En festlig aften

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 25.11.2011 22:44
Han spiser selv lidt mere og svarer så roligt.
"Hvis jeg havde søskende var mine forældre måske ikke så opsatte på, jeg skulle fortsætte familieforetagendet, og måske ville jeg endda kunne ses med dem uden at ende i skænderier med smadret porcelæn." Han smiler stadig, men hans øjne er blevet hårde og kolde ved nævnelsen af hans forældre, og det er tydeligvis et emne, han ikke har de varmeste følelser for, om end han ikke har noget imod at diskutere det. "Og De fornærmer ikke mig med spørgsmål. Der skal meget meget mere til end det." Han ler igen, og hårdheden smelter bort fra hans blik.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 25.11.2011 23:30
Hun betragter ham lidt mens at han taler, og lægger mærke til den ændrede udtryk i hans øjne. "Det giver mening." Hun stikker gaflen i et stykke af kartoffel og løfter det lidt op, og peger så lidt på ham med det, "Det var godt, for De skal nok regne med at det ikke er det sidste jeg stiller." Siger hun med en drillende tone, og smiler lidt, ved at se ham komme 'tilbage' til sit 'gladere' jeg.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 25.11.2011 23:35
Han ler muntert ved hendes kommentar; denne smittende latter.
"De fyrer bare løs!" bemærker han roligt, "Jeg er klar på hvad som helst!" Det sidste er sagt i en let udfordrende tone, og han hæver lystigt det ene øjenbryn en smule, mens han tager en bid mad mere og dernæst en slurk whiskey til at skylle efter med. Han er begyndt at kunne mærke alkohollen igen. Dens virkning var ellers forsvundet en tid, da den frygtelige spådom var kommet som en spand koldt vand, men han følte sig varm indeni og bedre tilpas nu.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 26.11.2011 15:23
Den smiter, virkelig, og Aishe griner lidt også.
"Det er godt at vide." Siger hun så, med et lidt udfordrende smil, "Men nu gjorde De mig nysgerrig... Dette familieforetagende af Deres, hvad er det?" Hun tager kruset med mjød op i sine hænder, og tager en tår igen, før hun vender det i sine hænder lidt, og så sætter det ned på bordet.

Det gav nu engang en god varme.

"Og... Hvad er Deres største drøm?"

Drømme, det var noget hun kunne lide at høre andre fortælle om. Det fortæller trods alt lidt, om den person man taler med.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 15:28
Han smiler skævt og leger lidt med kruset i sin hånd, før han ser på hende igen ved hendes spørgsmål.
"Der er tradition for i min familie at den ældste søn bliver lysets kriger. Det har været sådan i seks generationer nu, men jeg har tænkt mig at bryde den. Og min største drøm? At blive fri! Og alt der skal til er blot at mine belastende forældre vil lade mig være i fred, så kan jeg være lykkelig." Han har helt glemt spådommen lige nu, da den ellers ville være blevet flettet ind i hans ønske, og han føler sig godt tilpas. "Som mit liv foregår lige nu er jeg godt tilfreds," tilføjer han og ler let.
"Hvad med Dem? Hvad drømmer De om?"

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 26.11.2011 16:08
"Lysets kriger ligefrem?" Hun løfter det ene øjenbryn, og sætter hovedet lidt på skrå, "Det var da ikke så lille en ting. Tjansen som Lysets kriger tiltaler dem ikke, mh?" Hun ta'r så en bid mad, og mens han fortæller om sin drøm, smiler hun lidt, og tygger så af munden før hun taler igen,

"Det lyder som en drøm, lig min." siger hun så med et let grin. "At være fri, indgår også i min drøm, siden at .. Vi altid har været .. Frie. Vi rejser i familiegrupper, hvis man vil, uden fast bosted, og hvert medlem er ansvarligt for sig selv, i sidste ende." Aishe smiler lidt for sig selv og tager et lidt dybere slurk af mjødet. Dog har hun ikke travlt med at få tømt sit krus.

"Men bare det at have muligheden for at sove under stjernerne... Det er fantastisk." Siger hun så, i en lidt mere drømmende tone.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 16:14
"Nej, det er ikke så lille en ting endda. JEg vil bare ikke ende som en hellig mand kun med arbejde i hovedet og det altid at gøre det rigtige! JEg kan godt lide at kunne gå mine egne veje." Da hun fortæller om sin drøm har han først lidt svært ved at forstå hvad, hun siger, men så synker det ind, og han smiler blidt og lægger sin hånd over hendes et øjeblik.
"Vi lader til at have en del til fælles trods alt," siger han blidt og kærtegner kort hendes hånd, før han slipper den igen. "Og med henblik på at sove under stjernerne skal jeg ikke kunne sige det;; jeg har aldrig prøvet det. Det er llidt for risikabelt for en mand af min slags at sove i det fri uden beskyttelse or tyvepak ... JEg tror," siger han og ler højlydt, "JEg tror at hvis jeg prøvede, ville jeg vågne op nøgen fuldstændig rippet for alt af værdi og også alt andet." Hans øjne glimter af morskab ved tanken, selvom han langt fra ville finde det underholdende at stå i situationen. Han kan sagtens se det sjove i det alligevel.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 26.11.2011 16:23
"Jeg forstår hvad De mener." Hun nikker lidt, enigt. Selv ville hun ikke ty til at gå ind som kriger ved nogle af hærene, dels fordi at hun ikke ville vælge side, dels fordi at.. Ja. Hun ville ikke binde sig unødvendigt.

