Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 21.09.2007 21:35
Hun ser en lille smule nervøst på søen, og på ham.
Men hendes øjne retter sig hurtigt, til at være en smule koldere. Vel som et forsvar, hun griner lidt da han siger hun skal passe på. Hun kan vel passe på sig selv.. eller kan hun? Hun ser igen en smule nervøst på søen, men ignorerer den så. Hun rejser sig op da han siger sit navn. Det lyd bekendt.. Hun nejer yndefuldt og hendes hår falder ned foran ansigtet.
,,Mit navn er Samia. Jeg ville ønske jeg kunne give dem mit efternavn, men kan jeg desværre ikke. Er ikke selv bekendt med det" siger hun en smule skamfuldt. Hendes hukomelse var kun lige ved at komme tilbage, og hun kan kun huske få ting om sig selv. Dog er hun igen begyndt at blive mere og mere arogant, og snoppet. Hun rejser sig igen og ser ham i øjnene med et smil, både flirtende og afvisende. ,,De siger de er her for at tænke.. over hvad dog? Kærligheds kvaler?" siger hun faktisk en smule betænksomt.

vidunderlige tegning er af Alwyn: D

Thade Sefarels

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kiqann 21.09.2007 21:47
han kigger medfølende på hende, da hun nævner tabet af sit efternavn. Han går et skridt tættere på hende så hans bryst er lige udenfor hendes. Han kigger ned på hende, men sødt i øjnene.
"Mine tanker er ikke interessevækkende. De er private og indviklede, netop derfor bliver jeg nødt til at tænke grundigt over dem før jeg handler," siger han og smiler til hende, "Må jeg byde på en tår vin?" spørger han og trækker en flaske vin ud fra kappen og trækker proppen af. En let brise kommer snigende og duften bliver ført hen mod hendes ansigt. Han smiler og kigger lokkende på hende. Indholdet af vinflasken havde samme blodrøde farve som søen og bølgede lækkert nede i flasken.
Hvis hun ikke vil have vinen, så tager jeg den bare, tænkte han og kiggede vældig flirtende og lokkende på hende endnu engang.
mørkelver, 180cm høj, 17 år.
Thade Dolob Liguty Rakdenss Geveren Sefarels..

Han kan kvæle folk ved hjælp af tanken og forvandle sig til en ørn.
Sneuglen er en trøst.. han købte den da han mistede Putin.

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 21.09.2007 21:56
Duften gik lige op i hendes næse, og hun tog gladeligt imod lugten. Som havde det været en god ven hun ikke havde set længe. Et lille smil kom over hendes læber, men så kom hun i tanke om, at det jo var 'den gamle vens' skyld at hun nu intet efternavn har. Eller, selvfølgelig har hun et, men dets skyld hun ikke kan huske det. Hun lagde sine bløde spinkle fingre på flasken og skubbede den stille ind mod ham. Som et høfligt nej.
Tør ikke..vil så gerne.. men tør ikke tænkte hun lettere trist for sig selv.
Hun vendte sig mod søen, og så ud over den. Den skræmte hende faktisk ikke, facinerede hende mere. Hun stod nu med siden til Thade, og skævede lidt over til ham. Han var virkelig tiltrækkende!
Der går lidt tid uden hun siger noget, så kommer det et stille suk fra hende.
,,Vinen har fra røvet mig mit efternavn og min hukomelse. Jeg er først nu begyndt at huske igen.." siger hun stille ud over søen.
Hvorfor deler du nu det med en du ikke kender?!

Thade Sefarels

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kiqann 21.09.2007 22:15
Han kigger på hende, taber smilet og bukker let undskyldende med hovedet. Han kiggede pinligt på hende, så ned i jorden og dernæst på hende igen.
"Det må De meget undskylde... Jeg anede ikke, at sprut var grunden til deres tabte," sagde han, men tog alligevel en tår af vinen. Han kigger på den og nikker, efterfølgende bælder han den hele i to tåre. Han smider den tomme flaske ned i Blodsøen. Hvad der er tomt er vel også dødt, ligså er vampyrers ofrer. Han begyndte dog at smile.
Samira... hvor har jeg hørt det navn før?... Det minder mig utroligt meget om nogen?... Han tjekkede hende lidt mere ud og kørte en hånd ned langs kinden af hende, dog uden at røre, ca med 5 cm afstand. Jo da, det er Grevens datter! Hvor fint.. tænkte han og smilede frækt til hende.
Jeg har hørt en lille fugl synge om at du er greve-datter og at dit fulde navn er Samirasmelle Dëvetuck," han smilede til hende og fjernede noget hår fra hende ansigt, yderst flirtende, men på en meget kærlig måde, "og at de er utroligt smuk". Uglen fandt situationen meget dum siden den blev lagt så lidt mærke til. Det endte med at den fløj hjem efter 1-2 minutter. Thade kiggede flirtende ind i Samiras lilla øjne.
"... og intet af det er skam løgn... intet".

