Hjertet sank i livet på hende, da han sagde de ord. "Er jeg?,, hun knytter hånden til en knytnæve, et tegn på hendes uendelige lange kamp med sig selv. Nej hun må ikke falde i! Hun må beherske sig, selvom Tarrak gav hende noget af en udfordring. Hun tænker sig om. Hvis hun nu lader ham blive i den tro om, at han har magten, selvom det vil betyde, at hun meget mod sin vilje måtte underkaste sig en anden, så ville hun måske, kun måske få noget af sin magt tilbage, som han så brutalt har frataget hende. Det vil blive hårdt, men det gør da en forskel, at han er høj, køn og magtfuld.
Damia stirrer trodsigt på Tarrak, ligger ikke skjul på, hvor meget hun hadede ham for det han har gjort. Hun siger ingenting, medens hun vejer for og imod, men hendes tørst efter en sejr driver hende fremad, og giver hende nyt håb.
Hendes fingerspidser kærtegner hans kind og følger halsens linier, indtil hånden finder hvile ved hans skulder.
"Jeg ejes af ingen, Tarrak, det må du se at få lært. Du kan ikke styre mig,, siger hun principfast og betragter ham indgående.

- Avatar og profil billede lavet af mig