Manuel

Manuel

Alpha for en mindre flok ulve - Tidligere slave

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 38 år

Højde / 187 cm

Nyxx 11.09.2022 20:07
Manuel vidste ikke hvad han skulle sige, for hvor meget hun end sagde det ikke var hans skyld, følte han stadig skyldfølelse. Som hun igen talte trak han svagt på smilebåndet " Det er også okay at være bange... Tro det eller lad være, jeg bliver selv bange. Det er helt naturligt." sagde han og trak svagt på smilebåndet. Trods det gjorde ondt at få sandheden at vide, men det skulle jo ud.

Han så ned i vandet og sukkede " Ehm... Jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det." sagde han med et svagt suk igen. Det skulle jo ud... Han rettede blikket mod hende og tog mod til sig " Jeg har en datter men en af dem fra flokken... Hun var min tidligere partner, men vi endte med fortsæt at være tætte. Dette endte med et barn. Hendes navn er Jamie." sagde han og mærkede hvordan hans hjerte næsten stoppede indtil hun kom med enten en kommentar eller en reaktion. 
There's only so much, one can take...

There's only so much, one can tolerate.
Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Ela 11.09.2022 20:24
Feli ønskede faktisk bare at han kunne leve med, at hun tidligere var en lystpige og netop havde delt sin krop, med enhver der havde lyst og penge til hende. Noget hun skammede sig så dybt over og der var roden til hadet til mænd. Noget han knækket sig igennem. "Ja, d-det er derfor jeg er så forsigt, derfor jeg hader mænd. Undtagen dig, du er den eneste der knækket mig" Svarede hun roligt med kærlig stemme. Hun mente selvfølgelig på den gode måde. 

Hun lyttede roligt og afbrød ikke. For det var tydeligt at det svært, som om han var færdig vendte hun sig om og gik imod ham, dog stadig med lidt afstand. Hun smilede. Hun var næsten sikker på det var Ali, men ville ikke nævne noget, for det havde hun lovet. Det ville også skabe unødvendig drama. "Det glæder mig, at du kan få den glæde i livet. Når du aldrig kan få det fra mig" hun sank en klump bed sig i læben og spurgte "Er I stadig sammen, altså dig og moren?" Hvis ja, ville hun ikke længere stå i vejen. Hun kunne se en mand, hun endelig havde åbnet sig selv for elske en anden, men mon Ali kunne klare det.

Manuel

Manuel

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 38 år

Højde / 187 cm

Nyxx 12.09.2022 14:49
Manuel havde det dårligt med hun måtte udsætte sig selv for det hun havde gjort, men hun havde gjort det for at overleve, så han ville ikke kunne skælde hende ud for det. Han følte med hende, var ked af det på hendes vegne og bebrejdede sig selv en smule for ikke at have været der for hende, på trods af hun havde været bange. Han trak svagt på smilebåndet som hun talte "Regnede heller ikke med jeg var på din hade liste. Vi havde trods alt nok ikke stået sådan her hvis det var sådan." sagde han med et blidt smil. Han vidste godt hvad hun mente da hun sagde han havde knækket hende, for han forstod hvorfor hun hadede mænd... Første gang de havde mødtes måtte han rede hende fra en gruppe unge mænd. 

Han trak svagt på skuldrene som hun nævnte æren, men havde alligevel et svagt smil på læberne ved tanken om den lille spilopmager "Det var egentlig ikke planen at jeg ville have børn. Mest grundet min rang som Alpha. Jeg ville ikke være i stand til at tilgive mig selv, hvis der skete noget med mit barn eller de andre for den sags skyld." sagde han og sukkede svagt. Tanken om jægerne kunne komme når som helst, hvilken som helst tid på døgnet var stressende og gjorde at han ikke fik ret meget søvn. Han rystede på hovedet over hendes spørgsmål "Ikke længere nej, men hun er stadig med i flokken og er min højre hånd, eller beta som vi kalder det." sagde han med et skævt smil på læberne. Hvordan ville Feli have det med at Aliana var i flokken? At hans ekskæreste og mor til hans barn var i lejeren? Han håbede blot hun kunne acceptere det.

Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Ela 12.09.2022 15:16
Hun smilede selvom de sagtens kunne have gjort det, for at føje ham, for at få noget større ud af det. "Jeg havde bestemt ikke været så kærlig" Svarede hun. Feli havde aldrig rigtig vist omsorg, hun havde hellere ikke haft nogen, udover sig selv.

