Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 12.01.2012 23:37
''Søde dejlige Levon, lige meget hvor ked af det jeg bliver, vil jeg ikke flygte herfra... Ikke uden du ved det! Eller uden Ihsan er med mig..'' siger hun, mens hun putter sig lidt ind til ham.. ''Måske..'' siger hun drilsk og klemmer hans hånd mens de går mod badeværelset. Hun sukker dybt, og går ind på badeværelset.. Hun stiller sig overfor Levon, og begynder langsomt at tage tøjet af ham.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 23:53
"Det skal jeg huske," sukker han glad og stryger hendes hånd.
Da hun begynder at klæde ham af, griber han om hendes hånd for at stoppe hende og nikker mod karet.
"Du synes ikke lige vi skal have tjenerne til at fylde det op først, eller er du så ivrig?" driller han kærligt og strejfer hendes pande med munden. Hun har allerede fået vesten af ham, før han tænker så langt, og skjorten er knappet op til hans bredde brystkasse og vaskebræt.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 13.01.2012 00:04
''Tjooh.. Det er måske det smarteste!? '' :D siger hun og fniser lidt, hun sætter sig i skrædder stilling på gulvet og griner lidt.. ''Du skal ikke være så bekymret søde Levon.. Jeg har det fint, jeg havde bare brug for lidt tid alene, og ledte enlig efter dit soveværelse.. Men kunne ikke finde det.. Så jeg endte i en af dine mange stuer, og faldt i søvn i sofaen..'' Hun smiler flovt til ham.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 13.01.2012 00:14
Han går hen og ringer efter tjenestefolkene, før han vender sig mod hende igen.
"Jeg var også parat til at lade dig alene, men jeg syntes, der var gået for lang tid, og jeg ledte alle de steder i huset, du kender, før jeg gik i gang med at smække med døre for at finde dig." Han skar en grimasse. "Du aner ikke hvor bange jeg blev for hvad, der kunne være sket dig!" Han satte sig på hug foran hende og strøg hende over kinden.
"Sov du godt i det mindste?" spurgte han mildt.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 13.01.2012 00:16
''Undskyld..'' hvisker hun stille.. ''Du skal ikke være bekymret.. Du ved jeg bliver her.. Så længe Ihsan er væk..'' Hun kigger på Levon. ''Er ked af du blev så bange, jeg for vild, og blev træt. Njaah, sov ikke helt så fantastisk.. De ville ikke være stille.. '' sagde hun og kiggede ned på sin halv store mave. Hun læner sig lidt ind mod ham, og kysser ham blidt på kinden.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 13.01.2012 00:41
"Det er jeg sikker på nu," sagde han fast og strøg hende over kinden med et smil. "Stkakels Maki, er de hårde ved dig?"
Det bankede på døren, der gik op, og tjenestefolkene, der havde regnet ud hvad, de ville, kom ind og fyldte tavse badekaret, før de gik igen.
"Nu kan du få lov," lov han mildt.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 13.01.2012 00:46
Hun smilede sødt til ham, og kiggede ham kærligt i øjnene.. ''Tjaah, en smule.. Det er lidt hårdt efterhånden, de bliver voldsommere næsten for hver time..'' Hun lagde hånden på maven og smile til tjenestefolkene der kom ind.. Da de var gået, rejste hun sig elegant op, og hev Levon med op, hun tog stille skjorten af ham, og nød at se ham igen, selvom det blot var et par timer siden hun havde set det sidst.. Hun knappede stille hans bukser op, og lod dem glide ned på gulvet.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 13.01.2012 00:49
"Det er stadig uforståeligt for mig, hvordan det er gået så stærkt," bemærker han.
Han lader hende afklæde sig med et stille smil og nyder det faktisk, selvom det normalt er ham, der klæder damen af og ikke omvendt. Hans nderbukser tager han selv og står så nøgen foran hende, før han går helt hen til hende og kysser hende lidenskabeligt, før han trækker kjolen over hovedet på hende.
