav sig til at bladre i dem og kigge billeder.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 21:43
Florence stod og pakkede noget af det sidste sammen og hjalp nogle børn i tøjet ude i gangene inden hun kunne se solens stråler begynde at vise sig ind ad vinduerne. Hun gav et sidste smil fra sig til forældrende til barnet inden hun begyndte at med raske skridt at gå imod en af dørende der første op ad hvad der altid virkede som en uendelig trappe op til hendes værelse i et af klokketårnene.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 02.12.2015 21:55
Makoto besluttede da han så solens stråler titte ind ad vinduerne, at lægge bøgerne fra sig på bænken ved hans side og derefter lægge tæpperne sammen og placere dem ved siden af bøgerne. Herefter rejste han sig op og gav sig til at kigge lidt rundt. Han havde det strålende nu, på grund af den gode pleje og behandling han havde modtaget. Han tænkte at han stod i gæld til pigen og ville gerne finde på noget at lave som kunne gøre hende glad, men hvad? Han gik ud på gangene, der blev stille da hans hovslag hørtes. Folk troede at han var et af mørkets væsner, for kentaure var sjældne væsner og mange havde aldrig i deres liv set en. Han smilede til folk og så en mor trække sit nysgerrige barn til sig somom han ville sparke det. "Hey.. jeg gør ikke noget." forsikrede han moderen op og lagde sig ned midt på gangen så han blev samme højde som hende. De andre så på. Hun slap endnu ikke barnet. Hun var utryg, men Makoto gjorde ikke en flue fortræd. Han var blid og rolig det meste af tiden. "kom bare. ^^" smilede han og rakte hænderne frem. Kvinden så på sin mand som nu kom ud fra et rum og løb hen til dem. Han pustede sig op og Makoto dukkede sig straks med armene over hovedet, i frygt for at blive slået.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 22:01
Midt i det hele dukkede en ældre nonne frem fra menneskemængden, tog fat i mandens skulder og med et strengt blik fik hun ham til at bakke tilbage med sin familie. Nonnen der var en stor kvinde i sig selv med kraftigt blik rettede nu opmærksomheden til Makoto på gulvet. "Kentaur... hvordan er De kommet herind? og især fundet ind til de flygtende?" spurgte hun med sin dybe hæse stemme, den var ikke ondskabsfuld eller fjentlig, bare autoritær.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 02.12.2015 22:07
Makoto så op da en kvinde talte til ham. Hun ville have svar og hun ville have dem nu. Han stammede lidt utydeligt og tog sine hænder ned. Hun var om ikke andet hans redning. "Altså... Jeg søgte ly i katedralen i går aftes." forklarede han og rejste sig fra gulvet så han igen blev højere end dem alle sammen. "Egentlig leder jeg efter den pige der hjalp mig i går og healede mit ben. Jeg ville gerne sige tak til hende inden jeg gik. Desuden står jeg i gæld til hende for den gode behandling jeg har fået her... Det var ikke min mening at genere nogen. :S"
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 22:15
Den gamle nonne stod med hænderne i siden, hun blev på ingen måde mindre skræmmende af at hun nu så op på personen foran hende. "Florence" mumlede hun med et irriteret suk. "Hun kan da bare ikke holde sig til reglerne en enkelt gang" vrissede nonnen med hånden på sine tændinger. Hun studerede kentaurens ben med et skeptisk blik " det bliver nok lidt svært med din... bygning" sagde hun da hun tænkte på alle de trapper der var at klatre op og ned af.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 02.12.2015 22:25
Makoto slog en krølle på munden. "Hvad skal der ske med hende?" Spurgte han først. "Hvilke regler...?" han var nysgerrig nu "og hvad bliver svært med min bygning? :/" Han tøvede, var det noget han havde gjort eller sagt? "Straf mig i stedet for hende, jeg ber dig." begyndte han så og knælede for hende udelukkende med forbenene, bagbenene blev stående oprejst og ryggen var dermed skrånene.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 22:32
Nonnen fik et skævt men varmt smil på læberne og gav en dyb latter fra sig. "Så hæderligt Søster Fleurs nye asyl søger er" sagde hun og blev lidt mere venlig at høre på "Hør nu her dit store skrummel, grunden til at du ikke kan se hende er fordi hun sover helt oppe hvor klokkerne hænger og du får aldrig din store krop ned igen af trapperne" forklarede hun med hovedet på skrå. "Og hun slipper nok ligesom hun altid gør da det ikke er noget slemt hun har gjort jo" afsluttede hun og løftede et barn op som hen hende i kjolen. Barnet stirrede på makoto med store facinerede øjne.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 02.12.2015 22:40
Makoto rejste sig igen. "Oh okey... Kan hun godt sove for klokkerne? Jeg blev vækket af dem." forklarede han og virkede ikke så nervøs mere, selvom det ikke var særlig pænt at kalde ham store skrummel. "Jeg gør altså ikke noget, Jeg er harmløs. Jeg er bare faret vild på vej til Medanien." forklarede han sig og tog et barn op der stod og stirrede på ham. Han satte barnet på sin hesteryg og smilede til det. Straks efter kom endnu et barn og ville ride på ham og han tog barn nummer to i sin favn og satte på sin ryg.. Han trippede lidt med bagbenene så det gyngede mildt. Han var egentligt god til børn, men han havde sjældent fået lov at lege med andre end gadebørnene.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 22:45
Nonnen smilede vel tilpas over børnene der morede sig. "Du er da godt nok kommet på omveje så...Har De brug for et kort eller noget i den dur?" spurgte hun og satte barnet i sin favn ned som var at gå ud af sit gode skind over den sjov han gik glip af.
"tro mig hun sover som en sten..men hvis du er meget ivrig efter at se hende igen så står hun nok op til aftenklokkerne... indtil da har vi mad og ly, eller et kort til på din vej" sagde hun og vendte om for at gøre sit arbejde nede i badekælderen.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 02.12.2015 22:52
"Jeg tror ikke at jeg kan læse et kort. Jeg har aldrig gjort det før" forklarede han og tog barnet op der stop og hoppede ved hans forben og ville tages op. Han satte det op på hans skuldrer og holdt naturligvis om barnets ben så det ikke faldt ned og slog sig. "Jeg er nogle dage forsinket så jeg kan ikke blive, ellers tak ^^" fortalte han og sukkede. "Du må fortælle hende at jeg bor på værtshuset i Medanien og at jeg står i gæld til hende. Hun skal bare sige hvad hun har brug for, så skal jeg nok hjælpe så godt jeg kan."
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 22:57
Nonnen gav ikke en lyd fra sig mere da hun viste at det kunne Florence ikke bare. Hun havde et bestemt sæt regler for hendes slags og hun var blevet forbudt at forlade hovedstaden. En af de andre lidt yngre nonner kom gående hen til Makoto med favnen fuld af ting og i en ene hånd rakte hun ham det tidligere nævnte kort. Efter hun havde efterladte det i hans varetægt gik hun videre hen til en familie i et hjørne.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 02.12.2015 23:00
Makoto satte børnene ned. "jamen.. så farvel og tak for den gode behandling." smilede han og så på kortet.. Han lod det ligge i Katedralen inden han forlod stedet, tanket op på ny energi.
//out
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 23:02
//out