Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 13.01.2012 22:03
Han ser hendes arme låses over brystet, men hun er der endnu, og han fik et lille smil, så alt er okay. At hun er ensom kan han godt regne ud, for ellers var hun gået for længst, og han nyder blot at kunne give hende lidt opmærksomhed.
"Godt jeg kan glæde Dem. JEg forstår ikke hvorfor folk ikke kan være ligeglade; tingene er ikke deres, og De har mere brug for dem end gaden har. Jeg tvivler på nogen kommer tilbage efter det, med mindre det er virkelig betydningsfuldt, og så burde de have passet bedre på det!" Det var hans oprigtige mening, det var tydeligt.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 13.01.2012 22:21
Der er da også en lille sandhed, som Carolina har "glemt" at fortælle Levon. Det er ikke kun ting, folk har glemt. Det er også, hvad der lige ligger i en forladt bod, eller en måske ligger det endda i folks lommer... Men det har hun ikke tænkt sig at fortælle ham. Hun ryster lidt på hovedet af ham.

"Det er en underlig form, for logik, De har. Man skulle næsten tro, De havde levet på gaden selv," svarer hun så, igen med et lille smil og roder sig hurtigt i håret. Hun ser op på ham igen, efter at have kigget ned i et stykke tid.
Carolina Floros

Be kind to me, or treat me mean
I'll make the most of it, I'm an extraordinary machine

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 13.01.2012 22:44
Han trak skævt på smilebåndet ved hendes kommentar. Nej, ikke boet på gaden, bare datet en del, der havde. Han kan alt for godt sætte sig ind i situationen, selvom han aldrig har prøvet det, gennem deres ord og udtrykkene i deres øjne. Han lærte om verden gennem de kvinder, han var sammen med, og han følte også, denne havde noget, hun kunne lære ham.
"Ja, jeg er underlig, det har vi vist slået fast," lo han så, "Men nej, jeg har ikke boet på gaden, jeg har bare stor forståelse for dem, der gør og er imponeret over jeres vilje til at klare jer." Han smilede oprigtigt og lagde også den anden arm op på armlænet bare på den anden side af sig.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 13.01.2012 23:05
Carolina ser på ham - hun kunne heller ikke ligefrem forestille sig, at han havde boet på gaden. I det her land er det svært at komme op til toppen, når først man har ramt bunden - og sådan, som han sorgløs sidder her, ligner han én, der er blevet født med en guldske i munden.

"Sådan som De kommer her i fine klæder, kunne jeg godt nok heller ikke forestille mig, at De ved meget om det. Men hvad ved jeg om det," svarer hun så blot med smilet, der er blevet en smule større, men hendes blik er nede i hendes hænder. Hun har ikke ondt af sig selv, men nogle gange kan hun godt blive vred over den uretfærdighed, der findes i den her verden.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 13.01.2012 23:12
Ikke så meget en guldske som en af diamant, men hun havde ret om ham og om det at komme fra bunden.
"Jeg ved mere om det end de fleste af min klasse," sagde han roligt, "Fordi jeg har sat mig ind i det og faktisk bekymrer mig om det. Jeg har aldrig løftet en finger for at få alt det, jeg har, men jeg har så sandelig løftet en finger for at andre skulle få det bedre. Det er ikke en retfærdig verden, vi lever i, men jeg føler det som min pligt at udjævne forskellene lidt, hvor jeg kan. Jeg ved godt, De ikke vil tage imod min hjælp, men hvis De ombestemmer Dem, må De ikke tøve med at opsøge mig. Jeg vil hjertens gerne gøre noget, hvor jeg kan, og som sagt hjælper jeg hellere en person end en organisation. Jeg har ikke behov for at blive hædret for at give et belød til folk, der har brug for det, og derfor hader jeg de overfladiske velgørenhedsaktioner andre velhavende ellers deltager i. Jeg er gladere når jeg kan se hvad mine penge bliver brugt til, og at de gør nytte; det er alt jeg behøver tilbage." Der er intet snobbet eller lignende i hans ord, og han taler faktisk nærmest ud i luften, som til sig selv, som tænkte han bare højt, hvad han halvt om halvt gør. Han siger det tydeligvis ikke for at imponere eller opnå hendes velvilje, men fordi det vitterligt er hans mening.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 13.01.2012 23:30
Carolina lytter eftertænksomt til hans ord, og bliver faktisk ikke engang irriteret, da han igen tilbyder sin hjælp. Ikke fordi hun som sådan har tænkt sig at tage imod hjælpen, men hun synes denne gang ikke, at han lyder undskyldende, og det giver klart et plus i hendes bog. Meget af det er hun enig i - hun opsøger aldrig disse organisationer og disse arrangementer, for som Levon nævner, havner pengene ofte i de forkerte lommer. Igen har hun det også ofte bedst ved at være alene - alene, men ikke ensom.