"Vil du med?" Han tager hendes hånd og træder så ned i vandet, hvor han sætter sig og gør plads til hende mellem sine ben, så hun kan læne sig op ad ham.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 13.01.2012 00:54
''Tjaah.. Sådan er det åbenbart med vampyr graviditeter.. '' siger hun uforstående.. Hun smiler frækt til ham, og slipper hans hånd da han er kommet ned i vandet, i stedet for at gå med ham i, sætter hun sig bag ham, med et ben på hver side, og begynder stille og roligt at massere hans skuldere og nakke. ''Du er spændt søde..'' siger hun stille, og tager en smule hårdere fat..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 13.01.2012 00:59
"Det havde jeg lige glemt igen," mumlede han og lo så svagt. Han nyder hendes smil, men bliver lidt skuffet, da hun ikke kravler ned til ham, men kun indtil hun sætter sig og begynder at massere ham, så sukker han afslappet og lader hovedet hænge lidt forover, så hun kan komme til.
"Tak Maki, det trænger jeg virkelig til," sagde han taknemmeligt.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 13.01.2012 01:04
''Jeg forsøger også at glemme det..'' siger hun stille..
''Du har haft en hård dag, og jeg har skabt for meget bekymring, nu er det dig der skal forkæles, du fortjener det bedste efter sådan en kold tur..'' siger hun og kysser hans nakke, og fortsætter der efter med at massere hans spændte muskler.. ''Du er virkelig sød Levon, men du har ingen grund til at være så bekymret for mig.. Jeg ved jeg er lidt besværlig at være i nærheden af ind i mellem, men mine hormoner går lidt amok..'' siger hun en smule flovt..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 13.01.2012 01:22
Han aer hendes knæ medfølende.
"Det har været en lang dag i alt fald," indrømmer han uden at ville sige noget om hvor træt og brugt han egentligt er. "Og jeg bekymrer mig for dig, Maki, fordi jeg elsker dig ... Måske ikke som du ønsker det af mig, men du har virkelig den første plads i mit hjerte. JEg ville ønske, jeg kunne være alt det, du har brug for og ønsker dig, men jeg er kun et menneske." Han sukker udmattet og ved, ahn må fortælle hende det. AT hun kommer først over dem alle sammen, men han kan bare ikke love hende det ikke vil ændre sig. "Det sidste jeg vil er at såre dig, min smukke, og alligevel ender jeg gang på gang med at gøre det." Et forpint udtryk gled over hans ansigt, og han er glad for, hun ikke kan se det.
"Jeg kan godt huske hvordan det er med gravide kvinder," lo han stille, "Det var også derfor, jeg blev så nervøs. Man ved aldrig helt hvad, I kan finde på." Hans tone var halvt drillende, halvt alvorlig, og han havde tydeligvis nogle dårlige minder om en gravid.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 16.01.2012 19:16
Hun bevæger benene lidt frem og tilbage i vandet, og massere fortsat hans nakke og skuldre. Hun bukker sig lidt frem over ''bare slap af..'' hvisker hun kærligt i hans øre.. Hun retter sig op igen. ''Jeg er bare utrolig taknemmelig for at jeg må være her.'' siger hun stille og smiler for sig selv.. Med en tanke på, hvor meget Levon betyder for hende.. ''Jeg stikker aldrig af herfra.. Du ved hvor du har mig hele tiden.. Hvis jeg tager afsted, får du besked først..'' siger hun lidt mere alvorligt.. Hun kysser hans øre og smiler.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.01.2012 19:37
Han sukkede let og slappede helt af, lod bare hendes hænder udøve magi mod hans ømme muskler.
