Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 13.07.2018 21:30
At se Liv smile til ham efter hvordan deres sidste møde, var ikke noget Valkar just havde ventet at se. "Jo det skal jeg nok" svarede han med et nik. Smilende over hvordan hans søn allerede mestrede at underholde sig selv. 

Glæden ved at en anden gjorde han sove plads rede varmede stadig efter alle de år. Men at en kvinde der nærmest havde afskyet ham gjorde gjorde kun følelsen så meget bedre. Liv's konstruktion var dog noget anderledes end hvad han elles så, men hun havde trods alt levet flere livstider end nogen ville kunne vente at leve. 

"Alt forladt, jeg spiser sjældent alligevel."  svarede han, med en kort klukken, selve tilbudet havde været noget besynderligt, selvom hendes bryst var ganske imponerende. Hun havde med al sandsynlighed ikke ment det så meget et spøj som han havde valgt at tolke det. "Børnene har mere brug for det end jeg, det skulle jo nødigt sulte."

Vi ønsker os alle sammen noget, så fortæl mig hvad dit hjerte begærer...
Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 13.07.2018 21:50
“Det tror jeg nu heller ikke, de ville,” svarede Liv med et kærligt blik og smil i retningen af tvillingerne. Så gabte hun og gned sine øjne; det havde været en lang og prøvende dag. Hun var stadig bekymret for Dag, og hvordan slaget ville påvirke den lille pige, men der var ikke andet at gøre end at vente lige nu, så hun prøvede ikke at tænke for meget. Hun blev blot ked af det og rasende, og ingen af de to følelser ville hjælpe alligevel.

Hun satte sig på den hjemmelavede seng på gulvet og strakte sig, inden hun lagde sig ned på ryggen og stirrede op på loftet. Aftensolens lys faldt som orange striber henover det kalkede loft. Liv sukkede og vendte sig lidt for at kigge på Valkar. Det var svært at forestille sig, at den smukke mand havde været så spydig mod hende for kun få måneder siden. Hun havde ikke været så ked af det i mange år, og det skar stadig lidt, når hun tænkte på det, så hun skubbede det væk. De skulle ikke tale om den slags nu, hvor børnene var her. Liv havde i hvert fald ikke tænkt sig at starte den snak.

”Valkar?” spurgte hun blidt og rakte en hånd ud. ”Kommer du ikke og lægger dig lidt hos mig?”

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 16.07.2018 20:52
Valkar afholdte sig fra at ryste på hovedet af senge-reden Liv havde konstrueret. Antageligvis havde hun lavet den for at skabe tryghed, hun var sikkert lige så bekymret for Dag, som han selv var. 
Stille satte han sig ved tvillingerne, forsigtigt strygende dem over håret, en del af ham havde svært ved at tro at de virkelig var der. Men han kunne ikke benægte at de føltes virkelige, og glæden ved at være dem nær. Lille Nat gabte og det samme gjorde Valkar. Det havde efterhånden været en udmattende dag, og solens sidste stråler der dansede i det lille værelse.

"Ja?" svarede han stille, han kunne ikke nænne at vække lille dag. Et varmt smil bredte sig over hans læber over hendes tilbud. Han skulle stadig træde varsomt, men det tydede på at det nok skulle gå hans vej. "Gerne" Med et nik rejste han sig roligt og tog hendes hånd. Før han lagde sig ved hendes side. "Bare rolig, hun skal nok klare sig" hviskede han stille til hende.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 16.07.2018 21:07
Livs hukommelse var notorisk dårlig. Udover sine egne børn, glemte hun alle personer og situationer, hun nogensinde havde mødt, med mindre hun så dem regelmæssigt eller de havde haft en eller anden voldsom betydning for hendes liv. Og Liv havde allerede glemt stort set alt, der skete på den nat hendes og Valkar brugte sammen. Hun havde ikke tænkt på den i månedsvis, så den var stille og roligt gledet ind i glemslens tåger i hendes hoved. Men da Valkar lagde sig ned med hende, og da hun kunne dufte hans krop og hans tøj, dukkede mindet pludselig op igen for fuld kraft. Og med det kom alle de følelser, hun havde følt dengang. Hun forelskede sig i alle dem, hun fik børn med, og selvom hun også glemte dem og forelskelsen hurtigt igen, så kunne den også komme lige så hurtigt tilbage. Og det gjorde den nu.

