Valkyrie 14.06.2019 17:29
Hun så lidt overrasket op mod ham, da det var han sagde at han ville give hende en mulighed og at hun skulle kæmpe idag, ikke om seks dage. Hun fulgte ham med blikket, som han smed frakken, mens han stod i overkrop foran hende, inden han gik ud af porten og ud til arenaen, hvor hun kunne skimte sneen. Hun gav nogle utilfredse lyde fra sig, da de begyndte at slæbe hende ud til arenaen, hvor de så slap hende. Hun mærkede den iskolde sne under sig, mens den sølvgrå kjole, hang ned fra den ene skulder og om benene på hende. Det var iskoldt udenfor og hun følte allerede sin underlæbe dirre en smule.
Forsigtigt rejste hun sig op, men det tog dog lidt kræfter for hende, eftersom de havde gået hårdt til den mod hende. Hun tog sig forsigtigt til armen og førte sin hånd op og rettede på kjolens strop, før hun så bestemt mod Ra, med had i sit blik. Hans smil fik blot blodet til at koge og adrenalinen til at pumpe i hendes krop.
" Så hvor er de ". Hun så kort rundt efter dem hun skulle kæmpe med, dog løb det hende koldt ned af ryggen, da han sagde hvem hun skulle kæmpe mod.
" Nej.. NEJ!... det ikke FAIR! ". Hun bed tænderne sammen og så vredt på Ra, i det hun mærkede et spark mod ryggen, der sendte hende i knæ.
" uff! ". Hun så vredt mod vagterne og derefter mod Ra
" Fint.. vis du vinder over mig, så gir jeg mig selv til dig.. mit liv er dit.. og min krop ligeså ". Hun håbede at vis det kom til det, at så ville han skåne hende, som hun så skulle være hans personlige concubine.. eller slave, fordi efter alt dette, fik hun næppe en høj status i klanen, vis han valgte at skåne hende, for hendes tilbud. Der var intet mere ydmygende for hende, mere pinefuld, end at give sin krop, sin første gang, samt sit liv, til denne mand... især vis han havde dræbt hendes forældre.
I det han sagde hun skulle vælge sit våben. Hun var klar til at kæmpe, i det hun hørte hans sidste ord.
" SÅ DET VAR DIG! ". Hun så vredt på ham, i det hun rejste sig op og rev kjolen i stykker, ved at træde ned på den, så den fik en flænge hen over hendes knæ, før hun nærmest løb i bar tær, hen til rækken af våben. Hun tog to sværd og løb derefter mod Ra, prøvede at ignorer smerten i sine fødder, men det var let for hende, efter de ord han havde sagt. Vis han svang ud efter hende, ville hun svinge sit ben, i takt med at hun ville prøve at blokerer for sværdet, med begge sine. Han var stærker end hende, men de to sværd var med vilje. Hun havde større mulighed for at stoppe hans angreb, så længe hun kunne holde ud. Hendes krop gjorde ondt og hendes fødder føltes som om de var ved at falde af.