"Tak for tilbuddet, Levon," svarer hun og tiltaler ham for første gang ved navn, men hendes blik er stadig nede i hendes hænder. "Måske er De slet ikke så tosset alligevel.." siger hun med et lille smil og ser da op.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 13.01.2012 23:40
Han er glad for hendes smil, glad for hun bruger hans navn, og glad for hun endelig ser op, hvor han møder hendes blik. Han ved godt, hendes stolthed får hende til at afslå hans hjælp nu, men skulle hun komme i en situation, hvor hun er døden nær, vil det måske ændre sig, og så ved hun hvor, hun kan gå hen.
"Min dør er altid åben, om det så bare er fordi De blev træt eller sulten, da De var i nærheden, eller om De trænger til noget andet, eller virkelig har problemer," siger han ærligt. "De skal altid være velkommen hos mig." Han smiler til hende, opmuntrende og ærligt. "Og jeg er glad for, jeg ikke er en komplet tosse i Deres øjne alligevel," tilføjede han leende og så på hende med et varmt blik.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 14.01.2012 00:26
Carolina smiler lidt af hans tilbud, men ryster blot lidt på hovedet. Opsøger hun ham igen, vil det ikke være for at få hjælp, så vil det nok bare for at søge hans selvskab, fordi hun keder sig.
"Tjaeh... Det er sødt af Dem, i hvert fald," svarer hun så bare og trækker igen benene med hans kappe op på bænken og lader sine arme omkranse dem.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 14.01.2012 00:30
At hun ville opsøge hans selskab skulle være endnu mere velkomment, men han har ikke selv turdet håbe så meget. Havde han vidst besked med hendes tanker, havde hans tanker lavet sejrsdans.
"Ja, jeg er lidt sød, er jeg ikke?" ler han let drillende, og meget charmerende og blinker flirtende til hende. Folk går forbi dem på gaden, og mange af dem kikker på den mærkelige duo hvor klasserne mødes.
"Men det kan jeg betro Dem, De skam også er, især når De smiler! De har et ganske fortryllende smil!" hviskede han fortroligt efter at have lænet sig lidt tættere på hende. Han har et underholdt glimt i øjet, men mener tydeligvis sine ord, som han mener alt, han siger.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 14.01.2012 18:21
Igen er Carolina nødt til at ryste på hovedet af ham - selv er hun, når hun vil det, meget frembrusende og flirtende, men hun kan ganske vidst godt finde det ubehageligt, hvis andre er det. Hun kan dog ikke lade være med at smile lidt igen af hans ord, selvom hun nok ikke rigtigt tror på dem. Hendes selvtillid er ikke den største, selvom det ved første øjekast godt kan se sådan ud, men hun bliver da glad, når hun bliver komplimenteret. Men hun har ofte svært ved selv at tro på disse komplimenter, specielt når det er fra næsten fremmede mennesker.