"Det kan jeg godt forstå" startede hun med, hvorefter hun undrede sig over om det var farligt her ude? Feli vidste ikke der var jæger efter dem. Hun troede de levede fredfyldt ligesom andre.
"Jeg tror på dig, selvom hver dag som lystpige har jeg set mænd gøre det modsatte mod deres partner, bare lov mig at du altid vil fortælle sandheden og de ting som nærre dig" Svarede hun roligt og lettere bestemt. Feli havde set for meget af lystlige mænd til at tro andet. Hun vidste også at Manuel var en helt anden støbning, hvorfor hun kunne acceptere det. Og Ali som hun kendte, hun var jo et sted glad over de var kommet væk fra den lille lejer. 

Manuel

Manuel

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 38 år

Højde / 187 cm

Nyxx 12.09.2022 17:16
Han hævede et øjenbryn og så på hende. Tanken om hun i det hele taget kunne skade nogen havde lagt et stykke væk, men han vidste også man ikke skulle undervurdere folk, bare fordi de måske så uskyldige ud. Han sendte hende et skævt smil ”Jeg holder mig på din gode side… Tror det er mest sikkert.” sagde han og blinkede til hende.

Manuel kom i tanke om han ikke rigtigt havde fortalt hende så meget om leveforholdene herude. Havde han i det hele taget fortalt han var varulv? Han kunne ikke huske det, ellers skulle han nok forklare det hele. Han så på hende som hun talte og satte hånden for sit hjerte ”Jeg lover jeg nok skal fortælle dig sandheden, Feli. Uanset hvad du spørger om.” sagde han og trak svagt på smilebåndet. Han havde intet at skjule for hende og spurgte hun om ting, skulle han nok svare 100% ærligt.

Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Ela 14.09.2022 19:34
Hun trak på smilede båndet. Velvidende at uanset hvad Manuel nok ville sige eller gøre. Så havde vundet hendes knuste hjerte og fået sat det sammen.

Hun smilede imens hun bevæg sig hen til ham i det kølige vand. "Også det jeg bør vide" sagde hun varmt. Hun ville ikke søge bekræftelse, men skulle han finde en anden ville hun vide det eller andre ting. Men det hun kendte til og vidste at andre gjorde i stor stil. 

Hun kom helt tæt på ham igen smilede lettere genert og lage sine kølige hænder på hans varme bryst. Så varm han var. 

Manuel

Manuel

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 38 år

Højde / 187 cm

Nyxx 15.09.2022 18:06
Manuel ville gøre alt for der ikke skete hende noget og at de andre ville acceptere hende. Han vidste godt de måske lige skulle vænne sig til det, men sådan var det med alle nye ting. Han var da endnu ved at vænne sig til de ikke længere var på deres normale plads, men jægerne havde drevet dem væk, mens han havde været på tur.

Han nikkede stille som hun talte, men sagde ingenting. De var alligevel på samme side. Han skulle nok sætte hende ind i tingene når de tog til lejeren, hvis hun i så fald ville med. Som hun kom tættere på og satte sine kølige hænder på hans bryst, sendte han hende et varmt smil. Manuel trak hende ind til sig og holdt hende tæt og placerede et kys mod hendes pande ”Jeg er bare glad for du er tilbage og i god behold.” sagde han. Han vidste godt hun havde ar på sjælen, men alt han håbede var, at de ville heale igennem tiden sammen med ham.

Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Ela 15.09.2022 20:08
Hun lage hovedet helt ind til hans brystkasse, lukkede sine øjne og nød hans hjerte slå. "Også jeg" sagde hun blidt. Det var mærkeligt at hun kunne føle denne lykke, men hun var bestemt også nervøs for at den ville blive ødelagt. 

Hun så lidt op mod og spurgte "Hvad så nu?" Hun havde et legende smil, de efterhånden stået i det kølige vand længe og flick var blevet relativ kølig. Faktisk så kølig at hendes læber begyndte at blive blå. 

Manuel

Manuel

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 38 år

Højde / 187 cm

Nyxx 15.09.2022 20:50
Et blidt smil kom frem på hans læber som hun lå hovedet på hans brystkasse. Manuel kunne slet ikke beskrive hvor lykkelig han var for hun var i hans favn igen. Men han var på sin vis også en smule bange. Han var trods alpha og hun kunne blive brugt til at fælde ham i sidste ende, hvilket helt sikkert var noget han skulle have talt med hende om, så hun var klar over hvad det indebar at være partner til en alpha, men lige nu ville han bare nyde hende.