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 21.09.2007 22:24
Da han sagde hendes navn, slog det hende hårdt, og hun vaklede lidt.
greve datter! Jeg er en vigtig person.. min mor.. min stedmor..!
Hun fik tårer i øjnene da hun kom i tanke om sin mor, men de forsvandt da hun ko i tanke om sin stedmor. Den kælling! Det var hende der havde smidt hende ud.. væk fra sin far! Hun lagde ikke engang mærke til Thades berøring.
Hun stod som stenet til jorden, med minderne skyldende ind over sig... og..og Kiqann! Hendes irriterende kusine.. hende hun havde forsøgt at rede.
Hendes hår svajede stille i en let vind der kom, og man kunne nu tydeligt se hendes øjne. Lysende, med et rødeligt skær fra søen.
,,Mange tak. De..de har givet mig, mig tilbage" sagde hun hviskende, vendte sit hoved mod ham og smilte glad. For det havde han jo, og hun ville være ham til evig tid taknemlig.

(hvor eventyr agtigtx)

Thade Sefarels

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kiqann 21.09.2007 22:37
Han kigger ind i hendes øjne og føler en vældig stor trang til at kysse hende, men måske var der mørkelvere rundt omkring. Og hvad så? Dem ville han skide på! ... han havde lyst og han kunne. Han lagde hånden på hendes kæbe og førte hendes hoved tættere på. Han kiggede forførende på hende og hviskede:
"Sig til, hvis jeg kan være til hjælp en anden gang," med en virkelig blid stemme. Han håbede virkelig at dette ville gå. hans hoved rykkede sig også tættere på. Han bløde læber strejfede hendes og hans ene hånd bearbejdede sig under håret i nakken og kildede blødt hendes nakke. han åndede lidt på dem, men kyssede dem derefter. Hans kys var fantastisk, som sædvaneligt. Det havde det altid været, enhver kvinde blev helt ekstatisk, der var ingen undtagelser! Han kyssede dem blødt, tungen var ikke med... endnu.

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 21.09.2007 22:48
Hun stivnede helt da han kyssede hende, og selvom hun nød det <b>meget</b>, blev hun også meget fornærmet. Hvor vovede han?! Troede han hun bare var en tilfældig pige han kunne samle op, og gøre ved som det lystede ham.
Hun skubbede ham væk fra sig og så med et lettere brændende blik på ham.
Nu da hun igen vidste hvem hun var, vidste hun også at den opførsel ikke var passende. Selvom hun faktisk aller helst bare ville ligge med ham og.. NEJ! Han havde kun mødt hende den ene gang, og så kyssede han hende!
Hun rettede sig op og sendte ham et koldt blik
,,Min herre, jeg er ked af det, men jeg er ingen forlystelseskvinde de kan lege med" sagde hun med en stemme der lød, som piskede hun en slave der havde været slem.
Men hvorfor gjorde hun nu det.. Hun længtes faktisk efter ham.. hvorfor ikke give slip? Hendes øjne ændrede sig til lidt mildere, men hun så stadig koldt på ham. Så kom et smil over hendes læber. ,,Det må de vel forstå" sagde hun så meget forførende og lokkende. Hun ville lege lidt med ham. Som han sikkert legede med så mange kvinder, lade ham tro han var noget i hendes øjne, også knuse ham med et enkelt slag. Åh ja.. det skulle nok blive interesant. Hun trådte et skridt nærmere, stadig med en god afstand mellem dem, men nærmere..

Thade Sefarels

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kiqann 21.09.2007 23:21
Han kiggede på hende og bukkede endnu en gang.
"Jamen, så vil jeg sige undskyld... Jeg respekterer Deres mening omkring hurtige følelser og ja... tiltrækninger," sagde han og smilede. Han fjernede sin hånd fra nakken og satte den i siden. Han nikkede som et farvel og sagde næsten hviskende:
"Det var en fornøjelse at møde Dem, Samirasmelle Dëvetuck... jeg håber vi mødes igen, forhåbentlig knap så... akavet og... hurtigt," den blide stemme bliver ved med at runge over skoven, da han siger et højt: "Vi ses, skønne frøken". Han drejede om på hælen og gik stolt og rank langsomt væk, som en rigtig mand. Hans lange hvide hår flagrede i den pludselige hårde vind fra øst. Kappen flagrede ligeså flot og bølgende efter ham og sværdet klingede svagt i skeden. Hans gågang var sexet og lokkende, og han kiggede ikke tilbage, selvom han dog havde en voldsom lyst, bare for at se hendes reaktion. Men alligevel forsvinder han stille ud i mørket. Det røde lys forlader stille hans silhuet og gør ham usynlig i mørket.

