Som de var over dem som lyn svarede Magnar hurtigt tilbage. Der var noget over en mand der både så godt ud, havde et godt hjerte og kunne slås. Selv med hans højde var det hurtigt Luna forstod at højden for ham ikke var en svaghed, og hun fandt det som et positivt træk.
"Fire mod en." Magnar fik taget sig af tre af dem som Luna stod der og var begyndt at blive vred. Hun slap sit skind og lod det falde til jorden som hun derefter gik hurtigt mod den sidste og tog ham ved kraven.
"Fire mod en huh!? Nu skal jeg fandme fortælle dig noget," Luna der havde taget godt fat lod et knæ tage hvile i mandens mave.
"Fire mod en! Tror i at jeg bare er en eller anden pynte ting huh?" hun greb manden ved skridtet og klemte til så smerten kunne rose gennem ham.
"Jeg er ikke bare til pynt. Tro mig når jeg siger det her. Jeg hedder ikke 'blodsten' uden grund.". Lunas greb slap hun hvorefter hun fik et slag mod sit ansigt. Hun tog mod det og spyttede så til siden.
"Var det alt? Svagt." Luna slog tilbage med det mest arogante ansigts udtryk verden havde set og slå tilbage så manden ende på grotte gulvet. Hun slog igen, og igen og en tredje gang for god ordens skyld. Hun hørte ham mumle noget og valgte at tage ham op i sine arme
"Hvad sagde du?" han mumlede noget hun ikke forstod. Måske et andet sprog, måske ikke.
"Så du vil ik' svare. Fint." Luna trådte hen til Grottens indgang og gik til kanten af kløften
"Hvilken skam du var så sv-" Luna hostede og ville have sagt "Hvilken skam du var så svag at du fik tæv af en kvinde, huh?" men som hun hostede blev hendes greb for svagt og hun tabte manden ud over bjergets side.
Luna klappede sine hænder sammen og gik tilbage ind i grotten. Hendes og Ambers skind lå fælles lidt væk fra hende men mellem hende og Magnars tidligere sideplads. Hun smed dog et af Magnars skind over sin skulder så hun var dækket af en improviseret skind-kappe, dog stadig med en rigligt udsyn til de øvre dele. Hun gik mod Magnar og så på ham med apati.
"De ramte dig, gjorde de ik?" hun så mod ilden og så mod Magnar. "Varme! Selvfølgelig!"
tænkte hun så og inden han fik lov at svare var hun med sit skind i hånden og på vej til grottens udgang. Hun tog noget sne i skindet og lagde det nær ilden. Sneen smeltede og skindet blev vådt. Hun ville rense såret med det. Skindet kunne jo renses efter det.
Luna - Selkie - Adel
" Sisters of the tides are we.
Bound by sand, and salt, and sea.
Selkie, Mermaid, Siren Daughter,
Priestess of the Holy Waters. "