Han så ned på hende og bemærkede hendes blå læber ”Tror vi skal have dig op af vandet som det første.” sagde han og lænede sig ned og kyssede hendes pande, før han tog hendes hånd og gik mod breden for at komme op og få tøj på.

Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Ela 15.09.2022 21:18
Feli vidste godt hvad Manuel var og tidligere oplyst han var Alpha og Jamies mor beta, men hvad det reelt betød, vidste hun ikke. Hun havde hellere ikke spurgt ind til det. Ikke endnu. Det vigtigste for Feli var at de var sammen igen og hun kunne føle sig tryg.

Hun nikkede huden var også en del rynket og lignede nærmest en gammel kone på hænder og fødder. De roligt op ad vandet hvor deres nu helt nøgne kroppe til syne og grinsede i solens lys. Da de kom op på græsset smed hun sig ned og lukkede sine øjne og nød sensommerens varme solstråle. Flick brød sig ikke om at få tøj på før kroppen var tør. Ved Zane havde hun altid siddet foran pejsen helt nøgen og nød varmen, komme direkte på hendes hud.

Manuel

Manuel

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 38 år

Højde / 187 cm

Nyxx 15.09.2022 21:24
Manuel skulle nok gøre alt for at holde hende beskyttet og hvis han ikke var der, ville de andre beskytte hende, han var deres leder og de skulle lytte til ham, med mindre de ville have sparket.

Han kom selv op og fulgte hende og smed sig ved siden af hende i græsset. Solens stråler varmede og tørrede dem, bevares så ville et bål også være lækkert, blot for varmens skyld, for vandet var ikke just det varmeste. I værste fald, kunne de altid tage til lejeren og få varmen i teltet under varme tæpper og pelse. Han vendte blikket mod hende og sendte hende et varmt smil "Var det ikke bare lidt bedre?" spurgte han og rakte en hånd ud og strøg en tot hår om bag hendes øre.

Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Ela 15.09.2022 21:33
Feli var da heldigvis ikke forsvarsløs og nu hvor hun var stræk, havde hun også fuld kontrol over sin evne og kunne til en enhver tid gøre nogen bevidstløse.

Hun vendte hovedet mod ham, som han kom på siden af hende og sendte et glad smil "meget bedre". Flick løftede sit hoved lige akkurat så hun kunne ramme hans læber og give ham et kys. Det var så naturligt, at det var som om de havde været sammen i flere år. Hun strøg ham ned af kinden og sendte et kærligt blik. Hun følte sig så heldig.

Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Ela 15.09.2022 21:33
Feli var da heldigvis ikke forsvarsløs og nu hvor hun var stræk, havde hun også fuld kontrol over sin evne og kunne til en enhver tid gøre nogen bevidstløse.

Hun vendte hovedet mod ham, som han kom på siden af hende og sendte et glad smil "meget bedre". Flick løftede sit hoved lige akkurat så hun kunne ramme hans læber og give ham et kys. Det var så naturligt, at det var som om de havde været sammen i flere år. Hun strøg ham ned af kinden og sendte et kærligt blik. Hun følte sig så heldig.

Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Ela 15.09.2022 21:34

Manuel

Manuel

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 38 år

Højde / 187 cm

Nyxx 15.09.2022 21:53
Han vidste godt hun ikke skulle pakkes ind og isoleres for omverden, Feli havde trods alt også et liv og var trods alt et væsen der havde ret til frihed, nu hvor hun endelig var fri. Om hun havde evner vidste han egentlig ikke helt og havde han set dem, havde han fortrængt det.

Et varmt smil kom frem på Manuels læber som hun så mod ham ”Jeg har godt nok ikke skind eller tæppe med, det burde man nok…” sagde han og klukkede let, som han lod hånden der netop havde fjernet totten af hår, glide ned over hendes skulder, over hendes side og til hendes hofte, netop som hun løftede sig let og lod deres læber mødes. Med et varmt smil på læben trak han hende ind til sig, klar til at modtage hende i sin favn for at holde hende varm. Dette føltes så naturligt for ham, som havde de aldrig været fra hinanden, men været sammen lige siden den dag han fandt hende første gang.

Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Ela 15.09.2022 22:05
Hun smilede og svarede "Du kunne ikke vide, at du ville se mig her". Han havde mon vidst det, havde nogle få ting nok været anderledes.