//OUT

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 21.09.2007 23:28
Hun stod og smilede lidt,, Det er i orden hr." sagde hun bare som svar.
Vendte sig så om, mindst lige så sexet som ham.. Hendes lange hår fulgte hendes bevægelser mens hun stille gik igen. I modsætning til Thade, ville hun havde et sidste kig, og vendte sig stille om og kiggede lidt på ham.
Ikke værst.. sleet ikke værst tænkte hun tilfreds for sig selv.
Efter et stykke tid kunne man hverken høre eller se hende mere.

//OUT.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 25.09.2007 19:19
gina kommer stille gående.
hun virker som om hendes tanker er et helt andet sted, som om hun bare går og går uden at se hvor hun går hen.
hun har dog kigget denne gang.
hun har brug or blodet fra søen.

Gina Trevborn
Billede lavet af Icaricia
Keiran Takari

Keiran Takari

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 14 år

Højde / 166 cm

KeiKei 25.09.2007 19:23
Kiran har fulgt efter Gina et stykke tid. Han venter roligt på hun slapper helt af og sætter sig så han kan angribe hende
Han er næsten helt lydløs og har hænderne indenfor kåben hvor der er dejlig varmt
Look into my eyes and see your destiny

Dejlig by XD

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 25.09.2007 19:26
gina har ikke lagt mærke til noget.
chokket fra sidst påvirker hende stadig så hun sætter sig bare ned ved kanten af søen og fylder hurtigt sin dunk op før hun rykker sig nogle meter væk fra den.
hun sluger halvdelen af dunkens indhold og fastgør resten til bæltet.
hun har nu stille sat sig på knæ på jorden. hendes tanker er virkelig et andet sted nu. hendes blik er ret fjernt.

Gina Trevborn
Keiran Takari

Keiran Takari

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 14 år

Højde / 166 cm

KeiKei 25.09.2007 19:29
Kiran lader roligt den ene hånd glide ud af kåben og rækker den mod hende selv om hun er et godt stykke væk
Uden at bevæge hånden lader han et kraftigt telepatisk slag slå mod hende for at slynge hende ind i et træ, mens han selv står godt kamofleret i skoven

Dejlig by XD

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 25.09.2007 19:33
gina har som sædvanlig ikke lagt mærke til hans tilstedeværelse før hun bliver slynget stærkt ind i et træ bag hende.
hun er væk et kort sekund før hun får rejst sig op og kigger sig ivrigt omkring.
,, okey, hvem du så end er så kom frem i stedet for at gemme dig" siger hun mere roligt end man skulle tro.
hun har boret den ene fod lidt ned i gruset bag hende og hendes tanker er fokuseret på at høre den anden persons tanker.

Gina Trevborn
Keiran Takari

Keiran Takari

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 14 år

Højde / 166 cm

KeiKei 25.09.2007 19:35
Kiran blokerer sine tanker med telepati da han sidste gang opdagede denne evne.
Han forbliver tavs og lader telepatien prøver at gribe fat i hende og smide hende ud i søen

Dejlig by XD

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 25.09.2007 19:42
eftersom hun hele tiden har fokuseret sine tanker lagde hun også hurtigt mærke til kirans telepati.
hurtigt dannes der et lettere tyndt lyselillat lag af energi omkring hende.
det skubber hende en smule tilbage da telepatien rammer dette skjold og det kræver en del af hendes energi at holde det oppe.
,,Hvad er du bange for?", spørger hun roligt og lettere irriteret.

Gina Trevborn
Keiran Takari

Keiran Takari

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 14 år

Højde / 166 cm

KeiKei 25.09.2007 19:47
Kiran ser hende energi og kopier den
Han træder roligt frem og går hen mod hende mens han tager hånden indenfor kåben igen
"Måske skulle jeg spørge dig om hvad det er du frygter?" Spørg han køligt og en lille kliklyd lyder da han løsner sværdene

Dejlig by XD

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 25.09.2007 19:50
gina er tæt på at lade energifeltet gå ned men når lige at holde det oppe da hun ser det er er kiran.
,, dig igen... det kommer ikke dig ved hvad jeg frygter. hvad vil du mig?", spørger hun og prøver at holde fatningen.

Gina Trevborn
Keiran Takari

Keiran Takari

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 14 år

Højde / 166 cm

KeiKei 25.09.2007 19:54
Kiran går roligt nærmere uden at stoppe
"Jeg vil lade dig lide" Siger han roligt med et smil "Jeg vil lade dig gennemleve voldsomme smerte og få flå din sjæl ud af kroppen på dig for at brænde den op i flammer du ikke engang ved eksisterer"
Han virker helt roligt og ser mod hendes øjne. han tvivler på hun kender hans evne og skjuler sine tanker for hende, han tænker bare på hvilke smerter han vil lade hende gennemleve

Dejlig by XD

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 25.09.2007 19:57
hun ryster svagt på hovedet.
,, hey! jeg er ikke dum. jeg så godt hvad du gjorde ved foxy og denaro. men jeg gjorde adrig dig noget", siger hun med en lettere rystende stemme.
hendes blik holder sig flakkende i hans.

Gina Trevborn
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13