Liv bevægede sig tættere på Valkar, da han havde lagt sig til rette. Hun lagde sit hoved på hans skulder og trak vejret dybt, forsøgte at præge hans duft ind i sit hoved, så hun ikke ville glemme den igen, selvom hun godt vidste, at hun med tiden ville.

”Jeg håber, du har ret,” hviskede hun tilbage. Hendes ene hånd gled over hans brystkasse i langsomme, kaotiske mønstre. ”Vil du elske hende, selv hvis hun ikke bliver som før?”

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 17.07.2018 10:33
Der var en hjemlig følelse af at have nogen til at ligge så tæt, minderne om deres sidste nat sammen dansede rundt i hans nu stille sind. Det havde været en fantastisk nat, guderne måtte vide at hvis Liv ej var stukket af i løbet af nattens mulm og mørke. Havde han været villig til at starte en familie med hende. Ironisk nok havde hun startet en familie med ham, nu var det blot at sikre sig en plads i den.
"Hun er vores, hvordan kan jeg andet end elske hende?" hviskede han de sandfærdige ord, for jo han ville stadig elske sin lille dag, men om han kunne leve med skammen over ikke at have grebet hende, det var en helt anden sandhed.
Han burde stoppe liv, men han kunne ikke andet end onde hende dette øjeblik, dagen havde også sat sit præg på hende. Samt han havde let en svaghed for engle i nød.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 17.07.2018 17:41

Liv smilede af Valkars svar; han var nu en sød dreng, og det var svært for Liv ikke at elske ham, selvom han havde været så modbydelig mod hende. Hun havde vel fortjent det. Hun møffede sig lidt tættere på endnu og kyssede Valkars bløde kind.

”Tak,” hviskede hun mod hans hud. ”Det ved jeg, hun vil sætte pris på. Det gør jeg i hvert fald.”

Hun havde lyst til at kysse hans løber også, hans hals, hans bryst… Hun havde lyst til hele ham, men dette var en af de sjældne gange, hvor Liv ikke bare tog, hvad hun ville have. Hun havde ikke lyst til, at han skulle blive modbydelig igen, så hun holdt sig  tilbage indtil videre.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 17.07.2018 21:18
Et stille smil bredte sig over Valkars læber. Liv duft var betagende, men ikke på samme måde som den nat de mange måner siden. Måske hun skulle have lov at have hendes sjov? Nej, det var nok for det bedre at være påpasselig, for nu. 
"Åh, så det gør du?" spandt han af hende. "Men vid at jeg ønsker vores børn det bedste, verden er fuld af modgang, jeg behøver ikke være årsag til mere"
Hans ord sidste de sås havde været skarpe som klinger, og hårde som sten. Men de havde været nødvendige, på sin vis havde de skærmet Liv mod kniven der var på vej i hendes retning. Men han havde ment dem, han nægtede at bliver udnyttet igen. Begge hans liv havde været for styret af andre.

Endnu et gab forlod Valkars læber som hans arm fandt hvile omkring Liv. Måske var søvn ikke så slemt alligevel?

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 17.07.2018 21:55

Liv blev varm over det hele, da Valkars arm fandt vej omkring hende, og hun pressede sig tættere op ad ham. Hendes ene ben gled over hans hofte for at finde hvile henover ham, mens hendes læber strøg blidt mod hans kæbe. Hun kunne simpelthen ikke lade være; han var for smuk.

”Hm,” svarede hun på hans svar. Det var et godt svar, og selvom Liv var lige så omskiftelig som østenvinden, så besluttede hun nu alligevel, at hun ville lade Valkar være en del af tvillingernes liv.

