Man kunne næsten se den lille snert af tilfredshed i de helt blå øjne, da han fik sin søsters stolthed tilbage over hvor godt han selvfølgelig klarede det.
Det var bare ikke længe hverken stolthed eller tilfredshed fik lov at blive, da han blev distraheret og straks slog ud efter healeren. Det klemte om hånden, ikke nok til at gøre decideret ondt, bare nok til at sætte ham på plads, og alligevel rettede han et bidende blik mod Meena, idet en overdrevet lyd af smerte forlod hans mund.
"Men det var ikke med vilje!" Skyndte han sig at forklare, tydeligvis en dårlig undskyldning, fordi han ikke ville ende med at skulle sige undskyld til healeren. Det var jo ikke hans skyld!
Han kunne vælge at svare igen. Komme med en af sine sædvanlige, hårde kommentarer, som et forsøg på at gøre Meena irriteret nok til at sende healeren ud, så hun i stedet kunne råbe af ham. Det var oftest ikke en løsning han foretrak. Han hadede, når hun hævede stemmen, og sandsynligvis ville hun bare hente healeren tilbage senere.
Stilheden lagde sig over dem for et øjeblik, mens han brugte tid på at tænke. Så slap han endelig hendes hånd. Han lænede sig frem, greb fat i de klæder han havde smidt tidligere, og gav sig til at trække dem på igen. Hvis han skulle smide andet tøj, ville han ikke være mere nøgen end højst nødvendigt.
Men intet tøj blev smidt efterfølgende. I stedet lænede han sig endnu tættere på Meena, tog fat omkring hendes arm og hviskede;
"Men Isa... Så skal jeg smide mine benklæder." Det havde været slemt nok for den unge dreng at afklæde overkroppen for den ældre kvinde, så Meena kunne vel kun forestille sig hvor slemt det måtte være for ham, at skulle afklæde den nederste del af kroppen. Han ville ikke engang se hende i øjnene mens ordene blev hvisket.
"Behøver jeg virkelig?" Det måtte være det allersidste forsøg på at slippe. Måske han var heldig at det rent faktisk ville virke, nu hvor hun vidste hvorfor han ikke ville?
~ I am not arrogant. I am just a lot better than you ~