Hans blide smil får hende til at smile, og gengælde det, og hun kvæler sin refleks om at trække hånden til sig, da han rører den. Det får hende dog til at rødme lidt igen. Det af hans minder hun ville se, lykkedes det hende med nød og næppe at ignorere. "På nogle punkter, lader det i hvert fald til det." svarer hun, og tilter hovedet på skrå ved hans udsagn. ".. Ja, det giver ganske god mening. Især hvis De ville gøre det, iklædt det tøj De er i nu." Siger hun lidt drillende, "Det er nu heller ikke noget jeg ville anbefale nogen at gøre alene. Er man med selskab, på den anden side. Så er det ikke nær så slemt." siger hun så, stadig med et smil, hun selv har trods alt en rakkalaph og en hest ved hendes side. Hvis ikke den ene vågner af fremmede tilnærmelser, så gør den anden.

Hans tanker om hvordan han ville vågne, får hende til at fnise lidt. Jovist, var det ikke et særligt sjovt scenarie når det skete, men tale om det i sjov, kan man jo godt.

"Det... Ja." Hun kan ikke lige komme på et passende ord at bruge, "Det ville i hvert fald være nogle glade personer der efterlod Dem."
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 16:31
Han gengælder hendes smil varmt og ser så lidt ned ad sig selv med en skæv grimasse.
"Hvad er det med mit tøj at folk bliver ved med at kommentere det på den måde? JEg synes selv det er meget afdæmpet i forhold til mine venner og min fars påklædning!" Han ler muntert og ser på hende igen.
"Nogle glade personer fordi de er blevet rigere eller fordi de har efterladt en flot, nøgen mand på jorden?" driller han leende og tager så endnu en slurk whiskey, der varmer ham hele vejen ned. Han må siges at nyde hendes selskab en hel del, og hun har formået at vende alle hans tanker rundt med sin livlige konversation.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 26.11.2011 16:49
"Men sammenlignet med for eksempel mit, eller..." hun ser lidt rundt, og nikker så i retning af en mand, på omkring Levon's alder, der sad oppe ved 'baren', "så er det ikke afdæmpet igen." siger hun, stadig med sin drillende tone, dog lidt blidere. Men hvis han har pengene til det, så hvorfor ikke klæde sig derefter. "Jeg vil nødigt se det de klæder sig i." tilføjer hun så lidt klukkende.

Hans næste kommentar får hende til at grine lidt igen, "Det kommer nok an på hvem disse personer så er," drillede hun igen, "For måske er de glade for begge dele." Hun læner sit ansigt lidt imod sine hænder. Hun har det nu også ret hyggeligt. Stemningen generelt smittede også.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 16:54
Han lægger hovedet bagover og ler meget højlydt og hjerteligt. En dyb buldren som torden i det fjerne, men meget mere hyggelig og selskabelig. Da han atter sidder normalt, har han en enkelt lille lattertåre i det ene øje.
"De har så ret," bemærker han, "Om begge dele!" Han klukler stadigvæk og ser muntert på hende med et bredt, charmerende smil. "Det er i situationer som den sidste, man er glad for at kunne gøre sig usynlig, mens man går gennem byen, ellers havde det været et dejligt syn," ler han så og fortsætter tankegangen, "Mon ikke der var et par småpiger, der ville blive lidt skræmte ved synet? Eller et par gamle koner?"

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 26.11.2011 17:08
Den dybe buldrende latter smitter, og det får hende til at grine også. Ikke så højlydt dog, men det kan høres. Det er nu længe siden at hun har opholdt sig i selskab med en der har kunnet få hende til at grine sådan.

