Ela 01.09.2018 11:25
Elainas øjne mødte hans, hun fik fornemmelsen af at han også var en dæmon, om de var de gule øjne eller hans attitude som gjorde det vidste hun ikke helt. En ting var hun sikker på hun ville snart tilbage til sine egne gemakker. Han virkede ikke engang helt ked af at have sagt det, men blot for at se hendes reaktion. Hun hade sig selv at for at vise så meget af sig selv. Hade sig selv for at have lukket sig så inde omkring den dag. At det stadig var svært at høre navnet. Ingen havde gentaget da hun sagde det, så det var så fremmed for hende at høre en anden sige det. Elaina fik lyst til fnyse af ham. Sende ham i grotten og tænke over hvad han egentlig havde sagt og hvad han sagde nu. Det gjorde hende både nysgerrig og en anelse vred. End til nu, havde hun gravet for at få de oplysninger og nu tvivlede han på hende, i forhold til hun sad på magten? Elaina endte dog blot med at sukke af hans sætningen. Hun så imod hendes vagt og rejste sig roligt, vendte blikket imod ham ”Jeg trækker mig over i pejsestuen” sagde hun roligt og begyndte at gå, inden hun forlod the stuen vendte hun blikket igen mod ham og sagde ”Sig hvad De har på hjertet, eller syntes jeg De skal tage hjem” Elaina var ikke længere humør til julelege. Hun var også efterhånden ved at være træt og udkørt.