”Du var sådan en dejlig elsker,” mumlede hun blidt efter et øjebliks stilhed og lukkede øjnene for at fokusere endnu mere på ham. ”Det er sikkert en anden, der nyder godt af nu.”

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 22.07.2018 23:22
Valkar lod sine fingre danse mellem de blonde lokker der prydede den anden engels hoved. At mærke hendes krop mod hans føltes stadig som en drøm. En drøm der ville få svagere mænd til at give sig hen, det havde han dog ikke i sinde. Ikke endnu ihvertfald. En tanke der føltes noget mere besværlig at efterleve som hendes læber blidt dansede på han kæbe.

Et tilfreds fnys banede vejen for et skævt veltilfreds smil på han læber. At efterlade et indtryk var han vant til, men at en oldgammel engel huskede en, det var for andet end almene mænd. "Du smigre" spandt han, forhåbentlig stoppede hun ikke med det. "Muligvis, men er det virkelig det du ønsker at vide?" Det var trods alt ikke intentionen at diskutere hans forhold med kvinden han havde vraget den da gravide Liv for.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 22.07.2018 23:32
"Næh," indrømmede Liv med et lille fnis mod Valkars kæbe. Hun gnubbede sig lidt op af hans side, fordi hun ikke kunne lade være. "Jeg ville bare vide, om jeg skulle være jaloux. Det skal jeg, kan jeg høre."

Det var ikke så godt; Liv havde virkelig fået gejlet sig selv ret meget op efterhånde, og hun havde virkelig lyst til ham nu. Det var svært at holde sig tilbage, men hun gjorde, hvad hun kunne. Hendes kinder var efterhånden godt lyserøde, og det var svært for hende at ligge stille. Hun bed sin underlæbe og lukkede øjnene i et forsøg på at berolige sin krop lidt, men det betød blot, at minder om hendes og Valkars nat glimtede bag hendes øjenlåg. Det var normalt ellers kun Vargas, der kunne fremkalde sådan en reaktion hos hende. 

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 12.08.2018 17:56
Blidt gled Valkars fingre gennem hendes hår "Hvorfor? Du kan da få hvem end du ønsker? Sikkert nogen du finder mere spændende end mig" hviskede han i hendes øre. Ikke at der fandtes mange mere interessant mænd end ham selv. Men der var sikkert andre Liv ligeså ville finde i hendes smag. 

Forsigtigt omfavnede hende endnu en gang, han ønskede ikke at sårer hende yderligere. Det ville på på ingen måde hjælpe ham med at se tvillingerne, men der var en del af ham der heller ikke ønskede at såre hende, fordi at hun var den hun var. Normalt ville han blot vifte det hen som værende en del af hans måde at virke mere troværdig, men denne gang var han sikker på at det var oprigtigt.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 13.08.2018 14:12
"Alle væsner er interessante på deres egen måde," sagde Liv med et lille suk. "Den slags kan ikke måles."

Valkar ville ikke have hende, det kunne hun tydeligt mærke, og det irriterede hende. Hun fattede ikke, hvad den Jezebel-kælling havde, som var så meget bedre, men det var det åbenbart. Hun sank en klump og vendte sig i Valkars arme, så hendes ryg vendte mod ham. Hun var ked af det, og hun havde ikke lyst til, at han skulle se det.

"Nu må vi hellere sove," sagde hun og håbede, at hendes følelser ikke kunne høres i hendes stemme. Hun var egentlig ikke træt, men det ville ikke være første gang, hun havde brugt en hel nat på at stirre ind i en væg.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 23.08.2018 00:46
At Liv vendte ryggen til han var på sin vis ikke overraskende, det var nemt at falde til den antagelse at ingen sagde nej til hende når hun ønskede det. Og her lå han med hende i armene, med et sind stålsat på at sige nej. Men Valkars krop var dog på ingen måde enig med sindet. Nej den huskede hendes duft, hendes kurvede former, hvordan hendes hud havde blød mod hans fingre.
"Hvis det er det du ønsker" svarede han let overrasket, egentlig var han ikke træt, men hvis det skulle være kunne han finde hvile. For et kort øjeblik satte han sig op og afklædte sig til han blot var iført bukser, hans arrede brystkasse blottet for verden. Dog som Valkar lagde armene omkring Liv atter en gang for at falde til ro. Vågnede en anden del af op, yderst insisterende på at Liv skulle være opmærksom på dens tilstedeværelse. 