Hans smil bliver gengældt, dog er hendes lidt roligere, og hun tager lidt i hanken af kruset. Dog venter hun med at drikke noget, for man ved aldrig om han siger noget der vil resulterer i at væsken ryger direkte ud igen, af latter.
Og hun begynder da også at le igen ved tanken, "Ah ja. Især de ældre damer, pigebørnene ville måske ikke forstå det så meget." hun fniser, "Men De kan gøre Dem usynlig, siger De?" Hun ser på ham, lidt interesse synligt i hendes blik, "Det var da en praktisk evne at have, man må.. kunne få meget sjov ud af den." tilføjer hun så, lidt tankefuldt.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 17:12
"Da jeg var yngre brugte jeg den til at stjæle kys fra uskyldige unge piger," ler han muntert med et glimt i øjet, "Åh ja, jeg var lidt af en slyngel allerede dengang." Han smiler skævt og gør hastigt sig selv og sit tøj usynligt i håbet om at få hende til at vare sne læber fra ham. Ikke at han har tænkt sig at kysse hende, men han kunne godt tænke sig at se hendes reaktion. Han læner sig lidt frem, så hans ansigt er forholdsvist tæt på hendes, og hun burde kunne mærke hans varme whiskey ånde mod hagen. Han smiler skævt, drillende uden hun kan se det.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 26.11.2011 17:22
"Hvorfor kommer det ikke bag på mig?" spørger hun lidt drillende, men blinker idet at han med et bliver usynlig, og da hun mærker hans ånde imod sig, trækker hun sig rimelig tjept tilbage, mens en dybere rød spredes over hendes kinder.

"..Heh, sikke nogle forskrækkelser De måtte have givet dem." Siger hun så, og rækker lidt tunge, mens hun prøver at placere hvor han måtte være, cirka. Ikke at hun kunne, og nogle af de andre i kroen kigger lidt, og finder det nu ganske morsomt inden de så går tilbage til deres.

Hun havde ikke ligefrem regnet med at få en demonstration af hans evner.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 17:27
Han ler højlydt, da hun trækker sig tilbage og bliver synlig igen med et bredt grin.
"Tilgiv mig, det var ikke min mening at kysse Dem, men jeg kunne ikke undstå mig i at drille Dem lidt." Han læner sig tilbage igen og tager en mundfuld whiskey mens han betragter hende med et underholdt blik.
"Og ja, jeg har forskrækket en hel del på den måde - og fået en hel del lussinger. Men jeg lærte da den pæne måde at bede om et kys i stedet for at stjæle mig til det," ler han let.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 26.11.2011 17:40
Aha. Hans latter afslører ham, og hun kan ikke lade være med alligevel at le selv. Det måtte vel have set ret sjovt ud. "Det kan jeg se!" siger hun lidt drillende, og læner sig bedre tilbage i stolen nu hun kan se ham, "Jeg blev blot forskrækket, jeg havde ikke forestillet mig at De ville gøre Dem usynlig bare sådan."

Eller måske lidt alligevel, men det var nu underordnet..

"Jeg er sikker på at de blev glade for at De lærte det." tilføjer hun så, "I sidste ende kunne det vel nemt have bragt konsekvenser med sig, at De bare gik rundt og stjal kys på den måde."
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 19:07
Han ler igen og smiler så muntert.
"Havde De ikke? Nå, men så var jeg et skridt for hurtig for Dem." Han leger lidt med kruset igen og lader fingeren løbe langs kanten af de, mens han betragter den talende Aishe.
"Åh, de blev glade," siger han med et skælmsk smil, "Det har jeg fået at vide en del gange af dem senere hen." Han ler igen.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 26.11.2011 19:47
"Ja det var De vidst." Hun tager sit krus op så hun kan tage en tår mere af sit mjød, og smiler ved hans kommentar.

"Jamen, det er da rart at høre.." siger hun så med et let grin, og et lidt drillende smil. Melodien der bliver spillet, skifter igen, og hun rykker sig lidt i stolen for at kunne se på folk.

"Mhm. Et godt nummer." siger hun funderende og ser på ham, "De nævnte vidst noget med noget dans?" spørger hun så lidt udfordrende.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 26.11.2011 19:57
Han ler muntert og tager selv en slurk af sit glas. Da hun snakker om dansen er han straks på benene og bukker høfligt.
"Jamen det skal være mig en ære om De vil danse med mig ... eller De foretrækker måske at danse for mig?" Han blinker frækt til hende og smiler muntert. "Og ja, et ganske udmærket stykke musik, det kan jeg kun give Dem ret i." Han kan mærke, han er en lille smule usikker på benene, men hans selvtillid fejler intet, og han er frisk på at danse i denne tilstand. Han har trods alt danset under langt større påvirkning end denne.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 26.11.2011 20:25
Hun ler da han allerede er oppe, og kommer så op selv, med et gengældende nejen, "For dig, må blive senere." siger hun drillende, med et smil, hun har nok ikke drukket nær så meget alkohol som han har, men det snurrer en ganske smule i hendes fingerspidser.

"Det er ikke hver aften man får muligheden for at danse med en partner." Tilføjer hun så, og strækker sig lidt. Jovist havde hun da en partner nogle gange når hun dansede på gaden, men for det meste fandt hun bare musikanter.
//Aishe Petsha
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 6