"Jeg takker," svarer hun da blot og ser rundt på gaden igen. Hun har godt bemærket blikkene, men de påvirker hende ikke så meget. Hun er så vant til at blive set på, og når hun så sidder sammen med en, der er klasser over hende, kan hun godt forstå, der er folk, der spærrer øjnene op. Det ville hun nok også selv gøre.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 14.01.2012 18:37
Han smiler af hendes hovedrysten og ser bare blidt på hende. Han kan godt mærke på hende, hun ikke er typen, der er til den store, vilde flirt, hvad han ellers godt kunne have efterkommet, men han håber at lokke hende lidt ud af busken med små komplimenter.
Blikkene genrer heller ikke Levon,d er også er vant til dem. Det er ikke første gang, han har fundet selskab under sin stand, og det er ikke sidste, og det undrer ham bare, Krystallandets folk ikke snart kender ham nok til at vide det. En stramtandet midaldrende dame kommer forbi og stirrer på dem, og LEvon kaster hende et blik, et smil og blinker med øjet, så hun rødmede og faktisk kom til at smile. De fleste damer var velkendte af ham, og han af dem, og han morede sig kosteligt over de reaktioner, han kunne få frem i det modsatte køn ved så små gestuser.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 14.01.2012 18:57
Carolina bemærker godt damen og Levons ageren med hinanden og kan ikke lade være med at smile lidt igen. Ham Levon er vidst én, der kan få kvinder i alle aldre til at dåne, og derfor beslutter hun sig for, at han ikke skal komme for godt i gang med hende. Det er ikke fordi, det gør hende jaloux (for hvad skulle hun blive det over?), og det er heller ikke fordi, hun ikke vil være sammen med en skørtejæger - det er blot denne underlige idé, der er kommet i hendes hoved.

"De har da vidst styr på damerne, hva'.." siger Carolina så, mere som en konstatering end som et spørgsmål, da damen er forsvundet lidt længere hen af gaden.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 14.01.2012 19:12
Havde han kendt til hendes overbevisning, skulle det have været hans største fornøjelse at modbevise den og slå benene væk under hende, men da det faktisk ikke er det, han har i tankerne med hende, gør han ikke det store for det.
"Jeg kan lide at få en smuk kvinde til at smile," svarede han beskedent, "Det er et helt mål i mit liv." Han lo let drillende og så på hende med et oopmuntrende smil. Han havde fået mere end et smilf ra den ellers så modvillige Carolina, og det behager ham meget. "Et smil er et af kvindens smukkeste fortrin," betroede han hende, "Det kan virkelig få hele hendes ansigt til at lyse op, og et smil kan i alle tilfælde få selv den grimmeste til at virke mere attraktiv."