"Tak kæreste, det betyder meget for mig at vide det! Det er meget betrykkende, jeg er klar over, du ikke prøver at løbe væk fra mig." Han kærtegnede hendes knæ og lod så hånden glide ned i vandet, der langsomt varmede ham op.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 16.01.2012 19:54
Hun smiler af ham, og samler benene om ham, så han er fanget der hvor han sidder, hun griner lidt og roder lidt i hans i forvejen uglede hår. ''Du så kær Levon.'' siger hun kærligt til ham, og trykker lidt hårdere på hans kolde skuldre. Hun trækker vejret tungt og nyder så inderligt at sidde her med Levon. Hun har savnet at have den nærhed med ham, selvom hun udemærket godt ved, at hun ikke er hans eneste kvinde, så holder hun af ham, og det vil hun altid gøre, lige meget hvad der sker..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.01.2012 20:08
"Kær!?" HAn skærer en grimasse, "Det er ikke just et pænt ord til en mand, kæreste! Vi er hellere mandige eller charmerende, i værste fald søde, men ikke kær og aldrig nuttet! Det er forbeholdt jer kvinder, min smukke!" Han nød følelsen af hendes ben om sig og sukkede let af velbehag.
"Du er nu dejlig, min Maki," sagde han med et smil og var virkelig gladere for hende end nogen anden. "Du vil altid have den første plads i mit hjerte." Han kunne dog ikke lade være med at fortryde, da han havde sagt det, for det kunne han i grunden ikke vide noget om. Men lige nu var hun, og det havde hun været i nogen tid.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 16.01.2012 20:19
''Jeg er ligeglad.. Du er kær! Det kan du altså ikke komme uden om!'' hun griner lidt af ham.. ''Jeg synes du er virkelig kær.. Og sårn er det! Det kan du virkelig ikk lave om på søde Levon.. Jeg har ret..'' siger hun og griner lidt.. ''Men okay, du får din vilje, du er også mandig, og charmerende!... Er du så glad nu!?'' Siger hun og smiler stort selvom han ikke kan se det.. Hun lader hænderne glide fra hans skuldre lidt ned af hans overarme.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.01.2012 20:31
Han lo sin buldrende latter der rystede med hele hans overkrop.
"Jeg er ikke kær, Maki, der er noget, du har misforstået der! Men jeg takker for de andre komplimenter, dem tager jeg gerne til mig. Men kær!? HVorfor er jeg kær? Det er sådan noget små bitte kaniner og killinger er, som små børn er når de sover, ikke en voksen mand, som jeg da regner mig selv for at være..." Han nød at få hende til at le og brokkede sig af samme årsag. Han ved jo godt, kær har en anden betydning i en kvindes mund, og selvom han ikke er glad for det, er det ikke første gang, han er blevet kaldt kær.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 16.01.2012 20:38
''Jo du er!'' siger hun bestemt og griner.. ''Du er endnu mere kær når du sover..'' siger hun kærligt og smiler stort.. ''Jeg har altid ret søde KÆRER Levon..'' Hun ligger ekstra tryk på kærer bare for at irretere ham på en sød måde.. ''Du kunne også godt være en sød lille kanin!? eller kattekilling!?'' siger hun og griner endnu mere, hun ligger sig ned på gulvet og griner.. Efter et kort stykke tid, sætter hun sig op igen, og ligger begge arme om hans hals og kysser ham på kinden.. ''Er du tøse fornærmet nu!?'' spørger hun med en sød og genert lillepige stemme..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 16.01.2012 20:42
Han klukler indvendigt, men forholder sig tavs, indtil hun sad med armene om hans hals, så drejede han sin overkrop, så hun faldt i vandet, der stod op i en kaskade omkring dem, da hun røg i med et pladsk. Han fangede hende og kildede hende, mens han sørgede for, hun havde hovedet oven vande.
"Jeg er i hvert fald fornærmet!" lo han muntert og let drillende, "Og du vil ikke kunne lide mig, nå rjeg er fornærmet." Han vedblev at kilde hende, mens han holdt hende på sit skød, så hun ikke skulle ende med hovedet under vandet eller med at slå det, og han havde fuld kontrol over situationen.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong, Krystal Administrator
Lige nu: 3 | I dag: 10