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 23.08.2018 00:56
Liv vendte sig ikke for at kigge, da Valkar satte sig op. Hun var stadig ked af det og irriteret på sig selv over, at hun havde ladet Valkar afvise sig hele to gange. De fleste fik ikke engang lov til at gøre det én gang, men Valkar var åbenbart nogen særligt, hvilket kun irriterede hende endnu mere.

Hun glemte dog sig irritation, da Valkar lagde sig ned igen, for få minutter senere mærkede Liv, at det i hvert fald ikke var hele Valkar, der afviste hende. Et lille smil spredte sig på hendes læber; hun mest af alt havde lyst til at lade ham ligge og lide hele natten. Det ville han have rigtig godt af. 

Hun gabte og rykkede lidt på sig, mens hun sørgede for, at hendes bløde bagdel gned sig godt og grundigt mod hans skridt. Hvis han ville have noget fra hende, så måtte han selv spørge om det, havde hun stille besluttet. Om hun kunne holde sig til sin beslutning, det var en helt anden sag. Lige nu var hun dog mest interesseret i, hvor langt ud hun kunne få ham.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 26.08.2018 21:26
Valkar sukkede stille i sit sind, af alle tidspunkter! Han måtte sande at en del af ham ønskede at ligge med hende igen. Nej. En del af ham hungrede efter det. Og som hendes himmelske bagdel endte med at vække ham endnu mere dernede. Men ved Zaladin! Han ville ikke lade hende tro at hun skulle kunne besejre ham så let.

Et gab undslap hans læber, med hans ånde tungt mod hendes nakke. Som han gabte straktes hans krop, førende han tættere på hende, hvis hun ville mærke ham så skulle hun nok mærke ham! Arme der før havde holdt om hende, straktes ligeså og på deres rejse i mørket strejfede de tinderne af hendes barmfagre bjerge, før de atter en gang fandt hvile om hendes bløde væsen.

Om det var nok til at give en reaktion, ville tiden vise. Men hvis han havde forstået hende ret, ville hun have svært ved at holde sig i skindet. Tungt forsatte hans åndedræt mod hendes hud, hendes duft var stadig så forførende som han erindrede. Mon hans havde samme virkning på hende?

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 26.08.2018 21:51
Liv smilede, da hun mærkede Valkar røre på sig. Nå, så han ville gerne lege? Jamen, så skulle de da lege! Gåsehud spredte sig hurtigt over hele Livs krop, og det begyndte at blive svært at ligge stille. Hun rykkede lidt på sig, men sagde intet. I stedet lod hun en hånd glide ned ad sin krop og ned mellem sine lår. Måske var det lidt snyd i forhold til de regler, hun havde stille op i sit hoved, men så længe hun holdt fingrene fra Valkar, så syntes hun ikke selv, at det var snyd. Reglerne sagde jo ikke noget om at holde fingrene fra sig selv, vel?

Hendes fingre gled under tæppet og under kjolen og ind mellem de varme lår. Der var allerede ret fugtigt derinde, men Liv tog det stille og roligt. Hun havde ikke travlt, og hun ville ikke nødvendigvis have, at Valkar opdagede, hvad hun lavede lige med det samme. Der gik dog ikke ret lang tid, før hun måtte slippe et blidt suk. Valkars varme krop mod hendes ryg, og følelsen af hans hårde manddom mod hendes bagdel, gjorde det ret svært at holde tilbage.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 30.08.2018 10:35
At Liv kom med en sagte skælven som reaktion behagede Valkar ganske meget, men da der ikke skete mere havde han svært ved ikke at føle en smule skuffelse. Havde han misforstået hvordan hun ville reagere? Normalt var det trods alt en evne han mestrede. Med et dybt åndedræt der blæste mod den anden engels indbydende hals, lagde han armene besejret om hende atter en gang. 