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 14.01.2012 19:22
"Nogle gange er der bare ikke så meget at smile over," svarer Carolina ham en smule kynisk og lægger sit hoved ned på benene og sine arme. Hun kan slet ikke relatere til det - jo, hun ved da godt, at man bliver pænere, hvis man smiler, men det der med at have det som et mål... Hvor meget modgang har han lige haft i livet? Umiddelbart lyder det ikke af meget.
Hun retter hovedet op igen og ser på ham, denne gang uden at smile til ham. Hun kan ikke lide, hvis folk tager tilværelsen forgivet - selvfølgelig skal man ikke gå og hænge med hovedet hele tiden, men man må også have nogle mål og en fremtid.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 14.01.2012 19:33
Han bliver alvorlig sammen med hendes kyniske kommentar, som han faktisk finder alt andet end kynisk.
"Nej," siger han alvorligt, "Det er ikke altid, livet vender sin pæne kind til, men hvor sort det så end ser ud, kan et smil fra en anden mange gange gøre en del. Ikke mod kulde og sult selvfølgelig, men lidt venlighed går langt, og varmen i et smil kan tage trætheden ud af en mands knogler." Hans blik svømmede hen og blev et indre, hvor han så en vis pelset kvindes smil. Makis. Hendes smil kunne altid bløde ham op, hvad end han så døjede med, om det var jagten på en vampyrgalning eller bekymring over hende eller tilstanden mellem hans forældre og ham selv... Makis smil gjorde altid alting meget bedre. Men andre kvinders smil kunne også lysne hans sind, og der var mange af dem, der havde gjort hans humør så godt netop i aften. At blive mødt af en række smil, fik en til at føle sig betydningsfuld; som om man betød noget i livet, og han var taknemmelig for det.
"De må da indrømme, lidt venlighed bidder på selv Dem?" spurgte han let drillende, men samtidig meget alvorligt.
Han tager bestemt ikke sin tilværelse for givet, og man kan jo godt have flere mål end et her i livet. En række delmål så at sige, som det at få kvinder til at smile. For han har skam ideer og mål og andre gode ting med sit liv, og indimellem dem, så nød han bare at være til i allerhøjeste grad.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 14.01.2012 20:26
Carolina lytter til hans ord og nikker blot lidt kort og afmålt. Hun ved ikke rigtigt, hvad hun skal sige til det, men på et eller andet punkt har han alligevel ret. Hun ser kort op i himlen, hvor de første stjerner er begyndt at titte frem. Hans bemærkning om venlighed får hende dog til at smile lidt.
"Jo, det gør det vel. På et eller andet punkt," svarer hun så Levon og ser på ham igen.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 14.01.2012 20:30
Han gengælder smilet og lægger en hånd over hendes på en venskabelig facon.
"alle bliver påvirket af venlighed, og der er desværre så lidt i verden af det," siger han beklagende, "Men jeg er glad for, jeg trods alt har fundet lidt i Dem." Han smilede varmt til hende og slap så hendes hånd igen. Der havde ikke været andet end kammeratlige følelser i hans berring, og det håbede han, hun kunne mærke.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 14.01.2012 20:48
Selvom det er en venskabelig berøring, kan hun ikke lade være med automatisk at trække sig lidt væk fra ham, da han har sluppet hendes hånd. Hun misforstod overhovedet ikke hans berøring, men hun er vant til, at det meste foregår på hendes præmisser. Hun ser lidt på ham igen.

"Når jeg har lyst til det, kan jeg godt være venlig," svarer hun ham så med et lille smil. Selvom hun siger sådan, er venligheden også kommet frem, fordi hun faktisk, selvom hun ikke troede det, finder Levons selskab behageligt.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 14.01.2012 20:57
Han beklagede, hun trak sig væk, men det havde været et sats, og han forstod godt, hun var lidt varsom overfor ham. Han kan godt fornemme på hende, hun er mere vant til at tage føringen i den slags situationer, og han lvoede sig selv at prøve at huske det: Skulle der ske mere mellem dem end samtalen, skulle hun nok styre det. Det var en lidt uvant situation for ham, men ikke des mindre interessant at finde ud af af den grund.
"Det har jeg set, og det gælder vel for de fleste. JEg kan skam også være ganske modbydelig, hvis jeg beslutter mig for det!" Han smilede opmuntrende til hende. Han kunne godt mærke, hun selv i starten havde sat sig for at være ubehagelig, men hun var vendt om alligevel og var blevet ganske rar at have med at gøre. Han manglede dog stadig at høre hendes latter, men der havde ikke været noget, der kunne få hende til at grine - endnu.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 14.01.2012 21:23
Carolina smiler lidt over hans ord - ham, ubehagelig? Det måtte da være en større joke, som hun ikke rigtigt kunne se det sjove i. Hun har godt forstået, at han har fundet ud af hende, men det har hun ikke så meget imod længere. Det er jo også lidt underligt, at hun sådan skifter sindsstemning, det ved hun godt, men sådan er hun jo. Hun undrer sig også over, at han ikke påtaler det, mere end han nu gør - de fleste plejer at gøre et stort nummer ud af det, når hun sådan lige pludseligt ændre humør. Men det gør hende ikke spor, at han kun hurtigt konstanterer det.

"Jeg kunne slet ikke forestille mig, hvorfor De skulle blive ubehagelig, når De ikke blev det af min uvenlighed," svarer hun med et lille smil. Selvfølgelig kan hun også grine, men hendes grin er endnu mere sjældne end hendes smil.
Carolina Floros

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1