Flick gav et fnis fra sig, som han fik hende helt ind til hans varme pulserende krop. Varmen begyndte at stige i den lille krop og kinderne begyndte at få en svag rosa farve. Hun så længselsfuldt på ham og valgte at kysse ham langs ned hans hals. Hun kunne mærke hvordan hendes egen puls begyndte at stige. En underlig, men fantastisk følelse, hun aldrig oplevet det før med en anden.

Manuel

Manuel

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 38 år

Højde / 187 cm

Nyxx 15.09.2022 22:21
Han trak let på skuldrene ”Sandt, men jeg er lykkelig over jeg gjorde.” sagde han med et varmt smil. Havde han vidst hun var herude havde han helt sikkert taget lidt flere ting med, men ak ja. Der var heldigvis ikke så langt til lejeren, i værste fald.

Han vidste godt der ikke var nogen af dem der havde tøj på, men han var ligeglad. At have hende her i favnen var alt han behøvede, med eller uden tøj var sagen ligegyldig. Følelsen af hendes læber mod hans hals fik et varmt smil frem på hans læber og han brummede let. Han lod en hånd stryge over hendes hår og mærkede hvordan begge deres pulse begyndte at stige. Han kunne nærmest høre det. 

Manuel så let ned på hende "Hvad tror du ikke folk ville sige hmm? Hvis de kom forbi her?" han hentød selvfølgelig til at de begge lå uden tøj. Ærligt var han ligeglad, det var mere hvordan hun havde det med det. 

Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Ela 16.09.2022 20:32
Hun smilede som bekræftelse, hun var også lykkelig over at det endelig var lykkes dem at krydse deres veje. 

Indvendig smilede over at hun fik en reaktion fra ham, som hun fik kysset sig ned til hans kraveben og han spurgte. Stoppede hun og så op mod ham "De vil vel tænkte, at meget forelsket par - der ikke kan holde fingerne fra hinanden" Feli var ligeglad hvis nogen så dem, bare de lod dem værre. Hun ville gerne have lov til at nyde Manuel for sig selv. 

Efter en kort stund bevæge hun sin pegefinger fra toppen af brystet og helt ned til afslutning af hans mave. Igennem hendes fingre førte hun en let elesitrik. Han ville mærke en pirerende fornemmelse, der bedst kunne beskrives kilden og alligevel ikke helt. Hun så ham kærligt afventede på hans reaktion.

Felicity

Felicity

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Ela 16.09.2022 20:33
Hun smilede som bekræftelse, hun var også lykkelig over at det endelig var lykkes dem at krydse deres veje. 

Indvendig smilede over at hun fik en reaktion fra ham, som hun fik kysset sig ned til hans kraveben og han spurgte. Stoppede hun og så op mod ham "De vil vel tænkte, at meget forelsket par - der ikke kan holde fingerne fra hinanden" Feli var ligeglad hvis nogen så dem, bare de lod dem værre. Hun ville gerne have lov til at nyde Manuel for sig selv. 

Efter en kort stund bevæge hun sin pegefinger fra toppen af brystet og helt ned til afslutning af hans mave. Igennem hendes fingre førte hun en let elesitrik. Han ville mærke en pirerende fornemmelse, der bedst kunne beskrives kilden og alligevel ikke helt. Hun så ham kærligt afventede på hans reaktion.

Manuel

Manuel

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 38 år

Højde / 187 cm

Nyxx 17.09.2022 20:49
Han trak på smilebåndet som han så ned mod hende da hun var begyndt at kysse over hans kraveben. Hendes ord fik et kækt smil frem på hans læber som han lod en hånd glide omkring hendes kæbe, som hun lå der og så op på ham ”Mhm, du er så fuld af gode ideer.” sagde han og blinkede til hende. Han ville ikke stoppe hende, for et eller andet sted ville han også være ligeglad, så længe de ikke kom over til dem. Han slap hendes kæbe og bed sig let i underlæben.

Følelsen af Feli’s finger der gled ned over hans krop, fik ham til at få det kække smil til at blive mere varmt og kærligt. Den kildende fornemmelse var ny, men bestemt ikke noget der gjorde ham noget, tvært imod. Hans ene hånd gled ned over hendes nakke og skulder og lidt over ryggen ”Tak fordi du kom tilbage.” sagde han stille som han let lænede sig ned til hende for at lade deres læber mødes endnu engang.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 2