Dog efter lidt tid fangede en anden duft hans næse. Den snedige lille dæmon, så hun legede bare med sig selv? Det var en leg som han nok skulle få hende til at fortryde. Men først måtte hans bukser fjernes, og med et flomp landede de i kanten af 'reden'. Forhåbentligt så tydeligt at hun opdagede det. Valkars manddom var i sandhed vågnet ved duften og tanken om Livs leg, så varmen fra hans lem spredte sig lystigt til hendes bløde bagdel der nærmet omsluttede den. "Du må sige til hvis du vil mærke mere" hviskede han forførende i hendes øre.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 30.08.2018 14:13
Liv kunne ikke holde et lille, blidt støn tilbage, da hun mærkede Valkars nøgne pik igennem din kjolens tynde stof. Hun havde savnet den, og hun var distraheret nok, så hendes fingre stoppede mellem hendes lår.

"Det kender du allerede svaret på," hviskede hun sagte, så hun ikke forstyrrede de sovende tvillinger i rummet. Det ville være en skam, hvis de vågnede, for så ville Liv straks glemme alt om elskov. Hun fjernede hånden mellem sine lår og løftede i stedet sit ene lidt op for at sprede dem en smule. Kun den tynde silkekjole var i mellem Valkar og hendes køn nu, og kjolen måtte Valkar selv skubbe væk.

Den del af hende ville ønske, at hun havde selvdisciplin nok til at afvise ham, men hun var svag og havde altid haft det svært med afvisninger.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 14.09.2018 09:08
Livs hvisken fik et lille smil til at bryde frem på hans læber, måske var det ikke lige så underkastende som han måske havde ønsket. Men lige nu var det al den invitation han havde brug for. Med et sagte fnys forføjede kjolen sig for hans hænder og han fandt hans skat. Hvor meget end han holdt af tvillingerne, håbede han de forblev hinsides i søvnens rige.

Nærmest frustrerende langsomt udforskede hans manddom hendes lystens hule, samtidigt med Valkars ene hånd kravlede ind under kjolen for at lege med det ene brysts tinde. Han ville nok aldrig indrømme det, men en del af ham havde savnet hende, og følelsen af hendes hud under hans fingre. 
For et øjeblik lå de sådan som en, han ville nyde øjeblikket og ønskede at hun gjorde det samme. Øjeblikke blev ikke til meget mere end det før Valkar satte gang i den blide elskov.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 14.09.2018 16:06
Det var slet ikke så vildt og voldsomt, som Liv ønskede det, men hun vidste også godt, at sådan kunne blive, for ellers ville børnene vågne. Desuden var Valkar heller ikke sådan med hende. Han havde altid været en blid, betænksom og dejlig elsker med hende, og det var hun egentlig glad for. Ville hun have vold og bidemærker, måtte hun tage et andet sted hen, og hun vidste godt, hvor det sted lå.

Men blot fordi hun ikke kunne få den vold, hun havde lyst til, betød det ikke, at hun ikke nød samværet med Valkar lige nu. Hun måtte faktisk dække sin mund, da han trængte ind i hende for at forblive stille. Hun rakte bagud med den frie hånd for at stryge over hans nøgne hofte, mens hun samtidig vendte hovedet og fjernede sin hånd, kun for at erstatte den med hans mund. 

Han kyssede så dejligt, og Liv kunne ikke helt lade være med at stønne blidt mod Valkars læber.

For hendes skyld kunne de sagtens ligge her hele natten og langsomt elske med hinanden.

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator, Leviathan
Lige nu: 2 | I dag: 4